ΑΕΠΠ Κεφάλαιο 6 Quiz
1. Πρόβλημα είναι μια μαθηματική κατάσταση που πρέπει να αντιμετωπίσουμε
Σωστό Λάθος
2. Αν υποβάλλουμε τα δεδομένα σε επεξεργασία παίρνουμε πληροφορίες
3. Ο υπολογιστής και το πρόβλημα είναι έννοιες που εξαρτώνται άμεσα η μια από την άλλη
4. Για την επίλυση ενός προβλήματος απαιτείται η σωστή διατύπωσή του
5. Ένα πρόβλημα μπορεί να αναλυθεί σε πολλά επιμέρους προβλήματα
6. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι ένας μηχανισμός επεξεργασίας δεδομένων
7. Ο ταχύτερος μηχανισμός επεξεργασίας δεδομένων είναι ο υπολογιστής
8. Η κατανόηση ενός προβλήματος ακολουθεί την ανάλυσή του
9. Ο Η/Υ δεν μπορεί να επιτελέσει όλες τις λειτουργίες του ανθρώπινου εγκεφάλου
10. Η χρήση Η/Υ για την επίλυση προβλημάτων ενδείκνυται στις περιπτώσεις που χρειάζεται διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων
11. Αν ένα πρόβλημα απαιτεί απλούς υπολογισμούς σε μικρό όγκο δεδομένων δεν μπορεί να ανατεθεί σε έναν Η/Υ
12. Ο Η/Υ μπορεί να επιλύσει με άνεση οποιοδήποτε πολύπλοκο πρόβλημα χωρίς τη βοήθεια του ανθρώπου
13. Για κάθε πρόβλημα υπάρχει και μοναδικός αλγόριθμος επίλυσής του
14. Με τη χρήση Η/Υ μπορούμε να επιλύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα
15. Για την επίλυση ενός προβλήματος πρέπει να έχουν καθοριστεί τα δεδομένα και τα ζητούμενα
16. Τα προβλήματα για τα οποία δεν μπορούμε να απαντήσουμε ακόμη, εάν είναι δυνατόν να επιλυθούν ονομάζονται μη επιλύσιμα
17. Η επίλυση της πρωτοβάθμιας εξίσωσης αποτελεί αδόμητο πρόβλημα
18. Άλυτα ονομάζουμε τα προβλήματα των οποίων η λύση δεν έχει βρεθεί
19. Δομή ενός προβλήματος είναι η εύρεση του συνόλου των μερών που το απαρτίζουν
20. Τα δεδομένα ενός προβλήματος είναι πάντοτε κάποιοι αριθμοί
21. Για την παραγωγή πληροφοριών απαιτούνται δεδομένα ή άλλες πληροφορίες
22. Ένα δομημένο πρόβλημα είναι πάντοτε επιλύσιμο
23. Ένα επιλύσιμο πρόβλημα είναι πάντοτε δομημένο
24. Με τη χρήση αλγορίθμων επιλύονται όλα τα προβλήματα
25. Αλγόριθμος είναι μια "συνταγή" που ορίζει τι πρέπει να γίνει ώστε να φτάσουμε στον επιθυμητό σκοπό
26. Ένα άλυτο πρόβλημα είναι και αδόμητο
27. Η πρόσθεση είναι μια από τις βασικές λειτουργίες που μπορεί να επιτελέσει έναν Η/Υ
28. Πληροφορία είναι το αποτέλεσμα από την επεξεργασία των δεδομένων
29. Πριν από την επίλυση ενός προβλήματος πρέπει αυτό να έχει διατυπωθεί με ακρίβεια και σαφήνεια
30. Με την επεξεργασία πληροφοριών μπορούν να εξαχθούν και άλλες πληροφορίες
31. Η κατανόηση ενός προβλήματος εξαρτάται μόνο από την διατύπωσή του
32. Στη δομή ενός προβλήματος περιλαμβάνονται τα συστατικά του μέρη
33. Το ότι το ύψος ενός ατόμου είναι 1,90 αποτελεί δεδομένο, ενώ είναι πληροφορία ότι το άτομο αυτό είναι ψηλό
34. Ανοικτά είναι τα προβλήματα που δεν είναι άλυτα ούτε επιλύσιμα
35. Η κακή διατύπωση ενός προβλήματος μπορεί να οδηγήσει στην μη επίλυσή του
36. Ο υπολογισμός του εμβαδού ενός τριγώνου είναι ανοικτό πρόβλημα
37. Ο υπολογισμός του εμβαδού ενός τριγώνου είναι δομημένο πρόβλημα
38. Με κριτήριο την δυνατότητα επίλυσης ενός προβλήματος οι κατηγορίες είναι: επιλύσιμα, υπολογιστικά και άλυτα
Η Επίδοση σας είναι: σε σύνολο ερωτήσεων 38
© Sotirios Tourtounis 2006