Παρουσίαση/Προβολή

Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας 2025 - Α1
(0501678320) - ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
Εθνικός Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας στην Ελλάδα: επινοούμε τον κόσμο του 2050
Επινοούμε τον κόσμο και οικοδομούμε το μέλλον του 2050, αναλαμβάνοντας δράση για το περιβάλλον και μία κοινωνία με περισσή αλληλεγγύη.
Το όραμα ενός βιώσιμου μέλλοντος για όλους, προϋποθέτει την ευαισθητοποίηση των νεότερων γενεών. Νηπιαγωγεία του μέλλοντος, πράσινες πόλεις, βιώσιμος τουρισμός, βιώσιμα έργα, έξυπνα ελληνικά νησιά: οι ελληνικές πρωτοβουλίες πληθαίνουν συνεχώς.
Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος μετέχει στην κοινωνική αλλαγή που λαμβάνει χώρα, προτείνοντας σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας, κοιτίδας της οικολογίας, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα και παράλληλες δραστηριότητες που θα διεξαχθούν σε όλη τη χώρα.
Συνεργάτης μας σε αυτή την προσπάθεια, το Institut des futurs souhaitables, το οποίο θα μας παρέχει τα απαραίτητα «εργαλεία κατανόησης του παρόντος και τα δημιουργικά εφόδια για να συμβάλουμε με όρεξη και σθένος, στη δημιουργία του νέου κόσμου που ανοίγεται μπροστά μας».
Ένα φουτουριστικό οικολογικό σχέδιο που μπορείς να
υλοποιήσεις με την τάξη των γαλλικών για να διαμορφώσεις τον
κόσμο του αύριο. Μία δράση ευαισθητοποίησης στις αρχές της
βιώσιμης ανάπτυξης, μύησης στην ποίηση και ανάπτυξης της
φαντασίας, με σκοπό τη δημιουργία καινοτόμων αντικειμένων
και χώρων, μια έμπρακτη δέσμευση για μια πιο αλληλέγγυα
κοινωνία. Ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας απόκτησης
γνώσεων, ενθάρρυνσης της φιλίας και της αμοιβαίας
ανταλλαγής, με μία δόση τρέλας! Σε συνεργασία με το Institut
des futurs souhaitables https://www.futurs-souhaitables.org
Μαθητές επιπέδου A1: οικολογικά αντικείμενα του μέλλοντος
1 – Προτεινόμενο θέμα
Η τάξη επινοεί ένα αντικείμενο που μπορεί να βελτιώσει το μέλλον μας (και κυρίως το μέλλον του
πλανήτη):
Παράδειγμα: μία οικολογική ομπρέλα
Τεχνικές: ζωγραφιά, κολλάζ, γλυπτό, τρισδιάστατο αντικείμενο (κατ’ επιλογή)
Οι μαθητές θα πρέπει:
Να επιλέξουν μία ονομασία για το αντικείμενο.
Να το περιγράψουν σε 3 γραμμές μέγιστο (τρόπος λειτουργίας, χρησιμότητα).
Να αναπτύξουν τη δική τους επιχειρηματολογία σε 3 γραμμές μέγιστο (εξηγώντας με ποιο
τρόπο το αντικείμενο μπορεί να βελτιώσει το μέλλον μας).
Παραδοτέα:
Μία φωτογραφία του αντικειμένου.
Ονομασία και περιγραφή του αντικειμένου.
Επιχειρηματολογία.
Ένα βίντεο μέγιστης διάρκειας 2’ στο οποίο οι μαθητές παρουσιάζουν το αντικείμενο που
δημιούργησαν.
BONUS: οι μαθητές της τάξης μπορούν να γράψουν μία κοινή επιστολή στην οποία δεσμεύονται να
ξανασυναντηθούν το 2050, να την τοποθετήσουν σε μία χρονοκάψουλα και να την κρύψουν σε ένα
σημείο της επιλογής τους. Ο εκπαιδευτικός στέλνει μία αναμνηστική φωτογραφία του γεγονότος.
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2023
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα