Ποιο από τα παρακάτω ποιήματα του Σολωμού σου αρέσει και γιατί. 

Να επιλέξεις ένα από κάθε στήλη και να αναπτύξεις το θέμα σε καθένα από αυτά σε μία για το καθένα παράγραφο (3 παράγραφοι συνολικά). Να καταγράψεις επίσης σε μία τέταρτη παράγραφο τη σκέψη ή τις σκέψεις σου για τη στιχουργική ( την ομοιοκαταληξία και το μέτρο): ποιο μπορεί να είναι το αποτέλεσμα τόσο στο θέμα όσο και στη συνολική αποτίμηση που έχει η στιχουργική. 
Περί αγάπης και έρωτα
[Το όνειρο

[Ανθούλα]

[Η Ξανθούλα]
 
Περί θανάτου 

[Στο θάνατο της μικρής ανεψιάς]

[Η Φαρμακωμένη]

[Ανάμνησις]

 
Περί πατρίδας

[Η καταστροφή των Ψαρών

[ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ ] /[ΣΧΕΔΙΑΣΜΑ Αʹ] /[2]

[Προς τους Επτανήσιους]