Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή στην έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
Στις προηγουμενες τάξεις αναφέρθηκε ότι ο υπολογιστής μπορεί να μας υποστηρίζει σε διάφορες δραστηριότητές μας, επιτελώντας απλές λειτουργίες (π.χ. αριθμητικές πράξεις) με μεγάλη ταχυτητα. Μπορουμε, όμως, να χρησιμοποιή-σουμε τον υπολογιστή και στην επίλυση πιο συνθετων προβλημάτων. Στην Ενότητα αυτή θα θέσουμε τον υπολογιστή στην υπηρεσία μας, δημιουργώντας τα δικά μας προγράμματα. Ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε ακόμα και τα δικά μας παιχνίδια. ✔ Τι είναι πρόβλημα; ✔ Πώς μπορουμε να περιγράψουμε με σαφήνεια τη λυση ενός προβλήματος; ✔ Σε ποια γλώσσα «καταλαβαίνει» ο υπολογιστής τις εντολές που του δίνουμε; Θα προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε τι είναι πρόβλημα και θα μάθουμε να περιγράφουμε με σαφήνεια τη λυση του.