Μάθημα : Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού με το scratch

Κωδικός : 4651050299

Μάθημα

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -

Ενότητες

Η χρήση νέων παιδαγωγικών εργαλείων, όπως διαδίκτυο, εκπαιδευτικό λογισμικό, εκπαιδευτικά παιχνίδια κ.α., πολλαπλασιάζουν τις δυνατότητες των μαθητών να συγκεντρώνουν, αναλύουν, οπτικοποιούν, μοντελοποιούν δεδομένα ώστε οι μαθητές, με την ενεργό συμμετοχή τους, να κατανοούν βασικές αρχές και νόμους της Φυσικής.

Όταν μια τάση (V) εφαρμόζεται σε μια αντίσταση (R), τότε ρεύμα (I) θα ρέει μέσω αυτής της αντίστασης. Σύμφωνα με το νόμο του Ohm, η τιμή της έντασης του ρεύματος υπολογίζεται από το πηλίκο της τάσης προς την αντίσταση.

Το παιχνίδι είναι μια εικονική προσομοίωση του Νόμου του Ohm, όπου οι μαθητές μπορούν να πειραματιστούν σε ηλεκτρικό κύκλωμα αλλάζοντας τις τιμές σε τάση, αντίσταση και να παρατηρούν τη μεταβολή του ρεύματος. Η εφαρμογή έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα, καθώς βοηθάει στην κατανόηση των βασικών αρχών του ηλεκτρισμού.

Οι μαθητές:

- να κατανοήσουν τη σχέση μεταξύ τάσης, ρεύματος και αντίστασης

- να πειραματιστούν με διαφορετικές τιμές και να δουν τα αποτελέσματα

- να αναπτύξουν δεξιότητες πειραματισμού και διερεύνησης

Το σενάριο αρχικοποιεί τις τιμές της τάσης και της αντίστασης και στη συνέχεια εκτελεί  έναν επαναλαμβανόμενο βρόχο. Σε κάθε πέρασμα από τον βρόχο, υπολογίζει την τιμή του ρεύματος χρησιμοποιώντας τις τιμές της τάσης και της αντίστασης, οι οποίες έχουν οριστεί από τον χρήστη μέσω των διαδραστικών πλήκτρων. Όταν ληφθεί το μήνυμα update, η τάση, το ρεύμα και η αντίσταση,  αλλάζουν τιμή σε σχέση με τις τρέχουσες τιμές των αντίστοιχων μεταβλητών τους.

Για να χρησιμοποιήσετε το παιχνίδι πατήστε στο σύνδεσμο:

https://scratch.mit.edu/projects/1154671415

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -