Μάθημα : Γαλλικά Πρόγραμμα eTw 2024-25 «Les Cahiers d'Esther : regards d'ados sur le monde” (Β1)
Κωδικός : 0501905866
0501905866 - ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
"Les Cahiers d'Esther : regards d'ados sur le monde"
"Τα Ημερολόγια της Εστέρ : ο κόσμος μέσα από τα μάτια των εφήβων"
ένα έργο ηλεκτρονικής αδελφοποίησης eTwinning
Συνδέσου με το Twinspace του πρόγράμματος https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/les-cahiers-desther-regards-dados-sur-le-monde/twinspace
θα διαβάσουμε αποσπάσματα από τους παρακάτω τόμους της σειράς :


Το eTwinning έργο μας βραβεύτηκε τον Σεπτέμβριο 2025 με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας!
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές του Β1 και στiς εκπαιδευτικούς που το στήριξαν.
https://blogs.sch.gr/gymzanne/2025/09/08/aponomi-ethnikis-etiketas-poiotitas-gia-to-etwinning-ergo-les-cahiers-d-esther-regards-d-ados-sur-le-monde/


Απονομή της Εθνικής ετικέτας Ποιότητας στους μαθητές του περσινού Β1 με τις κυρίες Αναστασία Βαβάση, Χρυσοβαλάντη Διαμαντή, Εύαγγελία Σοβατζίδου, Χριστίνα Μπαλή, 22/10/2025
Τελικό προϊόν του έργου μας : ένα συνεργατικό ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book) 167 σελίδων που συγκεντρώνει τις δημιουργίες 172 μαθητών από 6 σχολεία (γυμνάσια και λύκεια) της Ισπανίας, της Ελλάδας και της Ρουμανίας. Περιλαμβάνει :
- κείμενα (διαλόγους, ποιήματα, αφηγήσεις, ημερολόγια, μηνύματα στο φόρουμ),
- οπτικό υλικό (λογότυπα, σελιδοδείκτες, σχέδια, φωτογραφίες),
- πολυτροπικές δημιουργίες (κόμικς, φωτομυθιστορήματα, βίντεο, podcasts).
https://www.calameo.com/read/0059631433a843df37d8a
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές του Β1για την ποιοτική, δημιουργική ομαδική δουλειά τους !

Αφιερώσαμε 2 διδακτικές ώρες για την ανάγνωση της τελικής εκδοχής κάθε ιστορίας, την κατανομή σκηνών και ρόλων, καθώς και για δοκιμαστικές πρόβες. Στη συνέχεια, συνολικά 17 μαθητές φωτογραφήθηκαν σε σκηνοθετημένες σκηνές ώστε να εικονογραφήσουν τις ιστορίες που είχαμε συγγράψει με τους μαθητές των άλλων σχολείων του έργου μας.
Στη σελίδα του Twinspace ETAPE 4 Illustrer nos histoires
έχουν δημοσιευθεί τα 4 φωτομυθιστορήματα που δημιουργήσαμε (2 σελίδες το καθένα), στο παρακάτω digipad
https://digipad.app/p/1206800/38abf9244f991 (ανοίξτε το στον υπολογιστή σας σε πλήρη οθόνη, για καλύτερη εμπειρία ανάγνωσης.)
Όλες οι ιστορίες θα συμπεριληφθούν στο ηλεκτρονικό βιβλίο του έργου μας που θα κυκλοφορήσει στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά !
οι ομάδες συζητούν και συμπληρώνουν το φυλλάδιο με το πλάνο της ιστορίας τους

Οι μαθητές του λυκείου CNCH Piatra-Neamt ενώ συμπληρώνουν και εκείνοι τους πίνακες με το πλάνο των ιστοριών που προτείνουν :

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΑΣ :
Αφού συμπληρώσετε το φυλλάδιο, ο γραμματέας της κάθε ομάδας
- το αντιγράφει σε ένα αρχείο word
- το κείμενο του word το κάνει copy-paste στη διεύθυνση https://www.deepl.com/fr/translator για να το μεταφράσει από τα ελληνικά στα γαλλικά
- τέλος, θα μπει στο αρχείο googledocs του θέματος της ομάδας του (δες σύνδεσμο εδώ παρακάτω) και θα επικολλήσει το γαλλικό κείμενο στον πίνακα με το πλάνο της ιστορίας.
THÈME 1 : Relations amicales
THÈME 3 : Le portable, les réseaux sociaux & les ados
THÈME 5 : Égalité des genres et stéréotypes
THÈME 6 : Les ados et la politique, l’environnement, leurs rêves et aspirations
Για το μάθημα της ερχόμενης Τρίτης 1 Απριλίου, οι ομάδες διαβάζουμε τα αποσπάσματα που έχουν μοιραστεί στην τάξη από την προηγούμενη Πέμπτη και εμπνεόμαστε για να φανταστούμε δικές μας πρωτότυπες ιστορίες.
THÈME 1 : relations amicales φυλλάδιο 2 RELATIONS AMICALES , φυλλάδιο μετάφραση RELATIONS AMICALES 2
THÈME 3 : le portable, les réseaux sociaux et les ados φυλλάδιο 2 RESEAUX SOCIAUX φυλλάδιο μετάφραση RESEAUX SOCIAUX 2
THÈME 5 : Égalité des genres & stéréotypes φυλλάδιο 2 EGALITE DES GENRES φυλλάδιο μετάφραση EGALITE DES GENRES 2
THÈME 6 : les ados et la politique, l’environnement, leurs rêves et aspirations φυλλάδιο ADOS ET ASPIRATIONS 2
Αυτή τη στιγμή το λογότυπο του προγράμματος μας είναι ένα σχέδιο του Riad Sattouf, του συγγραφέα του κόμικ της Esther :

Στη διάρκεια της χρονιάς, οι μαθητές των σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα έφτιαξαν τα δικά τους λογότυπα. Έφτασε λοιπόν η στιγμή να διαλέξετε εκείνο που σας αρέσει περισσότερο.
Για να το κάνετε, μπείτε στον σύνδεσμο https://forms.gle/7UTVKdGVGj42nKYA9 , παρατηρείστε με προσοχή τα 14 λογότυπα που προτείνουν οι εταίροι σας και κάντε κλικ σε εκείνο που θεωρείτε ότι είναι το πιο αντιπροσωπευτικό. Στο τέλος, κάνετε κλικ στο μπλε κουμπάκι ΥΠΟΒΟΛΗ/ENVOYER/SUBMIT.
Μπορείτε να ψηφίσετε μόνο μια φορά, για το λόγο αυτό σκεφτείτε καλά πριν διαλέξετε.
Στη ψηφοφορία συμμετέχουν οι μαθητές όσων σχολείων δεν έφτιαξαν λογότυπα.
Ο/η γραμματέας της κάθε ομάδας θα δημοσιεύσει το κείμενο που έγραψαν τα μέλη της δημιουργώντας ένα ποστ στο digipad.
Τα βήματα για τη δημοσίευση είναι :
- πληκτρολογώ το κείμενο σε ένα word στον υπολογιστή μου, το ξαναδιαβάζω και διορθώνω τυχόν εκφραστικά λάθη
- αν το κείμενο που γράψαμε είναι στα ελληνικά, το αντιγράφω και το επικολλώ στο σύνδεσμο https://www.deepl.com/fr/translator για να το μεταφράσω στα γαλλικά
- στη συνέχεια, αντιγράφω το κείμενο και το επικολλώ σε ένα ποστ που θα ανοίξω στο digipad του θέματός μας (με κλικ στο φούξια στουρουδάκι).
Μην ξεχάσετε να γράψετε το όνομα του σχολείου μας στον τίτλο του ποστ (Collège Modèle Zanneio, le Pirée) και, στο πάνω μέρος του κειμένου σας, τα ονόματά σας. Θα βρείτε τον σύνδεσμο του digipad της ομάδας σας εδώ παρακάτω :
THÈME 1 : relations amicales https://digipad.app/p/1142045/285aaadadd307
THÈME 3 : le portable, les réseaux sociaux et les ados https://digipad.app/p/1142082/0c13ab68af4c8
THÈME 5 : Égalité des genres & stéréotypes https://digipad.app/p/1142109/e2786585fdeed
THÈME 6 : les ados et la politique, l’environnement, leurs rêves et aspirations https://digipad.app/p/1142117/1ca9153f77482
Μέχρι το επόμενο μάθημα, διαβάζουμε το απόσπασμα της Esther και τις ερωτήσεις του φυλλαδίου της ομάδας μας και προετοιμαζόμαστε για την συζήτηση με τα υπόλοιπα μέλη.
THÈME 3 : Le portable, les réseaux sociaux & les ados
THÈME 5 : Égalité des genres et stéréotypes
THÈME 6 : Les ados et la politique, l’environnement, leurs rêves et aspirations

groupe 1 Angélos Gasparinatos, Théo Kaskabas, Markella Drakou, Hélène Versaki
THÈME 1 : relations amicales
Notre thème préféré c’est le thème 1 parce que les relations amicales jouent un rôle vraiment important dans la vie des jeunes.
groupe 2 Antoine Katsiavras, Eftychia Kokkaliari, Georges Karafyllis, Panagiotis Dimogérontas
THÈME 5 : Égalité des genres et stéréotypes
Notre thème préféré, c’est le Thème 5, parce qu’il est intéressant et qu’il nous aide à mieux comprendre les genres, les stéréotypes et l’égalité entre filles et garçons.
groupe 3 Angel Glynos, Angélique Klio Grigorakou, Catherine Apeiranthitou, Oreste Andréou
THÈME 6 : Les ados et la politique, l’environnement, leurs rêves et aspirations.
Notre thème préféré c’est le thème 6 parce que les adolescents sont l’avenir de la planète.
groupe 4 Akis Kelepertzis, Apollon Kalatzopoulos, Georges Iliadis, Georgios Karantonis, Stamatis Antonakos
THÈME 3 : Le portable, les réseaux sociaux & les ados
On a choisi le THÈME 3 : Le portable, les réseaux sociaux & les ados parce que c'est quelque chose qui nous concerne et qui représente une grande partie de notre vie.
groupe 5 Gerard Voultsos, Michel Karamanlis, Stavros Karagiannis, Stavros Venetis
THÈME 6 : Les ados et la politique, l’environnement, leurs rêves et aspirations.
Notre thème préféré c’est le thème 6 parce que la politique et l’environnement nous intéressent beaucoup.
groupe 6 Georgette Andrioti, Jeanne Kogia, Marie Vlachou, Nicolina Vousvouni
THÈME 5 : Égalité des genres et stéréotypes
On a choisi le Thème 5 : Égalité des genres et stéréotypes parce que c’est un sujet qui nous touche beaucoup. On pense que c’est très actuel et qu’on ne doit pas l’ignorer.
Θα βρείτε τις σελίδες όπου θα δημοσιευθούν σε λίγο οι δημιουργίες όλων των εταίρων μαθητών στον σύνδεσμο του Twinspace https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/les-cahiers-desther-regards-dados-sur-le-monde/twinspace/pages/lecture-simultanee-de-6-planches-activites-de-production
Δείτε τους ισπανούς μαθητές της Aguilas ενώ διαβάζουν χωρισμένοι σε ομάδες τις ιστορίες της Εστέρ και ετοιμάζουν τις εργασίες τους.

Παρακάτω βλέπουμε τις δημιουργίες της τάξης μας που παρουσιάστηκαν στο μάθημα :
planche 1, la maturité
Angel Glynos, Angélique Klio Grigorakou, Catherine Apeiranthitou, Oreste Andréou

planche 2, Gaetan
Akis Kelepertzis, Apollon Kalatzopoulos, Georges Iliadis, Georgios Karantonis, Stamatis Antonakos

Στη διάρκεια των διακοπών, ολοκληρώνουμε τις ομαδικές εργασίες και τις δημοσιεύουμε στους παρακάτω συνδέσμους (κάνουμε κλικ στο φούξια σταυρουδάκι κάτω δεξιά για να δημιοουργήσουμε ένα ποστ. Μην ξεχάσετε να βάλετε το όνομα σχολείου και των μελών της ομάδας σας!) :
TRAVAIL DE NOËL 2024
LECTURESLes Cahiers d’Esther |
ACTIVITÉS DE PRODUCTION/ οι δημιουργίες της κάθε ομάδας : |
|
Planche 1 : La maturité Histoires de mes 13 ans, p. 19 ΟΜΑΔΑ 3η |
« Les moments de maturité" inventer une mini-BD de 4 cases pour raconter un moment où un personnage devient "plus mature"./ Η ομάδα σας επινοεί ένα μίνι-κόμικ με 4 καρέ για να διηγηθεί μια στιγμή όπου ένας χαρακτήρας γίνεται "πιο ώριμος". ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΊΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ https://digipad.app/p/1039003/9c462aeed9775 |
|
Planche 2 : Gaëtan Histoires de mes 14 ans, p. 21 ΟΜΑΔΑ 4η |
"Mon petit frère ou ma petite soeur" rédiger un texte pour présenter une personne proche de vous (un frère, une soeur, un ami, ou même un personnage imaginaire). ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΊΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ https://digipad.app/p/1039146/99b7c12a120f8 |
|
Planche 3 : Le changement Histoires de mes 13 ans, p. 3 ΟΜΑΔΑ 5η |
« Mon expérience avec le changement» parler d’une expérience personnelle avec un « changement » (physique, émotionnel, ou autre)./ Μιλήστε για μια προσωπική εμπειρία με μια «αλλαγή» (σωματική, συναισθηματική ή άλλη). ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΊΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ https://digipad.app/p/1037117/883ce7b2c6f6e |
|
Planche 4 : Angèle Histoires de mes 14 ans, p. 38 ΟΜΑΔΑ 2η |
"La playlist de notre classe" 🎤 rédiger une petite présentation des goûts musicaux de votre classe, à la manière d'Esther./ ράψτε μια σύντομη παρουσίαση των μουσικών προτιμήσεων της τάξης σας, όπως κάνει η Εστέρ. ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΊΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ https://digipad.app/p/1042758/0cc93d86cae8 |
|
Planche 5 : Cassandre Histoires de mes 13 ans, p. 15 ΟΜΑΔΑ 1η
|
« Créer un portrait évolutif» créer un portrait évolutif d’un personnage imaginaire entre 9 et 13 ans./ δημιουργήστε ένα εξελικτικό πορτρέτο ενός φανταστικού χαρακτήρα μεταξύ 9 και 13 ετών. Περιγράψτε την εμφάνισή του, τα γούστα του και τον χαρακτήρα του σε αυτές τις δύο ηλικίες, χρησιμοποιώντας χιουμοριστικές συγκρίσεις όπως η Εστέρ. ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΊΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ https://digipad.app/p/1037130/0e9e3f37179ae |
|
Planche 6 : La magie de Noël Histoires de mes 12 ans, p. 10 ΟΜΑΔΑ 6η |
« Notre liste de Noël» imaginer ce que chaque élève aimerait voir dans sa propre liste de Noël./ Φανταστείτε τι θα ήθελε κάθε μαθητής να δει στη δική του λίστα Χριστουγέννων. ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΊΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ https://digipad.app/p/1037431/c6e355b8b40c9 |
Θα βρείτε τις σελίδες όπου θα δημοσιευθούν σε λίγο οι δημιουργίες όλων των εταίρων μαθητών στον σύνδεσμο του Twinspace https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/les-cahiers-desther-regards-dados-sur-le-monde/twinspace/pages/lecture-simultanee-de-6-planches-activites-de-production
Αυτές τις μέρες, όλες οι τάξεις του προγράμματος διαβάζουν δυο ιστορίες της Εστέρ σχετικά με την διατροφή.
Αρχίζουμε να διαβάζουμε αποσπάσματα από την μια από αυτές αυτή την εβδομάδα : φυλλάδιο Le meilleur plat du monde
Αν θέλεις να την διαβάσεις όλη την ιστορία χωρίς περικοπές, πήγαινε στη σελίδα του Twinspace Les ados et la bouffe https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/les-cahiers-desther-regards-dados-sur-le-monde/twinspace/pages/les-ados-et-la-bouffe Στην ίδια σελίδα, θα βρεις και το ερωτηματολόγιο που ετοίμασε για όλους τους μαθητές του προγράμματος ο κος Diego López Moreno, καθηγητής μαγειρικής του Λυκείου της Aguilas :

Για να συμπληρώσουμε την ανάγνωση των ιστοριών της Εστέρ και να ωθήσουμε τους μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα να σκεφτούν τις διατροφικές τους συνήθειες, συντάξαμε αυτό το ερωτηματολόγιο.
Με τις απαντήσεις τους, ο καθηγητής μαγειρικής του Rey Carlos III και οι μαθητές του θα δημιουργήσουν μια συνταγή που δεν θα είναι πολύ περίπλοκη (θα την εξηγήσουν οι μαθητές του 2º) αλλά τόσο υγιεινή όσο και νόστιμη. Περιμένουμε τις απαντήσεις σας!
στο μάθημα των Καλλιτεχνικών, με την κα Μπαλή


Δείτε τις δημιουργίες όλων των σχολείων στο padlet https://padlet.com/elenistavro7/les-cahiers-d-esther-etape-1-esther-nous-inspire-rl6a6vyw31kela4c
Δευτέρα 11/11, δες το νέο φυλλάδιο εξώφυλλα Esther

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ :
1. Τι πιστεύετε ότι κάνει η ηρωίδα σε κάθε εξώφυλλο; Πώς σας φαίνεται;
2. Ποια χρώματα ξεχωρίζουν σε κάθε εξώφυλλο; Τι συναισθήματα σας προκαλούν;
3. Ποιο εξώφυλλο σας αρέσει περισσότερο και γιατί ;
4. Ποια μπορεί να είναι τα ενδιαφέροντα ή οι προκλήσεις της ηρωίδας ;
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΤΟΣΙΕ ΜΑΣ :
4. Vous faites le portrait physique et moral d'Esther. Quels sont ses loisirs ?
Δείτε επίσης στον παρακάτω ψηφιακό τοίχο (digipad) https://digipad.app/p/876887/943b2624b6232 την απάντηση μας στους ισπανούς μαθητές :
1. Διαβάζουμε τα ποστ των μαθητών
στο padlet https://padlet.com/elenistavro7/les-cahiers-d-esther-regards-d-ados-sur-le-monde-pr-sentatio-5qsvc2jwhnz3n1pκαι κάνουμε σχόλια για να γνωριστούμε
2. Μαθαίνουμε περισσότερα για τις πόλεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα
Αφού ανοίξετε τον παραπάνω χάρτη στον υπολογιστή σας, να κάνετε κλικ στους κόκκινους δείκτες του χάρτη για να δείτε φωτογραφίες της κάθε πόλης. Στη συνέχεια, να απαντήσετε σε 3 από τις παρακάτω 7 ερωτήσεις. Σημειώνουμε τις απαντήσεις μας στο ντοσιέ, θα τις πούμε στο μάθημα.
- Σε ποιες χώρες ανήκουν οι πόλεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα;
- Ποιες πόλεις έχουν ένα μεγάλο λιμάνι, από τα μεγαλύτερα της Μεσογείου;
- Ποιες πόλεις έχουν όμορφες παραλίες;
- Ποιες πόλεις βρίσκονται κοντά σε βουνά ή οροσειρές;
- Ποια πόλη έχει επίσης λιμάνι στην Ιταλία;
- Ποια πόλη βρίσκεται πιο κοντά στο Βουκουρέστι;
- Ποια πόλη είναι πρωτεύουσα της χώρας της ;
3. l’Ecole de Provence, à Marseille
Μια δημοσίευση του Γυμνασίου της Μασσαλίας στη σελίδα του Twinspace https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/les-cahiers-desther-regards-dados-sur-le-monde/twinspace/pages/marseille-france
"Une petite vidéo pour entendre plusieurs langues parlées et étudiées du collège au lycée dans notre établissement"
Ποιές γλώσσες μαθαίνουν στο σχολείο Provence ;
Ξαναβλέπω το βίντεο και σημειώνω στο ντοσιέ μου το απόσπασμα στα ελληνικά που ακούγεται να λένε οι μαθητές του γαλλικού γυμνασίου. μεταξύ 0:28 και 0:43.
4. Le Lycée Rey Carlos III, à Aguilas
Στο μάθημα, θα απαντήσουμε συλλογικά στον πίνακα στις ερωτήσεις των ισπανών μαθητών της Aguilas https://digipad.app/p/876887/943b2624b6232 Ετοιμάζω τις απαντήσεις μου κρατώντας σημειώσεις από πριν :
- Nous sommes sportifs: nous aimons le foot, la natation, l'athlétisme, le handball et la danse. Vous aimez le sport? …………… Quels sports vous pratiquez ? ………………
- On parle espagnol, anglais et français, mais aussi il y a des élèves qui parlent l'arabe et un peu l'italien.
Vous parlez espagnol? ………………. Quelles langues vous parlez? ………..
- On écoute le reggaeton et la pop. Quelle musique vous écoutez? ...…... Vous savez qui est Rosalia? …...…
- Ici il y a des belles plages et le Carnaval. ……………………………..
- Vous connaissez la cuisine espagnole? ……………………….
- Quelles sont vos fêtes et traditions ? ………………………………
- Συνδέομαι στην e-class Γαλλικά Πρόγραμμα eTw 2024-25 «Les Cahiers d'Esther : regards d'ados sur le monde” https://eclass.sch.gr/courses/0501905866/
- Ανοίγω στον υπολογιστή μου ένα νέο παράθυρο με τον ψηφιακό τοίχο (padlet) https://padlet.com/elenistavro7/les-cahiers-d-esther-regards-d-ados-sur-le-monde-pr-sentatio-5qsvc2jwhnz3n1p
- Για να ανοίξω ένα νέο ποστ στο padlet, πηγαίνω στην κολώνα με τίτλο le Pirée, GRECE και κάνω κλικ στο στουρουδάκι που βρίσκεται ακριβώς από κάτω από τον τίτλο
- Στο νέο ποστ που θα ανοίξει, στον τίτλο (subject) γράφω όνομα, επίθετο και το σχολείο μου. Ανεβάζω την εικόνα που έχω διαλέξει από τον υπολογιστή μου



5. Έχω από τα πριν κατεβάσει στον υπολογιστή μου και συμπληρώσει το αρχείο το κείμενο της παρουσίασής μου στο padlet Κάνω copy το κείμενο του αρχείου αυτού και το επικολλώ στο κυρίως σώμα του ποστ μου.
6. Τέλος κάνω κλικ στο κουμπί Publish.
Η παρουσίαση του μαθήματος την Δευτέρα 14/10 :
ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ
- Συνδέομαι στην e-class Γαλλικά Πρόγραμμα eTw 2024-25 «Les Cahiers d'Esther : regards d'ados sur le monde” https://eclass.sch.gr/courses/0501905866/
- Ξαναβλέπω το power point που προβλήθηκε στο μάθημα.
- Διαβάζω το ποστ του μαθητή ή μαθήτριας από την Aguilas και αναζητώ τη δημοσίευσή του στον ψηφιακό τοίχο (padlet) https://padlet.com/elenistavro7/les-cahiers-d-esther-regards-d-ados-sur-le-monde-pr-sentatio-5qsvc2jwhnz3n1p για να εντοπίσω ποιά εικόνα τον/την αντιπροσωπεύει.
- Απαντώ στις 2 παρακάτω ερωτήσεις :
Τι έμαθες για τον μαθητή/τη μαθήτρια από την Ισπανία διαβάζοντας την παρουσίασή του/της;
Τι κοινό ή διαφορετικό βρήκες μεταξύ του Ισπανού μαθητή και του εαυτού σου;
άνοιξε τον παρακάτω ψηφιακό τοίχο στον υπολογιστή σου https://padlet.com/elenistavro7/les-cahiers-d-esther-regards-d-ados-sur-le-monde-pr-sentatio-5qsvc2jwhnz3n1p
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -

