Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

2024-25 Γεωμετρία Β Τάξης ΕΠΑΛ ΠΕΠΑΛ (Ημερησίου και Εσπερινού) και Β τάξη και Γ τάξη Λυκείου ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.

(PDE-PEK196) -  ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΚΟΚΚΑΛΙΑΡΗ

Περιγραφή Μαθήματος

Α. Θα βρείτε τη διδακτέα και εξεταστέα ύλη με βάση τη με  Υπ.Απόφαση Φ4/95645/Δ4/27-8-2024, ΦΕΚ 5064/Β/05-09-2024) , τις  οδηγίες του Ι.Ε.Π. με βάση τη με Α.Π. Φ3/108226/Δ4/20-09-2024 και υλικό για την διδασκαλία και τη μάθηση για την Α Τάξη ΕΠΑΛ/ΠΕΠΑΛ. 
Β. Να σημειωθεί ότι η ύλη και οι οδηγίες για την Άλγεβρα Β Λυκείου των Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ./ΠΕΠΑΛ αφορά και στα  Λύκεια ΕΝ.Ε.ΓΥ.Λ.   με βάση τη με Α.Π. 119494 /Δ3/11/10/2024 που κοινοποιεί την ύλη και τις οδηγίες του ΙΕΠ για τα ΕΝ.Ε.ΓΥ.Λ. (ΦΕΚ Φ3/108226/Δ4/20-09-24) και  συνοδεύονται από:
1. τις οδηγίες διαφοροποίησης της διδασκαλίας στα μαθήματα του Λυκείου ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. και
2. την επισήμανση ότι οι εκπαιδευτικοί, για να οργανώσουν τη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Λύκειο των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ., θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους τις γνωματεύσεις για κάθε μαθητή/μαθήτρια και, σε συνεργασία με το Ειδικό Προσωπικό του σχολείου, να ενημερώνονται για τυχόν διαταραχές ή δυσκολίες, οι οποίες ενδέχεται να επηρεάζουν τη μαθησιακή του/της πορεία. Έχοντας, εκ των προτέρων, συμβουλευθείτο Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (Ε.Π.Ε.),το οποίο συνοδεύειτην εκάστοτε γνωμάτευση μπορούν να συναντούν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/μαθητριών, εξασφαλίζοντας έτσι την απρόσκοπτη συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Για παράδειγμα, στις κάθε είδους εξετάσεις, μπορεί να υποστηρίξει τους μαθητές/μαθήτριες η παροχή περισσότερου χρόνου, η χρήση υποστηρικτικών τεχνολογιών, η παροχή των θεμάτων σε προσβάσιμη μορφή κ.α.

περιορισμένη, όπως προκύπτει παρακάτω και αναπροσαρμοσμένη στον αντίστοιχο διαθέσιμο χρόνο

Διδακτέα-Εξεταστέα Ύλη  Β τάξης Λυκείου ΕΝ.Ε.ΓΥ.Λ. 

Από το βιβλίο «Ευκλείδεια Γεωμετρία Α΄ ΓΕΛ Τεύχος Α΄» των Αργυρόπουλου Η., Βλάμου Π., Κατσούλη Γ., Μαρκάτη Σ., Σίδερη Π.

Κεφ.5ο: Παραλληλόγραμμα – Τραπέζια

5.1. Εισαγωγή

5.2. Παραλληλόγραμμα (εκτός των αποδείξεων των προτάσεων της υποπαραγράφου «Κριτήρια για παραλληλόγραμμα»)

5.3. Ορθογώνιο (εκτός των αποδείξεων των προτάσεων της υποπαραγράφου «Κριτήρια για να είναι ένα τετράπλευρο ορθογώνιο»)

5.4. Ρόμβος (εκτός των αποδείξεων των προτάσεων της υποπαραγράφου «Κριτήρια για να είναι ένα τετράπλευρο ρόμβος»)

5.5. Τετράγωνο

5.6. Εφαρμογές στα τρίγωνα (εκτός των αποδείξεων)

5.7 Βαρύκεντρο τριγώνου (εκτός της απόδειξης)

5.8. Το ορθόκεντρο τριγώνου (χωρίς το Λήμμα, χωρίς την απόδειξη του θεωρήματος και χωρίς το πόρισμα)

5.9. Μια ιδιότητα του ορθογώνιου τριγώνου

5.10.Τραπέζιο (χωρίς τις αποδείξεις)

5.11.Ισοσκελές τραπέζιο (χωρίς τις αποδείξεις)

Διδακτέα-Εξεταστέα Ύλη  Γ τάξης Λυκείου ΕΝ.Ε.ΓΥ.Λ. 

Από το βιβλίο «Ευκλείδεια Γεωμετρία Β΄ ΓΕΛ Τεύχος Α΄» των Αργυρόπουλου Η., Βλάμου Π., Κατσούλη Γ., Μαρκάτη Σ., Σίδερη Π.

Κεφ. 7o: Αναλογίες

7.1. Εισαγωγή

7.4. Ανάλογα ευθύγραμμα τμήματα – Αναλογίες

7.5. Μήκος ευθύγραμμου τμήματος

7.6. Διαίρεση τμημάτων εσωτερικά και εξωτερικά ως προς δοσμένο λόγο (μόνο οι ορισμοί της διαίρεσης ευθυγράμμου τμήματος ΑΒ από σημείο Μ εσωτερικά ή εξωτερικά)

7.7. Θεώρημα του Θαλή (χωρίς τις αποδείξεις των θεωρημάτων και του Πορίσματος, χωρίς το πρόβλημα 2 και χωρίς τους ορισμούς «συζυγή αρμονικά» και «αρμονική τετράδα»)

Κεφ. 8ο: Ομοιότητα

8.1. Όμοια ευθύγραμμα σχήματα

8.2. Κριτήρια ομοιότητας (χωρίς τις αποδείξεις των θεωρημάτων I, ΙΙ και ΙΙΙ και χωρίς τις εφαρμογές 1 και 3)

Κεφ. 9ο: Μετρικές σχέσεις

9.1. Ορθές προβολές

9.2. Το Πυθαγόρειο θεώρημα

9.3. Γεωμετρικές κατασκευές

9.4. Γενίκευση του Πυθαγόρειου θεωρήματος (χωρίς την απόδειξη των θεωρημάτων Ι και ΙΙ και χωρίς την εφαρμογή 2)

Ημερομηνία δημιουργίας

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021