---- Γ' Γυμνασίου ----

Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή στην έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.

Στις προηγουμενες τάξεις αναφέρθηκε ότι ο υπολογιστής μπορεί να μας υποστηρίζει σε διάφορες δραστηριότητές μας, επιτελώντας απλές λειτουργίες (π.χ. αριθμητικές πράξεις) με μεγάλη ταχυτητα. Μπορουμε, όμως, να χρησιμοποιή-σουμε τον υπολογιστή και στην επίλυση πιο συνθετων προβλημάτων. Στην Ενότητα αυτή θα θέσουμε τον υπολογιστή στην υπηρεσία μας, δημιουργώντας τα δικά μας προγράμματα. Ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε ακόμα και τα δικά μας παιχνίδια.
✔ Τι είναι πρόβλημα;
✔ Πώς μπορουμε να περιγράψουμε με σαφήνεια τη λυση ενός προβλήματος;
✔ Σε ποια γλώσσα «καταλαβαίνει» ο υπολογιστής τις εντολές που του δίνουμε;
Θα προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε τι είναι πρόβλημα και θα μάθουμε να περιγράφουμε με σαφήνεια τη λυση του.

g.jpg