Γαλλικά Β' Γυμνασίου (B3). Πρόγραμμα eTw 2017-18. "TWINSKETCHES"

ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Περιγραφή

Twin-σκετς : ο κόσμος μας στη σκηνή

ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής αδελφοποίησης με σχολεία της Ευρώπης

Για να συνδεθείτε με τη συνεργατική πλατφόρμα του έργου 

https://twinspace.etwinning.net/46074/home

 

Φέτος, σε συνεργασία με μαθητές από 7 ευρωπαϊκά σχολεία,  εμπνεόμαστε από γνωστές κωμικές σκηνές  του γαλλόφωνου θεάτρου για να γράψουμε και να ερμηνεύσουμε σκετσάκια που θα διακωμωδούν καταστάσεις της καθημερινής ζωής και της κοινωνικής πραγματικόιτητας γύρω μας.

Όλες οι δραστηριότητες της δράσης εντάσονται στο Αναλυτικό πρόγραμμα Διδασκαλίας της 2ης Ξένης Γλώσσας και υλοποιούνται την ώρα του μαθήματος των Γαλλικών.

ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ :

ένα ηλεκτρονικό βιβλίο 110 σελίδων με τα σκετς που έγραψαν συνεργατικά οι μαθητές όλων των σχολείων. Περιέχει κωμικές σκηνές, σχέδια, βίντεο και κόμικ. Το Β3 συμμετείχε στη συγγραφή 15 σκηνών, αλλά και με σχέδια, βίντεο και το κόμικ Nathalie-Elvis-Pelvis. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές του τμήματος !

Οι Χριστουγεννιάτικες κάρτες που

Περισσότερα  
Κωδικός: G1618280
Σχ. Μονάδα: Νομός Αττικής - Πειραιάς » Δευτεροβάθμια εκπαίδευση » ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΖΑΝΝΕΙΟ

Θεματικές Ενότητες

Το μουσικό θέμα του βίντεο έφτιαξαν οι μαθητές του λυκείου της Aguilas, τα γέλια και οι φωνές που ακούγονται είναι των μαθητών της Puente la Reina !  https://twinspace.etwinning.net/files/collabspace/4/74/074/46074/files/b6eb277d.mp3

Στις 24/5/18 συμπληρώσαμε τη φόρμα αξιολόγησης του προγράμματος. Τρείς λέξεις που το χαρακτηρίζουν σύμφωνα με τους μαθητές :

Word%20Art%20eleves%20Zanneio.jpeg

Όλες οι απαντήσεις των μαθητών του τμήματος :

Διαβάστε το κείμενο του διαλόγου που διαμορφώθηκε συνεργατικά από τους μαθητές των δυο σχολείων (Colegio Padres Reparadores και Ζάννειο Γυμνάσιο) 

Twinsketch Elvis Pelvis et Alex from MatHug on Vimeo.

ΒΡΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΕΔΩ

Οι μαθητές της ομάδας 3 δραματοποίησαν τον κωμικό διάλογο που είχαν γράψει σε συνεργασία με τους μαθητές της Puente la Reina, ανάμεσα στη  φοιτήτρια Nathalie Poquant και το νεαρό συνθέτη κλασσικής μουσικής  Baquedano alias Elvis Pelvis.

 

Οι Ισπανοί μαθητές από το Λύκειο Rey Carlos III (Aguilas) γύρισαν και εκείνοι ένα βίντεο με μια κωμική σκηνή όπου συμμετέχει πάλι ο Elvis Pelvis αλλά αυτή τη φορά σε διάλογο με την Covadonga, νεαρή ηθοποιό. Η υπόθεση : η Covadonga παίζει σε ένα θεατρικό με τίτλο "Jesus super star". Στο τέλος της παράστασης, ο Elvis πλησιάζει την ηθοποιό και της λέει οτι το θεατρικό προσβάλει τα θεία. Δείτε τη συνέχεια :

Τέλος, γυρίσαμε τη κωμική σκηνή μας στην τάξη. Τώρα περιμένουμε οι εταίροι μαθητές να φανταστούν τα λόγια της σκηνής.

 Τέλος γυρίσαμε τη κωμική σκηνή στη τάξη. Τώρα περιμένουμε οι εταίροι μας να φανταστούν τα λόγια της σκηνής...

 

vote%20Puente.JPG

Δεύτερη ψηφοφορία για να διαλέξουμε την πρόταση των εταίρων μας.

voteEmiMar%201.JPG

Σήμερα ψηφίσαμε για τον τόπο και την αιτία της συνάντησης δυο χαρακτήρων που έχουν επινοήσει οι τάξεις μας, του Emilio Arietta και του Marc le magicien. Επικράτησε η πρόταση Νο 2 (μπλε χαρτόνια). Οι Ισπανοί εταίροι μας θα έχουν άραγε την ίδια γνώμη ; Θα το μάθουμε τη Δευτέρα.

Η τάξη μας επινόησε 4 χαρακτήρες : την Alex, 16χρονη μαθήτρια, τον Marc το μάγο, τη Nathalie Poquant, φοιτήτρια από τη Σύρο, και το Vladimir, 25χρονο ρώσο φοιτητή.

Δημιουργήθηκε με το Padlet
 
 

Δημιουργήθηκε με το Padlet

 

ΝΕΟ : το ακουστικό της σκηνής 10 'Η Τουανέτ ντυμένη γιατρός" για τους 3 μαθητές που ετοιμάζουν τους ρόλους 

Στις διακοπές, μελετάμε τα ψηφιακά αρχεία και τις φωτοτυπίες που δουλέψαμε στη τάξη και κάνουμε τις δραστηριότητες που ακολουθούν.

 

 

1. Πληροφορίες για τον Μολιέρο εδώ.  Αφού τις διαβάσεις προσεκτικά, απάντησε στις ερώτήσεις εδώ ή στο διαδικτυακό κουίζ 

https://quizizz.com/admin/quiz/5a48105e06cbdc100093fc50.

Μπορείς και να απαντήσεις αν κατεβάσεις το ίδιο αρχείο στον υπολογιστή σου εδώ.

2. Η ατμόσφαιρα της εποχής που έζησε ο Μολιέρος και η προσωπικότητά του :

3. Το θεατρικό έργο "Ο κατά φαντασίαν ασθενής".

Διάβασε προσεκτικά την περίληψη του έργου στο φυλλάδιο (σελίδα 1) και ύστερα κάνε την άσκηση αντιστοίχισης  ή λύσε το σταυρόλεξο  γύρω από τα κυριώτερα πρόσωπα του έργου.

 

4. Πράξη 3, σκηνή 10 του έργου στο φυλλάδιο (σελ. 1-3). Να συγκρίνεις το κείμενο στα γαλλικά με το ιδιο κείμενο στα ελληνικά (δες φωτοτυπία που δόθηκε στην τάξη). Ύστερα απάντησε στις παρακάτω διαδραστικές ασκήσεις :

Α. ασκήσεις εξοικείωσης με το λεξιλόγιο των μερών του σώματος

Κατέβασε το ίδιο αρχείο σε μορφή word στον υπολογιστή σου και συμπλήρωσε τα κενά.

Β. 'Τι δίαιτα σας όρισε ο γιατρός σας;" : ασκήσεις στο λεξιλόγιο της διατροφής 

Κατέβασε το ίδιο αρχείο σε μορφή word και συμπλήρωσε τα κενά.

 

Γ. Διαδικτυακό κουίζ πάνω στη σκηνή 10

 https://quizizz.com/admin/quiz/59f6e7f998421a110085e79b

Θα σε βοηθήσει να δεις την ίδια σκηνή με ελληνικούς υπότιτλους εδώ :

 

Ο κάθε μαθητής παρουσιάζει ένα συμμαθητή του

Δημιούργησε ένα post-it στον παρακάτω εικονικό τοίχο (padlet).

Γράψε το μικρό όνομα του συμμαθητή σου στο τίτλο.

Αντίγραψε το πορτραίτο του στο κυρίως σώμα του post-it.  

Γράψε από κάτω το όνομά σου.

Δημιουργήθηκε με το Padlet
Δημιουργήθηκε με το Padlet

Πήγαινε στη σελίδα  του TWINSPACE  με τίτλο "Présentation des ecoles".

1. Πόσα σχολεία  συμμετέχουν στο πρόγραμμα ;

2. Από ποιές χώρες ;

3. Ποιές χώρες αντιπροσωπεύονται από περισσότερα από ένα σχολεία ;

4. Πήγαινε στη σελίδα κάθε σχολείου. Ποιά από τα παρακάτω σχολεία έχουν ήδη παρουσιαστεί και ποιά όχι :

  1. Puente la Reina, ESPAGNE.               
  2. Le Piree, GRECE.                   
  3. Ploiesti,ROUMANIE.
  4. Thessalonique, GRECE.                     
  5. Ilioupoli, GRECE.
  6. Vorselaar,     BELGIQUE.                     
  7. San Giovani Teatino, ITALIE.             
  8. Aguilas, ESPAGNE.               
  9. Marle, FRANCE.                 
  10. Haffouz, TUNISIE.

5. Ποιά σχολεία παρουσιάζονται με βίντεο ; Ποιά με φωτογραφίες ;

6. Απάντησε στις ερωτήσεις του φυλλαδίου για το λύκειο του Vorselaar (Βέλγιο).

Το Σεπτέμβριο, ανταλλάξαμε κάρτες με τους Ισπανούς μαθητές της Puente la Reina με την ευκαιρία της Ευρωπαικής Ημέρας των Γλωσσών. 

Οι κάρτες που μας έστειλαν 

     

    

 

 

 

 

 

 

 

Οι Ισπανοί φίλοι μας παρουσιάζονται :

Δημιουργήθηκε με το Padlet
Δημιουργήθηκε με το Padlet

 

Ημερολόγιο