Μάθημα : Α4, Α5 Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Κωδικός : 1201030450

1201030450  -  ΑΡΓΥΡΩ ΓΙΑΝΝΑΚΑΡΑ

Ενότητες

Θεματική Ενότητα: «Ενδιαφέρομαι κι Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη»

  1. Ανθρώπινα δικαιώματα

Τίτλος Εργαστηρίου: «Άτομα με αναπηρίες-Ίσες ευκαιρίες»

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ, περίπου 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο πάσχουν από κάποιας μορφής αναπηρία, το 80% των οποίων ζει στις αναπτυσσόμενες χώρες.

 

«Θέληση είναι η ικανότητα του ατόμου να θέτει στόχους και να επιμένει να τους πραγματοποιήσει ανεξαρτήτως των δυσκολιών που θα αντιμετωπίσει. Η ισχυρή θέληση είναι μια δύναμη, η οποία ωθεί τα άτομα να αναδείξουν τις μεγάλες δυνατότητες που διαθέτουν, προκειμένου να πραγματοποιήσουν σημαντικά επιτεύγματα, υπερπηδώντας τα εμπόδια που θέτει το περιβάλλον ή και αυτή ακόμη η κληρονομικότητα.» (Δημοσθένης).

 

Ταινίες-Ντοκιμαντέρ:

https://www.youtube.com/watch?v=t4nMr_aaeIo&t=16s

 

 

 

Τραγούδια στη νοηματική:

Εγώ κι εσύ μαζί | Νοηματική Γλώσσα

Να αγαπάς | Νοηματική Γλώσσα

Όπου υπάρχει αγάπη | Νοηματική Γλώσσα

 

 

Τo Ίδρυμα - ΙΔΡΥΜΑ ΛΙΛΙΑΝ ΒΟΥΔΟΥΡΗ

 

Άρθρα:

3ης Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: Ίσα δικαιώματα και βελτίωση της ποιότητας ζωής:

https://evexia.com/%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%84%CF%8C%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%B1/

 

 

  • Αφόρμηση με κείμενο ή βίντεο: Συζήτηση-Προβληματισμός για τους ανθρώπους με αναπηρίες.
  • Μπαίνοντας στη θέση ενός ανθρώπου με αναπηρία- Παιχνίδι ρόλων. Καταγραφή των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι αυτοί στην καθημερινότητα.
  • Αναζήτηση πληροφοριών (ανά ομάδες) για τα άτομα με αναπηρία και τα δικαιώματά τους.
  • Αναζήτηση πληροφοριών (ανά ομάδες) για άτομα με αναπηρία που έχουν διαπρέψει σε κάποιον τομέα (πχ Μουσικούς, Επιστήμονες, Ηθοποιοί, Παραολυμπιονίκες κλπ).
  • Συζήτηση για το αν και πως μπορούν να ξεπεραστούν τα εμπόδια στην καθημερινότητα, αλλά και το αν έχουν ίσες ευκαιρίες και δικαιώματα με τους υπόλοιπους ανθρώπους.

 

Θεματική Ενότητα: «Φροντίζω το Περιβάλλον»

1. Οικολογία - Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

Τίτλος Εργαστηρίου: «Φροντίζω τη θάλασσά μου γιατί με αφορά»

 

ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗ

Θαλάσσια Ρύπανση - https://www.youtube.com/watch?v=FbKv9E2Djso

Με αφορμή το παραπάνω βίντεο και τα είδη θαλάσσιας ρύπανσης (αστική, βιομηχανική κλπ.) αναζητήστε πληροφορίες για τη θαλάσσια ρύπανση και τις συνέπειές της (εικόνες, άρθρα κλπ).

Εντοπίζεται ανάλογα προβλήματα στην θάλασσα της περιοχής σας;

 

Περιηγηθείτε στη θάλλασα της περιοχής, τραβήξτε φωτογραφίες, ρωτήστε μεγαλύτερους (πχ τους γονείς σας) πάρτε συνεντεύξεις κλπ, ώστε να διαπιστώσετε :

  • αν παρατηρείτε απορρίμματα στην παραλία
  • αν υπάρχουν κάδοι
  • που καταλήγουν τα λύματα των παράκτιων καταλυμάτων
  • αν υπάρχει βιολογικός καθαρισμός
  • αν υπάρχει ελλιμενισμός πλοίων και μικρών πλοιαρίων και πώς αυτός επηρεάζει το θαλάσσιο στοιχείο?
  • και ότι άλλο σχετικά με ζητήματα θαλάσσιας ρύπανσης (πχ εργαστάσια, χημικά, φυτοφάρμακα κλπ)

Προτείνετε δράσεις-λύσεις για μείωση ή αποφυγή των παραπάνω προβλημάτων.

 

Για επιπλέον πληροφόρηση:

Βίντεο:

Το Ενυδρείο της Κρήτης

Κουίζ

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ PADLET:

A4: https://padlet.com/agiannakara/padlet-25uc86422qbwaqfx

A5: https://padlet.com/agiannakara/padlet-oim5chf7fhq38iy6

 

Θεματική Ενότητα: «Ζω καλύτερα-Ευ ζην»

1.ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

Τίτλος Εργαστηρίου: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια από και προς το Σχολείο»

Βοηθητικό Υλικό για το Φύλλο Εργασίας:

  • Πινακίδες σήμανσης Κ.Ο.Κ.

https://www.drivepoint.gr/kodikas-odikis-kukloforias

https://www.glavopoulos.com/kok-k/

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%82_%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%83%CE%B7%CF%82_%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1

 

  • Κ.Ο.Κ. (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας)
  • (σελ 84-86): Άρθρo 38, "Kανόνες κυκλoφoρίας πεζών"

    (σελ 158-180): ΠΙΝΑΚΑΣ Σχεδίων πινακιδίων σήμανσης οδών

https://www.ioas.gr/uploads/docs/2016/05/397.pdf       

 

  • Οι δρόμοι ξαναγέμισαν με μαθητές! Τι πρέπει να προσέχουμε

https://www.newsauto.gr/specials/i-dromi-xanagemisan-me-mathites-ti-prepi-na-prosechoume/

 

  • ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ

(σελ 32- 35), (σελ. 75-76), (σελ. 81): Γ2. ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ

https://www.roikos.gr/wp-content/uploads/FEK/YA_DMEO-O-3050-31.7.2013_FEK_B%202302.pdf

 

 

Πρόσθετο Υλικό για προσωπική ενημέρωση:

http://bikeline.wikidot.com/

 

  • Learning traffic rules/ Μαθαίνω να κυκλοφορώ

https://www.youtube.com/watch?v=DsvmL5PQTWE

 
  • Traffic Education (Κυκλοφοριακή Αγωγή) Παίξτε κυκλοφοριακή αγωγή στον υπολογιστή σας!

https://www.miniplay.gr/?view=game&gid=86

 

 

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -