ΣΕΠ 2015-2016 (Μπιλανάκη Ελευθερία, Υπ. ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ)

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ

Περιγραφή

 

ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Εκπαιδευτικός ΠΕ02, Ψυχολόγος, Msc Παιδαγωγικής Ψυχολογίας, Ειδίκευση ΣΕΠ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ: e periodiko

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

ΕΙΣΗΓΗΣΗ : 'ΤΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ"

ΟΔΗΓΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ 2015-2016

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

(ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΑ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ, ΚΑΘΗΓΗΤΗ, ΜΑΘΗΤΗ)

ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΑ  ΣΤΟ ΥΠΠΕΘ: e yliko

 ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

"ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΣΕΠ"

 

 

 

 

 

 

 

Κωδικός: EL490142
Σχ. Μονάδα: Νομός Αττικής - Γ' Αθήνας » Δευτεροβάθμια εκπαίδευση » 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
Προστατεύονται όλα τα δικαιώματα
Προστατεύονται όλα τα δικαιώματα

Θεματικές Ενότητες

Οι μεταβολές στο εκπαιδευτικό σύστημα 2015-2016 (Μπιλανάκη)

Τα μαθήματα γενικής παιδείας Α΄Λυκείου

Τα επιλεγόμενα Α΄Λυκείου

Τα μαθήματα γενικής Β΄Λυκείου

Οι ομάδες Β΄Λυκείου:μαθήματα ανθρωπιστικών και μαθήματα θετικών σπουδών

Τα μαθήματα γενικής Γ΄Λυκείου 2015-2016

Τα μαθήματα των ομάδων Γ΄Λυκείου :μαθήματα ανθρωπιστικών, μαθήματα θετικών, μαθήματα οικονομίας-πληροφορικής

ΣΧΟΛΕΣ ΑΝΑ ΠΕΔΙΟ

Οι σχολές του 1ου πεδίου-Παρουσίαση σχολών με βάσεις και πληροφορίες

Οι σχολές του 2ου πεδίου- Παρουσίαση σχολών με βάσεις και πληροφορίες

Οι σχολές του 3ου πεδίου- Παρουσίαση σχολών με βάσεις και πληροφορίες

Οι σχολές του 4ου πεδίου- Παρουσίαση σχολών με βάσεις και πληροφορίες

Οι σχολές του 5ου πεδίου - Παρουσίαση σχολών με βάσεις και πληροφορίες

με συνδέσεις ΣΧΟΛΕΣ 5ου πεδίου

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ 2 ΠΕΔΙΩΝ - 5 ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ

ΟΔΗΓΟΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 2015-16 (Μπιλανάκη)

ΟΔΗΓΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΓΕΛ 2015-2016 (ΝΕΟ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ)(Μπιλανάκη)

ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

- Αρχιτεκτόνων Μηχανικών,

Γραφιστικής-εισαγωγική κατεύθυνση Γραφιστικής,

Γραφιστικής- εισαγωγική κατεύθυνση Τεχνολογίας «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ» και «ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ». Γραφικών Τεχνών,

Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής Διακόσμησης και Σχεδιασμού Αντικειμένων, Τεχνολόγων Περιβάλλοντος ΤΕ (Ζάκυνθος) - εισαγωγική κατεύθυνση Συντήρησης Πολιτισμικής Κληρονομιάς ΤΕ,

Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης,

Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης, Μουσικών Σπουδών «ΑΡΜΟΝΙΑ» και «ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ».

- Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας,

Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας,

Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας,

Ιταλικής Γλώσσαςκαι Φιλολογίας,

Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, εξετάζεται το ειδικό μάθημα της αντίστοιχης με την κατεύθυνση ξένης γλώσσας.

Ναυτιλιακών Σπουδών του Παν/μίου Πειραιά «ΑΓΓΛΙΚΑ».

- Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Παν/μίου, για το οποίο εξετάζονται δύο από τις τρεις ξένες γλώσσες : «ΑΓΓΛΙΚΑ», «ΓΑΛΛΙΚΑ», «ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ».

- Δημοσιογραφίας & Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας,

Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών,

Διεθνών Ευρωπαϊκών και Περιφερειακών Σπουδών,

Επικοινωνίας & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης,

Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού,

Διοίκησης Επιχειρήσεων- εισαγωγική κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας,

Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε.), εξετάζεται μία από τις ξένες γλώσσες «ΑΓΓΛΙΚΑ», «ΓΑΛΛΙΚΑ», «ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ», «ΙΤΑΛΙΚΑ».

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ 2016  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 

 EΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ:

  Δυνατές επιλογές από: 1ο επιστημονικό πεδίο, 3ο επιστημονικό πεδίο

 Με 4 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα: 1 πεδίο

Με 5 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα: 2 πεδία

1. ΕΠΙΛΟΓΗ:

ΣΧΟΛΕΣ 1ου ΠΕΔΙΟΥ (: μπορείς να δείς παρουσίαση)

Σχετικές πληροφορίες για σχολές

ΣΧΕΤΙΚΑ   ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ VIDEO

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ,

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ- ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ

 ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΕΟΠΠΕΠ

ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

 

ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ: ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ

ΜΟΥΣΙΚΟΣ

ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΟΣ

ΧΟΡΕΥΤΗΣ

 

2.ΕΠΙΛΟΓΗ:

ΣΧΟΛΕΣ 3ΟΥ ΠΕΔΙΟΥ(: μπορείς να δεις παρουσίαση)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ

 

3. ΕΠΙΛΟΓΗ

ΣΧΟΛΕΣ 4ου ΠΕΔΙΟΥ(: μπορείς να δεις παρουσίαση)

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΑΠΟ ΕΟΠΠΕΠ

ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΑΠΟ ΕΟΠΠΕΠ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΕΟΠΠΕΠ

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

 

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

1. ΕΠΙΛΟΓΗ: ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ: ΣΧΟΛΕΣ 2ΟΥ ΠΕΔΙΟΥ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ VIDEO ΓΙΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

 

ΦΥΣΙΚΟΣ

ΧΗΜΙΚΟΣ

ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ (ΕΟΠΠΕΠ)- ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ

ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 

 

2. ΕΠΙΛΟΓΗ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ : ΣΧΟΛΕΣ 3ου ΠΕΔΙΟΥ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ

ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ- ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΙΑΤΡΟΣ

ΒΙΟΛΟΓΟΣ

ΧΗΜΙΚΟΣ

ΒΛΕΠΩ ΣΧΟΛΕΣ ΕΚΠΑ ΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ

ΕΠΟΠΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

 

 

3. ΕΠΙΛΟΓΗ: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΣΧΟΛΕΣ 4ου ΠΕΔΙΟΥ

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ:

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

 

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

 

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: ΣΧΟΛΕΣ 3ΟΥ, 4ΟΥ ΚΑΙ 5ΟΥ ΠΕΔΙΟΥ

1 ΕΠΙΛΟΓΗ:

ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥ 3ΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ:

 

2. ΕΠΙΛΟΓΗ

ΣΧΟΛΕΣ 4ΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ

 

3. ΕΠΙΛΟΓΗ

ΣΧΟΛΕΣ 5ΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ

 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ (VIDEO)

 

OI ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΠΟ ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΑΠΟ ΕΟΠΠΕΠ

ΒΛΕΠΩ ΣΧΟΛΕΣ ΠΑΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Μπορείτε να παρακολουθήσετε σχετικό video

ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΛ 2015-2016 ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ 13-2-16

ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΛ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 2016 ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ 

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ 2016 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

 

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΠΑΛ ΟΜΑΔΑ Α 2015

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΑΛ 2015-2016 (ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ) ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ

ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 2015-2016

ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Για τις σχολές ή τμήματα/εισαγωγικές κατευθύνσεις που απαιτείται εξέταση σε ένα ή περισσότερα ειδικά μαθήματα, οι υποψήφιοι των ημερήσιων ΕΠΑΛ πρέπει να εξεταστούν και σ’ αυτά.

Για τα τμήματα: -Διοίκησης Επιχειρήσεων-Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας των ΤΕΙ: Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Πειραιά, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Δυτικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας, Ηπείρου,

-Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπ/σης Ρόδου (ΑΣΤΕΡ, Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπ/σης Ρόδου) απαιτείται εξέταση σε μία μόνο από τις ξένες γλώσσες: Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική.

- Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπ/σης Κρήτης (Α.Σ.Τ.Ε.Κ),

-Τεχνολόγων Περιβάλλοντος ΤΕ (Ζάκυνθος)- εισαγωγική κατεύθυνση Συντήρησης Πολιτισμικής Κληρονομιάς ΤΕ του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, απαιτείται εξέταση και στα δύο ειδικά μαθήματα Ελεύθερο Σχέδιο και Γραμμικό Σχέδιο

ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Σχολές Αστυνομίας και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν επιπλέον ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ αίτηση απευθείας και στο Στρατό, στην Αστυνομία ή στο Εμπορικό Ναυτικό, σε χρονικό διάστημα που θα ορίζεται στις προκηρύξεις που εκδίδονται από τα αρμόδια Υπουργεία και να κριθούν ικανοί στις προκαταρκτικές εξετάσεις.

Οι παραπάνω προκηρύξεις διατίθενται από τα Στρατολογικά Γραφεία, τα Αστυνομικά Τμήματα και τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές, αντίστοιχα.  

ΕΠΑΛ ΜΕ ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

 

Στις πανελλαδικές εξετάσεις ημερησίων ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄) μπορούν να συμμετάσχουν:

κάτοχοι απολυτηρίου ημερησίων ΕΠΑΛ ( Ομάδα Α΄)

κάτοχοι πτυχίου Β΄ κύκλου ημερησίων ΤΕΕ, ΤΕΛ και Ναυτικών Λυκείων κάτοχοι απολυτηρίου ημερησίων ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄)

και εσπερινών ΕΠΑΛ (Α & Β), που επιλέγουν να είναι υποψήφιοι με την ΟΜΑΔΑ Α΄.

Στις πανελλαδικές εξετάσεις εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄) μπορούν να συμμετάσχουν:

μαθητές της τελευταίας τάξης των εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄) και κάτοχοι απολυτηρίου εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄)

κάτοχοι πτυχίου Β΄ κύκλου εσπερινών ΤΕΕ, ΤΕΛ και Ναυτικών Λυκείων κάτοχοι απολυτηρίου εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) που επιλέγουν να είναι υποψήφιοι με την ΟΜΑΔΑ Α΄.

Δυνατότητα συμμετοχής στις ανωτέρω αντίστοιχες εξετάσεις έχουν και όσοι

α) έχουν ολοκληρώσει τη φοίτηση, αλλά δεν έχουν αποκτήσει απολυτήριο ΕΠΑΛ ή πτυχίο ΤΕΕ, ΤΕΛ, Ναυτικού Λυκείου, με την προϋπόθεση να έχουν αποκτήσει το απολυτήριο ή πτυχίο αντίστοιχα τον Ιούνιο όπως και οι τελειόφοιτοι μαθητές,

β) όσοι έχουν απορριφθεί τα προηγούμενα έτη λόγω ανεπαρκούς φοίτησης, με την προϋπόθεση να έχουν αποκτήσει το απολυτήριο ή πτυχίο αντίστοιχα το Φεβρουάριο.

Επισημαίνεται ότι δυνατότητα συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄) έχουν μόνο οι ανωτέρω υποψήφιοι και όχι οι κάτοχοι πτυχίου ΕΠΑΛ. ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΣ

Οι μαθητές και οι απόφοιτοι των εσπερινών ΕΠΑΛ (Ομάδα Α΄), καθώς επίσης και οι απόφοιτοι Β΄ κύκλου εσπερινών ΤΕΕ, ΤΕΛ ή Ναυτικών Λυκείων δεν συμπληρώνουν ποτέ το στοιχείο 14 Β’ (1,2), καθώς σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία δεν μπορούν να είναι υποψήφιοι για τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών και στις Σχολές Αστυνομίας. Υπενθυμίζεται ότι: Σε περίπτωση που κάτοχος απολυτηρίου ΕΠΑ.Λ. (ΟΜΑΔΑ Α΄ ή Β΄) πάρει μέρος, στις πανελλαδικές εξετάσεις ημερησίων ΕΠΑ.Λ. (ΟΜΑΔΑ Α΄ ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ) μετά το έτος απόκτησης του απολυτηρίου έχει τη δυνατότητα να επιλέξει και να εξεταστεί σε μαθήματα διαφορετικής ειδικότητας, τομέα και κύκλου ανεξάρτητα από την επιλογή του κατά το έτος αποφοίτησής του. Το ίδιο ισχύει και για τους κατόχους πτυχίου Β΄ κύκλου ημερησίων ΤΕΕ, πτυχίου ειδικότητας πρώην ημερησίων ΤΕΛ και ημερησίων Ναυτικών Λυκείων

Οι ανωτέρω υποψήφιοι υποβάλλουν ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ως εξής: 1) οι μαθητές της τελευταίας τάξης των εσπερινών ΕΠΑΛ (Ομάδα Α΄) στο ΕΠΑΛ φοίτησής τους χωρίς δικαιολογητικά 2)οι απόφοιτοι παλαιοτέρων ετών στο ΕΠΑΛ αποφοίτησής τους ή στο πλησιέστερο στην κατοικία τους ΕΠΑΛ, συνυποβάλλοντας ευκρινές φωτοαντίγραφο του απολυτηρίου( ΕΠΑΛ Ομάδα Α΄) ή του πτυχίου τους (Β΄ κύκλου ΤΕΕ, ΤΕΛ, Ναυτικά Λύκεια). 3) όσοι έχουν ολοκληρώσει τη φοίτηση και δεν έχουν απολυτήριο ΕΠΑΛ ή πτυχίο Β΄ κύκλου ΤΕΕ, ΤΕΛ, Ναυτικού Λυκείου, καταθέτουν στο πλησιέστερο στον τόπο κατοικίας τους ΕΠΑΛ την Αίτηση - Δήλωση, προσκομίζοντας βεβαίωση φοίτησης του οικείου σχολείου.

Σημειώνεται ότι οι κάτοχοι απολυτηρίου ΓΕ.Λ. παρελθόντων ετών οι οποίοι το σχολικό έτος 2015-2016 φοιτούν στη Δ΄ εσπερινού ΕΠΑ.Λ.(του ν. 3475/2006) για την κτήση πτυχίου ειδικότητας, δεν μπορούν να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (Τ.Ε.Ι.) συμμετέχοντας στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ

. Oι απόφοιτοι εσπερινού ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2015-2016 θα εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με βάση το σύστημα που ίσχυσε το σχολικό έτος 2014-2015(παλαιό σύστημα) το οποίο δίνει το δικαίωμα συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις ΕΠΑ.Λ. ( ν. 3748/2009) ΜΟΝΟ στους κατόχους απολυτηρίου ΕΠΑ.Λ.

Η παραπάνω κατηγορία υποψηφίων έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει θέση εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ΜΟΝΟ δια μέσου συμμετοχής στις εξετάσεις του Γενικού Λυκείου

Σύμφωνα με τα ανωτέρω, οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις ημερησίων ΕΠΑΛ-ΟΜΑΔΑΣ Α΄ έτους 2014 ή/και 2015 και επιθυμούν να συμμετέχουν για το 10% των θέσεων εισακτέων διατηρώντας τη βαθμολογία τους, ΔΕΝ υποβάλλουν Αίτηση-Δήλωση, αλλά ΜΟΝΟ Μηχανογραφικό Δελτίο.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων εισακτέων που επιθυμούν να εισαχθούν στις Στρατιωτικές Σχολές, στις Σχολές Αστυφυλάκων ή στις Σχολές Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού πρέπει να υποβάλουν εκτός από το Μηχανογραφικό Δελτίο και αίτηση απευθείας στο Στρατό στην Αστυνομία ή στο Εμπορικό Ναυτικό. Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι για τις πανελλαδικές εξετάσεις ημερησίων ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄) θα καταθέσουν Αίτηση-Δήλωση σε ημερήσιο ΕΠΑΛ και οι υποψήφιοι για τις πανελλαδικές εξετάσεις εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄), σε εσπερινό ΕΠΑΛ. Με την Αίτηση-Δήλωση ο υποψήφιος δηλώνει αφενός τα ονομαστικά του στοιχεία και αφετέρου όλα εκείνα τα στοιχεία που αφορούν στη συμμετοχή του στις διαδικασίες εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (Τ.Ε.Ι., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε, Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών, Σχολές Αστυφυλάκων και τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού). Η Αίτηση-Δήλωση υποβάλλεται ηλεκτρονικά

ΟΔΗΓΙΕΣ Μετά την υπογραφή του υποψηφίου στα αντίγραφα η Αίτηση-Δήλωση δεν τροποποιείται ούτε διορθώνεται.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ 1,2,3,4,6,10,11:

Συμπληρώνονται τα στοιχεία του υποψηφίου.

Στην παράγραφο 10 συμπληρώνεται Α για ΑΓΟΡΙ ή Κ για ΚΟΡΙΤΣΙ.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ 5,7,8 : Συμπληρώνονται αυτόματα από το σύστημα.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 9 : Συμπληρώνεται υποχρεωτικά ο κωδικός του Λυκείου Αποφοίτησης. Στις περιπτώσεις που το Λύκειο αποφοίτησης δεν υφίσταται το πεδίο συμπληρώνεται με (9999999).

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ 12,13 :

Συμπληρώνεται με Χ (12 ή 13) ανάλογα με το είδος του Λυκείου αποφοίτησης (μόνο για τους αποφοίτους).

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 14: Οι υποψήφιοι επιλέγουν με Χ : Α) τα ειδικά μαθήματα στα οποία επιθυμούν να εξεταστούν

Β.1) ότι είναι υποψήφιοι για τις Στρατιωτικές Σχολές  

 

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΠΑΛ 2014

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΓΕΛ -ΕΠΑΛ Β 2014

ΣΧΟΛΕΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΕΠΑΛ  205 ΑΝΑ ΤΟΜΕΑ

ΣΧΟΛΕΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΠΑΛ 

ΟΧΗΜΑΤΩΝ

ΣΧΟΛΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ

ΣΧΟΛΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ

ΣΧΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΑΛ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ

Στρατιωτικές σχολές:

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΠΟ ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Στρατιωτικές σχολές ανά πεδίο 2015-2016

Ενημέρωση υποψηφίων: 23-11-2014: Η φοίτηση στα ΑΣΣΥείναι διετής

                                                    Στη σχολή Ικάρων απαραίτητη η         γνώση ξένης γλώσσας , επιπεδου Β2

Αθλήματα για στρατιωτικές σχολές

Οδηγός για στρατιωτικές σχολές-αστυνομικές σχολές-εκκλησιαστικές σχολές  (Μπιλανάκη)

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟ ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟ ΕΟΠΠΕΠ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

 

 Loading...

 

ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙΣΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ (ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ) ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ- ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ- ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Ενημέρωση μαθητών 2/11/2015 σε μαθητές/ τριες Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου» ( 4διδακτικές ώρες: όσες και τα τμήματα Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ του σχολείου)

Ενημέρωση γονέων 1oυ Γυμνασίου: 4/11/2015, ώρα 17.30 Θέμα: «Εφηβεία, επικοινωνία, εκπαιδευτικό σύστημα»

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ , Ενημέρωση μαθητών Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ : 18/11/2015 και 25/11/2015» (4 διδακτικές ώρες: όσες και τα τμήματα Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ του σχολείου)

Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου»

Ενημέρωση συλλόγου γονέων 2ου Γυμνασίου: 9/11/2015

Θέμα: «Εφηβεία, επικοινωνία, εκπαιδευτικό σύστημα» και 23/11/2015 θέμα: «Προβλήματα συμπεριφοράς, μαθησιακές δυσκολίες και ΣΕΠ»

7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ : Ενημέρωση μαθητών Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 19/10/2015 ΚΑΙ 9/11/2015 » (4 διδακτικές ώρες: όσες και τα τμήματα Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ του σχολείου) Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου»

9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: Ενημέρωση μαθητών/τριών Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟY, 20/10/2015 (4 διδακτικές ώρες: όσες και τα τμήματα Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ του σχολείου) Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου» Ενημέρωση γονέων 2/11/2015 , ώρα 17.30 Θέμα: «Εφηβεία, επικοινωνία, εκπαιδευτικό σύστημα»

10ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: Ενημέρωση μαθητών/τριών Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 21/10/2015 και 16/11/2015 (4 διδακτικές ώρες: όσες και τα τμήματα Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ του σχολείου) Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου» Ενημέρωση γονέων 30/11/2015 Θέμα: «Εφηβεία, επικοινωνία, εκπαιδευτικό σύστημα»

14ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, Ενημέρωση μαθητών Γ ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ:20/11/2015 Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου» (4 διδακτικές ώρες: όσες και τα τμήματα Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ του σχολείου) Εκκρεμεί ενημέρωση γονέων:7/12/2015

16ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, Ενημέρωση μαθητών Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 23/11/2015 Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου» (2 διδακτικές ώρες)

17ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Ενημέρωση μαθητών Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ:30/11/2015 Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου» (4 διδακτικές ώρες: όσες και τα τμήματα Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ του σχολείου)

ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, Ενημέρωση μαθητών/ τριών Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ: 22/10/2015 Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου» (2 διδακτικές ώρες)

1ο ΓΕΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Ενημέρωση μαθητών/ τριών Α΄ΚΑΙ Β΄ΓΕΛ : 26/10/2015 ΚΑΙ 30/10/2015 (4 διδακτικές ώρες: όσες και τα τμήματα του σχολείου) Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου» Eνημέρωση γονέων: 11/11/2015 Θέμα: «Εφηβεία, επικοινωνία, εκπαιδευτικό σύστημα»

2o ΓΕΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: Ενημέρωση μαθητών/ τριών Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ 6/11/2015 (4 διδακτικές ώρες: όσες και τα τμήματα του σχολείου) Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου» 2ο ΓΕΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: Ενημέρωση γονέων 14-10-2015 Θέμα: «Εφηβεία, επικοινωνία, εκπαιδευτικό σύστημα»

7ο ΓΕΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Ενημέρωση μαθητών Α΄Λυκείου 5/11/2015 (4 διδακτικές ώρες: όσες και τα τμήματα του σχολείου) Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου»

9ο ΓΕΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, Ενημέρωση μαθητών/τριών Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ: 23/10/2015/ (4 διδακτικές ώρες: όσες και τα τμήματα του σχολείου) Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου»

10ο ΓΕΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ, Ενημέρωση μαθητών/τριών Γ1, Β1,Α1, Α3: 29/10/2015 (4 διδακτικές ώρες: όσες και τα τμήματα του σχολείου) Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου» Εκκρεμεί ενημέρωση γονέων:16/12/2015

2ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ. Ενημέρωση μαθητών/ τριών Α΄Λυκείου 23/10/2015 Θέμα: «Χαράσσοντας τη σταδιοδρομία μου»

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

Επιμορφωτικές Ημερίδες  2015-16 για εκπαιδευτικούς

 ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟ ΤΩΝ ΗΜΕΡΙΔΩΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Ε-ΥLIKO

3. ΗΜΕΡΙΔΑ: "ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ", 14-4-2016, ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 12.15-12.30 «Σπουδές στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο» (Κ. Μπάρδα, Υπεύθυνη Λειτουργίας του Γραφείου Διασύνδεσης Χαροκοπείου Πανεπιστημίου).

 12.30-13.00. Εισήγηση: «Η αναγκαιότητα των ξένων γλωσσών- προετοιμασία για σπουδές» (Φουντουκά Ανθή, υπ. ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Ν.ΙΩΝΙΑΣ).

 Πρόγραμμα Παρέμβασης (Ε. Κωνσταντακοπούλου)

 13.00-13.30. Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας 9ου Γυμνασίου Περιστερίου (υπ. κ. Πηγή): «Πρόσφυγες άλλοτε και τώρα… επαγγέλματα που ήρθαν, χάθηκαν, ενέπνευσαν» .(αφηγηματική βιωματική προσέγγιση με τη βοήθεια της τέχνης.)

 13.30-14.00. Εισήγηση: «Αφήγηση στη συμβουλευτική και στην εκπαίδευση» (Μπιλανάκη Ελευθερία, υπ. ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ) ü Αφήγηση και συναισθήματα- προκλητά δυναμικά ü Αφήγηση και οπτική γωνία ü Θεατρικές τεχνικές στην αφήγηση και παραδείγματα ΣΕΠ. ü Ψηφιακή αφήγηση 

Παράδειγμα ψηφιακής αφήγησης κ. Ρόρρη (2ο ΕΠΑΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ).

 

2. Επιμορφωτικό σεμινάριο : A Ενότητα

"Η μετάβαση των μαθητών από το ένα στάδιο σπουδών στο άλλο: εμπόδια και γέφυρες" 20-1-16

"Κατανοώντας τη μετάβαση" (κ.Μπιλανάκη, ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ)

« Από την εφηβεία στην ενήλικη ζωή, εκπαίδευση και επιλογές » ΚΕ.ΣΥ.Π ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ  (τηλεδιάσκεψη)

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ κ. Σκαλτσά : "soft skills".

ΔΡΙΒΑΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

Β Ενότητα, 10/2/16.: ΜΜΕ και διαδίκτυο-Υπερεξάρτηση, ΣΕΠ (κ. Μπιλανάκη, ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ)

Κρίσεις και Υπερβάσεις (πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας μοντέλο precede-proceed)κ. Μπιλανάκη, ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

 

Γ Ενότητα, Ή τέχνη της επικοινωνίας στο σχολείο":"Τεχνικές επικοινωνίας και ενθάρρυνσης στο σχολείο" (Μπιλανάκη, ΚΕΣΥΠ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ_

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

 

Συνεργασία με ΚΕΣΥΠ ΡΟΔΟΥ (τηλεδιάσκεψη),24-2-16

 

1."Οικοσωματική και οικοσυστημική προσέγγιση: προβλήματα συμπεριφοράς και ΣΕΠ", 14-10-2015

Παρουσίαση εισήγησης: Ημερίδα 14-10-2015

"Προβλήματα συμπεριφοράς και ΣΕΠ"

Πρόκειται για σύντομη αναφορά σε δυο σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις: την οικοσωματική καθώς και την οικοσυστημική προσέγγιση και παράλληλα στα προβλήματα συμπεριφοράς.

Επίσης υπάρχει σύντομη αναφορά στις μαθησιακές δυσκολίες.

 ΕΝΤΥΠΟ ΑΥΤΟΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΗ

ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΑΘΗΤΗ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΦΙΛΙΑΣ

14-10-2015

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ)
  • ΟΙΚΟΣΩΜΑΤΙΚΗ - ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ)
  • ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΠΕ (ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ: κ. ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΥ)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΕΔΩ

 

  • ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ

Γνωριμία με την έννοια της ομάδας

Βιωματικές ασκήσεις:

"ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ"

  • ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΦΗΒΟΥΣ:

"ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ, ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ, ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ"

 

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΛΟΔΗΜΟΣ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΠΑΘΑΡΑΣ

http://www.triodon.gr/moria.php 

Αριθμητικό παράδειγμα

 

ΜΑΘΗΜΑ 1= 12,4 ΜΑΘΗΜΑ 2=15,6 ΜΑΘΗΜΑ 3=16,8 ΜΑΘΗΜΑ 4=14,7 ΣΥΝΟΛΟ Α: Άθροισμα των γραπτών βαθμών: 12,4+15,6+16,8+14,7= 59,5 x2=119

ΣΥΝΟΛΟ Β: Μαθήματα βαρύτητας: 12,4x1,3+15,6x0,7=16,12+10,92=27,04

ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ (Α+Β)x100: 119+27,04=146,04 x100=14.604 μόρια

 

Ειδικό μάθημα Ξένης γλώσσας με βαθμό 15,9 (το οποίο έχει συντελεστή 2) Επομένως:: ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ 14.604+15,9x2x100=17784 μόρια 

Για τις περιπτώσεις που εξετάζονται δύο ειδικά μαθήματα είναι ο μέσος όρος των βαθμών των δύο ειδικών μαθημάτων. Ο μέσος όρος υπολογίζεται μετά την αναγωγή των βαθμών των δύο μαθημάτων στην εικοσάβαθμη κλίμακα και εκφράζεται με προσέγγιση εκατοστού.

 

Έστω ότι ο υποψήφιος του προηγούμενου παραδείγματος εξετάζεται σε δύο (2) ειδικά μαθήματα, Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο, με βαθμούς 13,6 και 17,8 αντίστοιχα (συντελεστής βαρύτητας το 2). Επομένως ο βαθμός ειδικού μαθήματος είναι ο Μ.Ο. τους δηλαδή 15,7 και είναι: ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ 14.604+15,7x2x100=17744 μόρια

Στην περίπτωση που υποψήφιος έχει εξετασθεί σε περισσότερες από μία ξένες γλώσσες, τότε ως βαθμός στο μάθημα της ξένης γλώσσας, για τα τμήματα που απαιτούν εξέταση σε μία από τις ξένες γλώσσες από αυτές που εξετάστηκε, λαμβάνεται υπόψη ο μεγαλύτερος βαθμός από αυτούς που πέτυχε στις ξένες αυτές γλώσσες.

Δ. Βαθμός πρακτικών δοκιμασιών είναι ο μέσος όρος των βαθμών που αντιστοιχούν στις τρεις δοκιμασίες αγωνίσματα που διαγωνίστηκε ο υποψήφιος και ο οποίος εκφράζεται με προσέγγιση εκατοστού.

 

Αν ο υποψήφιος δεν πάρει μέρος στην εξέταση μαθήματος Ομάδας Προσανατολισμού ή γενικής παιδείας που επέλεξε να εξετασθεί πανελλαδικά, τότε θεωρείται ότι εξετάσθηκε στο συγκεκριμένο μάθημα και πήρε γραπτό βαθμό μηδέν (0). Για να λάβει μέρος στη διαδικασία επιλογής για εισαγωγή σε Σχολές ή τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πρέπει να συμμετάσχει στις πανελλαδικές εξετάσεις σε ένα τουλάχιστον μάθημα της Ομάδας Προσανατολισμού που έχει επιλέξει και το οποίο ανήκει στα τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα του Επιστημονικού Πεδίου που δηλώνει. 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2014: ΣΥΣΤΗΜΑ (ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ)

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΑΕΙ (ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ)

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ  ΓΕΛ 2015

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΠΑΛ 2015

Ποιές είναι οι δεξιότητες μου;

ΕΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ;  ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΜΟΥ;

ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΘΕΩΡΙΑ HOLLAND)

1. ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ

2. ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟΣ- ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΣ

3. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ

4. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ

5. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ

6. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΣ

 

 

 

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΓΝΩΣΙΑ

Αναγνωρίζω τα επαγγέλματα που σχετίζονται με σπουδές υγείας και οικονομικάπληροφορίες εδώ

Αναγνωρίζω τα επαγγέλματα που σχετίζονται με ανθρωπιστικές και θετικές- τεχνολογικές επιστήμες ((1ο και 2ο πεδίο- εκτιμώ τις ικανότητες μου σε σχέση με τις ικανότητες που χρειάζονται

 

Ικανότητες φιλόλογου

Ικανότητες ψυχολόγου

Ικανότητες ΔΙΚΗΓΌΡΟΥ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΚΕΝΑ

 Ακούω- βλέπω για δικηγόρο σχετικό video

πληροφορίες εδώ 

Η ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ - ΒΛΕΠΩ ΣΧΕΤΙΚΟ VIDEO

H ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ- ΒΛΕΠΩ ΣΧΕΤΙΚΟ VIDEO

TO MONOΠΑΤΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ

Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ

AΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ: ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α/Β/Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ: ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ- ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

ΓΛΩΣΣΑ- ΕΚΘΕΣΗ

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

 

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -