Εδώ θα δούμε πως όταν συναντιέται ο βάτραχός μας με κάποια μύγα, αυτός την τρώει. Πρακτικά η μύγα εξαφανίζεται από τον Κόσμο, στιγμιαία. Οι εντολές που χρησιμοποιήθηκαν, κάνουν το εξής: Όταν η -διαφορά- της θέσης του βατράχου με την μύγα είναι μηδενική, δηλ. το ένα ήρθε πάνω στο άλλο, τότε: Δημιουργείται ένα αντίγραφο του Κόσμου, στιγμιαία, από το οποίο λείπει η Κλάση Μύγα1/Μύγα2, ανάλογα με ποια μύγα τράκαρε ο βάτραχος Ο κώδικας έχει να κάνει με μια μύγα. Πρέπει να τον επαναλάβω για κάθε μύγα, απ' αυτές που έχω στο Σενάριό μου. Ο κώδικας αυτός μπαίνει στην δομή Κλάσης 'Βάτραχος' (Frog) Προσοχή: Όλα (για όλες τις μύγες), τα βάζω μέσα στην συνάρτηση Act(), προσέχοντας πάντα τα άγκιστρα