Μάθημα : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ Β ΛΥΚΕΊΟΥ
Κωδικός : 0551486262
0551762463 - ΙΩΑΝΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος

ΕΝΌΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΊΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΓΡΑΠΤΉ Η ΆΛΛΗ ΜΟΡΦΉ
Σκοπός της ενότητας είναι:
Α) Να κατανοήσουμε την ανάπτυξη της θρησκευτικότητας στην ανθρώπινη ιστορία
β) να ερευνήσουμε τα αίτια του θρησκευτικού φαινομένου
γ) να κατανοήσουμε τα αίτια που κατα περιόδους οδηγούν στην θρησκευτικότητα τους ανθρώπους
δ) τις αντιλήψεις των ανθρώπων περί Θεού.
ε) την έννοια της θρησκείας
στ) τις πηγές της θρησκείας
ζ) τον σκοπό και την αναγκαιότητα της θρησκείας
ακούστε στον παραπάνω σύνδεσμο το τραγούδι και σκεφτείτε
1) τι αναζητά ο προσκυνητής; 2) πως και με ποιό τρόπο το αναζητά; 3) τι είναι η ζωή για αυτόν;
4) τι δίνει νόημα στη ζωή για αυτόν;
Στην ενότητα "έγγραφα" θα βρείτε το έγγραφο " η αναζήτηση του Θεού 1ενότητα 1.1" διαβάστε το και θα το συζητήσουμε στην τάξη
στην συνέχεια στο έγγραφο " εννοια της θρησκείας " διαβάζω τα βασικά σημεία
Στόχοι της ενότητας είναι να κατανοήσω την έννοια της αποκάλυψης
Να καταγραψω την σημασία της θείας αποκαλυψης στον χριστιανισμό και για τον πιστό.
Να καταναοήσω την σημασία της αποκάλυψης , για τις αποκαλυπτικές θρησκείες.
Να μπορώ να απαντησω στο ερωτημα ,τι με αφήνει ο Θεός στο χριστιανισμό να γνωρίσω απο αυτόν.(μέχρι ποιό σημείο μου αποκαλύπτεται;
Φτιάχνω έναν εννοιολογικό χάρτη γύρω απο την λέξη "αποκάλυψη"
χρησιμοποιώ τα κείμενα "η κλήση του Μωυσή " και " η μεταμόρφωση του Χριστού" για να αντιληφθώ την σημασία τηςν αποκάλυψης στο χριστιανισμό.
διαβάζω το κείμενο "αποκάλυψη του Θεού" και σημειώνω στο τετράδιο μου την απάντηση στην ερώτηση:
1) Πως αντιλαμβάνομαι την έννοια της θείας αποκάλυψης μέσα απο το κείμενο του Γαλίτη;
Επεξεργάζομαι τις εικόνες και εντοπίζω τα σημεία της θείας αποκάλυψης μέσα απο την τέχνη
διαβάζοντας το κείμενο στην σελίδα 13 και αφού μελετήσω τα έγγραφα "γνωστός ψηλαφητός στην Ιστορία" προσπαθώ στο τετράδιο μου να απαντήσω στην ερώτηση
2) Τι τελικά μπορεί ο άνθρωπος να καταλάβει απο το μυστήριο του Τριαδικού Θεού ; πως ο Θεός αποκαλύπτεται στον άνθρωπο μέσα στην Ιστορία;
http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/pdf/8547/5233/22-0265-01_Thriskeutika_B-Lykeiou_Vivlio-Mathiti/
Αφού κατανοήσω πως θα μιλήσουμε για ένα κείμενο που απαντά σε υπαρξιακά ετωτήματα και περιέχει κοσμογονικούς μύθους μελετώ τα βιβλικά κείμενα της Γένεσης καθώς και το κείμενο στην σελίδα 19 και καταγράφω έναν εννοιολογικό χάρτη με την σύνδεση βασικών εννοιών
καθώς και την απάντηση μου στην ερώτηση:
1) τι δηλώνει η έκφραση "κατ΄εικόνα και καθ'ομοίωση" για την ύπαρξη του ανθρώπου; τι σημαίνει η εκ του μηδενός δημιουργία που υποδηλώνει η φράση "εν αρχή";
Στο κείμενο "θεική αγάπη και δημιουργία του κόσμου"σελ19,20 αναρωτιέμαι και απαντώ στην ερώτηση :
2) Ποιά είναι η σχέση Θεού και δημιουργίας σύμφωνα με την διήγηση της Γένεσης;(ποιά τα κίνητρα της δημιουργίας;)
Παρακαλοθώ την συνέντευξη του Νικόλαου Μεσογαίας και βγάζω τα συμπεράσματα μου για την σχέση επιστήμης και ορθόδοξης πίστης
3) Διακρίνω τα όρια μεταξύ των δύο αυτών μεγεθών
4) "Η ευθύνη του ανθρώπου έναντι της δημιουργίας" Τι σημαίνει για εμάς τους ανθρώπους και την δημιουργία η παραπάνω φράση;;
Παραπομπή στην ενότητα "έγγραφα" για την ερμηνεία και ανάλυση του Συμβόλου της Πίστεως
Μελέτη των κειμένων της ενότητας που ακολουθεί.
11)Παρατηρώ και ερμηνεύω την εικόνα της φιλοξενίας του Αβρααμ και αναρωτιέμαι και για άλλες εμφανίσεις του Τριαδικού Θεού στον κόσμο
2)Τι μπορώ να γνωρίσω απο τον Τριαδικο Θεό και τι παραμένει παντελώς άγνωστο σε μένα; Γιατί συμβαίνει αυτό;
3)Πως αντιλαμβάνομαι οτι υπάρχουν τα πρόσωπα της Αγίας Τριάδας μεταξύ τους; Τι υποδεικνύει ένας τέτοιος τρόπος ύπαρξης και για τις ανθρώπινες κοινωνίες; τον τρόπο ύπαρξης μεταξύ μας;
Στην ενότητα εργασίες θα βρώ το φύλλο εργασίας για ενότητα 1.4
Με αφορμή το έγγραφο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΉ - ΒΙΟΗΘΙΚΗ συζητάω περί σεβασμού απέναντι στη ζωή και για την ύπαρξη βιοθηκών επιτροπών.
Μελετώντας τα κείμενα που ακολουθούν συμπεραίνω τις προτάσεις της Εκκλησίας για:
1) την μεταμόσχευση οργάνων
2) τον εγκεφαλικό θάνατο
3) την αναγκαιότητα της συναίνεσης του ενδιαφερόμενου
4) το σεβασμό στη ζωή
Καταλήγω στα κριτήρια που έχει θέσει η εκκλησία πάνω στις καινούργιες εφαρμογές της τεχνολογίας
Μελετώντας το έγγραφο "όρκος του Ιπποκράτη "στην ενότητα "έγγραφα" προσπαθώ να αντιληφθώ την δεοντολογία που απο την αρχαιότητα μέχρι σήμερα χαρακτηρίζει την ιατρική επίστήμη.
Αφού μελετήσω και τις κοινωνικές συνέπειες,απαντώ
5) Ποιά είναι η πρόταση της Εκκλησίας για την ευθανασία και για ποιούς λόγους είναι αυτή;
Ξεκινάω διαβάζοντας το κείμενο στην περιοχή έγγραφα
και το κείνενο "ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:ποίος είναι ο Χριστός"
ΕΡΏΤΗΣΗ :
1) Ποιά είναι η επίσημη θέση της εκκλησίας για το πρόσωπο του Χριστού;
Μελετώ το κείμενο "untitled document" στην περιοχή "έγγραφα" την δραστηριότητα για την λύτρωση και τα κείμενα 32,33 και
2) Κατανοώ τι σημαινει απόλυτο και τι σχετικό
3) Ποιά είναι τα κριτήρια της λύτρωσης στο χριστιανισμό, τι χαρακτήρα έχει η λύτρωση στο χριστιανισμό;
Παρακολουθώ το video και προσπαθώ να καταλάβω τι πίστευαν ως λύτρωση στην αρχαία ελληνική θρησκεία,ποιά μέσα χρησιμοποιούσαν για την επιτευξη αυτής;
C:\Users\KI\Downloads\assiover Αρχαία Ελληνική Θρησ.flv
4) το μήνυμα της λύτρωσης στο χριστιανισμο τι χαρακτήρα έχει;(αφορά την ατομική σωτηρία;κάποιους συγκεκριμένους ανθρώπους; ή τι άλλο ;)
καταγράφω την απάντηση μου
Μελετούμε την εικόνα στην σελίδα36,και καταγράφουμε τις σκέψεις μας για τα πρόσωπα και το πως παρουσιάζονται σε αυτήν την εικόνα.
Προσπαθούμε να κατανοήσουμε θεολογικά ,την ύπαρξη του κακού στον κόσμο
1) Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;Μελετώ τα κείμενα στον παρακάτω σύνδεσμο και καταγράφω την προσέγγισή μου.(κυρίως μελετώντας το πρώτο κείμενο "περι κακού"αποφθέγματα Πατέρων)
http://aesop.iep.edu.gr/node/http://aesop.iep.edu.gr/node/13778/350813778/3508
Μελετώντας το κείμενο στην σελίδα 37,"Αδης - θάνατος" απάντω στην ερώτηση
2) Με ποιά έννοια χρησιμοποιείται η λέξη "άδης" στην βίβλο;
3) Το γεγονός της πλήρους Ανάστασης του Χριστού ,τι προσδοκία και τι μήνυμα προσφέρει στους πιστούς;
4) Γιατί μιλάμε για "κοιμηση" στην χριστιανική φιλοσοφία;
Για να συγκεντρώσω στοιχεία για την απάντηση μου μελετώ τα κείμενα στις σελίδες 37,38 "Προσδοκώ την Ανάσταση" και "Η χαρά της Ανάστασης"
Παρατηρώ τις εικόνες και καταγράφω τις έννοιες που εντοπίζω π.χ.τραγούδι,εθιμα κλπ
http://www.ert-archives.gr/77000 (χριστούγεννα ελληνικά)
Διαχωρίζω ποιές απο αυτές τις έννοιες είναι θρησκευτικές
Στην σελίδα 43 διαβάζω το ποιήμα του Καβάφη και παρατηρώ τις εικόνες..σκέφτομαι έννοιες που περιέχουν αυτές οι δύο κατηγορίες και πως συνδέονται μεταξύ τους
Ανακαλώ με παραδείγματα έθιμα συνήθειες που έχουν να κάνουν με λαική αλλά κυρίως με θρησκευτική παράδοση
Διαβάζω καλά το κείμενο ¨"έννοια και σημασία της χριστιανικής παράδοσης" και καλούμαι να γνωρίζω τι είναι χριστιανική παράδοση;από ποιά μέρη αποτελείται;που την συναντώ; γίνεται πράξη αυτή η παράδοση;που ;με ποιόν τρόπο;
1) Απαντώ στα παρακάτω κουιζ,αφού έχω κατανοήσει την παραπάνω ενότητα(έννοια και σημασία της παράδοσης)
ΚΟΥΙΖ Ορθοδοξη Παράδοση
http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-7213
ΚΟΥΙΖ Εκκλησιαστική Παράδοση
http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-4484
Στο τέλος της ενότητας πηγαίνω στην αριστερή στήλη στην κατηγορία "εργασίες " και εκει καταγράφω τις απαντήσεις μου στις δύο εργασίες
Ανάλυση της εικόνας της γέννησης του Θεού
Η Παρθένος σήμερον..
https://www.youtube.com/watch?v=IX122iwRzRM&ab_channel=ByzantineHymns3
Βιωματική μέθοδος:
1)Σκέφτομαι λέξεις ή εκφράσεις για την θρησκευτική πίστη.
2) Μελετώ τις εικόνες στις πρώτες σελίδες της ενότητας και διακρίνω όψεις της έκφρασης της πίστης. Αναρωτιέμαι:Με ποιό τρόπο συνδέονται οι πληροφορίες που παρουσιάζονταιμε ότι ήδη γνωρίζουμε . Ποιές απο τις καινούριες ιδέες που αποκτήσαμε ωθούν την σκέψη μας σε νέες κατευθύνσεις
Αντρει Ρουμπλιωφ
3) μελετώντας τα κείμενα και παρατηρώντας τις εικόνες σκέφτομαι ποικίλους τρόπους θρησκευτικής έκφασης,αναρωτιέμαι για την σχέση πίστης - πολιτισμού.
4) Αξιολογώ την θρησκευτική έκφραση που μπορώ να διακρίνω στο κοντινό μου περιβάλλον
Συμπέρασμα: Μελετώντας την έκφραση της πίστης μέσα απο την τέχνη θα λέγαμε πως υπάρχει συνάφεια θρησκείας - πολιτισμού,στην ιστορική διαδρομή της τέχνης.Κάθε θρησκεία εκφράζει την αλήθεια της μέσα απο την γλώσσα της τέχνης.Η θρησκευτική τέχνη έχει καταστεί μέρος της ενότητας θρησκεία-τέχνη, μπορεί κάποιος να γνωρίσει την θρησκεία μέσα απο την τεχνη.
Σκοπός τη ενότητας είναι: να εντοπίσουμε την σχέση του χριστιανισμού με τις πανανθρώπινες αξίες ,
να αναλογιστούμε την δική μας ευθύνη για την εφαρμογή των πανανθρώπινων αξιών τόσο σε προσωπικό όσο και στο γενικοτερο κοινωνικό πλαισιο.
Ti σημαίνουν οι έννοιες παγκοσμιοποίηση και οικουμενικότητα (σύγκριση-διάκριση)
Διερεύνηση κειμένων για τις συνέπειες και ιδιαιτερότητες της παγκοσμιοποίησης ,πρόβλημα των πολιτιστικών ταυτοτητων.
Σύμβολή του χριστιανισμου στον πολιτισμό
δείτε το video και αξιολογήστε τη σχέση πολιτισμού και οικουμενικότητας
https://www.youtube.com/watch?v=1lu9WfGImr4&ab_channel=forye
Υπογραμμίζω στο κείμενο "η συμβολή του Χριστιανισμού στον πολιτισμό" τους τομείς που επηρεάστηκαν αππο τον χριστιανισμό στην ανθρώπινη ιστορία.Διαβάζω το κείμενο της διακήρυξης της Συνόδου της Κρήτης και διακρίνω τις πανανθρώπινες αξίες που εμπεριέχονται στο κείμενο.
"Υμείς εστε του φως του κόσμου"Ματθαίος 5,14.Ποίό φως εννοείται;τι χαρακτηριστικά έχει αυτό το φως;ποιός μπορει να γινει το φως;Που καλείται να λάμψει το φως;Γιατι να συμβεί αυτό; Πως μπορεί να επιτευχθεί αυτό;
Σε αυτήν την ενότητα θέλουμε να διακρίνουμε την σχέση του χριστιανισμού με τα ανθρώπινα δικαιώματα,να κατανοήσουμε την συμβολή του χριστιανισμού στην ιδέα της προασπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Ενημερωνόμαστε για την καταπατηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στον κόσμο
Παρακολουθώ το video για να κατανοήσω τις ιστορικές στιγμές της ανθρώπότητας στην προάσπιση των ανθωπίνων δικαιωμάτων.
https://www.youtube.com/watch?v=Stjg0-ZcNEY&t=4s&ab_channel=Chrismos2010
Ανοίγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο αναρωτιέμαι για το κατα πόσο ισχύουν οι αποφάσεις της Διακήρυξης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
/gr.humanrights.com/what-are-human-rights/violations-of-human-rights/
η μεγάλη σημασία της συγχώρεσης στον χριστιανισμό φαίνεται απο το γεγονός πως έχει κατατάξει την συγχώρεση μέσα στα 7 μυστήρια της τελετουργίας της.Ο άνθρωπος ως θνητός είνα φυσικό να λανθάνει πολλές φορές στη ζωή του ,η σημασία του να επανασυντάσεται στην κοινωνία είναι πολύ σημαντική.
ανοίγω τον σύνδεσμο για να καταλάβω την σημασία της συγχώρεσης μέσα απο τις ίδιες τις πράξεις του Κυρίου
https://www.youtube.com/watch?v=b_zCj9RRXE0&t=99s&ab_channel=Samakos9
Βλέπω το έγγραφο στην ενότητα "έγγραφα" "μάθημα 2.5 συγχώρηση " για να κατανοήσω την ιστορία και την σύσταση του μυστηρίου της Εξομολόγησης και της μετανοιας και την μεγάλη σημασία για τον άνθρωπο να μπορεί "να ξανασηκώνεται όταν πέφτει "
ερωτήσεις
Ποιές είναι οι σκέψεις μας για την συμμετοχή μας στο μυστήριο της εξομολόγησης ; οι φόβοι μας και πως μπορούμε να τους ξεπεράσουμε;
παρατηρώ την διαφορετική κουλτούρα ανθρώπων απο την Ασία
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/2723
μελετώ στην ενότητα έγγραφα το απόσπασμα "ο άλλος για τον χριστιανό"
Διαβάζω το κείμενο "προς μια θεολογία της ετερότητας" και προσπαθώ να απαντήσω στην ερώτηση:
ΕΡΩΤΗΣΗ
1)Τι σημαίνει ετερότητα; Πως αντιμετωπίστηκε μέσα στην εκκλησία η ετερότητα; Απο που πηγάζει αυτή η αντίληψη;
Προσπαθώ να συνδέσω τα μηνύματα των εικόνων στην σελιδα 76 και να απαντήσω στην ερώτηση
ΕΡΩΤΗΣΗ
2) Ποιά είναι η ευθύνη για την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν απο την ετερότητα;
Σκοπός της ενότητας είναι
1) να κατανοήσω την έννοια της εκκοσμίκευσης
2) να διακρίνω κατηγορίες εκκοσμίκευσης μέσα στην σύγχρονη πραγματικοτητα
3) να εντοπίσω τις συνέπειες της εκκοσμικευσης στην κοινωνία
Μελετώ το έγγραφο "εκκοσμίκευση" στην ενότητα έγγραφα του eclass αφού διαβάσω τα κείμενα στην σελίδα 95 του βιβλίου
παρακάτω μπορώ να παρακολουθήσω την ομιλία προσπαθώντας να σκιαγραφήσω την στάση του πιστού σε ένα εκκοσμικευμένο κράτος
https://www.youtube.com/watch?v=SRFsctdwxoc&ab_channel=%CE%91%CF%80%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AE
Αναπτύσω μια σκέψη μετά το κείμενο "συνέπειες της εκκοσμίκευσης" και στην ενότητα ΕΓΓΡΑΦΑ θα βρω το έγγραφο "αρνητικό \θετικό" το επεξεργάζομαι
Αφού μελετήσω την ενότητα συνέπειες της εκκοσμίκευσης στην κοινωνία (σελ.97),υπογραμμίζω τις συνέπειες που καταγράφονται στο κειμενο και συζητώ για τη θέση των θρησκευτικών συμβόλων η θρησκευτκου όρκου στον δημόσιο χώρο.
εντοπίζω μέσα απο το p/p στην ενότητα εγγραφα "το φαινόμενο την αθεΙας τις κύριες αιτίες αμφισβήτησης της ύπαρξης Θεού(διαχρονικές και σύγχρονες)
μελετώ τα κείμενα στις σελίδες 99-100 με τις απόψεις του Feuerbach και την σχολιασμό των θέσεων του Μάρξ.
Διαβάζω το κείμενο "επιστήμη και πίστη" και εντοπίζω την έννοια του επιστημονισμού.
στην ενότητα "έγγραφα" ανοίγω την ενότητα 3.7 "το ασύμβατο του χριστιανικού ήθους με τον φαινομενο του φανατισμού" και βλέπω την ενότητα και τις πληροφορίες
Οι έννοιες φανατισμός και μισαλλοδοξία είναι συνώνυμες
μελετώ τα κείμενα "έννοια του φανατισμού/΄σελ104 , "ο φανατισμόςδεν μπορεί να επικαλείται τον Θεο" σελ105, "ο ξένος μου εαυτος" σελ.106-107 και θρησκευτικές διαφορές σελ107-108
Ποιά ήταν η αντίληψη των 3 Ιεραρχών για τον '"ξένο";
Ανοίγω στην ίδια ενότητα το έγγραφο με τις ασκήσεις στην ενότητα 3.7 και προσπαθώ να απαντήσω στις ερωτήσεις.
1)Ποιός θα πρεπει να είναι ο ρόλος ενός πιστού μέσα σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον
Ανακαλώ περιπτώσεις θρησκευτικού φανατισμού τις τελευταίες δεκαετίες στην Ευρώπη
<top>https://www.youtube.com/watch?v=iwAshPwvwHc&t=27s&ab_channel=vvarvar
http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-educationalvideo-8522-780
http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-educationalvideo-8522-780
Ακολουθω τους παραπάνω σύνδεσμους και διακρίνω στην περιήγηση στο ναό έννοιες που σχετίζονται με την αρχαία θρησκεία και έχου πιθανόν επιζήσει και στην σημερινή εποχή(θεοι,ναος, μοίρα,μαντεία)
1) Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά θρησκευτικότητας των αρχαίων Ελλήνων:
πολυθεισμός,όσες πραγματικότητες τόσοι/ες θεότητες,πολλαπλασιασμός θεών,εγκόσμια θετική πορεία ,μαντεία -επικοινωνιά με θεούς για ,μύθος-όντα που ζούν μέσα στον κόσμο,ύβρις αλλά και δυσδιάκριτα όρια μεταξύ θεών και ανθρώπων(ημίθεοι)
λέξεις κλειδιά: ύβρις, πολυθεισμός, μαντείά, θυσίες, φιλοσοφικός μονοθεισμός, μυστήρια, ορφισμός
Μέχρι τον 6ο π.Χ. αιώνα έχουμε τον πολυθεισμο απο αυτόν το αιώνα και έπειτα αρχίζει ο
μονοθεισμός των μεγάλων φιλοσόφων (Πλατωνας - Αριστοτέλης- Σωκράτης)
στην ενότητα "έγγραφα" μπορώ να μελετήσω το κείμενο "ο μονοθεισμός στους αρχαιους φιλοσοφους"
Στους παρακάτω συνδέσμους μπορώ να πάρω πληροφορίες για τα ελευσίνια μυστηρια και την ορφική θεολογία
https://www.youtube.com/watch?v=2UwSVjdvoPo&t=1s&ab_channel=%CE%95%CE%BE%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%BF
2)Τι συμπέρασμα βγάζω;;;
Φαινόμενο "νεοειδωλολατρείας"
στον παρακάτω σύνδεσμο μπορώ να πάρω πληροφορίες για το φαινόμενο που φάνηκε να παίρνει διαστάσεις στις προηγούμενες δεκαετίες
http://www.oodegr.com/neopaganismos/syxrono_xali/meiwsi_1.htm#1.
Στο παρακάτω σύνδεσμο μπορώ να δώ τα βασικά χαρακτηριστικά των αφρικανικών θρησκευμάτων
https://www.youtube.com/watch?v=BOPrF6h6EA0&t=4s&ab_channel=Samakos9
στο επόμενο σύνδεσμο βλέπω εικόνες απο την αφρικανική κουλτούρα
https://www.youtube.com/watch?v=sgl94k1ckDo&ab_channel=LenaLiontou
σκοπός να κατανοήσω τα βασικά χαρακτηριστικά μιας πολυθειστικής θρησκείας ,την λατρεία των πνευμάτων και των προγόνων ,τις διαφορετικές μορφές λατρείας ανά περίπτωση και την διαφορά μεταξύ ιεροδιάμεσων και μάγων
Αφού μελετήσω την ενότητα μπορώ στην ενότητα "εργασίες" να απαντήσω στο σύντομο τέστ γνώσεων για τα αφρικανικά θρησκεύματα
https://www.youtube.com/watch?v=ZnXAvgQ73Ik&ab_channel=SocialSpiritGreece
Στον παραπάνω σύνδεσμο μπορω να βρω την ιστορία της θρησκείας αλλα και τα βασικα της γνωρίσματα.
Σε αυτή την ενότητα θέλουμε να κατανοήσουμε την αντίληψη της θρησκευτικής παράδοσης περί Θεού ,για την δημιουργία του κόσμου, του ανθρώπου ,την αντίληψη περι σωτηρίας ,τους τρόπους και τόπους λατρείας
Ξεναγούμαι στην εβραική συναγωγή και στο εβραικό νεκροταφείο στην Αθήνα
http://youtube.com/watch?v=iAMpBXB1GYg&ab_channel=PanasFaidonCheilaris
ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ:
1) ποιά είναι η ανθρωπολογία του Ιουδαισμού
2) ποιά είναι η θεολογία του Ιουδαισμού
3) ποιά είνα η κοσμολογία οτυ Ιουδαισμού
4) περιγράψτε τον τρόπο και τόπο λατρείας στον Ιουδαισμό
στην σελίδα 124 μπορώ να παρατηρήσω τις εικόνες τι βλέπω; είναι οικειες εικόνες; που τις συναντώ; τι δηλώνουν;
Ανοίγω την ενότητα Μωάμεθ ο προφήτης των αράβων .Αναρωτιέμαι για την ζωή του την προσωπικότητα του ,την δράση του .
Ανοίγω το έγγραφο "η ψυχή του Ισλάμ " και προσπαθώ να κατανοήσω την θέση του Κορανίου στην ισλαμική κοινωνία
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -