Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΣΥΝΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ-ΑΓΓΛΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ , Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

(0501920800) -  ΜΑΡΙΑ ΔΑΝΙΗΛ

Περιγραφή Μαθήματος

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

 

Θα γίνει διαθεματική διδασκαλία με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων Βιολογίας - Αγγλικής Γλώσσας και Πληροφορικής στη Γ τάξη του Γυμνασίου.

Οι ενότητες 5.1 "Το γενετικό υλικό" και 5.2 "Η ροή της γενετικής πληροφορίας, θα διδαχθούν πρώτα στα Ελληνικά και έπειτα στα Αγγλικά.

με την εφαρμογή τριών διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας:

  1. Πρώτα διάλεξη στα Ελληνικά από τον καθηγητή Βιολογίας. (Δασκαλοκεντρική Μέθοδος με πίνακα και σημειώσεις.)
  2. Ανάρτηση στο eclass Αγγλικών Κειμένων και Παρουσίασης, χωρισμένης σε ενότητες, με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών της Αγγλικής. Τα κείμενα θα είναι μικρής έκτασης (1 με 2 σελίδες), ώστε να διδαχθούν με τη χρήση φωτοτυπιών στο μάθημα των Αγγλικών με σκοπό να μελετηθούν τα διάφορα γλωσσικά φαινόμενα και ο τρόπος επιστημονικής γραφής. (Δασκαλοκεντρική Μέθοδος)
  3. Οι εκπαιδευτικοί και των δύο ειδικοτήτων θα παροτρύνουν τους μαθητές να μελετήσουν την αντίστοιχη αναρτημένη παρουσίαση στο eclass, την οποία οι μαθητές θα μεριμνήσουν να την διαβάσουν στο σπίτι. Στη συνέχεια θα κληθούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις και ασκήσεις που θα δοθούν στην ώρα της διδασκαλίας. (Ανεστραμμένη τάξη)
  4. Τέλος, θα κληθούν ομάδες μαθητών να παρουσιάσουν τις ενότητες της Παρουσίασης στους συμμαθητές τους, και να συζητήσουν χρησιμοποιώντας την Αγγλική γλώσσα τυχόν απορίες, ή δυσκολίες που συνάντησαν με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών. (Ομαδοσυνεργατικό μοντέλο)
  5. Με την εποπτεία του καθηγητή της Πληροφορικής θα γίνει άσκηση στο εργαστήριο Πληροφορικής με τίτλο «βρες τον κλέφτη». Τα παιδιά θα χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις τους στην Βιολογία και στην Πληροφορική για να ταυτοποιήσουν έναν κλέφτη σε ένα φανταστικό εκπαιδευτικό σενάριο, με τη βοήθεια ενός εκπαιδευτικού προγράμματος. (Ομαδοσυνεργατικό μοντέλο, Τεχνική αφήγησης, Πρακτική εφαρμογή δεξιοτήτων)

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2024

  • Μαθησιακοί στόχοι

    • Σκοπός είναι η γενικότερη εξοικείωση στη χρήση της Αγγλικής, αλλά και η εμβάθυνση σε σημαντικές έννοιες της Μοριακής Βιολογίας και της Πληροφορικής. Θα γίνει χρήση ΤΠΕ στο εργαστήριο φυσικών επιστημών και χρήση των υπολογιστών στο εργαστήριο της Πληροφορικής. Τέλος θα γίνει αξιολόγηση του εκπαιδευτικού αποτελέσματος κατά την εφαρμογή διαφορετικών παιδαγωγικών μεθόδων, τόσο παραδοσιακών (Δασκαλοκεντρικό μοντέλο), όσο και καινοτόμων (Ανεστραμμένη Τάξη, Ομαδοσυνεργατική Προσέγγιση, Τεχνική αφήγησης, Πρακτική εφαρμογή δεξιοτήτων).

    Τρόπος διδασκαλίας

    Μικτή διδασκαλία

    Στοιχεία μαθήματος

    • Αριθμός Εκπαιδευόμενων: 3
    • Αριθμός Μαθημάτων: 2
    • Χρόνος Μαθήματος: 3
    • Χρόνος στο σπίτι: 5
    • Συνολικός χρόνος: 16