Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

3D Design - Printing - Διαγωνισμός Δημόσιων Υπαίθριων Χώρων

(0501451319) -  ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΝΣΟΥΛΑΣ

Περιγραφή Μαθήματος

Οι μαθητές καλούνται να αναδείξουν τη δημιουργικότητα και την καινοτομία τους μέσα από τον τρισδιάστατο σχεδιασμό, χρησιμοποιώντας το Tinkercad, ένα εύχρηστο και διαδραστικό λογισμικό τρισδιάστατης σχεδίασης.

Το έργο τους εστιάζει στη δημιουργία ενός φιλικού προς το περιβάλλον κοινοχρήστου χώρου, όπως μια πλατεία, ένα πάρκο ή μια παιδική χαρά. Ο σχεδιασμός θα περιλαμβάνει τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, χώρων πρασίνου και συστημάτων εξοικονόμησης νερού.

Αρχικά, οι μαθητές θα μελετήσουν έναν πραγματικό, οικείο χώρο και θα εντοπίσουν περιβαλλοντικά, κοινωνικά ή οικονομικά προβλήματα που σχετίζονται με αυτόν, αναγνωρίζοντας έτσι ζητήματα αειφόρου ανάπτυξης. Στη συνέχεια, θα αναζητήσουν λύσεις για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων ή τρόπους για τη βελτίωσή τους.

Τελικός στόχος είναι να σχεδιάσουν μια πρόταση που όχι μόνο θα συμβάλλει στην επίλυση των τοπικών ζητημάτων, αλλά θα έχει επίσης θετικό αντίκτυπο στην τοπική κοινότητα, ενώ παράλληλα θα προωθεί την επίτευξη των παγκόσμιων στόχων βιώσιμης ανάπτυξης.

Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές ενισχύουν την κριτική τους σκέψη, την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και τη δημιουργικότητά τους, ενώ παράλληλα συνδέουν τη μάθηση με την πραγματική ζωή και τις ανάγκες της κοινωνίας.

Διδακτικοί Στόχοι

Γνωστικοί:

  1. Να κατανοήσουν οι μαθητές τις έννοιες της αειφορίας, των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της εξοικονόμησης φυσικών πόρων.
  2. Να εξοικειωθούν με τον τρισδιάστατο σχεδιασμό μέσω του Tinkercad.
  3. Να εφαρμόσουν STEAM προσεγγίσεις στον σχεδιασμό τους.

Δεξιότητες:

  1. Να ενισχύσουν τη δημιουργικότητα, την κριτική σκέψη και την επίλυση προβλημάτων.
  2. Να συνεργάζονται αποτελεσματικά σε ομάδες.
  3. Να αξιοποιούν ψηφιακά εργαλεία για την υλοποίηση ιδεών.

Στάσεις:

  1. Να ευαισθητοποιηθούν για τα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα.
  2. Να αναπτύξουν υπευθυνότητα απέναντι στην τοπική κοινότητα.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025