Μάθημα : Γ (Γ1, Γ2) Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Κωδικός : 1201030451

1201030451  -  ΑΡΓΥΡΩ ΓΙΑΝΝΑΚΑΡΑ

Μάθημα

ΕΡΓΑΣΙΑ:

 

Ενότητες

Θεματική Ενότητα: «Ενδιαφέρομαι κι Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη»

  1. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Τίτλος Εργαστηρίου: «Ένας κόσμος χωρίς φως, χωρίς ήχο»

 

Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ, περίπου 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο πάσχουν από κάποιας μορφής αναπηρία, το 80% των οποίων ζει στις αναπτυσσόμενες χώρες.

 

«Θέληση είναι η ικανότητα του ατόμου να θέτει στόχους και να επιμένει να τους πραγματοποιήσει ανεξαρτήτως των δυσκολιών που θα αντιμετωπίσει. Η ισχυρή θέληση είναι μια δύναμη, η οποία ωθεί τα άτομα να αναδείξουν τις μεγάλες δυνατότητες που διαθέτουν, προκειμένου να πραγματοποιήσουν σημαντικά επιτεύγματα, υπερπηδώντας τα εμπόδια που θέτει το περιβάλλον ή και αυτή ακόμη η κληρονομικότητα.» (Δημοσθένης).

 

 

Ταινίες-Ντοκιμαντέρ:

https://www.youtube.com/watch?v=t4nMr_aaeIo&t=16s

 

 

Άρθρα:

3ης Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: Ίσα δικαιώματα και βελτίωση της ποιότητας ζωής:

https://evexia.com/%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%84%CF%8C%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%B1/

 

Τραγούδια στη νοηματική:

Εγώ κι εσύ μαζί | Νοηματική Γλώσσα

Να αγαπάς | Νοηματική Γλώσσα

Όπου υπάρχει αγάπη | Νοηματική Γλώσσα

 

Τo Ίδρυμα - ΙΔΡΥΜΑ ΛΙΛΙΑΝ ΒΟΥΔΟΥΡΗ

 

  • Αφόρμηση με βίντεο: Συζήτηση-Προβληματισμός για τους ανθρώπους με κώφωση ή τύφλωση.
  • Μπαίνοντας στη θέση ενός κωφού ή ενός τυφλού- Παιχνίδι ρόλων. Καταγραφή των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι αυτοί στην καθημερινότητα.
  • Αναζήτηση πληροφοριών (ανά ομάδες) για κωφούς ή τυφλούς ανά τον κόσμο και ανά τους αιώνες (πχ Μουσικούς-Μπετόβεν, Επιστήμονες, Ηθοποιοί, Παραολυμπιονίκες κλπ). Συζήτηση για το αν και πως μπορούν να ξεπεραστούν τα εμπόδια στην καθημερινότητα, αλλά και στην επαγγελματική σταδιοδρομία.
  • Αναζήτηση πληροφοριών (ανά ομάδες) και παρουσίαση για τη νοηματική γλώσσα και τη γραφή Braille.
  • Μετατρέπουμε ένα κείμενο ή τραγούδι κλπ. στη νοηματική γλώσσα και στη γραφή Braille.

Θεματική Ενότητα: «Φροντίζω το Περιβάλλον»

  1. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

Τίτλος Εργαστηρίου: «Ξεναγώντας - Δημοσιογραφώντας για την Πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μου»

ΕΡΓΑΣΙΑ:

Αναζητήστε πληροφορίες για τα εξής:

  1. Τι είναι η Πολιτιστική κληρονομιά;
  2. Τι είναι η υλική, άυλη, φυσική και ψηφιακή κληρονομιά;

Βοηθητικοί σύνδεσμοι:

Τι σημαίνει πολιτιστική κληρονομιά;... - VideoLink

Πολιτιστική κληρονομιά - Βικιπαίδεια

Πολιτιστική κληρονομιά - Πολιτισμός και δημιουργικότητα

Eθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας

UNESCO World Heritage Centre - World Heritage List

Αναζητήστε πληροφορίες για το στοιχείο πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου σας που επιλέξατε.

(Αναζητήστε πληροφορίες στο διαδίκτυο, φωτογραφίες, άρθρα, ρεπορτάζ,  σκίτσα, εικόνες κλπ., ή πάρτε  συνεντεύξεις από πρόσωπα του περιβάλλοντός σας για:

Μνημεία, Τοπία, Λαογραφία, Παραδόσεις, Φυσική κληρονομιά κλπ. του τόπου σας).

Θεματική Ενότητα: «Ζω καλύτερα-Ευ ζην»

  1. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

Τίτλος Εργαστηρίου: «Κατανοώ τον Εαυτό μου-Ανακαλύπτω την Προσωπικότητά μου»

ΕΡΓΑΣΙΑ:

Αναζητήστε πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα επαγγέλματα κάθε προσωπικότητας, σύμφωνα με το εξάγωνο Holland.

Ανεβάστε τις πληροφορίες αυτές στο παρακάτω Padlet:

Σύνδεσμος για το Γ1: https://padlet.com/Giannakara/1-holland-x08nchv3ks7qtx8r

Σύνδεσμος για το Γ2:  https://padlet.com/Giannakara/2-holland-75j2tch86xa039mu

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -