Μάθημα : English A2 - 2024

Κωδικός : 0551757251

0551757249  -  ΚΛΕΙΩ ΔΡΟΣΟΥ

Μάθημα

Καλή αρχή και καλή χρονιά σε όλους. Καλώς ήρθατε στο μάθημα των αγγλικών της Α' Λυκείου! Ο χώρος αυτός θα υποστηρίξει το μάθημά μας όλη τη χρονιά. Εδώ θα βρίσκετε το υλικό που θα χρειαστείτε για να μελετήσετε το λεξιλόγιο, τη γραμματική, να βελτιώσετε την κατανόηση κειμένου και γιατί όχι να παράγετε δικά σας κείμενα. Από εδώ θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου για όποιο θέμα υπάρχει και να επιλύουμε απορίες. Ελπίζω να περάσουμε πολύ καλά και να έχουμε μια γεμάτη και δημιουργική χρονιά!

Ενότητες

Μάθημα: Αγγλικά

 

Υποχρεωτικό μάθημα στην Ά λυκείου με τρεις ώρες την εβδομάδα στο ωρολόγιο πρόγραμμα.

 

Βιβλία/υλικό

 

Αγγλικά 1 - βιβλίο μαθητή

1 τετράδιο 30 φύλλων

1 φάκελο για φωτοτυπίες

 

Διαγνωστικός έλεγχος

 

Στην αρχή της χρονιάς θα κάνουμε ένα διαγνωστικό έλεγχο για να έχω μια εικόνα για το επίπεδο του κάθε μαθητή, να εντοπίσω τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες του/της στην αγγλική γλώσσα. Ο διαγνωστικός έλεγχος έχει διάρκεια 45 λεπτά και το σκορ που θα έχετε δεν θα μετρήσει στη βαθμολογία του τετραμήνου. Τα τεστ δεν επιστρέφονται στους μαθητές βαθμολογημένα αλλά αν κάποιος μαθητής θέλει μπορεί να ζητήσει να δει το δικό του ή να μάθει για την επίδοσή του σε ένα διάλειμμα.

 

Επιπλέον υλικό που θα χρησιμοποιηθεί στο μάθημα

 

eclass

ταινίες

youtube videos

μουσική

παιχνίδια

quizlet

διάφορα άλλα εργαλεία και πλατφόρμες στο διαδίκτυο

 

Βαθμολογία τετραμήνου

 

Η βαθμολογία τετραμήνου θα βασιστεί σε τρεις διαφορετικές παραμέτρους:

 

α. το βαθμό από το διαγώνισμα τετραμήνου  (ένα για κάθε τετράμηνο) και τα μικρά τεστ – 40%

β. τις εργασίες που θα έχετε για το σπίτι – 30%

γ. την παρουσία-προσοχή-συμμετοχήκαι προθυμία στην τάξη – 30%

 

Προαγωγικές εξετάσεις

 

Τα Αγγλικά εξετάζονται γραπτά στις εξετάσεις του Ιουνίου με τράπεζα θεμάτων. Περισσότερα για το τις εξετάσεις και τα θέματα θα συζητήσουμε στη διάρκεια της χρονιάς.

από 20/9/24

Καλημέρα στο αγαπητό Α2 .

Σήμερα στην τάξη παρακολουθήσαμε δύο video και κάναμε μια εισαγωγική συζήτηση για το θέμα των προσφύγων.

Καταρχάς να δούμε τους στόχους που εξυπηρετεί η εργασία που θα έχετε:

α. Να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας ώστε να μπορέσετε να κατανοήσετε ένα κείμενο με θέμα την ενσωμάτωση των προσφύγων στην ελληνική κοινωνία.

Σας παρακαλώ λοιπόν να κάνετε τις παρακάτω δύο εργασίες.

Εργασίες:

1. Μελετήστε το λεξιλόγιο που θα χρειαστούμε για να κατανοήσουμε το κείμενο στη σελίδα 15 του βιβλίου με word flashcards. Για να δείτε τα flashcards κάντε κλικ στον σύνδεσμο που επισυνάπτω από κάτω για να ανοίξει το Quizlet. Αφού μελετήσετε το λεξιλόγιο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε (αν θέλετε) τις επιλογές Learn, Test  και Match για να ελέγξετε αν μάθατε τις λέξεις.

2. Να γράψετε ένα κείμενο στο οποίο να παρουσιάζετε τον εαυτό σας (ποιοι είστε, κάποια βασικά βιογραφικά στοιχεία, χόμπυ, ενδιαφέροντα, όνειρα, πράγματα που σας συγκινούν) για να δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα του νέου ομίλου μετάφρασης στον οποίο μόλις γίνατε μέλη.

Δεν υπάρχει περιορισμός λέξεων!

Οδηγίες: Μπείτε στο eclass, και ανοίξτε το μενού "Επιλογές μαθήματος" στα αριστερά της οθόνης σας.  Επιλέξετε τον Τοίχο και πατήστε πάνω του για να ανοίξει η επιλογή αυτή. Διαβάστε τη δική μου ανάρτηση και μετά πατήστε πάνω στη λέξη "Σχόλια" που υπάρχει κάτω από την ανάρτηση στα δεξιά της οθόνης.  Κάτω από τη λέξη "Σχόλια",  κάτω από την ανάρτησή μου, θα ανοίξει ένα παράθυρο. Γράψτε το δικό σας κείμενο μέσα στο παράθυρο και πατήστε υποβολή. Μπορείτε να αλλάξετε το σχόλιό σας πατώντας πάνω στο μολύβι στο πάνω δεξιά μέρος του παραθύρου ή να το σβήσετε πατώντας το x, ξανά πάνω δεξιά.

Υπολογίστε ότι για να ολοκληρώσετε αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε 20-40 λεπτά.

από 3/10/24

Χαιρετώ το αγαπητό Α2,

στο τελευταίο μάθημα, εξασκήσαμε το λεξιλόγιο και τα παράγωγα μέσα από παιχνίδια και ασκήσεις.

Ο στόχος λοιπόν των εργασιών που θα έχετε να κάνετε είναι:

α. Να μελετήσετε το λεξιλόγιο που παρουσιάστηκε σε αυτήν τη ενότητα ώστε να το εμπεδώσετε.

β. Να κάνετε εξάσκηση στη χρήση των λέξεων.

Οπότε θα έχετε δύο εργασίες:

1. Να μελετήσετε το λεξιλόγιο της ενότητας από το σύνδεσμο που θα βρείτε από κάτω και τον πίνακα με τα παράγωγα που υπάρχει στο τετράδιό σας.

2. Να κάνετε μια άσκηση λεξιλογίου στο eclass. Ο σύνδεσμος για την άσκηση βρίσκεται παρακάτω.

Υπολογίστε ότι για αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε περίπου 10-25 λεπτά.

 

από 9/10/24

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.

Aπό αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθούμε λίγο με γραμματική και συγκεκριμένα με παροντικούς χρόνους και stative verbs.

Ας δούμε λίγο τους στόχους μας για το σημερινό μάθημα:

α. Να κάνετε εξάσκηση στη χρήση όλων των παροντικών χρόνων ώστε να μπορείτε να μιλήσετε/γράψετε για το παρόν (συνήθειες, προσωρινές καταστάσεις, ολοκληρωμένες καταστάσεις ή καταστάσεις σε εξέλιξη).

Σας παρακαλώ λοιπόν να κάνετε τις παρακάτω δύο εργασίες με τη σειρά που σας προτείνω. Υπολογίστε ότι για να ολοκληρώσετε αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά.

Εργασίες:

1. Μελετήστε τη γραμματική για τους τέσσερεις παροντικούς χρόνους με τα έγγραφα που επισυνάπτω από κάτω ή παρακολουθήστε το video στο youtube όπου ένας Άγγλος καθηγητής εξηγεί τη γραμματική.

2. Έπειτα, κάντε την άσκηση  Present Tenses Exercise στο eclass από τo σύνδεσμο που επισυνάπτω. Θα δείτε τις σωστές απαντήσεις αυτόματα όταν ολοκληρώσετε την άσκηση. Η προθεσμία για να κάνετε την άσκηση λήγει στις 11/10.

Υπολογίστε ότι για να ολοκληρώσετε αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά.

Τέλος αν τυχόν αντιμετωπίσετε δυσκολίες ή χρειαστείτε διευκρινίσεις στείλτε μου ένα μήνυμα με τις απορίες σας.

 

από 15/10/24

Καλημέρα σε όλους και αρχίζουμε νέα βδομάδα,

Τα τελευταία μάθηματά μας επικεντρώθηκαν στα stative verbs και τα stative verbs με δύο σημασίες.

Ας δούμε λίγο τους στόχους μας:

α. Να κάνετε εξάσκηση στη χρήση όλων των παροντικών χρόνων ώστε να μπορείτε να μιλήσετε/γράψετε για το παρόν (συνήθειες, προσωρινές καταστάσεις, ολοκληρωμένες καταστάσεις ή καταστάσεις σε εξέλιξη).

β. Να κάνετε εξάσκηση στη χρήση των stative verbs κυρίως όταν τα χρησιμοποιούμε με παροντικούς χρόνους.

 

Σας παρακαλώ λοιπόν να κάνετε τις παρακάτω δύο εργασίες με τη σειρά που σας προτείνω. Υπολογίστε ότι για να ολοκληρώσετε αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά.

Εργασίες:

1. Μελετήστε τo έγγραφo stative verbs  που επισυνάπτω από κάτω.

2. Στη φωτοτυπία Present Simple or Present  Continuous που ξεκινήσαμε να δουλεύουμε στην τάξη συμπληρώστε τις προτάσεις 6-20. Θα τις ελέγξουμε μαζί στην τάξη.

Τέλος αν τυχόν αντιμετωπίσετε δυσκολίες ή χρειαστείτε διευκρινίσεις στείλτε μου ένα μήνυμα με τις απορίες σας.

από 17/10/24

Καλημέρα σε όλους,

Στο επόμενο μσθημα γράφετε το πρώτο τεστ. Στόχος μου είναι να ελέγξω το λεξιλόγιο και τη γραμματική της ενότητας 2, γι'αυτό το τεστ θα αποτελείται από δύο ασκήσεις, μία λεξιλογίου και μία γραμματικής. Μελετήστε λοιπόν από τους παρακάτω συνδέσμους.

Μην ξεχάσετε την εργασία που λήγει την Τετάρτη. Θα βρείτε και αυτόν τον σύνδεσμο παρακάτω.

από 23/10/23

Χαιρετώ το αγαπητό Α2 που ολοκλήρωσε την δεύτερη ενότητα και ξεκίνησε την τρίτη.

Ο στόχος μας για αυτή την εβδομάδα είναι να να διευρύνετε το λεξιλόγιό σας με νέες λέξεις που σχετίζονται με την έννοια "επάγγελμα".

Οπότε εργασίες:

1. μελετήστε το λεξιλόγιο από το πρώτο μάθημα στην ενότητα 3, English 1- Unit 3 - Lesson 1

2. κάντε μια άσκηση λεξιλογίου στο eclass για εξάσκηση.

Τους δύο αυτούς σύνδεσμους θα τους βρείτε κάτω από τις οδηγίες. Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε περίπου 15 - 25 λεπτά.

 

από 30/10/24

Καλημέρα  σε όλους. Αυτή την εβδομάδα παρουσιάσατε την πρώτη ομαδική σας εργασία και θα αρχίσουμε με τις εργασίες στο σπίτι να επεξεργαζόμαστε το κείμενο στις σελίδες 26-27 του βιβλίου και το λεξιλόγιο του.

Οι στόχοι είναι

1. Να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας.

2. Να κατανοήσετε καλύτερα το κείμενο στις σελίδες 26-27 του βιβλίου.

Γι'αυτό έχετε να κάνετε δύο εργασίες μέχρι αύριο

α. να μελετήσετε τη πρώτη λίστα λεξιλογίου από το νέο κείμενο

β. να κάνετε την άσκηση 4 στη σελίδα 28 του βιβλίου.

Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 10-15 λεπτά . Αν χρειαστείτε κάτι ή έχετε απορίες, στείλτε μου μήνυμα στο eclass.

από 31/10/24

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. Τη βδομάδα που πέρασε επεξεργαστήκαμε το κείμενο στη σελίδα 26-27.

Ο στόχος της εργασίας που ακολουθεί είναι να διευρύνετε το λεξιλόγιό σας στα αγγλικα και συνεπώς να καταλάβετε καλύτερα και το κείμενο.

Θα έχετε να κάνετε μόνο μια εργασία για την Τετάρτη:

1. Μελετήστε το λεξιλόγιο English 1- Unit 3 - Lesson 3.

Υπολογίστε πως αυτή η εργασία θα σας πάρει 10-15 λεπτά. Όπως πάντα ο σύνδεσμος ακολουθεί.

από 6/11/24

Καλημέρα ξανά στο Α2. Από σήμερα αλλάζουμε θέμα και θα δουλέψουμε πως να λέμε/γράφουμε μια ιστορία (storytelling). Για να αφηγηθούμε ιστορίες θα χρειαστούμε τους παρελθοντικούς χρόνους (past or narrative tenses). Οι χρόνοι αυτοί είναι οι Past Simple, Past Continuous και Past Perfect Simple. Υπάρχει και ο Past Perfect Continuous αλλά αυτόν θα τον δούμε σε επόμενη ενότητα.

Ο στόχος μας λοιπόν για το πρώτο μάθημα είναι να χρησιμοποιήσουμε τους παρελθοντικούς αυτούς χρόνους και απλές συνδετικές λέξεις για να αφηγηθούμε μια ιστορία.

Έχετε λοιπόν να κάνετε δύο εργασίες μέχρι τo επόμενο μάθημα:

1. Να μελετήσετε τη θεωρία για τους τρεις παρελθοντικούς χρόνους που κάναμε επανάληψη στην τάξη (τα έγγραφα που τελειώνουν με τη φράση Grammar Notes) ή να δείτε ένα σύντομο βίντεο που εξηγεί πως χρησιμοποιούνται.

2. Κάντε την άσκηση Past Tenses στο eclass.

Υπολογίστε ότι για αυτές τις ασκήσεις θα χρειαστείτε περίπου 15 λεπτά.

από 7/11/24

Καλημέρα  σε όλους και συνεχίζουμε με τους παρελθοντικούς χρόνους.

Ο στόχος μας λοιπόν για το δεύτερο μάθημα στους χρόνους αυτούς είναι να χρησιμοποιήσουμε τους παρελθοντικούς αυτούς χρόνους και απλές συνδετικές λέξεις για να αφηγηθούμε μια ιστορία.

Έχετε λοιπόν να κάνετε μια εργασία για την Παρασκευή:

1. Ξαναδείτε το μουσικό βίντεο "Shot at the night" https://www.youtube.com/watch?v=X4YK-DEkvcw&list=RDX4YK-DEkvcw&start_radio=1, και σημειώστε στο τετράδιό σας στα Notes, όσα περισσότερα ρήματα μπορείτε που περιγράφουν τα γεγονότα της ιστορίας στο video clip δίπλα σε αυτά που έχετε ήδη σημειώσει. Στη συνέχεια σκεφτείτε πως μπορείτε να συνδυάσετε αυτά τα γεγονότα σε προτάσεις χρησιμοποιώντας τους χρόνους που δουλέψαμε μαζί στην τάξη. Έπειτα έχετε δύο επιλογές και θα διαλέξετε τη μία α ή β:

α. Συνδυάστε τα ρήματα που γράψατε στη λίστα σας για να φτιάξετε προτάσεις.  Χρησιμοποιείστε όσους περισσότερους παρελθοντικούς χρόνους μπορείτε. Παράδειγμα η δική μου λίστα έχει κάποια ρήματα όπως : work at the casino, meet the man again, go out again, spend time with the man, have a good time.

Οι προτάσεις που έφτιαξα ήταν: As she was working at the casino, she met the man again. She spent time with him and they had a good time.

Γράψτε 5 προτάσεις στο τετράδιο στα Notes, και θα πάρω τα τετράδιά σας την επόμενη φορά.

β. Χρησιμοποιώντας τις σημειώσεις που κρατήσατε όσο βλέπατε το μουσικό βίντεο, γράψτε μια μικρή παράγραφο (50-80 λέξεις) που να διηγήστε την ιστορία που παρακολουθήσαμε στο βίντεο από τη πλευρά του κοριτσιού ή του αγοριού ή ενός από τους φίλους τους. Ξεκινήστε One night as I was ......, I .......... 

Γράψτε την παράγραφο στο τετράδιο στα Notes, και θα πάρω τα τετράδιά σας την επόμενη φορά.

Αν δυσκολευτείτε ή δεν καταλαβαίνετε κάτι στείλτε μου ένα μήνυμα στο eclass και εγώ θα σας απαντήσω.

Υπολογίστε πως για αυτές τις ασκήσεις θα χρειαστείτε 10-15 λεπτά. Όλοι οι σύνδεσμοι βρίσκονται από κάτω.

Καλημέρα σε όλους και φτάσαμε στο τελευταίο μάθημα της εβδομάδας,

 

από αυτό το μάθημα και μετά θα ασχοληθούμε με story writing, δηλαδή θα γράψετε εσείς τη δική σας ιστορία και θα προετοιμαστούμε σιγά σιγά για το διαγώνισμα τετραμήνου.

 

Οι στόχοι μας λοιπόν για τις δύο εργασίες που έχετε να κάνετε μέχρι την Τετάρτη είναι:

 

1. Να διευρύνετε το λεξιλόγιό σας και να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μεγαλύτερη ποικιλία λέξεων.

 

2. Να εξασκήσετε την ικανότητά σας να χρησιμοποιείτε παρελθοντικούς χρόνους.

 

Οι εργασίες λοιπόν που έχετε για την Τετάρτη είναι οι ακόλουθες:

 

α. Να κάνετε μια πολύ  άσκηση με συμπλήρωση χρόνων στη σελίδα 32-33. Όσο κάνετε την άσκηση μπορείτε να έχετε ανοιχτές της σημειώσεις της θεωρίας στο eclass. 

 

β. Να μελετήσετε μια λίστα λεξιλογίου English 1- Unit 3 - Lesson 4.

 

Υπολογίστε πως θα χρειαστείτε περίπου 10-15 λεπτά για τις ασκήσεις. O σύνδεσμος που θα χρειαστείτε  βρίσκεται  παρακάτω.

Για το διαγώνισμα διαβάστε τα παρακάτω:

1. Κείμενο σελίδα 26-27.

2. Κείμενο σελίδα 32-33

3. Να κάνετε επανάληψη όλο το λεξιλόγιο του Unit 3.

4. Να μελετήσετε τα παράγωγα του Unit 3.

5.  Να μελετήσετε τη γραμματική της ενότητας δηλαδή τους χρόνους Simple Past, Past Continuous, Past Perfect Simple. Θα σας βοηθήσει να ξαναδείτε και τις ασκήσεις-φωτοτυπίες που κάναμε στην τάξη με αυτούς τους χρόνους.

6. Να μελετήσετε το φυλλάδιο Story writing: madman on the loose που δουλέψαμε μαζί στην τάξη και την ιστορία που γράψατε σε ομάδες μαζί με τα σχόλια που σας έδωσαν οι συμμαθητές και η καθηγήτρια.

Καλό διάβασμα και ότι χρειαστείτε να μου στείλετε μήνυμα.

Στο αρχείο που επισυνάπτω θα δείτε τις απαντήσεις από τη φωτοτυπία της τράπεζας θεμάτων.

Τις απαντήσεις από την άσκηση με τα παράγωγα θα τις δούμε στην τάξη στο πρώτο μάθημα μετά το διαγώνισμα.

από 11/12/24

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!

Αυτή την εβδομάδα θα ξεκινήσουμε την ενότητα 4 που έχει σχέση με την τέχνη και με τη ζωή του μεγάλου ζωγράφου Vincent Van Gogh. Πρώτα θα ασχοληθούμε με το ζωγράφο και τη ζωή του και μετά  με το έργο του.

Για να προετοιμάσουμε λοιπόν το πρώτο μάθημα θα σας ζητήσω να κάνετε τις παρακάτω δύο εργασίες:

α. να μελετήσετε τον δύο συνδέσμο λεξιλογίου για να να μπορείτε να καταλάβετε τα κείμενα που θα δουλέψουμε στην τάξη

β. να κάνετε την άσκηση λεξιλογίου που σας έχω ετοιμάσει.

Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 10-15 λεπτά για αυτές τις εργασίες. Οι σύνδεσμοι ακολουθούν από κάτω. Αν δυσκολευτείτε σε κάτι στείλτε μου μήνυμα στο eclass.

 

από 13/12/24

Γεια σε όλους. Αρχίσαμε να μελετάμε τη ζωή του Vincent Van Gogh διαβάζοντας το κείμενο στις σελίδες 41-42 του βιβλίου.

Οι στόχοι μας μέχρι το επόμενο μάθημα είναι:

1. να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας,

2. να κατανοήσετε με περισσότερες λεπτομέρειες το κείμενο για τη ζωή του Van Gogh

για αυτό θα χρειαστεί να κάνετε  τρεις εργασίες μέχρι το επόμενο μάθημα:

α. να μελετήσετε το νέο λεξιλόγιο που έχω ανεβάσει English 1- Unit 4 - Lesson 2

β. να κάνετε δύο ασκήσεις στο eclass. Όσο κάνετε τις ασκήσεις θα χρειαστείτε να έχετε ανοιχτά τα βιβλία στη σελίδα 41-42 και να διαβάζετε το κείμενο.

Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 15-25 λεπτά για αυτές τις άσκησεις. Οι σύνδεσμοι που χρειάζεστε βρίσκονται από κάτω. Αν χρειαστείτε οτιδήποτε στείλτε μου μήνυμα στο eclass.

από 18/12/24

Γεια σε όλους. Συνεχίζουμε να μελετάμε τη ζωή του Vincent Van Gogh διαβάζοντας το κείμενο στις σελίδες 41-42 του βιβλίου και ολοκληρώνοντας την τρίτη άσκηση πάνω στο κείμενο.

Οι στόχοι μας μέχρι το επόμενο μάθημα είναι:

1. να εμπλουτίσετε το λεξιλόγιό σας με λέξεις που χρησιμοποιούμε για την περιγραφή έργων τέχνης,

2. να κατανοήσετε ακόμα καλύτερα  τον Vincent Van Gogh.

για αυτό θα χρειαστεί να κάνετε  δύο εργασίες μέχρι αύριο:

α. να μελετήσετε το νέο λεξιλόγιο που έχω ανεβάσει English 1- Unit 4 - Lesson 3

β. να ολοκληρώσετε την άσκηση c στη σελίδα 43 του βιβλίου

 

Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά για αυτές τις άσκησεις. Οι σύνδεσμοι που χρειάζεστε βρίσκονται από κάτω. Αν χρειαστείτε οτιδήποτε στείλτε μου μήνυμα στο eclass.

από 10/1/25

Για το τεστ λεξιλογίου που θα γράψετε την Τετάρτη 15/1/2025 διαβάστε το λεξιλόγιο από τους παρακάτω σύνδεσμους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το quizlet για να κάνετε εξάσκηση στο λεξιλόγιο.

 

από 12/2/25

Καλημέρα στο Α2,

Σήμερα ελέγξαμε την άσκηση που είχατε στην παθητική φωνή και στη συνέχεια παρακολουθήσαμε ένα βίντεο για factory farms με σκοπό να συζητήσουμε για αυτό το θέμα.

Οι στόχοι των εργασιών μας είναι:

1. να μπορείτε να φτιάξετε παθητικές προτάσεις σε διάφορους χρόνους

2. να προετοιμαστείτε για το κείμενο που θα διαβάσουμε στην τάξη

Επομένως έχετε να κάνετε δύο εργασίες για το επόμενο μάθημα:

α. να ολοκληρώσετε τη φωτοτυπία της παθητικής φωνής ν2 (ν. 16-20)

β. να μελετήσετε το λεξιλόγιο που ακολουθεί

Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 10-15 λεπτά για αυτές τις δύο ασκήσεις.

από 30/1/25

Καλησπέρα σε όλους,

Μετά τη συζήτηση που κάναμε στην τάξη για τα δικαιώματα των ζώων, θα διαβάσουμε ένα κείμενο που εστιάζει στην καταπάτηση των δικαιωμάτων τους και θα ασχοληθούμε με λεξιλόγιο και κατανόηση κειμένου.

Οι στόχοι μας για τα δύο επόμενα μαθήματα είναι:

1. να εξασκήσουμε την ικανότητα να κατανοούμε τη γενική ιδέα ενός κειμένου αλλά και συγκεκριμένες πληροφορίες από αυτό

2. να αναπτύξουμε την ικανότητα να καταλαβαίνουμε που απευθύνεται το κείμενο, ποιος ο σκοπός του και το ύφος του.

Για αύριο θα έχετε να κάνετε δύο εργασίες:

α. να μελετήσετε το λεξιλόγιο για να κατανοήσετε καλύτερα το κείμενο,

β. να φτιάξετε 4 δικές σας προτάσεις στο τετράδιο με τις λέξεις: culminate, pinpoint, robust, funding.

Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά για αυτές τις δύο ασκήσεις.

από 14/2/25

Καλημέρα στο Α2,

Αυτή την εβδομάδα, κοιτάξαμε λίγο τα factory farms και κάναμε εξάσκηση στην παθητική φωνή. 

Οι εργασίες που θα βρείτε παρακάτω έχουν τρεις στόχους:

1. να διευρύνετε το λεξιλόγιό σας για να καταλαβαίνετε καλύτερα τα θέματα της ενότητας,

2. να κάνετε εξάσκηση στην παθητική φωνή,

Γι' αυτό θα κάνετε τα παρακάτω:

α. να μελετήσετε το λεξιλόγιο από τον παρακάτω σύνδεσμο.

β. να μετατρέψετε σε παθητική φωνή τις προτάσεις 6-15 από την φωτοτυπία 4.

γ. να κάνετε έρευνα στο διαδίκτυο για τις εναλλακτικές που υπάρχουν στην κατανάλωση κρέατος.

Υπολογίστε ότι για αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά.

από 14/3/25

Τι πρεπει να μελετήσετε για το διαγώνισμα τετραμήνου που θα γράψετε την Παρασκευή 14/3:

a. Κατανόηση κειμένου

  • τα κείμενα στο βιβλίο του μαθητή σελίδες 51, 56

b. Λεξιλόγιο

  • τους τρεις συνδέσμους που ακολουθούν

c. Γραμματική

  • τους συνδέσμους για την παθητική φωνή

d. Έκθεση

  • μία παράγραφος 80-120 λέξεις στην οποία θα επιχειρηματολογήσετε για ένα θέμα που έχουμε συζητήσει στην ενότητα
  • θα χρειαστείτε και τις συνδετικές λέξεις στη σελίδα 62 του βιβλίου

 

από 14/3/25

Καλημέρα σε όλους,

 

από αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθούμε με την 8η ενότητα και το θέμα μας είναι Social Media.

 

Για την επόμενη Τετάρτη μετά το διαγώνισμα έχετε να κάνετε δύο εργασίες για να βελτιώσετε το λεξιλόγιό σας και να καταλάβετε καλύτερα το πρώτο κείμενο της ενότητας:

 

α. να μελετήσετε το σύνδεσμο λεξιλογίου που θα βρειτε παρακάτω

β. να διαβάσετε το κείμενο στις σελίδες 94-96 και να απαντήσετε σε δύο ερωτήσεις στο τετράδιό σας:

1. Does the writer have a positive or negative opinion about social media?

2. What arguments does he use to support his positive or negative opinion?

 

Για τις εργασίες αυτες θα χρειαστείτε 20-25 λεπτά. Ο σύνδεσμος που θα χρειαστείτε ακολουθεί από κάτω

Καλησπέρα σε όλους,

 

Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με κείμενα που έχουν σχέση με τα κοινωνικά δίκτυα.

 

Για αύριο λοιπόν θα έχετε να:

 

α. μελετήσετε το λεξιλόγιο που θα βρείτε από κάτω

 

β. να διαβάσετε το κείμενο στη σελίδα 99 του βιβλίου και να κάνετε μια λίστα με τα πλεονεκτήματα των κοινωνικών δικτύων σύμφωνα με τον συγγραφέα του.

 

Οι σύνδεσμοι που θα χρειαστείτε βρίσκονται από κάτω. Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε 15-20 λεπτά για αυτές τις ασκήσεις.

από 14/4/25

Καλημέρα σε όλο το Α2 και καλό Πάσχα!

Παρακάτω θα βρείτε τις εργασίες που έχετε να κάνετε στις διακοπές του Πάσχα για να γνωρίσετε το θέμα Fast Fashion ακόμα περισσότερο και να βελτιώσετε το λεξιλόγιό σας.

Μέχρι το επόμενο μάθημα, θα έχετε να κάνετε τα παρακάτω:

1.  Να διαβάσετε το κείμενο στις σελίδες 69-71 του βιβλίου μας και να απαντήσετε τις ερωτήσεις 10-13 στο φυλλάδιο fast fashion που σας έχω δώσει. Αν κάποιοι δεν έχουν όλο το φυλλάδιο, μπορούν να μου στείλουν μήνυμα για να τους το στείλω προσωπικά.

2. Να μελετήσετε το λεξιλόγιο στη φωτοτυπία στο πίσω μέρος του φυλλαδίου.

3. Να μελετήσετε δύο λεξιλόγια στο eclass.

4. Να κάνετε δύο ασκήσεις από την τράπεζα θεμάτων.

Υπολογίστε ότι θα χρειαστείτε αρκετό χρόνο για αυτές τις εργασίες οπότε προτείνω να τις κάνετε σε δύο ή τρία πρωινά, ή απογεύματα και όχι όλα μαζί. Αν μπερδευτείτε κάπου, στείλτε μου ένα μήνυμα. Όλοι οι σύνδεσμοι που θα χρειαστείτε βρίσκονται παρακάτω.

Καλή εβδομάδα σε όλο το Α2!

Αυτή την εβδομάδα θα ξεκινήσουμε την τελευταία ενότητα του βιβλίου και επιτέλους θα γνωρίσουμε ένα από τα πιο δημοφιλή έργα της αγγλικής λογοτεχνίας.

Ο στόχος μας είναι να μπορείτε να αναγνωρίσετε και να περιγράψετε τους βασικούς χαρακτήρες, το θέμα και τη βασική πλοκή του έργου.

Για αυτό το λόγο διαβάσαμε τα κείμενα στις σελίδες 80-81 κσι παρακολουθούμε την ταινία Pride and Prejudice.

Αυτή την εβδομάδα έχετε να:

α. μελετήσετε μια λίστα λεξιλογίου για τα κείμενα στη σελίδα 80-81,

Υπολογίστε ότι για αυτή την εργασία θα χρειαστείτε περίπου 5-10 λεπτά.

Καλημέρα σε όλο το Α2!

Αυτή την εβδομάδα συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με την τελευταία ενότητα του βιβλίου και να βλέπουμε μια (ελπίζω ενδιαφέρουσα) ταινία.

Αυτή την εβδομάδα ο στόχος μας είναι να μπορείτε να αναγνωρίσετε και να περιγράψετε τους βασικούς χαρακτήρες, το θέμα και τη βασική πλοκή του βιβλίου/ταινίας.

Για αύριο θα έχετε μια εργασία:

α. να μελετήσετε μια λίστα λεξιλογίου για τα κείμενα στη σελίδα 82-83.

Υπολογίστε ότι για αυτές τις εργασίες θα χρειαστείτε περίπου 10-15 λεπτά.

Καλημέρα σε όλους!

Θα πούμε σύντομα και στην τάξη τι να διαβάσετε για τις εξετάσεις αλλά εδώ σας έχω ανεβάσει όλο το υλικό και τους συνδέσμους για να μην ψάχνεστε. Επίσημα η ύλη είναι ό,τι υπάρχει στο βιβλίο από κείμενα, λεξιλόγιο και ό,τι έχουμε κάνει από γραμματική και εκθέσεις. Αναλυτικά λοιπόν:

Κείμενα:

Όλα τα κείμενα του βιβλίου, θα προσέξετε όμως ιδιαίτερα τα παρακάτω:

  • Ενότητα 2, σελ. 15-18
  • Ενότητα 3, σελ. 26-27, 32-33
  • Ενότητα 4, σελ. 41-42
  • Ενότητα 5, σελ. 51-52, 56
  • Ενότητα 6, σελ. 69-71
  • Ενότητα 7, σελ. 80-83
  • Ενότητα 8, σελ. 94-96, 99

Λεξιλόγιο:

Όλο το λεξιλόγιο που έχουμε κάνει. Οι σύνδεσμοι βρίσκονται από κάτω για να μην τους ψάχνετε.

Γραμματική:

Τα παρακάτω γραμματικά φαινόμενα. Όλοι οι σύνδεσμοι για τη θεωρία ακολουθούν για να μην τους ψάχνετε επίσης

  • Present tenses (Present Simple, Present Continuous, Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous)
  • Stative verbs
  • Past tenses (Past Simple, Past Continuous, Past Perfect)
  • Passive voice
  • Conditionals (άσκηση 10 σελίδα 100 ή το σύνδεσμο που πρόσθεσα από κάτω)
  • Λέξεις που μπορούν να αντικαταστήσουν το if σε conditionals (σημειώσεις από το τετράδιο ή το έγγραφο που υπάρχει από κάτω)

Παραγωγή γραπτού λόγου (το κείμενο που θα γράψετε):

Ξαναδείτε τις φωτοτυπίες που δουλέψαμε στην τάξη για essay και story. Επίσης δείτε τις παρακάτω σελίδες του βιβλίου.

Ενότητα 3, σελ. 34 (πως μπορούμε να τελειώσουμε μια ιστορία με ωραίο τρόπο)

Ενότητα 5, σελ. 61-62

Ενότητα 8, σελ. 110-112

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -