Μάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β3

Κωδικός : 0501851415

0501851415  -  ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΠΟΖΗΣ

Μάθημα

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -

Αναρτήσεις

Χρήστης:ΜΠΟΖΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2025 - 8:17 μ.μ.

3η Διδακτική ώρα: Κοινωνικές προεκτάσεις και δημιουργική έκφραση
Ομάδες 1, 2, 3, 4 – Δημιουργία τραγουδιού
Οδηγίες: Επισκεφτείτε τους παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις και κρατήστε ατομικά σημειώσεις με ό,τι θεωρήσατε σημαντικό.
Στη συνέχεια συζητήστε ως ομάδα, επιλέξτε 4 έως 5 χαρακτηριστικές λέξεις ή φράσεις και συνθέστε με αυτές μια ένα σύντομο κείμενο-ποίημα λίγων στίχων. Δημιουργήστε με αυτούς ένα τραγούδι με ρυθμό της επιλογής σας στο Suno μέσα από τo οποίo να εκφράσετε τον προβληματισμό σας. Για τις σημειώσεις σας θα βοηθήσουν και οι παρακάτω ερωτήσεις:
Ερωτήσεις:
1. Τι συμβουλεύει ο Μαραντόνα τους νέους στη συνέντευξή του;
2. Τι λέει για τα πρότυπα στη συνέντευξή του;
3. Τι λέει στο άρθρο για τους κινδύνους από τη χρήση ουσιών;
4. Διακρίνετε κοινά στοιχεία μεταξύ του Μαραντόνα και του Μίμη Αρούκατου;
https://youtu.be/-SBAPcmPGSM (Θέαση 2΄, Μαραντόνα: Το πιο όμορφο γκολ στην ιστορία)
https://youtu.be/BuT04OtGPf8 (Θέαση 2΄, Συνέντευξη Μαραντόνα στην ΕΡΤ)
https://tempo24.news/to-paradechthike-o-marantona-pira-narkotika-proti-fora-se-ilikia-24-eton/ (Ανάγνωση 2΄: διαδικτυακό άρθρο με την εξομολόγηση του Μαραντόνα για τον εθισμό του σε ουσίες)
Χρήστης:ΜΠΟΖΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Ο χρήστης
μοιράστηκε ένα βίντεο

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2025 - 8:47 μ.μ.

Φύλλα Εργασίας
1η Διδακτική ώρα – Κατανόηση Κειμένου

Ομάδα 1 – Κύρια γεγονότα και κεντρικό θέμα
Οδηγίες: Διαβάστε το κείμενο και εντοπίστε τα γεγονότα που συνθέτουν την ιστορία. Απαντώντας στις ερωτήσεις να καταγράψετε στον τοίχο της e-class στο μάθημα της Λογοτεχνίας τα βασικό γεγονός και το κεντρικό θέμα.
Ερωτήσεις:
-Ποιο είναι το κύριο γεγονός που καθορίζει την εξέλιξη του ήρωα;
-Ποιο είναι το κεντρικό θέμα της ιστορίας;





Ομάδα 2 – Eπιλογές του ήρωα και αποτελέσματα
Οδηγίες: Εντοπίστε τις αποφάσεις του ήρωα και συζητήστε τις συνέπειές τους απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις. Στη συνέχεια καταγράψτε στον τοίχο της e-class στο μάθημα της Λογοτεχνίας τις επιλογές του και τα αποτελέσματά τους.
Ερωτήσεις:
-Ποιες επιλογές έκανε ο ήρωας κατά τη διάρκεια της ζωής του;
-Τι αποτελέσματα είχαν οι επιλογές του;




Ομάδα 3 – Εναλλακτικές εξελίξεις
Οδηγίες: Συζητήστε την πιθανότητα να είχε εξελιχθεί με διαφορετικό τρόπο η ζωή του ήρωα. Στη συνέχεια να καταγράψτε τις απαντήσεις σας στις παρακάτω ερωτήσεις στον τοίχο της e-class στο μάθημα της Λογοτεχνίας.
Ερωτήσεις:
-Τι θα γινόταν αν ο ήρωας έπαιρνε διαφορετικές αποφάσεις;
-Πώς θα άλλαζε η προσωπική του εξέλιξη;





Ομάδα 4 – Το κοινωνικό περιβάλλον
Οδηγίες: Συζητήστε για τα άλλα πρόσωπα της ιστορίας και τη σχέση τους με τον ήρωα απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις και καταγράψτε στον τοίχο της e-class στο μάθημα της Λογοτεχνίας τις αντιδράσεις τους.
Ερωτήσεις:
-Πώς αντιμετώπισαν τον ήρωα οι φίλαθλοι και οι κάτοικοι της συνοικίας του; Για ποιο λόγο;
-Πώς αντιμετώπισαν τον ήρωα οι θαμώνες του μπαρ; Είχαν όλοι την ίδια αντίδραση στους πανηγυρισμούς του;
Συνημμένοι πόροι
Δημιουργία συννεφόλεξου
Χρήστης:ΣΑΛΛΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ -ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2025 - 6:47 μ.μ.


ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΙΜΗ ΑΡΟΥΚΑΤΟΥ – ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ

Μίμης: Πού βρέθηκα; Τι μεγάλο γήπεδο είναι αυτό… Και ποιος είσαι εσύ;

Μαραντόνα: Είμαι ο Ντιέγκο Μαραντόνα. Κι εσύ πρέπει να είσαι ο Μίμης.

Μίμης: Εγώ είμαι… αλλά πώς με ξέρεις; Δεν είμαι κανένας σπουδαίος.

Μαραντόνα: Όλοι είναι σπουδαίοι με τον τρόπο τους. Άκουσα πως προσπαθείς πάντα να τα βγάλεις πέρα. Αυτό είναι σημαντικό.

Μίμης: Εγώ; Μα εγώ φοβάμαι για τα πάντα. Προσπαθώ απλώς να μην κάνω γκάφες.

Μαραντόνα: Κι εγώ φοβόμουν πριν από κάθε αγώνα. Το θέμα είναι να συνεχίσεις παρ’ όλα αυτά.

Μίμης: Αλήθεια; Εσύ που έκανες μαγικά με την μπάλα;

Μαραντόνα: Κανείς δεν είναι χωρίς φόβο. Ο φόβος δεν πρέπει να σε σταματά. Μόνο να σε προειδοποιεί.

Μίμης: Δηλαδή να δοκιμάζω, ακόμα κι αν ντρέπομαι ή φοβάμαι ότι θα πέσω;

Μαραντόνα: Ακριβώς. Κι αν πέσεις, σηκώνεσαι. Έτσι γράφονται όλες οι μεγάλες ιστορίες.

Μίμης: Λες να μπορώ κι εγώ να κάνω κάτι μεγάλο;

Μαραντόνα: Αν το πιστέψεις και προσπαθήσεις, φυσικά μπορείς.

Μίμης: Ε… τότε ίσως να μην είμαι τόσο φοβητσιάρης τελικά.

Μαραντόνα: Αυτό θέλω να ακούω! Πάμε τώρα να κάνουμε μια πάσα;

Μίμης: Αν δεν σε πειράζει να τη στείλω κατά λάθος στο διπλανό χωράφι!

Μαραντόνα: Τέλεια!
Χρήστης:ΣΑΛΛΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ -ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2025 - 1:05 μ.μ.

Στάθης Σαλλας
Σενουντα Ναχλα
Γιαννης Ρουπας
Αθανασιος Μπαρδας
1) Το κυριο γεγονος ειναι η προσπαθεια του Μακη να κανει την τριπλα που ειχε επινοειση οτανηταν παιδι.
2) Το κεντρικο μερος της ιστοριας ειναι οτι ο ηρωας προσπαθουσε να κανει μια τριπλα αλλα δεν το καφερε ομως μετα απο μερικα χρονια αφου ειχε τελειοσει η καργιερα του εβλεπε εναν ποδοσφερικο αγωνα και καοιος καταφερε να κανει την τριπλα του και ενιοσε πολυ ευγνομον.
Χρήστης:ΜΠΕΣΜΠΕΣ ΑΛΕΞΑΝΤΕΡ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2025 - 12:31 μ.μ.

Ομάδα 4
Βηθλεέμ
Ελένη
Αλέξανδρος
Λεωνίδας

Αρχικά ο ήρωάς μας αντιμετωπίστηκε από τους φίλαθλους της ομάδας του και τους κατοίκους της συνοικίας του. Οι φίλαθλοι της ομάδας του δεν τον συμπαθούσαν άλλο και έγινε ρεζίλι από τους κατοίκους της συνοικίας του γιατί δεν μπορούσε να κάνει την ντρίπλα του. Στη συνέχεια, όταν ήταν σε ένα μπαρ, είδε την ντρίπλα του να γίνεται από έναν παίχτη της εθνικής ομάδας του Μεξικό. Όταν το είδε για δεύτερη φορά πανηγύριζε σαν τρελός. Οι νέοι που το είδαν αυτό τον κοίταγαν με απορία και κάποιοι τον γιουχάριζαν διότι νόμιζαν πως ήταν τρελός, σε αντίθεση οι μεγαλύτεροι χειροκροτούσαν επειδή ήξεραν ποιος ήταν.
Χρήστης:ΛΟΥΓΑΡΗΣ ΕΡΡΙΚΟΣ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2025 - 12:29 μ.μ.

Ομάδα 1
Λούγαρης Ερρίκος-Ντέα Ρέτσι-Ξυδοπούλου Είρια- Μάρα Κρίστιαν
1. Το κύριο γεγονός που καθορίζει την εξέλιξη του ήρωα είναι ένα κόλπο στο ποδόσφαιρο που από μικρός σκεφτόταν να πραγματοποιήσει.
2.Το κεντρικό θέμα της ιστορίας είναι ένας άνθρωπος και η ιδέα του για ένα κόλπο που σκέφτεται από μικρός. Τελικά αυτός δεν το κατάφερε ποτέ αλλά το κατάφερε ένας άλλος ποδοσφαιριστής.
Χρήστης:ΜΠΑΧΟΥΡΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2025 - 12:28 μ.μ.

Ομαδα 3
(Μπαχουρου Κατερινα ,Ιωαννα Μαγγιδου,Ειρηνη βελισκακη ,Αναστασια Ξυνου)
1) Θα μπορουσε να εχει αλλαξει ολη του η ζωη επειδη μπορει να ειχε διαλεξει ενα τελειως διαφορετικο αθλημα
2) η προσωπικη του εξελιξη θα μπορουσε να αλλαζε αμα καταφερνε τοτε να κανει την τριπλα των ονειρων ή να μην ειχε γινει ρεζιλι
Χρήστης:ΡΟΥΠΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2025 - 12:27 μ.μ.

Ομάδα 2 (Κωνσταντίνα Ρούπα, Ηλιάνα Παντουβάκη, Ελένη Σάββα, Κωνσταντίνα Ντάφλου)

1) Να καταφέρει τον στόχο του που ήταν να πετύχει την αέρινη τρίπλα των ονείρων του
2) Τα αποτελέσματα ήταν να προσπαθεί αλλά να μην τα καταφέρνει ,να γίνει περιγελος και να του μείνει ως όνειρο αυτό που προσπαθούσε.
Χρήστης:ΜΠΟΖΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2025 - 9:39 μ.μ.

2η Διδακτική Ώρα – Ο ρόλος των γλωσσικών επιλογών και των αφηγηματικών τεχνικών
Φύλλα Εργασίας Ομάδων:

Ομάδα 1 – Αφηγηματικές τεχνικές
Οδηγίες: Αναζητήστε τα γεγονότα που συνθέτουν την ιστορία και απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις, να τα καταγράψετε με χρονολογική σειρά ώστε να φαίνεται η μεταξύ τους σχέση. Τέλος, με βάση τις απαντήσεις που δώσατε να στείλετε ένα σύντομο μήνυμα προς τον ήρωα (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο/sms 40-50 λέξεις), το οποίο θα αναρτηθεί είτε στο ψηφιακό εργαλείο Padlet (είτε στον διαδραστικό πίνακα).

Ερωτήσεις:
1. Ποιο σημαντικό γεγονός αναφέρεται στην αρχή της αφήγησης;
2. Ποιο συναίσθημα σάς προκαλεί η αναφορά αυτού του γεγονότος;
3. Τοποθετήστε τα γεγονότα της αφήγησης με χρονολογική σειρά.
4. Ποιο γεγονός αποτελεί την κορύφωση της δράσης;

Ομάδα 2 – Γλώσσα και ύφος
Οδηγίες: Συζητήστε για τη γλώσσα και το ύφος του κειμένου απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις. . Στη συνέχεια, με βάση τις απαντήσεις που δώσατε να στείλετε ένα σύντομο μήνυμα προς τον ήρωα (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο/sms 40-50 λέξεις), το οποίο θα αναρτηθεί είτε στο ψηφιακό εργαλείο Padlet (είτε στον διαδραστικό πίνακα).
Ερωτήσεις:
1. Ποιες φράσεις του κειμένου ταιριάζουν σε προφορικό λόγο;
2. Ποιες φράσεις του κειμένου προέρχονται από την ορολογία του ποδοσφαίρου;
3. Σε ποια σημεία του κειμένου χαμογελάσατε;
4. Σε ποια σημεία του κειμένου νιώσατε δυσάρεστα συναισθήματα;

Ομάδα 3 – Εικόνες και συναισθήματα
Οδηγίες: Αναζητήστε τις εικόνες που συνδέονται με τη νεανική ηλικία του ήρωα. Στη συνέχεια, απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις, να τις συνδέσετε με τις σκέψεις και τα συναισθήματα που προκαλούν. Τέλος, με βάση τις απαντήσεις που δώσατε να στείλετε ένα σύντομο μήνυμα προς τον ήρωα (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο/sms 40-50 λέξεις), το οποίο θα αναρτηθεί στο είτε στο ψηφιακό εργαλείο Padlet (είτε στον διαδραστικό πίνακα).
Ερωτήσεις:
1. Ποιες εικόνες του κειμένου αναφέρονται στη νεανική ηλικία του Αρούκατου;
2. Ποιες σκέψεις και συναισθήματα σάς προκαλούν;



Ομάδα 4 – Περιγραφή και συναισθήματα
Οδηγίες: Εντοπίστε στο κείμενο στοιχεία που περιγράφουν τον ήρωα τα τελευταία χρόνια της ζωής του. Στη συνέχεια, απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις, να τις συνδέσετε με τις σκέψεις και τα συναισθήματα που προκαλούν. Στη συνέχεια, με βάση τις απαντήσεις που δώσατε να στείλετε ένα σύντομο μήνυμα προς τον ήρωα (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο/sms 40-50 λέξεις), το οποίο θα αναρτηθεί στο είτε στο ψηφιακό εργαλείο Padlet (είτε στον διαδραστικό πίνακα).
Ερωτήσεις:
-Ποια στοιχεία του κειμένου μας δίνουν την περιγραφή του Μίμη Αρούκατου τα τελευταία χρόνια της ζωής του;
-Ανταποκρίνεται ο χαρακτηρισμός “αέρινος” στην παραπάνω περιγραφή;
-Ποιες σκέψεις και συναισθήματα σάς προκαλεί ο τρόπος που περιγράφεται ο ήρωας;
Συνημμένοι πόροι
padlet
Χρήστης:ΛΟΥΓΑΡΗΣ ΕΡΡΙΚΟΣ
Ο χρήστης
μοιράστηκε μια ανάρτηση

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2025 - 5:23 μ.μ.

Τι βλέπει: κόσμο που του φέρονται ανυπόφορα κυρίως στα φανάρια
Τι ακούει: τη βαβούρα και τα άσχημα λόγια των οδηγών
Τι σκέφτεται: τους αγαπημένους του που του έχουν μείνει όπως η μητέρα του με τα χέρια που τον αγκάλιαζαν ή τον καθηγητή που του έδινε γάλα για να βγάλει λίγα χρήματα να ζήσει
Τι κάνει: δουλεύει στα φανάρια για να βγάλει ένα ποσό το οποίο του πέρνει ο νυχτοφύλακας για να τον αφήσει να κοιμηθεί μέσα στο εργοστάσιο
περισσότερα

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -