Μάθημα : Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Κωδικός : 0501807249

0501807249  -  ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

Ενότητες

Στόχοι μαθήματος

• Να κατανοήσουμε την έννοια της εξίσωσης και τη σχετική ορολογία.
• Να επιλύουμε εξισώσεις πρώτου βαθμού με έναν άγνωστο.
• Να διακρίνουμε πότε μία εξίσωση είναι αδύνατη ή ταυτότητα.
 Στόχοι μαθήματος
•  Να εκφράζουμε με μεταβλητές διάφορες καταστάσεις της καθημερινής ζωής.
•  Να απαλείφουμε παρενθέσεις και να κάνουμε αναγωγές ομοίων όρων με τη βοήθεια της επιμεριστικής ιδιότητας.

Στόχοι μαθήματος

• Να διακρίνουμε τα δεδομένα από τα ζητούμενα του προβλήματος.
• Να κάνουμε εισαγωγή του αγνώστου.
• Να καταστρώνουμε την εξίσωση, δηλαδή να «μεταφράζουμε» το πρόβλημα σε μαθηματική γλώσσα.
• Να επιλύουμε την εξίσωση και να ελέγχουμε αν το αποτέλεσμα είναι «συμβατό» με το πρόβλημα.
• Να καταγράφουμε την απάντηση.

Στόχοι μαθήματος

• Να γνωρίζουμε την έννοια της τετραγωνικής ρίζας  θετικού αριθμού α.
• Να υπολογίζουμε τετραγωνικές ρίζες θετικών αριθμών με δοκιμές και με τη βοήθεια ενός υπολογιστή τσέπης.

Στόχοι μαθήματος

  • Να γνωρίζoυμε ότι υπάρχουν αριθμοί που δε μπορούν να γραφούν στη μορφή κλάσματος α/β , α, β ακέραιοι και β≠0
  • Να γνωρίζουμε ποιοι αριθμοί αποτελούν το σύνολο των πραγματικών αριθμών
  • Να γνωρίζουμε ότι οι άρρητοι αριθμοί δεν είναι μόνο οι θετικές ή οι αρνητικές ρίζες θετικών ακεραίων ή ρητών.  
  • Να παριστάνουμε γεωμετρικά ορισμένους άρρητους , όπως π.χ. η τετραγωνική ρίζα του 2

Στόχοι μαθήματος

• Να εκφράζουμε ένα μέγεθος ως συνάρτηση ενός άλλου, εφόσον αυτό είναι δυνατόν,
• Να συμπληρώνουμε τον πίνακα τιμών μιας συνάρτησης.

Στόχοι μαθήματος

• Να βρίσκουμε τις συντεταγμένες ενός σημείου.
• Να βρίσκουμε ένα σημείο, όταν δίνονται οι συντεταγμένες του.
• Να βρίσκουμε τις συντεταγμένες του συμμετρικού ενός σημείου, ως προς τους άξονες και την αρχή των αξόνων.
• Να υπολογίζουμε την απόσταση δύο σημείων, όταν δίνονται οι συντεταγμένες τους.
• Να σχεδιάζουμε την γραφική παράσταση μιας συνάρτησης από τον αντίστοιχο πίνακα τιμών,
• Να βρίσκουμε κατά προσέγγιση τις συντεταγμένες ενός σημείου της γραφικής παράστασης,
• Να ελέγχουμε αν ένα σημείο ανήκει ή όχι στην γραφική παράσταση μιας συνάρτησης.

Στόχοι μαθήματος

• Να μπορούμε να υπολογίζουμε το ημίτονο και το συνημίτονο οξείας γωνίας σε ορθογώνιο τρίγωνο.
• Να μπορούμε να σχεδιάζουμε μία γωνία της οποίας δίνεται το ημίτονο ή το συνημίτονο.

Στόχοι μαθήματος

• Να γνωρίζουμε την έννοια της εγγεγραμμένης γωνίας και να σχεδιάζουμε τέτοιες γωνίες.
• Να γνωρίζουμε τη σχέση μιας επίκεντρης γωνίας και του αντίστοιχου τόξου της.
• Να γνωρίζουμε τη σχέση μιας εγγεγραμμένης γωνίας και του αντίστοιχου τόξου της.
• Να αναγνωρίζουμε την ισότητα εγγεγραμμένων γωνιών που βαίνουν στο ίδιο τόξο ή σε ίσα τόξα,
• Να διαχειριζόμαστε τη σχέση μεταξύ εγγεγραμμένης, αντίστοιχης επίκεντρης γωνίας και αντίστοιχου τόξου.

Στόχοι μαθήματος

Οι μαθητές/τριες επιδιώκεται:
• να γνωρίζουν τους τύπους υπολογισμού εμβαδών επίπεδων σχημάτων,
• να μπορούν να αποδείξουν τους τύπους των εμβαδών συνδέοντάς τους με την κατάλληλη σειρά,
• να μπορούν να εφαρμόζουν συνδυαστικά τους τύπους σε αντίστοιχα προβλήματα

Στόχοι μαθήματος

Οι μαθητές επιδιώκεται:
• να γνωρίζουν το Πυθαγόρειο θεώρημα και το αντίστροφό του,
• να επιλύουν προβλήματα με τη χρήση του Πυθαγόρειου θεωρήματος,
• να ελέγχουν αν ένα τρίγωνο με γνωστές πλευρές είναι ορθογώνιο.

Στόχοι μαθήματος

Οι μαθητές/τριες επιδιώκεται:
  • να εξοικειωθούν με τις μονάδες μέτρησης εμβαδού
  • να μπορούν να μετατρέπουν μονάδες από μικρότερες σε μεγαλύτερες και αντίστροφα.

Πατήστε στον τίτλο της ενότητας για να δείτε τα περιεχόμενά της.

Παρακολουθείστε το βίντεο για να θυμηθείτε τους βασικούς τύπους και εφαρμογές των τριγωνομετρικών αριθμών.

Παρακολουθείστε το βίντεο για να θυμηθείτε τη βασική θεωρία για τις επίκεντρες και τις εγγεγραμμένες γωνίες.

 

Στόχοι μαθήματος

Οι μαθητές/τριες επιδιώκεται:
να κατανοήσουν την έννοια του εμβαδού και ότι αυτό εξαρτάται από τη μονάδα μέτρησης που χρησιμοποιείται κάθε φορά

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -