Περιγραφή Μαθήματος

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -
Στο παρακάτω link θα βρείτε το ερωτηματολόγιο σχετικά με την πρώτη δράση που έγινε.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdcFKiP9uS-siec8l1-cxrZnaRHoSqXaYdM4ko1-KtTKQGGXw/viewform?usp=header
Κάθε ομάδα θα εργαστεί σε ένα κοινόχρηστο αρχείο, στο οποίο θα συνεισφέρει με τις πληροφορίες και τις ιδέες της.
https://docs.google.com/presentation/d/1G2pAAxCdzI1NUZDPAU25n6chrRwYW7OpUNZQMk7azWk/edit?usp=sharing
🔹 Ομάδα 1: Βιώσιμη Ανάπτυξη & Ανακύκλωση
Στόχος: Να εξηγήσετε τι είναι η βιώσιμη ανάπτυξη και πώς συνδέεται με την ανακύκλωση.
✅ Τι να συμπεριλάβετε:
-
Ορισμός της βιώσιμης ανάπτυξης (τι σημαίνει, γιατί είναι σημαντική).
-
Πώς η ανακύκλωση βοηθά στη βιώσιμη ανάπτυξη.
-
Παραδείγματα από άλλες χώρες που έχουν πετύχει υψηλά ποσοστά ανακύκλωσης.
🔹 Ομάδα 2: Οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) & η Ανακύκλωση
Στόχος: Να παρουσιάσετε τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (Sustainable Development Goals - SDGs) των Ηνωμένων Εθνών που σχετίζονται με την ανακύκλωση.
✅ Τι να συμπεριλάβετε:
-
Αναφορά στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (μπορείτε να τους αναφέρετε συνοπτικά).
-
Εστίαση στους πιο σχετικούς στόχους:
-
Στόχος 11: Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες
-
Στόχος 12: Υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή
-
Στόχος 13: Δράση για το κλίμα
-
-
Πώς η ανακύκλωση συμβάλλει στην επίτευξη αυτών των στόχων.
🔹 Ομάδα 3: Παράδειγμα Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Περιοχή μας
Στόχος: Να σκεφτείτε και να προτείνετε μια δράση ή ένα πρόγραμμα βιώσιμης ανάπτυξης που θα μπορούσε να εφαρμοστεί στην περιοχή μας.
✅ Τι να συμπεριλάβετε:
-
Ένα πρόβλημα της περιοχής (π.χ. πολλά σκουπίδια, λίγοι κάδοι ανακύκλωσης, χαμηλή ενημέρωση).
-
Μια πιθανή λύση που να βασίζεται στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης (π.χ. εκπαιδευτικά προγράμματα, τοποθέτηση περισσότερων κάδων, ανταποδοτική ανακύκλωση).
-
Ποιοι θα μπορούσαν να συμμετέχουν (μαθητές, τοπική κοινότητα, δήμος).
-
Τα αναμενόμενα οφέλη για το περιβάλλον και την κοινωνία.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -