Συμπλήρωσε τα κενά

δ) Οι και οι προβλέψεις των καταναλωτών σχετικά με τη εξέλιξη:
i) των τιμών
ii) του εισοδήματός τους.
i) Αν οι καταναλωτές αύξηση στην ενός αγαθού, μπορεί να αυξήσουν τις
αγορές τους στο αγαθό αυτό, ώστε να από τη τιμή που
επικρατεί τώρα. Αντίθετα, αν οι καταναλωτές μείωση των τιμών (π.χ.
μετά από λίγο καιρό), θα τις αγορές τους, με αποτέλεσμα τη της .
ii) Με τον ίδιο τρόπο αντιδρούν οι καταναλωτές και όταν αναμένουν μεταβολή στο
τους. Με το σκεπτικό ότι θα επέλθει στο εισόδημά τους, αυξάνουν την κατανάλωσή του
«», δηλαδή αυξάνουν τη «σήμερα».
ε) Ο αριθμός των καταναλωτών
Η αύξηση του αριθμού των καταναλωτών συνεπάγεται και αύξηση της ενός αγαθού.
Για παράδειγμα, σε ένα νησί τους θερινούς μήνες αυξάνεται η ζήτηση πολλών αγαθών από την
άφιξη μεγάλου αριθμού παραθεριστών.
Σημείωση
Οι τέσσερις πρώτοι προσδιοριστικοί παράγοντες αφορούν τόσο την καμπύλη ζήτησης,
όσο και την αγοραία. Ο αριθμός των καταναλωτών αφορά μόνον την καμπύλη ζήτησης.