Περιγραφή Μαθήματος

Καλή αρχή και καλή χρονιά σε όλους. Καλώς ήρθατε στο μάθημα των αγγλικών της Α' Λυκείου! Ο χώρος αυτός θα υποστηρίξει το μάθημά μας όλη τη χρονιά. Εδώ θα βρίσκετε το υλικό που θα χρειαστείτε για να μελετήσετε το λεξιλόγιο, τη γραμματική, να βελτιώσετε την κατανόηση κειμένου και γιατί όχι να παράγετε δικά σας κείμενα. Από εδώ θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου για όποιο θέμα υπάρχει και να επιλύουμε απορίες. Ελπίζω να περάσουμε πολύ καλά και να έχουμε μια γεμάτη και δημιουργική χρονιά!
Μάθημα: Αγγλικά
Υποχρεωτικό μάθημα στην Ά λυκείου με τρεις ώρες την εβδομάδα στο ωρολόγιο πρόγραμμα.
|
Βιβλία/υλικό
Αγγλικά 1 - βιβλίο μαθητή 1 τετράδιο 30 φύλλων 1 φάκελο για φωτοτυπίες
|
Διαγνωστικός έλεγχος
Στην αρχή της χρονιάς θα κάνουμε ένα διαγνωστικό έλεγχο για να έχω μια εικόνα για το επίπεδο του κάθε μαθητή, να εντοπίσω τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες του/της στην αγγλική γλώσσα. Ο διαγνωστικός έλεγχος έχει διάρκεια 45 λεπτά και το σκορ που θα έχετε δεν θα μετρήσει στη βαθμολογία του τετραμήνου. Τα τεστ δεν επιστρέφονται στους μαθητές βαθμολογημένα αλλά αν κάποιος μαθητής θέλει μπορεί να ζητήσει να δει το δικό του ή να μάθει για την επίδοσή του σε ένα διάλειμμα.
|
Επιπλέον υλικό που θα χρησιμοποιηθεί στο μάθημα
eclass ταινίες youtube videos μουσική παιχνίδια quizlet διάφορα άλλα εργαλεία και πλατφόρμες στο διαδίκτυο
|
Βαθμολογία τετραμήνου
Η βαθμολογία τετραμήνου θα βασιστεί σε τρεις διαφορετικές παραμέτρους:
α. το βαθμό από το διαγώνισμα τετραμήνου (ένα για κάθε τετράμηνο) και τα μικρά τεστ – 40% β. τις εργασίες που θα έχετε για το σπίτι – 30% γ. την παρουσία-προσοχή-συμμετοχήκαι προθυμία στην τάξη – 30%
|
Προαγωγικές εξετάσεις
Τα Αγγλικά εξετάζονται γραπτά στις εξετάσεις του Ιουνίου με τράπεζα θεμάτων. Περισσότερα για το τις εξετάσεις και τα θέματα θα συζητήσουμε στη διάρκεια της χρονιάς.
|
από 20/9/24
Καλημέρα σε όλους τους μαθητές του Α1!
Σήμερα σας κάνω την παρουσίαση του eclass για να γνωρίζετε πως είναι οργανωμένος και πως λειτουργεί αυτός ο χώρος.
Καταρχάς, ας δούμε λίγο τους στόχους μας:
α. Να συνηθίσετε να χρησιμοποιείτε το eclass και πιο συγκεκριμένα τον τοίχο του.
β. Να δώσετε την ευκαιρία στην καθηγήτριά σας και σε όσους συμμαθητές δεν σας γνωρίζουν να μάθουν λίγα πράγματα για εσάς.
γ. Να παράγετε ένα αγγλικό κείμενο το οποίο θα σας συστήνει σε ένα κοινό.
Οπότε έχετε μία εργασία για την επόμενη φορά:
1. Να γράψετε ένα κείμενο στο οποίο να παρουσιάζετε τον εαυτό σας (ποιοι είστε, κάποια βασικά βιογραφικά στοιχεία, χόμπυ, ενδιαφέροντα, όνειρα, πράγματα που σας συγκινούν) για να δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του νέου ομίλου μετάφρασης στον οποίο μόλις γίνατε μέλη.
Δεν υπάρχει περιορισμός λέξεων!
Οδηγίες: Μπείτε στο eclass, και ανοίξτε το μενού "Επιλογές μαθήματος" στα αριστερά της οθόνης σας. Επιλέξετε τον Τοίχο και πατήστε πάνω του για να ανοίξει η επιλογή αυτή. Διαβάστε τη δική μου ανάρτηση και μετά πατήστε πάνω στη λέξη "Σχόλια" που υπάρχει κάτω από την ανάρτηση στα δεξιά της οθόνης. Κάτω από τη λέξη "Σχόλια", κάτω από την ανάρτησή μου, θα ανοίξει ένα παράθυρο. Γράψτε το δικό σας κείμενο μέσα στο παράθυρο και πατήστε υποβολή. Μπορείτε να αλλάξετε το σχόλιό σας πατώντας πάνω στο μολύβι στο πάνω δεξιά μέρος του παραθύρου ή να το σβήσετε πατώντας το x, ξανά πάνω δεξιά.
Υπολογίστε ότι αυτή η εργασία μπορεί να σας πάρει 5 - 105 λεπτά......
Καλή αρχή......
από 23/9/24
Καλημέρα στο αγαπητό Α1 .
Σήμερα στην τάξη παρακολουθήσαμε δύο video και κάναμε μια εισαγωγική συζήτηση για το θέμα των προσφύγων.
Καταρχάς να δούμε τον στόχο που εξυπηρετεί η εργασία που θα έχετε:
α. Να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας ώστε να μπορέσετε να κατανοήσετε ένα κείμενο με θέμα την ενσωμάτωση των προσφύγων στην ελληνική κοινωνία.
Σας παρακαλώ λοιπόν να κάνετε τις παρακάτω δύο εργασίες με τη σειρά που σας προτείνω.
Εργασίες:
1. Μελετήστε το λεξιλόγιο που θα χρειαστούμε για να κατανοήσουμε το κείμενο στη σελίδα 15 του βιβλίου με word flashcards. Για να δείτε τα flashcards κάντε κλικ στον σύνδεσμο που επισυνάπτω από κάτω για να ανοίξει το Quizlet. Αφού μελετήσετε το λεξιλόγιο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε (αν θέλετε) τις επιλογές Learn, Test και Match για να ελέγξετε αν μάθατε τις λέξεις.
Υπολογίστε ότι για να ολοκληρώσετε αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε 10-15 λεπτά.
από 4/10/24
Χαιρετώ το αγαπητό Α1,
στο τελευταίο μάθημα, εξασκήσαμε το λεξιλόγιο και τα παράγωγα μέσα από παιχνίδια και ασκήσεις.
Ο στόχος λοιπόν των εργασιών που θα έχετε να κάνετε είναι:
α. Να μελετήσετε το λεξιλόγιο που παρουσιάστηκε σε αυτήν τη ενότητα ώστε να το εμπεδώσετε.
β. Να κάνετε εξάσκηση στη χρήση των λέξεων.
Οπότε θα έχετε δύο εργασίες:
1. Να μελετήσετε το λεξιλόγιο της ενότητας από το σύνδεσμο που θα βρείτε από κάτω και τον πίνακα με τα παράγωγα που υπάρχει στο τετράδιό σας.
2. Να κάνετε μια άσκηση λεξιλογίου στο eclass. Ο σύνδεσμος για την άσκηση βρίσκεται παρακάτω.
Υπολογίστε ότι για αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε περίπου 10-25 λεπτά.
από 9/10/24
Καλημέρα σε όλους.
Από αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθούμε λίγο με γραμματική και συγκεκριμένα με παροντικούς χρόνους και stative verbs.
Ας δούμε λίγο τους στόχους μας για το σημερινό μάθημα:
α. Να κάνετε εξάσκηση στη χρήση όλων των παροντικών χρόνων ώστε να μπορείτε να μιλήσετε/γράψετε για το παρόν (συνήθειες, προσωρινές καταστάσεις, ολοκληρωμένες καταστάσεις ή καταστάσεις σε εξέλιξη).
Σας παρακαλώ λοιπόν να κάνετε τις παρακάτω δύο εργασίες με τη σειρά που σας προτείνω. Υπολογίστε ότι για να ολοκληρώσετε αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά.
Εργασίες:
1. Μελετήστε τη γραμματική για τους τέσσερεις παροντικούς χρόνους με τα έγγραφα που επισυνάπτω από κάτω ή παρακολουθήστε το video στο youtube όπου ένας Άγγλος καθηγητής εξηγεί τη γραμματική.
2. Έπειτα, κάντε την άσκηση Present Tenses Exercise στο eclass από τo σύνδεσμο που επισυνάπτω. Θα δείτε τις σωστές απαντήσεις αυτόματα όταν ολοκληρώσετε την άσκηση. Η προθεσμία για να κάνετε την άσκηση λήγει στις 16/10.
Υπολογίστε ότι για να ολοκληρώσετε αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά.
Τέλος αν τυχόν αντιμετωπίσετε δυσκολίες ή χρειαστείτε διευκρινίσεις στείλτε μου ένα μήνυμα με τις απορίες σας.
από 14/10/24
Καλημέρα σε όλους και ξεκινάμε μια νέα εβδομάδα,
Το τελευταίο μάθημά μας επικεντρώθηκε στα stative verbs και τα stative verbs με δύο σημασίες.
Ας δούμε λίγο τους στόχους μας:
α. Να κάνετε εξάσκηση στη χρήση όλων των παροντικών χρόνων ώστε να μπορείτε να μιλήσετε/γράψετε για το παρόν (συνήθειες, προσωρινές καταστάσεις, ολοκληρωμένες καταστάσεις ή καταστάσεις σε εξέλιξη).
β. Να κάνετε εξάσκηση στη χρήση των stative verbs κυρίως όταν τα χρησιμοποιούμε με παροντικούς χρόνους.
Σας παρακαλώ λοιπόν να κάνετε τις παρακάτω δύο εργασίες με τη σειρά που σας προτείνω. Υπολογίστε ότι για να ολοκληρώσετε αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά.
Εργασίες:
1. Μελετήστε τo έγγραφo stative verbs που επισυνάπτω από κάτω.
2. Στη φωτοτυπία Present Simple or Present Continuous που ξεκινήσαμε να δουλεύουμε στην τάξη συμπληρώστε τις προτάσεις 16-26. Θα τις ελέγξουμε μαζί στην τάξη.
Τέλος αν τυχόν αντιμετωπίσετε δυσκολίες ή χρειαστείτε διευκρινίσεις στείλτε μου ένα μήνυμα με τις απορίες σας.
από 17/10/24
Καλημέρα σε όλους,
Στο επόμενο μσθημα γράφετε το πρώτο τεστ. Στόχος μου είναι να ελέγξω το λεξιλόγιο και τη γραμματική της ενότητας 2, γι'αυτό το τεστ θα αποτελείται από δύο ασκήσεις, μία λεξιλογίου και μία γραμματικής. Μελετήστε λοιπόν από τους παρακάτω συνδέσμους.
Μην ξεχάσετε την εργασία που λήγει την Τετάρτη. Θα βρείτε και αυτόν τον σύνδεσμο παρακάτω.
από 30/10/24
Χαιρετώ το αγαπητό Α1 που ολοκλήρωσε την δεύτερη ενότητα και ξεκίνησε την τρίτη.
Ο στόχος μας για αυτή την εβδομάδα είναι να να διευρύνετε το λεξιλόγιό σας με νέες λέξεις που σχετίζονται με την έννοια "επάγγελμα".
Οπότε εργασίες:
1. μελετήστε το λεξιλόγιο από το πρώτο μάθημα στην ενότητα 3, English 1- Unit 3 - Lesson 1
2. κάντε μια άσκηση λεξιλογίου στο eclass για εξάσκηση.
Τους δύο αυτούς σύνδεσμους θα τους βρείτε κάτω από τις οδηγίες. Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε περίπου 15 - 25 λεπτά.
από 7/11/24
Καλημέρα σε όλους. Στο σημερινό μάθημα ολοκληρώσαμε την παρουσίαση της πρώτης ομαδικής σας εργασίας και θα αρχίσουμε με τις εργασίες στο σπίτι να επεξεργαζόμαστε το κείμενο στις σελίδες 26-27 του βιβλίου και το λεξιλόγιο του.
Οι στόχοι είναι
1. Να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας.
2. Να κατανοήσετε καλύτερα το κείμενο στις σελίδες 26-27 του βιβλίου.
Γι'αυτό έχετε να κάνετε δύο εργασίες μέχρι το επόμενο μάθημα:
α. να μελετήσετε τη πρώτη λίστα λεξιλογίου από το κείμενο.
β. να κάνετε την άσκηση 4 στη σελίδα 28 του βιβλίου.
Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά . Αν χρειαστείτε κάτι ή έχετε απορίες, στείλτε μου μήνυμα στο eclass.
από 12/11/24
Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. Σήμερα στο μάθημα συζητήσαμε για το κείμενο στη σελίδα 26-27 και ολοκληρώσαμε ένα βασικό timeline για να είμαστε σίγουροι με ποια σειρά έγιναν τα γεγονότα της ιστορίας.
Ο στόχος της εργασιας που ακολουθεί είναι:
α. να διευρύνετε το λεξιλόγιό σας στα αγγλικα και συνεπώς να καταλάβετε καλύτερα και το κείμενο.
Συνεπώς θα έχετε να κάνετε μια εργασία:
1. Μελετήστε το λεξιλόγιο English 1- Unit 3 - Lesson 3.
Υπολογίστε πως αυτές οι εργασίες θα σας πάρουν 10-15 λεπτά. Όπως πάντα ο σύνδεσμος ακολουθεί.
Καλημέρα ξανά στο Α1
. Από σήμερα αλλάζουμε θέμα και θα δουλέψουμε πως να λέμε/γράφουμε μια ιστορία (storytelling). Για να αφηγηθούμε ιστορίες θα χρειαστούμε τους παρελθοντικούς χρόνους (past or narrative tenses). Οι χρόνοι αυτοί είναι οι Past Simple, Past Continuous και Past Perfect Simple. Υπάρχει και ο Past Perfect Continuous αλλά αυτόν θα τον δούμε σε επόμενη ενότητα.
Ο στόχος μας λοιπόν για το πρώτο μάθημα είναι να χρησιμοποιήσουμε τους παρελθοντικούς αυτούς χρόνους και απλές συνδετικές λέξεις για να αφηγηθούμε μια ιστορία.
Έχετε λοιπόν να κάνετε δύο εργασίες μέχρι τo επόμενο μάθημα:
1. Να μελετήσετε τη θεωρία για τους τρεις παρελθοντικούς χρόνους που κάναμε επανάληψη στην τάξη (τα έγγραφα που τελειώνουν με τη φράση Grammar Notes) ή να δείτε ένα σύντομο βίντεο που εξηγεί πως χρησιμοποιούνται.
2. Κάντε την άσκηση Past Tenses στο eclass.
Υπολογίστε ότι για αυτές τις ασκήσεις θα χρειαστείτε περίπου 15 λεπτά.
από 20/11/24
Καλημέρα σε όλους,
αυτήν την εβδομάδα ασχολούμαστε με story writing και προετοιμαζόμαστε για να γράψουμε τις δικές μας ιστορίες.
Ο στόχος μας λοιπόν για την εργασία που έχετε να κάνετε μέχρι αύριο είναι να διευρύνετε το λεξιλόγιό σας.
Η εργασία λοιπόν που έχετε για την επόμενη φορά είναι:
α. Να μελετήσετε το τελευταίο λεξιλόγιο από την ενότητα 3.
Υπολογίστε πως θα χρειαστείτε περίπου 10 λεπτά για την άσκηση. Ο σύνδεσμος που θα χρειαστείτε βρίσκεται από κάτω.
από 11/12/24
Για το διαγώνισμα διαβάστε τα παρακάτω:
1. Κείμενο σελίδα 26-27.
2. Κείμενο σελίδα 32-33
3. Να κάνετε επανάληψη όλο το λεξιλόγιο του Unit 3.
4. Να μελετήσετε τη γραμματική της ενότητας δηλαδή τους χρόνους Simple Past, Past Continuous, Past Perfect Simple. Θα σας βοηθήσει να ξαναδείτε και τις ασκήσεις-φωτοτυπίες που κάναμε στην τάξη με αυτούς τους χρόνους.
5. Να μελετήσετε το φυλλάδιο Story writing: madman on the loose που δουλέψαμε μαζί στην τάξη και την ιστορία που γράψατε σε ομάδες μαζί με τα σχόλια που σας έδωσαν οι συμμαθητές και η καθηγήτρια.
Καλό διάβασμα και ότι χρειαστείτε να μου στείλετε μήνυμα.
από 21/12/24
Καλημέρα σε όλους και καλά Χριστούγεννα.
Μέσα στις διακοπές θα έχετε να κάνετε δύο εργασίες:
1. Να μελετήσετε το πρώτο λεξιλόγιο της ενότητας 4.
2. Να ξαναδιαβάσετε τους στίχους του τραγουδιού στις σελίδες 36-37 του βιβλίου μας και να προσπαθήσετε να βρείτε 1-5 πράγματα που συνέβησαν στη ζωή του Vincent Van Gogh.
π.χ. 1. Vincent lived in Greece. (Εντελώς λάθος πρόταση για παράδειγμα)
Καλά να περάσετε και να ξεκουραστείτε!
από 8/1/25
Καλή χρονιά σε όλους και ευτυχισμένο το 2025!
Αρχίσαμε με το νέο έτος να μελετάμε τη ζωή του Vincent Van Gogh διαβάζοντας το κείμενο στις σελίδες 41-42 του βιβλίου και στο σπίτι θα κάνετε κάποιες εργασίες.
Οι στόχοι μας μέχρι το επόμενο μάθημα είναι:
1. να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας,
2. να κατανοήσετε με περισσότερες λεπτομέρειες το κείμενο για τη ζωή του Van Gogh
για αυτό θα χρειαστεί να κάνετε τρεις εργασίες μέχρι το επόμενο μάθημα:
α. να μελετήσετε το νέο λεξιλόγιο που έχω ανεβάσει English 1- Unit 4 - Lesson 2
β. να κάνετε δύο ασκήσεις κατανόησης κειμένου στο eclass.
Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά για αυτές τις άσκησεις. Οι σύνδεσμοι που χρειάζεστε βρίσκονται από κάτω.
από 14/1/25
Καλήμέρα σε όλους.
Αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθούμε περισσότερο με τη ζωή του Vincent Van Gogh, θα παρατηρήσουμε έργα τέχνης και θα μελετήσουμε κείμενα για τη ζωή και την τέχνη του μεγάλου αυτού καλλιτέχνη.
Οι στόχοι μας μέχρι το επόμενο μάθημα είναι:
1. να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας με λέξεις που χρησιμοποιούμε για την περιγραφή έργων τέχνης,
2. να περιεργαστείτε έργα τέχνης και να τα κατανοήσετε
για αυτό θα χρειαστεί να κάνετε δύο εργασίες μέχρι την Τετάρτη:
α. να μελετήσετε το νέο λεξιλόγιο που έχω ανεβάσει.
β. να κάνετε την άσκηση C στη σελ. 43.
Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 15-25 λεπτά για αυτή την άσκηση. Οι σύνδεσμοι που χρειάζεστε βρίσκονται από κάτω. Αν χρειαστείτε οτιδήποτε στείλτε μου μήνυμα στο eclass.
από 22/1/25
Καλήμέρα σε όλους.
Αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθούμε περισσότερο με τη ζωή του Vincent Van Gogh, θα παρατηρήσουμε έργα τέχνης και θα μελετήσουμε κείμενα για τη ζωή και την τέχνη του μεγάλου αυτού καλλιτέχνη.
Ο στόχος μας μέχρι το επόμενο μάθημα είναι:
1. να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας με λέξεις που χρησιμοποιούμε για την περιγραφή έργων τέχνης,
για αυτό θα χρειαστεί να κάνετε μία εργασία:
α. να κάνετε μία άσκηση λεξιλογίου στο eclass (επανάληψη από το πρώτο λεξιλόγιο της ενότητας).
Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 5-10 λεπτά για αυτή την άσκηση. Οι σύνδεσμοι που χρειάζεστε βρίσκονται από κάτω. Αν χρειαστείτε οτιδήποτε στείλτε μου μήνυμα στο eclass.
από 1/2/25
Καλησπέρα σε όλους. Για το τεστ λεξιλογίου στην ενότητα 4 διαβάστε το λεξιλόγιο από όλους τους παρακάτω συνδέσμους.
από 1/2/25
Χαιρετώ όλο το Α1 και ζητώ συγνώμη που άργησα να ανεβάσω τις εργασίες για την Τρίτη.
Αφού είδαμε τα γεγονότα της ζωής του Van Gogh και την άποψη του ίδιου θα δουλέψουμε λίγο με βίντεο που θα σας δώσουν την ευκαιρία να μάθετε περισσότερα για το έργο του.
Οι στόχοι μας με αυτές τις εργασίες είναι:
1. να διευρύνετε τις γνώσεις σας για το έργο του Vincent Van Gogh,
2. να διευρύνετε το λεξιλόγιό σας.
Για την Τρίτη θα έχετε να κάνετε δύο εργασίες:
α. να κάνετε την φωτοτυπία με τα παράγωγα (όσα μπορέσετε),
β. να κάνετε την άσκηση Εα στη σελίδα 44.
Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 10-15 λεπτά για αυτές τις ασκήσεις.
ΣΟΣ: ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΤΟ ΤΕΣΤ
Καλημέρα στο Α1,
Αυτή την εβδομάδα, κοιτάζουμε τα factory farms και κάνουμε εξάσκηση στην παθητική φωνή.
Οι εργασίες που θα βρείτε παρακάτω έχουν δυο στόχους:
1. να διευρύνετε το λεξιλόγιό σας για να καταλαβαίνετε καλύτερα τα θέματα της ενότητας,
2. να μσθετε περισσότερα για τον κόσμο μας
Γι' αυτό θα κάνετε τα παρακάτω:
α. να μελετήσετε το λεξιλόγιο από τον παρακάτω σύνδεσμο.
β. να κάνετε έρευνα στο διαδίκτυο για τις εναλλακτικές που υπάρχουν στα factory farms και την κατανάλωση κρέατος.
Υπολογίστε ότι για αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά
από 28/2/25
Καλημέρα σε όλους,
Αυτή την εβδομάδα συζητήσαμε για τα factory farms και παρακολουθήσαμε βίντεο για διαφορετικούς τρόπους εκτροφής ζώων.
Οι στόχοι που έχουν οι παρακάτω ασκήσεις είναι:
1. η διεύρυνση του λεξιλογίου σας για να κατανοήσετε ένα κείμενο για factory farms
2. η εξάσκηση στην κατανόηση κειμένων
Για την Τρίτη θα έχετε να κάνετε δύο εργασίες:
α. μελετήστε το λεξιλόγιο από τους σύνδεσμους που θα βρείτε παρακάτω κάτω για να σας βοηθήσει να καταλάβετε το κείμενο στη σελίδα 56 του βιβλίου
β. διαβάστε το κείμενο στη σελίδα 56 του βιβλίου, αντιγράψτε τις παρακάτω προτάσεις στο τετράδιό σας και μετά σημειώστε αν οι προτάσεις αυτές είναι σωστές ή λάθος σύμφωνα με το κείμενο
True or False?
1. Consumers in the USA are not aware of conditions in factory farms.
2. Animals in factory farms are abused in order to maximise profit.
3. Chickens are bred for their meat only.
4. In the USA birds are protected by laws.
5. Chickens face medical problems because breeders have created breeds that produce a lot of meat or a lot of eggs.
Θα χρειαστείτε περίπου 15 - 20 λεπτά για τις δύο αυτές ασκήσεις.
από 11/3/25
Τι πρεπει να μελετήσετε για το διαγώνισμα τετραμήνου που θα γράψετε τη Δευτέρα 18/3:
a. Κατανόηση κειμένου
τα κείμενα στο βιβλίο του μαθητή σελίδες 51, 56
b. Λεξιλόγιο
τους τρεις συνδέσμους που ακολουθούν
c. Γραμματική
τους συνδέσμους για την παθητική φωνή
d. Έκθεση
μία παράγραφος 80-120 λέξεις στην οποία θα επιχειρηματολογήσετε για ένα θέμα που έχουμε συζητήσει στην ενότητα
θα χρειαστείτε και τις συνδετικές λέξεις στη σελίδα 62 του βιβλίου
από 12/3/25
Καλημέρα σε όλους,
από αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθούμε με την 8η ενότητα και το θέμα μας είναι Social Media.
Για την επόμενη Τετάρτη μετά το διαγώνισμα έχετε να κάνετε μια εργασία για να βελτιώσετε το λεξιλόγιό σας και να καταλάβετε καλύτερα το κείμενο που διαβάσαμε στην τάξη:
α. να μελετήσετε το σύνδεσμο λεξιλογίου που θα βρειτε παρακάτω
Για τις εργασίες αυτες θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά. Ο σύνδεσμος που θα χρειαστείτε ακολουθεί από κάτω
από 19/3/25
Καλημέρα σε όλους!
Αυτή την εβδομάδα , μετά το διαγώνισμα τετραμήνου, θα ασχοληθούμε με άλλο ένα κείμενο που έχει σχέση με τα κοινωνικά δίκτυα και με υποθετικούς λόγους.
Για αύριο Πέμπτη, θα έχετε μόνο μία άσκηση να κάνετε:
α. μελετήσετε το λεξιλόγιο που θα βρείτε από κάτω
Οι σύνδεσμοι που θα χρειαστείτε βρίσκονται από κάτω. Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 20-25 λεπτά για αυτές τις ασκήσεις.
από 8/4/25
Καλημέρα στο Α1,
Αυτή την εβδομάδα, δουλεύουμε με την ενότητα 6 και μελετάμε το φαινόμενο "fast fashion".
Οι εργασίες που θα βρείτε παρακάτω έχουν δύο στόχους:
1. να διευρύνετε το λεξιλόγιό σας για να καταλαβαίνετε καλύτερα τα θέματα που συζητάμε,
2. να αναπτύξετε την ικανότητα να κατανοείτε το γενικό νόημα ενός κειμένου.
Γι' αυτό θα κάνετε τα παρακάτω:
α. Να μελετήσετε το λεξιλόγιο από τον παρακάτω σύνδεσμο.
β. Να μελετήσετε στο σπίτι το red part of the text (σελ. 70-71) και να απαντήσετε τις ερωτήσεις 7-10 στο φυλλάδιο.
Υπολογίστε ότι για αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά.
από 14/4/25
Καλημέρα σε όλο το Α1 και καλό Πάσχα!
Παρακάτω θα βρείτε τις εργασίες που έχετε να κάνετε στις διακοπές του Πάσχα για να γνωρίσετε το θέμα Fast Fashion ακόμα περισσότερο και να βελτιώσετε το λεξιλόγιό σας.
Μέχρι το επόμενο μάθημα, θα έχετε να κάνετε τα παρακάτω:
1. Να διαβάσετε το κείμενο στις σελίδες 69-71 του βιβλίου μας και να απαντήσετε τις ερωτήσεις 7-13 στο φυλλάδιο fast fashion που σας έχω δώσει. Αν κάποιοι δεν έχουν όλο το φυλλάδιο, μπορούν να μου στείλουν μήνυμα για να τους το στείλω προσωπικά.
2. Να μελετήσετε το λεξιλόγιο στη φωτοτυπία στο πίσω μέρος του φυλλαδίου.
3. Να μελετήσετε ένα λεξιλόγιο στο eclass.
4. Να κάνετε δύο ασκήσεις από την τράπεζα θεμάτων.
Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε αρκετό χρόνο για αυτές τις εργασίες οπότε προτείνω να τις κάνετε σε δύο ή τρία πρωινά, ή απογεύματα και όχι όλα μαζί. Αν μπερδευτείτε κάπου, στείλτε μου ένα μήνυμα. Όλοι οι σύνδεσμοι που θα χρειαστείτε βρίσκονται παρακάτω.
Καλή εβδομάδα σε όλο το Α1!
Αυτή την εβδομάδα θα ξεκινήσουμε την τελευταία ενότητα του βιβλίου και επιτέλους θα γνωρίσουμε ένα από τα πιο δημοφιλή έργα της αγγλικής λογοτεχνίας.
Ο στόχος μας είναι να μπορείτε να αναγνωρίσετε και να περιγράψετε τους βασικούς χαρακτήρες, το θέμα και τη βασική πλοκή του έργου.
Για αυτό το λόγο διαβάσαμε τα κείμενα στις σελίδες 80-81 κσι παρακολουθούμε την ταινία Pride and Prejudice.
Αυτή την εβδομάδα έχετε να:
α. μελετήσετε μια λίστα λεξιλογίου για τα κείμενα στη σελίδα 80-81,
Υπολογίστε ότι για αυτή την εργασία θα χρειαστείτε περίπου 5-10 λεπτά.
Καλημέρα σε όλο το Α1!
Αυτή την εβδομάδα συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με την τελευταία ενότητα του βιβλίου και να βλέπουμε μια (ελπίζω ενδιαφέρουσα) ταινία.
Αυτή την εβδομάδα ο στόχος μας είναι να μπορείτε να αναγνωρίσετε και να περιγράψετε τους βασικούς χαρακτήρες, το θέμα και τη βασική πλοκή του βιβλίου/ταινίας.
Για την Τρίτη θα έχετε μια εργασία:
α. να μελετήσετε μια λίστα λεξιλογίου για τα κείμενα στη σελίδα 82-83.
Υπολογίστε ότι για αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε περίπου 10-15 λεπτά.
Καλημέρα σε όλους!
Σε αυτήν την ανάρτηση θα σας πω τι πρέπει να διαβάσετε για τις προαγωτικές εξετάσεις της Α' Λυκείου στα Αγγλικά. Έχω ανεβάσει όλο το υλικό και τους συνδέσμους από τους οποίους πρέπει να μελετήσετε για να μην ψάχνεστε. Επίσημα η ύλη είναι ό,τι υπάρχει στο βιβλίο από κείμενα, λεξιλόγιο και ό,τι έχουμε κάνει από γραμματική και εκθέσεις. Αναλυτικά λοιπόν:
Κείμενα:
Όλα τα κείμενα του βιβλίου, θα προσέξετε όμως ιδιαίτερα τα παρακάτω:
- Ενότητα 2, σελ. 15-18
- Ενότητα 3, σελ. 26-27, 32-33
- Ενότητα 4, σελ. 41-42
- Ενότητα 5, σελ. 51-52, 56
- Ενότητα 6, σελ. 69-71
- Ενότητα 7, σελ. 80-83
- Ενότητα 8, σελ. 94-96, 99
Λεξιλόγιο:
Όλο το λεξιλόγιο που έχουμε κάνει. Οι σύνδεσμοι βρίσκονται από κάτω για να μην τους ψάχνετε.
Γραμματική:
Τα παρακάτω γραμματικά φαινόμενα. Όλοι οι σύνδεσμοι για τη θεωρία ακολουθούν για να μην τους ψάχνετε επίσης
- Present tenses (Present Simple, Present Continuous, Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous)
- Stative verbs
- Past tenses (Past Simple, Past Continuous, Past Perfect)
- Passive voice
- Conditionals (άσκηση 10 σελίδα 100 ή το σύνδεσμο που πρόσθεσα από κάτω)
- Λέξεις που μπορούν να αντικαταστήσουν το if σε conditionals (σημειώσεις από το τετράδιο ή το έγγραφο που υπάρχει από κάτω)
Παραγωγή γραπτού λόγου (το κείμενο που θα γράψετε):
Ξαναδείτε τις φωτοτυπίες που δουλέψαμε στην τάξη για essay και story. Επίσης δείτε τις παρακάτω σελίδες του βιβλίου.
Ενότητα 3, σελ. 34 (πως μπορούμε να τελειώσουμε μια ιστορία με ωραίο τρόπο)
Ενότητα 5, σελ. 61-62
Ενότητα 8, σελ. 110-112
Αν υπάρχει κάποια απορία μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα στο eclass.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -