Μάθημα : ERASMUS+ LESSONS 2o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
Κωδικός : 1201020517
1201020517 - ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΤΑΡΟΠΟΥΛΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
 
                                                                                                    
Εδώ μπορείτε να βρείτε το υλικό των μαθημάτων Ελληνικής Λογοτεχνίας και Αγγλικής Γλώσσας που έγιναν από τις καθηγήτριες του σχολείου μας Βασιλείου Ευαγγελία, Μπούτρου Ελένη και Καταροπούλου Ευφροσύνη στο Gymnazium Mnichovo- Hradiste της Τσεχίας κατά τη διάρκεια κινητικότητας Teaching Assignment στο πλαίσιο του εγκεκριμένου σχεδίου Erasmus+ του σχολείου με κωδικό 2024-1-EL01-KA122-SCH-000234595
Το μάθημα «Greek Food Culture», σχεδιασμένο για μια ομάδα 24 μαθητών Α΄Γυμνασίου στην Τσεχία, επιπέδου Α2, έχει ως στόχο να βοηθήσει τους μαθητές να εξασκήσουν την αγγλική γλώσσα μέσα από το πολιτισμικό θέμα της ελληνικής γαστρονομίας. Οι μαθητές μαθαίνουν λεξιλόγιο σχετικό με το φαγητό, τα συστατικά και τα γεύματα, ενώ παράλληλα γνωρίζουν τον ρόλο που παίζει το φαγητό στην ελληνική κουλτούρα, την παράδοση και την κοινωνική ζωή.
Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες — όπως αντιστοιχίσεις λέξεων και υλικών, ανάγνωση και κατανόηση κειμένου, ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ασκήσεις λεξιλογίου και δημιουργικές ομαδικές εργασίες — οι μαθητές καλλιεργούν τόσο τις γλωσσικές όσο και τις διαπολιτισμικές τους δεξιότητες.
Στο τελικό στάδιο, οι ομάδες δημιουργούν τη δική τους «ταβέρνα», επινοούν όνομα, φτιάχνουν μενού με ελληνικά πιάτα και παρουσιάζουν έναν διάλογο μεταξύ πελάτη και σερβιτόρου, εφαρμόζοντας έτσι τη γλώσσα σε ένα ρεαλιστικό και πολιτισμικά αυθεντικό πλαίσιο.
Το μάθημα “Food Waste”, σχεδιασμένο για μια ομάδα 20 μαθητών επιπέδου Β2 και ηλικίας 16 ετών σε οκτατάξιο Γυμνάσιο της Τσεχίας στοχεύει να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες σχετικά με το παγκόσμιο πρόβλημα της σπατάλης τροφίμων. Μέσα από δραστηριότητες κατανόησης κειμένου, λεξιλογίου, γραμματικής και δημιουργικών εργασιών, οι μαθητές μαθαίνουν για τις αιτίες και τις συνέπειες της σπατάλης τροφίμων, καθώς και τρόπους μείωσης της στην καθημερινή ζωή. Το μάθημα ενισχύει την κριτική σκέψη, τη συνεργασία και την περιβαλλοντική συνείδηση μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων και ομαδικής εργασίας.
Το μάθημα “Loxandra – Intercultural Awareness” προάγει τη διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση μέσα από τη μελέτη ενός αποσπάσματος του μυθιστορήματος της Μαρίας Ιορδανίδου Λωξάνδρα. Οι μαθητές εξερευνούν πώς το φαγητό λειτουργεί ως φορέας πολιτισμού, παράδοσης και συναισθηματικής σύνδεσης, ενώ παράλληλα αναπτύσσουν γλωσσικές δεξιότητες μέσω δραστηριοτήτων κατανόησης, ανάλυσης αφηγηματικών τεχνικών και δημιουργικής γραφής.
Το μάθημα “An Easter Story – Intercultural Thinking and Co-Teaching”, σχεδιασμένο για μαθητές/τριες 14 ετών στο Gymnazium Mnichovo-hradiste στην Τσεχία, συνδυάζει τη διδασκαλία της γλώσσας με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση μέσα από τη μελέτη ενός λογοτεχνικού αποσπάσματος για το Πάσχα. Οι μαθητές/τριες αναπτύσσουν δεξιότητες κατανόησης και ανάλυσης κειμένου, διερευνούν τα ελληνικά και τσεχικά πασχαλινά έθιμα, και ενισχύουν τη διαπολιτισμική τους επίγνωση. Παράλληλα, καλλιεργούν τη συναισθηματική ενσυναίσθηση και τη δημιουργική έκφραση μέσα από δραστηριότητες γραφής και ανάλυσης των χαρακτήρων.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -
