Μάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β2

Κωδικός : 0501851414

0501851414  -  ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΠΟΖΗΣ

Μάθημα

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -

Αναρτήσεις

Χρήστης:ΚΛΗΣΙΑΡΧΗ ΑΣΠΑΣΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025 - 3:21 μ.μ.

Ομάδα 1 : Κλησιάρχη Κόντου Κολιόπουλος Κυριαζής
ποίημα με βάση το κείμενο :
Τ ξενιτεμένο παιδάκι που δουλεύει στα φανάρια
Δεν του δίνουν δραχμή
Για να πάρει ψωμί
Κοιμάται κοντά στην σχάρα του ατμοί
Και ο νυχτοφύλακας φόρο του ζητά.
Χρήστης:ΚΛΗΣΙΑΡΧΗ ΑΣΠΑΣΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025 - 1:29 μ.μ.

μήνυμα στον ήρωα :
αγαπητέ Μίμη,
σου γράφω γιατί θέλω να σου πω κάτι που ίσως εσύ να μην το σκέφτεσαι πάντα. Τα όνειρα και οι φιλοδοξίες σου είναι σημαντικά και πολύτιμα , άλλα η πραγματικότητα και οι καθημερινές σου επιλογές είναι αυτές που θα σε οδηγήσουν εκεί! Μην φοβάσαι να κάνεις βήματα ακόμα και αν αυτά είναι μικρά και αβέβαια. Κάθε δυσκολία που αντιμετοπίζεις , κάθε αποτυχία είναι απλά ένα μάθημα και μέρος της πορείας προς τον στόχο σου. Μην παραμελείς τις στιγμές που ζεις εδώ και τώρα γιατί αυτές είναι που σε διαμορφώνουν . Να πιστεύεις στον εαυτό σου και να μην εγκαταλείπεις ποτέ ακόμα και όταν τα πράγματα φαίνονται δύσκολα . Η ζωή είναι ένας δρόμος γεμάτος ανατροπές και κάθε στιγμή μετράει !
Με εκτίμηση , Ασπασία
Χρήστης:ΚΟΣΜΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΡΑΦΑΗΛΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025 - 5:43 μ.μ.

Μήνυμα για τον ήρωα,
σου γράφω αυτό το γράμμα για να σου θυμίσω ότι υπάρχουν και άλλα πράγματα στη ζωή εκτός από μια τρίπλα .
Μπορείς να αρχίσεις να έχεις δραστηριότητες που κάνεις και να ξαναρχίσεις τη ζωή σου. Σου προτείνω να αρχίσεις να δουλεύεις σε μια καφετέρια μακριά από τη γειτονιά σου που δεν σε ξέρει κανένας. Καλό θα ήταν να πάρεις και ένα σπίτι κοντά εκεί.
Μια συμβουλή που σου προτείνω επίσης είναι να πάρεις ένα κατοικίδιο που μπορεί να σε βοηθήσει να μην νιώθεις μοναξιά. Ελπίζω να σκεφτείς αυτά που σου λέω και να σώσεις τον εαυτό σου από την κατάθλιψη.
Χρήστης:ΚΛΗΣΙΑΡΧΗ ΑΣΠΑΣΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2025 - 3:27 μ.μ.

Ομάδα 1 : Κλησιάρχη , Κόντου , Κολιόπουλος , Κυριαζής

1. ποιοι άνθρωποι από το παρελθόν του ήρωα αναφέρονται και με ποια αντικείμενα συνδέονται ;
Πρώτον αναφέρεται η μάνα του παιδιού και συνδέεται με το ότι τύλιγε το μαντίλι γύρω του με τα χεριά της. Επίσης αναφέρεται ο δάσκαλος πληρωνόταν με γάλα και όχι με κάποιο χρηματικό ποσό .

2.Γιατί πιστεύετε ότι επιλέγονται οι συγκεκριμένοι άνθρωποι?
πιστεύουμε ότι οι συγκεκριμενοι άνθρωποι επιλέγονται επειδή και οι δυο άνθρωποι , είναι άνθρωποι που το παιδί αναπολεί και του λείπουν επειδή βρίσκονται μακριά του στην μητρική πατρίδα του. Η μάνα του λείπει επειδή είναι η γυναικά που τον μεγάλωσε και τον ανέτρεψε και είναι φυσιολογικό να την αναπολεί. Ο δάσκαλος του λείπει γιατί αυτός είναι που του έμαθε ότι ξέρει μέχρι τώρα που έχει πάει σε άλλη χώρα δεν λαμβάνει μάθηση που κανονικά θα έπρεπε να παίρνει όπως κάθε παιδί της ηλικίας του.
Χρήστης:ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2025 - 2:21 μ.μ.

1. Πως σας φαίνεται η στάση του νυχτοφύλακα απέναντι στο παιδί; Η στάση του νυχτοφύλακα απέναντι στο παιδί είναι
απαράδεκτη,διότι δέχεται πληρωμή(μερίδιο ) για να αφήσει να κοιμηθεί στο εργοστάσιο.
2. Τι νομίζετε ότι νιώθει η αφηγήτρια για την κατάσταση που βιώνει ο ήρωας ; Η αφηγήτρια νομίζουμε πως νιώθει λύπη
και τύψεις για τον μικρό,αφού κοιμάται στο εργοστάσιο,εργάζεται και δεν έχει κάποιον να του φυλάει και να τον αγαπάει.
Επίσης νιώθει τυψεις, επειδή αυτά τα περιστατικά όταν γίνονται ευθύνονται όλοι , άμα δεν βοηθάνε στην αποτροπή τους
Έτσι τελικά έγραψε το ποίημα για να δείξει τη σοβαρότητα του θέματος
Χρήστης:ΚΟΣΜΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΡΑΦΑΗΛΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2025 - 5:11 μ.μ.

Ομάδα 3
1) Παραδείγματα: <<Που τώρα εδω ... σαν κέρματα στην τσέπη ,σαν το φτύσιμο στο βλέμα τοθ πελάτη ... Ποθ όλο ανεβάζει το θερμό ατμό >>
Τα ελληνικά τα άκουγε από τον δάσκαλο του ήταν σαν μελοδία στα αυτιά τουαλλά τώρα που τα ακούει από τους Ελληνες τα ακούει επιθετικά και σκληρά .

2)Οι συμπεριφορές που αωτιμετοπίζει το παιδί σκληρές και απανθρώπες έχει γνωρίσει τη σκοτεινή πλευρά των ανθρώπων . Εχει δικαιώματα και η ζωή του δεν αρμόιζει στην παιδική ανεμέλεια .


Χρήστης:ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2025 - 10:19 μ.μ.

29/10/2025

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΊΑΣ 2η ΩΡΑ

°Ελπίδα Κοκκινίδου
° Άννα Λεμονάκη
° Αναστασία Κουμεντάκη

Ομάδα 2

Η ελληνική γλώσσα:το παρελθόν

°ερωτηση 1. Πώς ακουγόνταν τα ελληνικά στην πατρίδα του παιδιού ;
(Με φράσεις από το ποίημα )

ΑΠΆΝΤΗΣΗ: Τα ελληνικά στην πατρίδα του ποδιού ακούγονται αλλιώς.Οι φράσεις στο κείμενο που το περιγράφουν είναι οι εξής :"Όχι σαν βότσαλα γυαλιστερά μεγάλης θάλασσας , όχι σαν ποδοβολητό του αλόγου , ένας ακινήτου στρατηλάτη αλλά να , σαν κέρματα στην τσέπη ".

Ερώτηση 2. Πώς συνδέονται αυτές οι εικόνες με την Ελλάδα ?

ΑΠΆΝΤΗΣΗ: Όταν το παιδί ήρθε στην Ελλάδα είχε στο μυαλό του μια όμορφη εικόνα για την Ελλάδα . όμως ήταν εντελώς διαφορετικά από όσο περίμενε . Ενώ είχε φανταστεί τις όμορφες θάλασσες χρειάστηκε να δουλεύει όλη μέρα και να κοιμάται σε εργοστάσιο στερώντας τα δικαιώματα του στο σχολείο και στην στέγη - φροντίδα.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -