Μάθημα : Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Κωδικός : 0501807249
0501807249 - ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Περιγραφή Μαθήματος
Στόχοι μαθήματος
Στόχοι μαθήματοςΣτόχοι μαθήματος
• Να διακρίνουμε τα δεδομένα από τα ζητούμενα του προβλήματος.
• Να κάνουμε εισαγωγή του αγνώστου.
• Να καταστρώνουμε την εξίσωση, δηλαδή να «μεταφράζουμε» το πρόβλημα σε μαθηματική γλώσσα.
• Να επιλύουμε την εξίσωση και να ελέγχουμε αν το αποτέλεσμα είναι «συμβατό» με το πρόβλημα.
• Να καταγράφουμε την απάντηση.
Στόχοι μαθήματος
• Να γνωρίζουμε την έννοια της τετραγωνικής ρίζας θετικού αριθμού α.
• Να υπολογίζουμε τετραγωνικές ρίζες θετικών αριθμών με δοκιμές και με τη βοήθεια ενός υπολογιστή τσέπης.
Στόχοι μαθήματος
- Να γνωρίζoυμε ότι υπάρχουν αριθμοί που δε μπορούν να γραφούν στη μορφή κλάσματος α/β , α, β ακέραιοι και β≠0
- Να γνωρίζουμε ποιοι αριθμοί αποτελούν το σύνολο των πραγματικών αριθμών
- Να γνωρίζουμε ότι οι άρρητοι αριθμοί δεν είναι μόνο οι θετικές ή οι αρνητικές ρίζες θετικών ακεραίων ή ρητών.
- Να παριστάνουμε γεωμετρικά ορισμένους άρρητους , όπως π.χ. η τετραγωνική ρίζα του 2
Στόχοι μαθήματος
• Να εκφράζουμε ένα μέγεθος ως συνάρτηση ενός άλλου, εφόσον αυτό είναι δυνατόν,
• Να συμπληρώνουμε τον πίνακα τιμών μιας συνάρτησης.
Στόχοι μαθήματος
• Να βρίσκουμε τις συντεταγμένες ενός σημείου.
• Να βρίσκουμε ένα σημείο, όταν δίνονται οι συντεταγμένες του.
• Να βρίσκουμε τις συντεταγμένες του συμμετρικού ενός σημείου, ως προς τους άξονες και την αρχή των αξόνων.
• Να υπολογίζουμε την απόσταση δύο σημείων, όταν δίνονται οι συντεταγμένες τους.
• Να σχεδιάζουμε την γραφική παράσταση μιας συνάρτησης από τον αντίστοιχο πίνακα τιμών,
• Να βρίσκουμε κατά προσέγγιση τις συντεταγμένες ενός σημείου της γραφικής παράστασης,
• Να ελέγχουμε αν ένα σημείο ανήκει ή όχι στην γραφική παράσταση μιας συνάρτησης.
Στόχοι μαθήματος
• Να μπορούμε να υπολογίζουμε το ημίτονο και το συνημίτονο οξείας γωνίας σε ορθογώνιο τρίγωνο.
• Να μπορούμε να σχεδιάζουμε μία γωνία της οποίας δίνεται το ημίτονο ή το συνημίτονο.
Στόχοι μαθήματος
• Να γνωρίζουμε την έννοια της εγγεγραμμένης γωνίας και να σχεδιάζουμε τέτοιες γωνίες.
• Να γνωρίζουμε τη σχέση μιας επίκεντρης γωνίας και του αντίστοιχου τόξου της.
• Να γνωρίζουμε τη σχέση μιας εγγεγραμμένης γωνίας και του αντίστοιχου τόξου της.
• Να αναγνωρίζουμε την ισότητα εγγεγραμμένων γωνιών που βαίνουν στο ίδιο τόξο ή σε ίσα τόξα,
• Να διαχειριζόμαστε τη σχέση μεταξύ εγγεγραμμένης, αντίστοιχης επίκεντρης γωνίας και αντίστοιχου τόξου.
Στόχοι μαθήματος
Στόχοι μαθήματος
Οι μαθητές επιδιώκεται:
• να γνωρίζουν το Πυθαγόρειο θεώρημα και το αντίστροφό του,
• να επιλύουν προβλήματα με τη χρήση του Πυθαγόρειου θεωρήματος,
• να ελέγχουν αν ένα τρίγωνο με γνωστές πλευρές είναι ορθογώνιο.
Στόχοι μαθήματος
- να εξοικειωθούν με τις μονάδες μέτρησης εμβαδού
- να μπορούν να μετατρέπουν μονάδες από μικρότερες σε μεγαλύτερες και αντίστροφα.
Πατήστε στον τίτλο της ενότητας για να δείτε τα περιεχόμενά της.
Παρακολουθείστε το βίντεο για να θυμηθείτε τους βασικούς τύπους και εφαρμογές των τριγωνομετρικών αριθμών.
Παρακολουθείστε το βίντεο για να θυμηθείτε τη βασική θεωρία για τις επίκεντρες και τις εγγεγραμμένες γωνίες.

Στόχοι μαθήματος
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -