Η άσκηση θα πρέπει να γίνει στο λογισμικό "Scratch Desktop" το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν εδώ:
https://downloads.scratch.mit.edu/desktop/Scratch%20Desktop%20Setup%203.6.0.exe
(ή στην online έκδοση του Scratch μόνο στην περίπτωση που δε διαθέτετε σταθερό ή φορητό υπολογιστή, αλλά μόνο Tablet).
1) Κατεβάστε το αρχείο που περιέχει την περιγραφή της άσκησης που πρέπει να κάνετε στο Scratch, πατώντας στο σύνδεσμο "Άσκηση στο Scratch - Pong game".
2) Ακολουθήστε τις οδηγίες που σας δίνονται στην περιγραφή της άσκησης και κάντε τον απαραίτητο προγραμματισμό, βάζοντας σε σειρά τα κομμάτια κώδικα που σας δίνονται, φτιάχνοντας έτσι το παιχνίδι Pong.
3) Αποθηκεύστε την εργασία σας με όνομα αρχείου "G-Pong - ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ", όπου ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ βάζετε τα δικά σας (Θα δημιουργηθεί ένα αρχείο εργασίας με επέκταση .sb3)
4) Αποστείλτε με email στον καθηγητή σας (στο sidmakis@sch.gr) ως συνημμένο το παραπάνω αρχείο, βάζοντας ως θέμα του μηνύματος το "G-Pong - ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ".
Σημείωση: Όποιος/α υλοποιήσει την κίνηση της πράσινης μπάρας και με τα βελάκια του πληκτρολογίου και τη λειτουργία του παιχνιδιού με δύο μπάλες θα έχει μπόνους στη βαθμολογία του τετραμήνου.
***** NEA ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2025 ******