Περιγραφή Μαθήματος

Το γλωσσικό ταξίδι ξεκινά.... Γραμματάκια, συλλαβές, λέξεις, προτάσεις, κείμενα.....
Σήμερα γιορτάζουμε την εξέγερση του Πολυτεχνείου... Ας μάθουμε λίγα πράγματα για αυτή την ημέρα μέσα από μία παρουσίαση...ας ζωγραφίσουμε και ας ακούσουμε και δύο τραγουδάκια...
Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία
Στο σακί είναι το περιστέρι, το αστέρι , ο κάστορας , το κάστανο και ο αστακός.
Εργασία : 1 φωτοτυπία
Σήμερα κάναμε το μάθημα Το παπί το οποίο είναι επαναληπτικό.
Ακούσαμε το τραγουδάκι Το παπί και κάναμε τις ασκήσεις στο Τ.Ε σελ 36-37
Έχουμε:
Αντιγραφή 1 φορά και Ανάγνωση
Μέσα στο σακί έχει σπόρια.
Ο κήπος έχει κότες.
Ο κόκορας και η πάπια είναι στην παραλία.
Ο αετός είναι στον αέρα.
Ορθογραφία
ρινόκερος , κάστανο, ιστορία, σακί, καπέλο, κασέτα, αστέρι, νερό, είναι, έχει, και
Ασκήσεις
Οι ασκήσεις που θα βρείτε παρακάτω και γίνονται κατευθείαν στον υπολογιστή. Δεν χρειάζεται να γράψετε κάτι κάπου.
Σήμερα συνεχίσαμε την επανάληψη κάνοντας ανάγνωση και γράφοντας τι βλέπουμε στις εικόνες (την παρουσίαση την ανεβάζω παρακάτω για όποιον θέλει να ξαναδεί τις εικόνες που γράψαμε..
Ανάγνωση : 1 φωτοτυπία
Αντιγραφή 1 φορά
Ο ρινόκερος έχει ένα κέρατο.
Ο πατέρας και η μητέρα είναι στο πάρκο.
Έκανα νόστιμο σιρόπι καραμέλας.
Η Ρίτα έχει πατάτες και καρότα.
Εργασία 1 φωτοτυπία
Καλό είναι να γίνεται εξάσκηση στην ανάγνωση για να μπορούν τα παιδιά να διαβάζουν όσο καλύτερα μπορούν.
Σας ανεβάζω και δραστηριότητες που γίνονται online για όποιον θέλει περισσότερη εξάσκηση.
Στο σημερινό μάθημα μιλήσαμε για το Θ θ και κάναμε τις σελ. 46-47 από το βιβλίο
Στο πορτοκαλί γράψαμε 2 σειρές απο τα παρακάτω:
Θθ Θθ Θθ Θθ Θθ
ΘΑ ΘΕ ΘΟ ΘΙ
θα θε θο θι
Στο βιβλίο σελ. 46 κυκλώσαμε τα Θθ στο κείμενο
Ακούσαμε το τραγουδάκι από τη σελ.47
Έχουμε:
Ανάγνωση σελ 46 (τουλάχιστον 3 φορές εξάσκηση)
Αντιγραφή (κόκκινο τετράδιο) - 2 φορές
Θ θ Θ θ Θ θ Θ θ Θ θ Θ θ
ΘΑ ΘΕ ΘΟ ΘΙ
θα θε θο θι
Μέσα στο καλάθι έχει κιθάρα και σπαθί.
Ορθογραφία: Μέσα στο καλάθι έχει κιθάρα και σπαθί.
Εργασίες : Θα τις βρείτε παρακάτω και γίνονται μέσω υπολογιστή
Σήμερα ολοκληρώσαμε το κεφαλαίο κάνοντας τις ασκήσεις στο Τ.Ε. σελ 38-39
Εργασίες: 1 φωτοτυπία
Στο κόκκινο:
Α. Γράφω τις παρακάτω προτάσεις και τις συμπληρώνω με ότι μου αρέσει.
1. Θα ήθελα ..........................................................
2. Θα ήθελα ...........................................................
3. Θα ήθελα.............................................................
4. Ο Τάσος έχει ........................................................
5. Η Μαρία έχει ........................................................
Β. Γράφω 1 λέξη κάθε φορά που να έχει (είτε στην αρχή, είτε στη μέση, είτε στο τέλος)
α :
κ :
π :
ρ :
θ :
ο :
ν :
τ :
ι :
σ :
ε :
Εδώ θα βρείτε ζωγραφιές/κατασκευές με τον Καραγκιόζη και άλλους ήρωες και οδηγίες για την κατασκευή θεάτρου σκιών. Καλές δημιουργίες για όποιον ασχοληθεί....
Σήμερα κάναμε το μάθημα Μύτη σαν σαλάμι σελ.48-49 , όπου μιλήσαμε για το Μ μ. Έχουμε:
Ανάγνωση σελ 48
Αντιγραφή 2 φορές (για όσους έλειπαν τις 3 πρώτες γραμμές τις γράψαμε από 2 φορές και στο πορτοκαλί)
Μ μ Μ μ Μ μ Μ μ Μ μ
μη μα με μο μι
ΜΗ ΜΑ ΜΕ ΜΟ ΜΙ
Η Μαρίνα έχει μια μάσκα.
Ορθογραφία
Η Μαρίνα έχει μια μάσκα.
Εργασίες
οι παρακάτω στον υπολογιστή
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα κάνοντας τις ασκήσεις Τ.Ε σελ. 40-41
Ανάγνωση : 1 φωτοτυπία
Αντιγραφή: 1 φορά
μα: όνομα, μανιτάρι
με: μέλι, καλημέρα
μο: λεμόνι, μόνος
μι: σαλάμι, μισός
μη: μήλα, καμήλα
Στα μα, με ,μο, μι συμπληρώνω και 2 δικές μου λεξούλες
Ορθογραφία: τις παραπάνω λέξεις
Εργασίες: 2 φωτοτυπίες (την 1 μπορεί κάποιοι να την κάνατε χθες)
Σήμερα κάναμε μια μικρή επανάληψη στο θ και το μ για τα οποία μιλήσαμε μέσα στην εβδομάδα. Επίσης μιλήσαμε για το ότι οι λεξούλες που έχουν μπροστά τους το άρθρο το και τελειώνουν σε -ι γραφονται με το -ι του ιπποπόταμου. πχ το μέλι, το πανί. Επιπλέον μιλήσαμε και πώς γίνονται τα πολλά γράφοντας στο πορτοκαλί τετράδιο 3 παραδείγματα.
το σαλάμι τα σαλάμια
το παπί τα παπιά
το περιστέρι τα περιστέρια
Έχουμε:
Ανάγνωση: 1 φωτοτυπία
Αντιγραφή + Ορθογραφία : 1 φορά
Η κιθάρα είναι μέσα στη θήκη της.
Τα κάστανα είναι νόστιμα.
Στο κόκκινο αντιγράφω (οι μαθητές όχι οι γονείς) τις προτάσεις και τις συμπληρώνω όπως μου αρέσει με λεξούλες που έχω μάθει μέχρι τώρα.
Η μαμά ______________________________
Ο Νάσος_______________________________
Τι έχεις _________________________________
Εργασία: 2 φωτοτυπίες
Όποιος επιθυμεί μπορεί να δοκιμάσει να ανεβάσει τις ζωγραφιές με τις μύτες στο Padlet που έχω ανεβάσει (δεν το έχω ξαναδοκιμάσει με άλλους μαθητές!Ας κάνουμε την αρχή!)Ανοίγουμε αρχικά τον σύνδεσμο που σας στέλνω, μετά πατάτε το + και ανεβάζετε αυτό που θέλετε. επίσης μπορούν τα παιδιά να γράψουν κάποιο μήνυμα.
Σήμερα κάναμε το μάθημα Μήλα και καμήλα σελ.50-51
Ανάγνωση σελ 50
Αντιγραφή
2 φορές
Η η Η η Η η Η η Ηη
πη ση κη νη μη λη θη τη ρη
ΠΗ ΣΗ ΚΗ ΝΗ ΜΗ ΛΗ ΘΗ ΤΗ ΡΗ
1 φορά + Ορθογραφία
πη : πηλός , σπηλιά
ση: σήμα, ένεση
κη: κήπος, σκηνή
νη: οθόνη, νησί
μη: μήλα, καμήλα
λη: καλημέρα, σελήνη
θη: μαθητής, θήκη
τη: τηλεόραση, πελάτης
ρη: ρήμα, κόρη
Εργασίες
1 φωτοτυπία
ασκησούλες στον υπολογιστή
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα Μήλα και καμήλα κάνοντας τις εργασίες στο Τ.Ε σελ. 42-43 και μιλώντας πότε βάζουμε -ι και πότε -η. Για τα τελευταία ακούσαμε δύο τραγουδάκια τα οποία σας τα ανεβάζω και παρακάτω.
Έχουμε αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία
Ο κόκορας είναι μαθητής.
Η Μένη έχει ένα μήλο και ένα πεπόνι.
Εργασίες
1 φωτοτυπία
2 ασκήσεις στον υπολογιστή
Ανάγνωση
1 φωτοτυπία
Σήμερα στο μάθημα Γάτα και παπαγάλος σελ. 52 μιλήσαμε για το Γγ.
Ανάγνωση: σελ.52
Αντιγραφή:
2 φορές
Γ γ Γγ Γ γ Γ γ Γ γ
γα γε γο γη γι
ΓΑ ΓΕ ΓΟ ΓΗ ΓΙ
1 φορά + Ορθογραφία
γα: γάτα, παπαγάλος
γε: γερανός, μαγεμένος
γο: γορίλας, μάγος
γι: γιαγιά, μαγικός
γη: γη
Εργασίες:
- Από το Τ.Ε. σελ 44
- 1 φωτοτυπία
- ασκήσεις στον υπολογιστή
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα κάνοντας τις ασκήσεις σελ.53 από το βιβλίο και σελ.45 από το Τ.Ε
Έχουμε:
Αντιγραφή 2 φορές και Ορθογραφία
Το παγόνι και το άλογο είναι μαθητές.
Θα ήθελα ένα ποτήρι γάλα.
Εργασίες
1 φωτοτυπία
Σήμερα 3 Δεκεμβρίου είναι η Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία. Μπορείτε να μιλήσετε στα παιδιά σας για τη διαφορετικότητα αλλά και πώς συμπεριφερόμαστε και τι μπορούμε να κάνουμε μαζί. Παρακάτω σας παραθέτω κάποιους συνδέσμους με δραστηριότητες και βίντεο.
Σήμερα κάναμε το μάθημα Ένα λεμόνι με φτερά σελ 54-55 βιβλίο και 46-47 Τ.Ε .
Έχουμε:
Ανάγνωση: σελ. 54
Αντιγραφή 2 φορές:
Λ λ Λ λ Λλ Λ λ Λ λ
λα λε λο λι λη
ΛΑ ΛΕ ΛΟ ΛΙ ΛΗ
Μέσα στο καλάθι έχει λεμόνια και κεράσια.
Ορθογραφία:
Μέσα στο καλάθι έχει λεμόνια και κεράσια.
Εργασίες:
1 φωτοτυπία
Ασκησούλες στον υπολογιστή
Σήμερα κάναμε το μάθημα Λάχανα και χάχανα σελ. 48-49 Τ.Ε. και σελ. 56-57 από βιβλίο. Έχουμε:
Ανάγνωση: σελ. 56-57
Αντιγραφή: 2 φορές
Χ χ Χ χ Χ χ Χ χ
ΧΑ ΧΕ ΧΟ ΧΙ ΧΗ
χα χε χο χι χη
Η γάτα πάτησε ένα λάχανο και ένα χαλίκι.
Ορθογραφία:
Η γάτα πάτησε ένα λάχανο και ένα χαλίκι.
Εργασίες:
1 φωτοτυπία
Ασκησούλες στον υπολογιστή
Σήμερα κάναμε το γράμμα Ζ ζ .Από το βιβλίο κάναμε σελ.58 τις 3 πρώτες γραμμες και από τη σελ. 59 την πρώτη άσκηση. Από το Τ.Ε κάναμε σελ 50 το Ζ ζ και σελ. 51 την άσκηση 2.
Ανάγνωση: από τη σελ. 58 τις τρεις πρώτες σειρές. "Εδώ είναι ......τραπέζι."
Αντιγραφή:
2 φορές
Ζζ Ζζ Ζζ Ζζ
ΖΑ ΖΕ ΖΙ ΖΟ ΖΗ
ζα ζε ζι ζο ζη
Το όνομα της γάτας είναι Ζιζάνιο.
Ορθογραφία: Το όνομα της γάτας είναι Ζιζάνιο.
Εργασίες:
1 φωτοτυπία
Ασκησούλες από τον υπολογιστή
Σήμερα συνεχίσαμε το μάθημα Ένα ζιζάνιο στη ζύμη κάνοντας το γραμματάκι Υ υ, το οποίο το υπογραμμίσαμε στη σελ.58 του βιβλίου. Επίσης κάναμε και την άσκηση στη σελ. 59 και από το Τ.Ε τις σελ.50-51.
Έχουμε:
Ανάγνωση: σελ. 58 Από το" Ύστερα πάτησε.... τέλος"
Αντιγραφή: 2 φορές
Υ υ Υ υ Υ υ Υ υ
πυ τυ συ μυ κυ λυ νυ θυ ζυ χυ γυ ρυ
Ένα σπίτι από γλυκιά ζύμη.
Ορθογραφία: Ένα σπίτι από γλυκιά ζύμη.
Εργασίες: 1 φωτοτυπία
Για όποιον θέλει να ακούσει το τραγουδάκι της σελ.59 μπορει να πατήσει εδώ
και να δει την ιστορία Ένας υπέροχος υπναράς
Σήμερα ξεκινήσαμε την επανάληψη στα γραμματάκια που έχουμε κάνει (Θ, Μ, Γ,Η, Χ, Υ, Λ, Ζ). Κάναμε τη σελ.60 από το βιβλίο και σελ. 52-53 Τ.Ε.
Έχουμε:
Ανάγνωση: 1 φωτοτυπία
Αντιγραφή 1 φορά:
Ο κόκορας έχει γενέθλια.
Τα σύκα είναι γλυκά.
και δίπλα από κάθε γραμματάκι να γράψετε μια λέξη που θέλετε και ξεκινάει ή το έχει μέσα.
Θ θ:
Μ μ:
Γ γ:
Η η:
Χ χ:
Υ υ:
Λ λ:
Ζ ζ:
Ορθογραφία: Ο κόκορας έχει γενέθλια.
Τα σύκα είναι γλυκά.
Εργασία: 1 φωτοτυπία
Σήμερα ολοκληρώσαμε την επανάληψη κάνοντας τις ασκήσεις στο Τ.Ε σελ.54-55.
Ανάγνωση: σελ. 54 άσκηση 7 και 8
Αντιγραφή 2 φορές και Ορθογραφία
Το σαλάμι είναι μέσα στο καλάθι.
Η γάτα ήπιε όλο το γάλα.
Εργασίες: Γράφω στο κόκκινο
1) 5 υλικά που θα χρησιμοποιούσα για να φτιάξω ένα δικό μου γλυκό
2) Εάν θέλω ζωγραφίζω το αγαπημένο μου γλυκό και το ανεβάζω στο padlet
3) Βλέπω τη φωτοτυπία με τις εικόνες και φτιάχνω ολοκληρωμένες προτάσεις απαντώντας στην ερώτηση:
Τι έχει μέσα ο σάκος; ( Αυτό το αντιγράφω στο κόκκινο)
Ο σάκος έχει μέσα ..... (συμπληρώνω κάθε φορά την πρόταση)
Σήμερα κάναμε το μάθημα σελ. 62-63 και από το Τ.Ε σελ.56-57.
Ανάγνωση: σελ. 62 τα πράσινα
Αντιγραφή 1 φορά και Ορθογραφία:
Μια ουρά από πούπουλα.
που: αλεπού
του: τούρτα
σου: σουπιά
κου , νου : κουνούπι
μου: μούσι
γου , ρου : γουρούνι
ζου: ζουζούνι
χου: παχουλή
λου: λουκουμάς
θου: ρουθούνι
Εργασίες:
1 φωτοτυπία
1 άσκηση στον υπολογιστή
Σήμερα κάναμε από το βιβλίο της γλώσσας σελ.64 τις τρεις πρώτες γραμμές και στο Τ.Ε σελ. 58 γράψαμε το Ω ω.
Έχουμε:
Ανάγνωση σελ.64 τις τρεις πρώτες γραμμες
Αντιγραφή:
3 φορές
Ω ω Ω ω Ω ω Ω ω
1 φορά
γω , μω, λω, ζω, χω, σω, πω, τω, θω, ρω, κω, νω
ΓΩ ΜΩ ΛΩ ΖΩ ΧΩ ΣΩ ΠΩ ΤΩ ΘΩ ΡΩ ΚΩ ΝΩ
Ορθογραφία:
μήλο, μωρό, νερό, καρότο, σύκο, αγαπώ, πλέκω, κάνω, έχω, μιλώ
Εργασίες:
1 φωτοτυπία
Επιπλέον:
Βίντεο με το Ωω: Το ωραίο ωρολόγιο
Βίντεο το πότε μπαίνει με το -ω
Επιπλέον ασκησούλες
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα σελ.64-65 και 58-59 Τ.Ε κάνοντας το Ββ. Έχουμε
Ανάγνωση: σελ.64
Αντιγραφή 2 φορές
Β β Β β Β β Β β
Ο βάτραχος έχει ένα σωσίβιο.
1 φορά
βα βε βο βω βι βη βυ βου
ΒΑ ΒΕ ΒΟ ΒΩ ΒΙ ΒΗ ΒΥ ΒΟΥ
Ορθογραφία:
Ο βάτραχος έχει ένα σωσίβιο.
Εργασίες : 1 φωτοτυπία
Μπορείτε να δείτε Ο βιολιστής βάτραχος
Περισσότερες ασκησούλες με το Ββ εδώ
Σήμερα μάθαμε το Δ δ . Από το βιβλίο κάναμε τη σελ.66 και από το Τ.Ε σελ.60
Έχουμε:
Ανάγνωση: σελ.66
Αντιγραφή:
2 φορές
Δ δ Δ δ Δ δ Δ δ
δα δε δι δη δυ δο δω δου
ΔΑ ΔΕ ΔΙ ΔΗ ΔΥ ΔΟ ΔΩ ΔΟΥ
1 φορά + Ορθογραφία
δάσος, δώρο, λάδι, δέκα, χελιδόνι, δύτης, ποδήλατο, καρδούλα
Εργασία: 1 φωτοτυπία
Επιπλέον εργασίες εδώ
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα κάνοντας την άσκηση σελ.67 στο βιβλίο και τη σελ.61 από το Τ.Ε
Έχουμε:
1.Αντιγραφή 2 φορές και Ορθογραφία
Ένα δώρο για το κουτάβι.
2.Να γράψω στο κόκκινο προτάσεις με τις λέξεις:
ποδήλατο, αστραπές, ζύμη, σωσίβιο
3. 1 φωτοτυπία
4. Να κάνω επανάληψη στην ανάγνωση τις σελ.62, 64,66
Σήμερα ξεκινήσμε να μιλάμε για τα Χριστούγεννα. Αρχικά κάναμε το ποίημα "Χριστουγεννιάτικο δέντρο" από το Ανθολόγιο σελ. 111.Έπειτα ακούσαμε το τραγούδι "Ω έλατο" και στη συνέχεια ακόυσαμε το τραγούδι "Το δέντρο των Χριστουγέννων", το οποίο και επεξεργαστήκαμε μέσω ερωτήσεων. Ανεβάζω και την παρουσίαση (μην μπερδευτείτε και την εκτυπώσετε. Δε χρειάζεται). Στη συνέχεια μιλήσμε για τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά, τα διάφορα έθιμα και γλυκά. Έχουμε:
1) Απαντώ στο κόκκινο την παρακάτω ερώτηση:
Φαντάσου ότι γίνεται ένας διαγωνισμός για το πιο παράξενα στολισμένο δέντρο. Τι θα κρέμαγες στα κλαριά του; επιπλέον αν θέλω το ζωγραφίζω.
2)μια φωτοτυπία την οποία θα τη συζητήσουμε αύριο.
(Επίσης θα έχετε και μια φωτοτυπία στα μαθηματικά με αφαιρεσούλες και προσθεσούλες! Την ανεβάζω και αυτή εδώ μαζί!)
Σας ενεβάζω και το link με τον τροχό δραστηριοτήτων που παίξαμε.
Καλό διάβασμα... Και ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μάθημα.
Σε συνέχεια των δραστηριοτήτων μας για τα Χριστούγεννα κάναμε τη σελ.75 από το βιβλίο όπου ακούσαμε τα κάλαντα της Πελοποννήσου, ακούσαμε και τα γνωστά μας Χριστουγεννιάτικα κάλαντα, όπως και το Τρίγωνα κάλαντα.
Επίσης είδαμε και επεξεργαστήκαμε το βίντεο "Τα μπισκοτα του Άγιου Βασίλη".
Τέλος είπαμε και γράψαμε στο πορτοκαλί τετράδιο λεξιλόγιο σχετικό με τα Χριστούγεννα (όποιος δεν το έχει ολοκληρώσει να το κάνει)
Α- αστέρι, Άγιος Βασίλης
Β- βασιλόπιτα, βοσκοί
Γ- γαλοπούλα, γράμμα
Δ- δώρα, δέντρο
Ε- έλατο
Ζ- ζαχαρωτά
Η- Ηρώδης
Θ- θείο βρέφος
Ι- Ιωσήφ
Κ- κάλαντα
Λ- λαμπάκια, λιβάνι
Μ- μελομακάρονα
Ν- νύχτα
Ξ- ξωτικά
Ο- ουρανός
Π- Παναγία
Ρ- ρόδι
Σ- στολίδια
Τ- τρίγωνο
Υ- ύμνοι
Φ- φάτνη
Χ- Χριστούγεννα
Ψ- ψέλνω
Ω- Ωσαννά
Σας ανεβάζω τις εργασίες που θα έχετε για τις ημέρες των διακοπών
1) 1 επαναληπτική φωτοτυπία στα μαθηματικά.
2) Στο ευρετήριο να γράψουν τα παιδιά τις λέξεις που βρίσκονται στη σελ.78 του βιβλίου της Γλώσσας έως και το μάθημα Μόνος στο σκοτάδι. Θα βλέπουν τις λεξούλες και θα τις γράφουν στο αντίστοιχο γράμμα τη μία κάτω από την άλλη με ωραία προσεκτικά γραμματάκια και χωρίς κενό μεταξύ τους. Θα τους πείτε εάν κάποια λέξη την ξαναβρούν δεν την ξαναγράφουν.
3) Για όποιο παιδάκι νομίζετε ότι χρειάζεται κάπου επανάληψη (είτε στην ανάγνωση, είτε στην ορθογραφία, είτε στο να γράφουν με πιο ωραία γραμματάκια ή πιο γρήγορα, είτε και στα μαθηματικά) καλό είναι αυτό να γίνει ώστε να μην δημιουργούνται κενά.
4)Επίσης καλό είναι αυτές τις μέρες να διαβάσουν και κάποιο μικρό βιβλίο (καλύτρρα μεγαλόφωνα) ώστε να γίνει και η απαραίτητη επανάληψη στην ανάγνωση όχι όμως μέσα από το σχολικό βιβλίο.
5) Σας ανεβάζω και χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες και ζωγραφιές για όποιον ενδιαφέρεται
Καλά να περάσετε και να ξεκουραστείτε
Σήμερα κάναμε το Τ.Ε σελ. 62-63
Έχουμε:
Ανάγνωση: σελ.69 από το βιβλίο το πρώτο κείμενο
2 φορές Αντιγραφή και Ορθογραφία
Η νεράιδα έχει πολύ γλυκιά φωνή.
Το σύννεφο έφερε βροχή.
1 φωτοτυπία
Σήμερα ολοκληρώσαμε τις ασκήσεις σελ.23 από βιβλίο και σελ 22-23 Τ.Ε
Ανάγνωση: Άσκηση 1,2,3 σελ 22-23 Τ.Ε
Αντιγραφή 3 φορές και Ορθογραφία: Άσκηση 4 σελ 23 Τ.Ε
Εργασία: 1 φωτοτυπία
Σήμερα κάναμε τη σελ.24 από το βιβλίο και συζητήσαμε τις εικόνες σελ.25.
Ανάγνωση: σελ. 24
Αντιγραφή 3 φορές και Ορθογραφία
Τα παιδιά κάθονται κοντά στο τζάκι.
Πίνουν τσάι του βουνού σε μεγάλα φλιτζάνια.
Εργασία: Φωτοτυπία
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα κάνοντας τη σελ.25 από το βιβλίο και σελ, 24-25 από Τ.Ε
Ανάγνωση: σελ. 25 Τ.Ε άσκηση 2 και 3
Αντιγραφή 3 φορές και Ορθογραφία άσκηση 4
Τζίτζικα, πιες λίγο ζεστό τσάι.
Οι παρακάτω εργσίες να γίνουν στο κόκκινο τετράδιο.
1. Κάνω 3 υποθέσεις για το τι μπορεί να ανοίγει το κλειδί που βρήκε ο Μολύβιος (την εκφώνηση να μην τη γραψουν. Κατευθείαν τις προτάσεις με τις απαντήσεις)
Το κλειδί ανοίγει .....
Το κλειδί ανοίγει....
Το κλειδί ανοίγει....
2. Γράφω 3-5 λέξεις από τις οικογένειες των λέξεων " κλειδί" και "χόνι".
3. Βάζω σε αλφαβητική σειρά τις παρακάτω λέξεις και τις χωρίζω σε συλλαβές.
καμπάνα, παγωτατζής, άγκυρα, τσεκούρι, άγγελος, γλειφιτζούρι
Σήμερα κάναμε το μάθημα σελ. 26-27 από το βιβλίο.Αρχικά κυκλώσαμε με το μολύβι μας τα ευ και μετά υπογραμμίσαμε με πράσινο τις λεξούλες που διαβάζονται εβ και με κόκκινο τις λεξούλες που διαβάζονται εφ.
Ανάγνωση σελ. 26
Αντιγραφή 3 φορές και Ορθογραφία
Θέλω να χορεύω κάθε μέρα.
Εύχομαι να γίνω χορεύτρια.
Εργασία στο κόκκινο
1. Φτιάχνω δύο στήλες και από κάτω γράφω τις λέξεις που υπογράμμισα από το κείμενο
ευ (=εφ) ευ(=εβ)
2. Γράφω 2 ευχές μου ξεκινώντας
Θέλω να .........
Εύχομαι να .........
Σας εύχομαι να περάσετε καλά στο χιόνι!!!!
Ολοκληρώσαμε το κεφάλαιο κάνοντας τις ασκήσεις στο τ.Ε σελ. 26-27
Ανάγνωση σελ. 27 από το βιβλίο
Αντιγραφή και Ορθογραφία
1 φορά την άσκηση 2 σελ 27 Τ.Ε όπως είναι γραμμένες οι λέξεις στους πίνακες
3 φορές Ευχαριστώ. Είσαι πολύ ευγενικός.
Εργασία: Φωτοτυπία
Σήμερα κάναμε το μάθημα Ο θείος Παύλος σελ.28-29 Στο κείμενο κυκλώσαμε με μολύβι τα αυ και μετά με πράσινη ξυλομπογιά τις λεξούλες που όταν τις διαβάζουμε ακούγονται αβ ( αύριο, Παύλος, μαύρη, σαύρες) και με κόκκινο τις λεξούλες που ακούγονται αφ (ταυτότητα, αυτό)
Ανάγνωση σελ. 28
Αντιγραφή 3 φορές και Ορθογραφία
Ο θείος Παύλος είναι ναυτικός.
1 φορά
Γράφω σε δύο στήλες ανάλογα πώς τις διαβάζω τις λέξεις που κύκλωσα στο μάθημα σε αλφαβητική σειρά
αυ = αβ αυ=αφ
Εργασία: φωτοτυπία
Σήμερα ολοκληρώσαμε το κεφάλαιο κάνοντας τις ασκήσεις σελ.29 στο Τ.Ε
Ανάγνωση :1 φωτοτυπία (θα τη στείλω πιο αργά)
αντιγραφή 3 φορέςκαι ορθογραφία
Σε αυτή την αυλή υπάρχει ένας θησαυρός.
1φορά Αντιγραφή + ορθογραφία τα πινακάκια της άσκησης 3 σελ 29 Τ.Ε βάζοντας τις λέξεις σε αλφαβητική σειρά
Εργασία: Άσκηση 1 σελ. 28 Τ.Ε
1 φωτοτυπία
Κάναμε το μάθημα σελ. 30 και την άσκηση1 σελ.30 Τ.Ε
Ανάγνωση σελ 30
Αντιγραφή 3 φορές και Ορθογραφία
Οι πύραυλοι στον ουρανό τρέχουν σαν μηχανάκια.
Εργασίες
1. Στο κόκκινο προτάσεις με τις λέξεις: σύννεφα, ακούω, πάω
2. Φωτοτυπία
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα κάνοντας τις ασκήσεις 2,3 σελ 30-31 Τ.Ε
Ανάγνωση: σελ 30-31 Τ.Ε
Ευρετήριο: Γράφω τις λέξεις που βρίσκονται στη σελ. 79 του βιβλίου από το μάθημα Το καπέλο περπατάει μέχρι το μάθημα Ο θείος Παύλος. Γράφουμε τις λέξεις που δεν είναι με σκούρα μαύρα γράμματα. και προσέχουμε εαν κάποια λέξη την έχουμε γράψει άλλη φορά δεν την ξαναγράφουμε.
Ορθογραφία: μολύβι, ταχυδρομείο, ταυτότητα, αύριο, ελεύθερος, ευχαριστώ, αγγελία, μουτζούρα, αγκάθι, κατσαρόλα, μάντρα, μπαλόνι, οικόπεδο, παιδί
Εργασία: φωτοτυπία
Σήμερα κάναμε τις σελ. 32-33 από το βιβλίο
Ανάγνωση : σελ. 32
Αντιγραφή 3 Φ και Ορθογραφία
Ο ελέφαντας πίνει νερό με την προβοσκίδα του.
περιπέτεια, φωτογραφία, γράμμα, γράφω (Ορθογραφία)
Εργασίες:
1.Στο κόκκινο γράφω 3- 5 λέξεις που ανήκουν στη οικογένεια της λέξης γράμμα
2. Φτιάχνω προτάσεις με τις λέξεις που έχω για ορθογραφία : περιπέτεια, φωτογραφία, γράμμα, γράφω
3.Φωτοτυπία κατανόησης κειμένου
Σήμερα στο μάθημα μιλήσαμε για το πως και του που και πότε παίρνουν τόνο. Κάναμε τις ασκήσεις 3, 4,5, 6 Τ.Ε σελ. 32-33
Ανάγνωση: ασκήσεις 3,4,5 σελ. 32-33
Αντιγραφή 3 φορές και Ορθογραφία.
Πού πας;
Πάω στο λιοντάρι που με περιμένει.
Εργασίες:
1. Γράφω στο κόκκινο δύο προτασούλες. Η μία με το πού και η άλλη με το πώς.
2. 2 φωτοτυπίες
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα κάνοντας και την άσκηση 1 σελ.32 από το Τ.Ε.
Εργασίες:
1. Από το αρχείο "Πώς γράφω γράμμα"με τις πολλές φωτοτυπίες η εργασία είναι να γράψετε ένα γράμμα. (Όποιος δεν έχει εκτυπωτή να γράψει το γράμμα στο κόκκινο τετράδιο.
2.Ανάγνωση: Το γράμμα του Μολύβιου από το αρχείο "Πώς γράφω γράμμα"
3. 1 φωτοτυπία
4. Από την άσκηση 1 της φωτοτυπίας με τις ασκήσεις γράφετε σε αλφαβητική σειρά τις λέξεις στο κόκκινο και θα τις έχετε και για Ορθογραφία.
Σας ανεβάζω και αρχεία με αφρικάνικες μάσκες αν θέλουν να ζωγραφίσουν τα παιδιά
Σήμερα κάναμε το μάθημα σελ. 34 από το βιβλίο και μιλήσαμε για το διαζευτικό ή.
Ανάγνωση σελ.34 από την αρχή μέχρι ή τη σακούλα;
Αντιγραφή 3 φορές και ορθογραφία
Ποια σακούλα είναι για μένα;
Η μικρή ή η μεγάλη;
Εργασία
1 φωτοτυπία
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα κάνοντας τις ασκήσεις 1,2,3 από το Τ.Ε σελ.34
Ανάγνωση: σελ34 από -Το πράσινο πακέτο.....μέχρι τέλος
Αντιγραφή 3 φορές και Ορθογραφία
Ποιος να πάρει το καπέλο;
Ο ποντικός ή η κότα;
Εργασίες:
1 φωτοτυπία
Στο κόκκινο προτάσεις + Ορθογραφία με τις λέξεις: δώρο, Πινόκιο, τύμπανο, καπέλο
Σήμερα ξεκινήσαμε το μάθημα σελ.35 στο βιβλίο όπου μιλήσαμε για την απόστροφο. Στο κείμενο υπογραμμίσαμε: το ΄βαλε , Το ΄ψαχνα, το 'χα , Σ΄ευχαριστώ, μ΄αυτό, που 'χω, απ' τα , Τι ΄ναι
Ανάγνωση: Από την αρχή μέχρι.... ο θείος Παύλος.
Αντιγραφή 3 φορές + Ορθογραφία.
Τι είναι σε αυτο το μπαούλο;
Τι ΄ναι σ΄αυτό το μπαούλο;
Εργασία: φωτοτυπία με ασκήσεις
φωτοτυπία με ερωτήσεις κατανόησης
Σήμερα κάναμε τις ασκήσεις Τ.Ε σελ.35
Ανάγνωση: σελ.35 βιβλίο - Τι θησαυρούς, .... μέχρι τέλος.
Αντιγραφή 3 φορές και Ορθογραφία:
Να πάω σ΄ένα μακρινό νησί με τ΄άσπρο μου καράβι.
Εργασία:
Στο κόκκινο: κάνω προτάσεις με τις λέξεις και έχω και για Ορθογραφία
συρτάρι, μπαούλο, ταξίδι, μαζεύω
Εργασίες:
Στο κόκκινο
1) Γράφω και συμπληρώνω τις προτάσεις
Μακάρι να ΄μουν .......
Θα ΄θέλα να ................
Μ΄αρέσει ...................
2) Ο θείος Παύλος είπε πώς το μπαούλο έχει αληθινούς θησυρούς. Τι είναι θησαυρός; Για κάποιους είναι χρήματα, κοσμήματα, τα αγαπημένα τους πρόσωπα, κάποιο αγαπημένο παιχνίδι ή δραστηριότητα. Γράφω και απαντώ στην ερώτηση:
Ποιος είναι ο δικός σου θησαυρός;
Ο δικός μου θησαυρός είναι .......................
3) Στο ευρετήριο γράφω τις λέξεις:
περιπέτεια, φωτογραφία, γράμμα, γράφω, δώρο, Πινόκιο, τύμπανο, καπέλο, συρτάρι, μπαούλο, ταξίδι, μαζεύω
4) Φωτοτυπίες
Σήμερα κάναμε τις σελ. 37 από το βιβλίο και σελ 36 άσκηση 2,3,4 από ΤΕ
Ανάγνωση σελ 36 -37 Από Στον Ορφέα..... κινείται με πανιά και μηχανή.
Αντιγραφή 3 φορές και Ορθογραφία
Μα'ί'μού, κοίτα τον εαυτό σου και μη με κορο'ι'δεύεις!
Εργασία: Φωτοτυπία
Καλό διάβασμα!!!
Σήμερα κάναμε το μάθημα Παιχνίδια που ταξιδεύουν σελ. 38 βιβλίο και την άσκηση 1 σελ.37 από το Τ.Ε
Ανάγνωση σελ. 38
Αντιγραφή 3 φορές και Ορθογραφία
Με το καράβι μου που λέγεται "Βοριάς" θα κάνω ταξίδια μακρινά.
Εργασία : Φωτοτυπία
Επίσης για Ορθογραφία θα έχετε και την άσκηση 1 από τη φωτοτυπία δηλ.
εγώ , εσύ, αυτός, αυτή, αυτό, εμείς, εσείς, αυτοί, αυτές, αυτά
Σήμερα κάναμε τις ασκήσεις 2,3,4,5 σελ. 37-38 από το Τ.Ε
Ανάγνωση σελ 37 άσκηση 1,2
Αντιγραφή 3 Φ και Ορθογραφία
Εγώ θα πάρω αχλάδια από την αχλαδιά.
Προτάσεις και Ορθογραφία
οδηγίες, υλικά, κατάλογος
Εργασία: 1 φωτοτυπία
Αύριο όποιο παιδάκι θέλει μπορεί να φοράει τη στολή του. Επίσης θέλω να έχουν λευκά φύλλα και χρώματα και (αν προλάβουμε θέλω ένα ρολό από χαρτί, ψαλίδι και κόλλα). Ευχαριστώ πολύ
Εργασίες:
Ανάγνωση και Ορθογραφία από το προηγούμενο μάθημα.
Κόκκινο:
1) Βάζω σε αλφαβητική σειρά τις λέξεις ( τη μία κάτω από την άλλη) και έπειτα δίπλα της χωρίζω σε συλλαβές
μάσκα , καπέλο, στολή, κλόουν, αρλεκίνος, μασκαράδες, σερπαντίνες, χαρταετός, λαγάνα, απόκριες
2)Φτιάχνω προτάσεις:
χαρταετός, μάσκα, στολή
Καλά να περάσετε!!!Τα λέμε την Τρίτη!
Στο σημερινό μάθημα σελ.39 από το βιβλίο μιλήσαμε για το σμ,σβ,σγ ότι ακούγεται ζ ενώ δεν γράφεται με ζ. Υπογραμμίσαμε τις λέξεις: κόσμος, πέρασμα, ύφασμα, ζωγραφισμένο, φοβισμένοι, Έσβησαν, Σμαρώ, σγουρομάλλικο, Σμαρώ.
Αντιγραφή 2 φορές και Ορθογραφία
Γυρίζω,γυρίζω, τον κόσμο τριγυρίζω.
Στο ύφασμα βλέπω ζωγραφισμένο ένα θεριό.
Ανάγνωση σελ.39
Εργασία: φωτοτυπίες
Σήμερα κάναμε τη σελ. 42 από το βιβλίο και σελ.40 Τ.Ε
Ανάγνωση σελ.42
Εργασίες:
1 φωτοτυπία
Στο κόκκινο: Γράφω μία μικρή παράγραφο 4-6 σειρούλες Πώς είναι το καράβι που θα ήθελα να είχα.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τις λέξεις: φουγάρο, πανιά, άγκυρα, πλώρη, ωκεανός, κύμα. (άσκηση σελ39 βιβλίο)
Έπειτα το ζωγραφίζω με ξυλομπογιές από κάτω. (Αυτή την άσκηση θα τη διαβάσουμε αύριο στο μάθημα)
Ανάγνωση το ποίημα σελ.42
Εργασία: 1 φωτοτυπία
Σήμερα κάναμε το μάθημα σελ. 44 από το βιβλίο και σελ.43 άσκηση 1,2,3 και 9,10 σελ. 45 Τ.Ε,
Στην άσκηση 2 γράψαμε Ο εργάτης κατέβασε ένα κόκκινο παιδικό ποδήλατο.
Ανάγνωση σελ. 44 από την αρχή μέχρι κούτες....
Αντιγραφή 3 φορές και Ορθογραφία
Με χοντρή κλωστή θα υφάνω αδιάβροχο πανί.
Εργασίες
2 φωτοτυπίες
Σήμερα κάναμε τις ασκήσεις 4,5,6,7 σελ. 44 Τ.Ε
Ανάγνωση: σελ.44 Από Ο Άρης μέχρι τέλος.
Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία
Η μετακόμιση αρχίζει. Τα πράγματα είναι στο φορτηγό.
Προτάσεις: σημαία, παρέλαση
Εργασία φωτοτυπία
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα κάνοντας τη σελ.45 στο βιβλίο και την άσκηση 8 σελ.45 Τ.Ε
Προτάσεις:
πολυκατοικία, φορτηγό, γείτονας, ξεφορτώνω
Γράφω την ερώτηση στο κόκκινο και απαντώ:
Τι θα έβαζες μέσα σε μια κούτα εάν μετακόμιζες; (Γράφω 5-7 πράγματα)
Φωτοτυπίες
Σήμερα κάναμε το μάθημα στη σελ.46 Η Αγγελική, όπου και κυκλώσαμε τις λέξεις που έχουν δύο τόνους και από το Τ.Ε σελ.46 άσκηση 1,2
ανάγνωση: σελ.46
Αντιγραφή 2 φορές και Ορθογραφία
Εγώ είμαι ο δάσκαλός σου. Εμείς είμαστε οι μαθητές σας.
Προτάσεις (Κόκκινο): ποδήλατο , όροφος
Γράφω 3-5 λέξεις που ανήκουν στην ίδια οικογένεια με τις λέξεις: ποδήλατο, όροφος
2 φωτοτυπίες
Σήμερα κάναμε τη σελ.47 από το βιβλίο και σελ46 άσκηση3 και 47 ασκήσεις 4,5,6.
Ανάγνωση: σελ.47 βιβλίο
Αντιγραφή 2 φορές και Ορθογραφία
Είμαι κι εγώ αθλητής. Ρίχνω το ακόντιό μου μακριά.
Ο κόκορας θέλει να γίνει διαιτητής.
Εργασία: φωτοτυπία
Σήμερα κάναμε τις σελ. 48-49 από το βιβλίο και σελ.49 άσκηση 4,5 Τ.Ε
Ανάγνωση: σελ.48
Αντιγραφή
2 φορές και Ορθογραφία
Εμείς είμαστε κάτω από τα φύλλα των δέντρων.
1 φορά και Ορθογραφία
εγώ είμαι
εσύ είσαι
αυτός, αυτή, αυτό είναι
εμείς είμαστε
εσείς είστε
αυτοί, αυτές, αυτά είναι
Εργασία: φωτοτυπία
Καλησπέρα και Καλό Μήνα.
Σήμερα κάναμε στο Τ.Ε. τις ασκήσεις 1,2,3 σελ. 48-49 Τ.Ε.
Ανάγνωση: σελ 49 βιβλίο
2 φορές Αντιγραφή και Ορθογραφία
Εγώ θα κάνω τον αρχηγό των ζώων.
Εσείς θα κάνετε τις μαϊμούδες της ζούγκλας.
Εργασία: 2 φωτοτυπίες
Σήμερα 2 Απριλίου είναι η παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου και ασχοληθήκαμε με αυτή λέγοντας ποιο είναι το αγαπημένο μας βιβλίο και διαβάζοντας 2 παραμύθια. Οπότε δεν προχωρήσαμε παρακάτω
Ανάγνωση: σελ.49
Στο κόκκινο :
1)κάνω προτάσεις: ομάδα, παντομίμα, επάγγελμα, παίζω
2) Γράφω 2-3 λέξεις που ανήκουν στην ίδια οικογένεια: βιβλίο, διαβάζω, παραμύθι
Εργασία: φωτοτυπία
Σήμερα κάναμε τη σελ.50 από το βιβλίο , όπου υπογραμμίσαμε όλα τα ρήματα και σελ. 50 Τ.Ε άσκηση 1,2.
Στην άσκηση 1 γράψαμε: Η ζέβρα είναι ένα άγριο ζώο. Μοιάζει με άλογο. Έχει άσπρες και μαύρες ρίγες.
Επίσης στο πορτοκαλί γράψαμε
εγώ κάνω
εσύ κάνεις
αυτός κάνει
εμείς κάνουμε
εσείς κάνετε
αυτοί κάνουν
ανάγνωση σελ 50 Από την αρχή μέχρι ... την τροφή τους.
Αντιγραφή (1 φορά) και Ορθογραφία
Τα παιδιά είναι βόλτα στο βουνό.
εγώ κρύβω
εσύ κρύβεις
αυτός κρύβει
εμείς κρύβουμε
εσείς κρύβετε
αυτοί κρύβουν
Εργασία: 1 φωτοτυπία
Γράφω στο κόκκινο όλα τα ρήματα που υπογράμμισα στο κείμενο σελ. 50
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα κάνοντας τις σελ. 51 από το βιβλίο και 51 από το Τ.Ε.
Ανάγνωση: σελ.50 το υπόλοιπο κείμενο
Αντιγραφή (2φορές)
Το βράδυ ο Μολύβιος νυστάζει.
Προτάσεις: χειμώνας, άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο
Ορθογραφία:
Το βράδυ ο Μολύβιος νυστάζει.
χειμώνας, άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο, πρωί, μεσημέρι, απόγευμα
Εργασία: φωτοτυπία
Σήμερα κάναμε τη σελ. 52 από το βιβλίο, όπου βρήκαμε και υπογραμμίσαμε όλα τα ρήματα και μετά κυκλώσαμε τα ρήματα που τλειώνουν σε -εύω και -ίζω.
Επίσης ειδαμε δύο βιντεάκια για τις καταλήξεις σε -ίζω και -εύω.
Ανάγνωση: σελ. 52
Αντιγραφή 2 φορές και Ορθογραφία:
Εγώ γαβγίζω από χαρά, όταν με χαϊδεύουν.
Εργασία: 1 φωτοτυπία
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα κάνοντας τις σελ. 53 από το βιβλίο και σελ.52 από το τ.Ε
Ανάγνωση: σελ. 53
Αντιγραφή 2 φορές και Ορθογραφία:
Κάθε χρόνο ταξιδεύω και γυρίζω στη φωλιά μου.
Προτάσεις: βουνό, κοτσύφι, χελιδόνι, μέλισσα
Εργασία: φωτοτυπίες
Εργασίες
2 φωτοτυπίες
Ευρετήριο
καράβι, καϊκι, συλλογή, οδηγίες, υλικά, κατάλογος, νησί, σημαία, ύφασμα, πετρώνω, πολυκατοικία, φορτηγό, γείτονας, ξεφορτώνω, Αγγελική, ποδήλατο, όροφος, ομάδα, παντομίμα, επάγγελμα, παίζω
Ανάγνωση σελ.53
Σήμερα κάναμε το μάθημα στη σελ.54. από το βιβλίο και σελ,54 άσκηση 4 και 5 σελ.54 Τ.Ε
Ανάγνωση: σελ.54
Αντιγραφή 2 φορές και Ορθογραφία:
Το σπουργίτι έψαξε και βρήκε την μπάλα.
Εργασία:
φωτοτυπίες
Σήμερα κάναμε την άσκηση 1 σελ.53 Τ.Ε
Ανάγνωση: την άσκηση 1
Ορθογραφία: Κάνει κρύο, κάνει τσίφι για το δόλιο το κοτσύφι.
Στο κόκκινο :
1) γράφω προτάσεις με τις λέξεις: χώμα, βάζω, πέφτω,προσεκτικά (+Ορθογραφία)
2)Κλίνω το ρήμα φυτεύω στο τώρα και στο χθες για μια στιγμή (για λίγο)
3) 1 φορά Αντιγραφή την πρόταση της Ορθογραφίας
Σήμερα ολοκληρώσαμε το μάθημα κάνοντας την άσκηση 2 σελ.53-54 από το Τ.Ε. Επίσης κάναμε την άσκηση 1 σελ. 55.
Αντιγραφή 1 φορά και Ορθογραφία την άσκηση 1 σελ.55 από το Τ.Ε, έτσι όπως την γράψαμε, με αλφαβητική σειρά δηλαδή. Επίσης δίπλα από τις λέξεις που θα τις γράψετε με μικρά τις γράφουμε και με κεφαλαία (Είναι δηλ. η άσκηση 2 από Τ.Ε σελ.56, αλλά εσείς θα την κάνετε στο κόκκινο τετράδιο)
Εργασία: 1 φωτοτυπία
Σήμερα κάναμε την άσκηση 3 και 4 σελ.56-57 από το βιβλίο.
Ανάγνωση: άσκηση 3 και 4
Στο κόκκινο Προτάσεις: φωλιά, Μάρτης, ζέστη, κρύο
Εργασία: φωτοτυπία
Σήμερα ολοκληρώσαμε τις επαναληπτικές ασκήσεις από το Τ.Ε σελ58-59
Ανάγνωση σελ. 59
Αντιγραφή και Ορθογραφία
Γράφω τα ρήματα που υπάρχουν στη σελ.59 από την άσκηση στο Τ.Ε στο χθες για μια στιγμή και στο τώρα.
Εργασίες :1 φωτοτυπία
Σήμερα κάναμε το κείμενο σελ.55 από το βιβλίο
Ανάγνωση: σελ. 55
Αντιγραφή 2 φορές και ορθογραφία:
Ο κότσυφας, όταν ζέστανε ο καιρός, έφτιαξε καινούρια φωλιά και γέννησε ξανά αυγά.
Εργασία: φωτοτυπία
Σήμερα κάναμε από το Ανθολόγιο το μάθημα σελ. 117 Το λαγουδάκι της Λαμπρής
Ανάγνωση: σελ. 117 Από την αρχή μέχρι κόκκινα αυγά.
Εργασίες:
1)Στο κείμενο που έχω για ανάγνωση βρίσκω και κυκλώνω τα ρήματα
2) Στο κόκκινο κλίνω στο τώρα και στο χθες για μια στιγμή : γεμίζω , πλέκω
3) Προτάσεις: λαγός , καλαθάκια, κόκκινα αυγά
Διαβάζω το κείμενο από το Ανθολόγιο σελ.117 και μετά γράφω και απαντώ ολοκληρωμένα τις παρακάτω ερωτήσεις στο κόκκινο.
1) Ποια είναι τα πρόσωπα της ιστορίας;
2) Πού θα πάει η οικογένεια του κυρ-Λαγού;
3) Ποιος γέμισε τα καλαθάκια με κόκκινα αυγά;
4) Σε ποιους έδωσαν τα καλαθάκια με τα αυγά;
5) Πού γύρισαν τα λαγουδάκια μετά την Πασχαλινή γιορτή;
Σας ανεβάζω τις εργασίες που θα έχετε για τις διακοπές... Σας εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία!
Καλό είναι το κάθε παιδάκι να κάνει επανάληψη εκεί που δυσκολεύεται περισσότερο.
Να θυμηθούν να ανεβαίνουν 2-2 ω το 20, 3-3 ως το 30, 5-5 ως το 50 και 10-10 ως το 100
]
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -