Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Από την ελιά στο λάδι

(9460226133) -  ΣΟΦΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Η ελιά από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα στην ζωή μας.

να αναγνωρίζουν την ελιά ως δέντρο και ως καρπό.
• γνωριμία με τις έννοιες ελιά -λάδι και παράγωγα προϊόντα
• αναγνώρισης της αξίας της ελιάς και του λαδιού στην υγιεινή διατροφή
• σύνδεση της ελιάς με την ελληνική μυθολογία, ιστορία λαογραφία και θρησκεία

Ημερομηνία δημιουργίας

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024

  • Περιεχόμενο μαθήματος

     Το παρόν Διδακτικό  μάθημα αξιοποιώντας το φυσικό περιβάλλον και συγκεκριμένα το δέντρο
    ελιά, να έρθουν σε επαφή μετη φύση και τα δώρα , επίσης  θα αξιοποιήσουμε  τις ΤΠΕ για εκπαιδευτικούς σκοπούς, να έρθουν σε επαφή με έργα τέχνης με θέμα  την ελιά  και  τέλος χρησιμοποιώντας φυσικά υλικά να δημιουργήσουν τα δικά τους έργα.

    Μαθησιακοί στόχοι

    Μαθησιακοί στόχοι
    ● Να αναγνωρίζουν την ελιά ως δέντρο και ως καρπό.
    ● Να αναγνωρίζουν το ρόλο και τη σπουδαιότητα των βιβλίων.

    ● Να κάνουν περιγραφές με λογική σειρά και συνέπεια.(Παιδί και Επικοινωνία. Γλώσσα.
    Προφορική Επικοινωνία. Α.1.1)
    ● Να διακρίνουν διάφορα είδη κειμένων κ με βάση το σκοπό που εξυπηρετούν .(Παιδί και
    Επικοινωνία. Γλώσσα. Γραπτή Επικοινωνία. Α.1.2)
    ● Εκτελούν απλές ενέργειες Τ.Π.Ε( χρήση ποντικιού, πληκτρολόγηση μικρών λέξεων για
    αναζήτηση κ.λπ.) για αναζήτηση πληροφοριών και ολοκλήρωση εργασιών και
    δραστηριοτήτων. (Παιδί και Επικοινωνία. Τ.Π.Ε Α.2.1)

    Μέθοδοι διδασκαλίας

    Το παρόν σενάριο βασίζεται στην αξιοποίηση της διδασκαλίας των 5Ε, σύμφωνα με το Νέο
    Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για την Προσχολική Εκπαίδευση. Καθ’ όλη τη διάρκεια της
    ανάπτυξης των δραστηριοτήτων τα νήπια θα ενθαρρύνονται, μέσω της κινητοποίησης του
    ενδιαφέροντός τους, να συμμετέχουν ενεργά, σύμφωνα με τις αρχές της βιωματικής και
    συνεργατικής μάθησης. Οι προϋπάρχουσες γνώσεις και εμπειρίες των παιδιών έχουν
    σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της διδασκαλίας, η οποία βασίζεται στην αλληλεπίδραση και
    την διάδραση μεταξύ παιδιών, εκπαιδευτικών και περιβάλλοντος. Οι δραστηριότητες θα
    αναπτύσσονται στην παρεούλα με την ολομέλεια της τάξης αλλά θα χωρίζονται και σε ομάδες,
    σύμφωνα με τις αρχές της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας. Η σύσταση των ομάδων θα
    δημιουργείται ανάλογα την περίσταση κάθε φορά, είτε τυχαία είτε από επιλογή της
    εκπαιδευτικού ή των μαθητών.

    Μαθησιακά πλαίσια:
    Α. Διερευνήσεις

    Είδος Διερεύνησης: Θεματική προσέγγιση

    Επίσης το οργανωμένο παιχνίδι θα χρησιμοποιηθεί κατά την πρώτη φάση της
    εξοικείωσης , όπου θα γίνει προσπάθεια κινητοποίησης του ενδιαφέροντος με ένα παιχνίδι
    παρόμοιο του “κρυμμένου θησαυρού” .
    Ανεστραμμένη τάξη: τα κέντρα μάθησης θα εμπλουτιστούν με υλικά και πληροφορίες που θα
    φέρουν τα παιδιά, τα οποία θα τα έχουν δημιουργήσει στο σπίτι με τη βοήθεια των γονέων
    τους. 

    Διδάσκοντες

    ΣΟΦΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥ

    Προτεινόμενα συγγράμματα

    ΝΕΟ ΑΝΑΛΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ