Παρουσίαση/Προβολή

Εικαστικά Γ' και Δ΄ Δημοτικού
(9460432187) - ΙΩΑΝΝΑ ΣΑΡΡΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
Στη Γ' και Δ' Δημοτικού, τα μαθήματα Εικαστικών προσφέρουν στους μαθητές την ευκαιρία να εξερευνήσουν την τέχνη με ποικίλους τρόπους. Τα παιδιά ασχολούνται με την δημιουργία έργων που εκφράζουν τη φαντασία τους, συνδυάζοντας χρώματα, σχήματα και υλικά. Καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος, ενθαρρύνονται να πειραματιστούν με διαφορετικές τεχνικές ζωγραφικής και κατασκευής, να εκφραστούν συναισθηματικά μέσω της τέχνης και να αναπτύξουν τη συνεργατικότητα τους μέσα από ομαδικές δημιουργίες.
Αναλυτικά, οι μαθητές μπορεί να εργαστούν σε:
- Ζωγραφική και σχέδιο με ποικίλα υλικά (νερομπογιές, μαρκαδόροι, ξυλομπογιές).
- Κατασκευές από διάφορα υλικά (χαρτί, σύρμα, ξύλο, πλαστελίνη).
- Κολάζ και άλλες εικαστικές συνθέσεις.
- Αντιγραφή και ερμηνεία έργων τέχνης από διάσημους καλλιτέχνες ή παραδοσιακές μορφές τέχνης.
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
-
Μαθησιακοί στόχοι
Στόχοι Μαθήματος Εικαστικών για Γ' και Δ' Δημοτικού:
-
Ανάπτυξη Δημιουργικότητας και Έκφρασης:
- Ενθάρρυνση της ελεύθερης δημιουργικότητας των μαθητών μέσω της χρήσης διαφορετικών υλικών και τεχνικών.
- Προώθηση της ατομικής έκφρασης και της φαντασίας των μαθητών.
-
Εξοικείωση με Διάφορες Τεχνικές:
- Εισαγωγή σε βασικές τεχνικές όπως η ζωγραφική με νερομπογιές, ξυλομπογιές, ακρυλικά, κολάζ και άλλα.
- Κατανόηση του ρόλου των εργαλείων (πινέλα, μαρκαδόροι, κόλλα, χαρτιά κ.α.) και των υλικών στη διαδικασία της δημιουργίας.
-
Καλλιέργεια Αισθητικής Αντίληψης:
- Ανάπτυξη αισθητικών κριτηρίων για την εκτίμηση και την αξιολόγηση έργων τέχνης.
- Σύνδεση της τέχνης με την καθημερινή ζωή και το περιβάλλον.
-
Ιστορία και Πολιτισμός μέσω της Τέχνης:
- Εισαγωγή στους βασικούς εκπροσώπους της τέχνης και τη σύνδεση των έργων τους με διαφορετικές πολιτισμικές περιόδους.
- Ανάλυση απλών έργων ζωγραφικής και κατασκευών από διαφορετικούς πολιτισμούς και εποχές.
-
Ομαδική Συνεργασία:
- Ενίσχυση της συνεργασίας και της αλληλοβοήθειας μεταξύ των μαθητών μέσω ομαδικών δραστηριοτήτων, όπως η δημιουργία κοινού έργου τέχνης
-