Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ

Κωδικός : D10101

D10101  -   ΔΑΒΙΤΗ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ

7. Προγραμματιστικά περιβάλλοντα

Ερώτηση 1 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Ο μεταγλωττιστής μας επιτρέπει να συντάσσουμε ένα πρόγραμμα

Ερώτηση 2 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Ο συνδέτης μετατρέπει το πηγαίο πρόγραμμα σε βιβλιοθήκη

Ερώτηση 3 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Το αντικείμενο πρόγραμμα είναι ουσιαστικά γλώσσα μηχανής

Ερώτηση 4 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Σ' ένα σύγχρονο προγραμματιστικό περιβάλλον απαιτείται η παρουσία συντάκτη για την συγγραφή του κειμένου των εντολών

Ερώτηση 5 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Κάθε προγραμματιστικό περιβάλλον διαθέτει τον μεταγλωττιστή του

Ερώτηση 6 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Το εκτελέσιμο είναι το τελικό πρόγραμμα που εκτελείται από τον υπολογιστή

Ερώτηση 7 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Ο μεταγλωττιστής εξάγει το πηγαίο πρόγραμμα

Ερώτηση 8 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Οι εντολές ενός προγράμματος μετατρέπονται σε ακολουθίες που αποτελούνται από 0 και 1, δηλαδή σε ________________

Ερώτηση 9 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Από τον συντάκτη παράγεται :

Ερώτηση 10 (Αντιστοίχιση — 4 βαθμοί) 

Να αντιστοιχίσετε τα στοιχεία της στήλης Α µε τα στοιχεία της στήλης Β
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Πρόγραμμα που δέχεται ένα πρόγραμμα γραμμένο σε γλώσσα υψηλού επιπέδου και παράγει ένα ισοδύναμο πρόγραμμα σε γλώσσα μηχανής
A. Διερμηνευτής
2. Μεθοδολογία σύνταξης προγραμμάτων που βοηθάει στην ανάπτυξη σύνθετων προγραμμάτων και στη διαχείρισή τους
B. Μεταγλωττιστής
3. Πρόγραμμα που χρησιμοποιείται για τη σύνταξη και τη διόρθωση προγραμμάτων
C. Δομημένος προγραμματισμός
4. Πρόγραμμα που διαβάζει μια προς μια τις εντολές αρχικού προγράμματος και για κάθε μια εκτελεί αμέσως μια ισοδύναμη ακολουθία εντολών μηχανής
D. Συντάκτης

Ερώτηση 11 (Αντιστοίχιση — 6 βαθμοί) 

Ποια είναι η σωστή των βημάτων για τη δημιουργία ενός προγράμματος :
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. συντάκτης
A. 1
2. συνδέτης
B. 2
3. πηγαίο πρόγραμμα
C. 3
4. μεταγλωττιστής
D. 4
5. εκτελέσιμο πρόγραμμα
E. 5
6. αντικείμενο πρόγραμμα
F. 6