Μάθημα : Τ.Π.Ε. (Γ' & Δ' ΤΑΞΗ)

Κωδικός : 9050395166

9050395166  -  ΗΛΙΑΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Μάθημα

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -

Ενότητες

Ο κειμενογράφος μου(Φωτόδεντρο)

Ο κειμενογράφος είναι μία εφαρμογή επεξεργασίας και μορφοποίησης κειμένου, η οποία εκτελείται μέσα από το περιβάλλον του φυλλομετρητή (GoogleChrome, MozillaFirefox, MicrosoftEdge, κλπ.) και στοχεύει στην εξοικείωση των μικρών μαθητών με τις βασικές λειτουργίες της επεξεργασίας και μορφοποίησης κειμένου. Παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας κειμένου από έτοιμα πρότυπα, εκτύπωσης και αποθήκευσης του τελικού αποτελέσματος. Αρχικά οι μαθητές χρησιμοποιούν τα έτοιμα πρότυπα της εφαρμογής με στόχο να εξοικειωθούν με τις έννοιες και τις λειτουργίες της επεξεργασίας κειμένου. 
Πατήστε κλικ εδώ για να παρακολουθήσετε ένα βίντεο για την πρώτη δραστηριότητα (Λίγα λόγια για μένα) εξάσκησης των μαθητών/τριών της Γ' τάξης με τον κειμενογράφο.
 

Εξοικειώνομαι με το πληκτρολόγιο

Σκοπός της δραστηριότητας είναι η τοποθέτηση των πλήκτρων στη σωστή θέση τους στο πληκτρολόγιο. Σύρετε με το ποντίκι τα πλήκτρα στη σωστή θέση κι εξοικειωθείτε με το πληκτρολόγιο σας. Έχει τέσσερα επίπεδα δυσκολίας, ενώ παρέχει τη δυνατότητα χρήσης ελληνικού ή αγγλικού πληκτρολογίου. Ξεκινήστε με το χαμηλό επίπεδο δυσκολίας και προοδευτικά προχωρήστε σε δυσκολότερο επίπεδο. 

Χειρισμοί με το πληκτρολόγιο

Διαδραστικό βιντεομάθημα με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με σύνθετους χειρισμούς του πληκτρολογίου, όπως ο τονισμός, οι κεφαλαίοι χαρακτήρες, η αλλαγή γλώσσας κ.α. Οι μαθητές πληκτρολογούν μικρές φράσεις που προϋποθέτουν σύνθετους χειρισμούς του πληκτρολογίου. 

Εκπαιδευτικό παιχνίδι που έχει στόχο την εξάσκηση των μικρών μαθητών στην πληκτρολόγηση χαρακτήρων (ελληνικών, λατινικών και ειδικών συμβόλων). Υπάρχει δυνατότητα επιλογής ελληνικών ή λατινικών χαρακτήρων και τήρησης του σκορ. Οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν και να πληκτρολογήσουν, σε χρόνο δύο λεπτών, όσο το δυνατό περισσότερους χαρακτήρες από αυτούς που εικονίζονται στην οθόνη.

Κουίζ1

Ενα επαναληπτικό κουίζ για το υλικό του υπολογιστή.

Κουίζ2

Ενα επαναληπτικό κουίζ για τη χρήση των υπολογιστών.

Κουίζ3

Ενα επαναληπτικό κουίζ για την υγιεινή και ασφάλεια στον υπολογιστή.

Κουίζ4

Ενα επαναληπτικό κουίζ για την ασφάλεια στο internet.

Κουίζ5

Ενα επαναληπτικό κουίζ για το πληκτρολόγιο. 

Κουίζ6

Ενα επαναληπτικό κουίζ για τους τύπους-είδη υπολογιστών. 

Κουίζ7

Ενα επαναληπτικό κουίζ για τη χρήση των διαφόρων τύπων-ειδών υπολογιστών. 

Κουίζ8

Βάλε τις λέξεις στη σωστή σειρά και σχημάτισε 4 προτάσεις-κανόνες για τη σωστή κι ασφαλή χρήση του υπολογιστή.

(Πηγή www.schoolessons.gr)

Treasure Blocky

Ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι εκμάθησης των βασικών δομών της ακολουθίας και επανάληψης. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να οδηγήσει τον ήρωα στη διαδρομή που επιλύει το πρόβλημα. Οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν τους δικούς τους αλγόριθμους, χρησιμοποιώντας πλακίδια εντολών, με στόχο την επίλυση ειδικά σχεδιασμένων προβλημάτων αυξανόμενης δυσκολίας. Απαιτείται η εγκατάσταση στον υπολογιστή σας του Unity ενός από τα πιο γνωστά και δηµοφιλή εργαλεία για την ανάπτυξη 3D ή 2D παιχνιδιών και εφαρµογών.

Γάτα και τυράκι (Μαθαίνω να προγραμματίζω)

Εκπαιδευτικό παιχνίδι διερεύνησης με στόχο την εισαγωγή των μικρών μαθητών στον σχεδιασμό και τη μοντελοποίηση λύσεων. Οι μαθητές εξοικειώνονται με τον βηματικό προγραμματισμό δίνοντας τις διαδοχικές εντολές μετακίνησης, με στόχο να ολοκληρώσουν επιτυχώς το παιγνίδι.

Lightbot

Το lightbot είναι ένα μικρό robot που περιμένει τις οδηγίες σου για να φτάσει σε κάθε μπλε πλακάκι της πίστας και να το «ανάψει». Υπάρχει η βασική έκδοση (flash) αλλά και οι premium εκδόσεις, διαθέσιμες στο google play και istore για tablets και άλλες κινητές συσκευές, για ηλικιακές ομάδες 4-8 και 9-12.

Προγραμματίζω με τις εντολές Χρώμα και Έλλειψη

Ανοιχτό περιβάλλον το οποίο εισάγει τους μαθητές του δημοτικού στον προγραμματισμό. Υποστηρίζει τη δημιουργία εικόνων με τη χρήση δύο εντολών (ΧΡΩΜΑ και ΕΛΛΕΙΨΗ). Οι μαθητές πειραματίζονται και διερευνούν τα έτοιμα προγράμματα που διαθέτει το περιβάλλον προγραμματισμού. Στη συνέχεια, αναπτύσσουν τις δικές τους δημιουργίες.

Η στενή επίβλεψη των γονέων αποτελεί αναγκαία και απαραίτητη συνθήκη για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών.

Βοήθησε το angry bird να πιάσει το άτακτο γουρούνι (Μάθημα2 - Λαβύρινθος - Ακολουθία)

Βοήθησε τον καλλιτέχνη να ζωγραφίσει (Μάθημα2 - Καλλιτέχνης - Ακολουθία)

Βοήθησε το angry bird και το τερατάκι (Μάθημα2 - Λαβύρινθος - Επαναλήψεις)

Βοήθησε τον καλλιτέχνη να ζωγραφίσει (Μάθημα2 - Καλλιτέχνης - Επαναλήψεις)

Βοήθησε το angry bird να πιάσει το άτακτο γουρούνι (Μάθημα2 - Λαβύρινθος - Ακολουθία) - Προτεινόμενη Λύση

Βοήθησε τον καλλιτέχνη να ζωγραφίσει (Μάθημα2 - Καλλιτέχνης-Ακολουθία) - Προτεινόμενη Λύση

Βοήθησε το angry bird και το τερατάκι (Μάθημα2 - Λαβύρινθος - Επαναλήψεις) - Προτεινόμενη Λύση

Βοήθησε τον καλλιτέχνη να ζωγραφίσει (Μάθημα2 - Καλλιτέχνης -Επαναλήψεις) - Προτεινόμενη Λύση

Βοήθησε τη μέλισσα να μαζέψει το νέκταρ (Μάθημα2 - Μέλισσα:Επαναλήψεις)

Διόρθωσε τις εντολές για να μαζέψει το νέκταρ η μέλισσα (Μάθημα2 - Μέλισσα:Επαναλήψεις)

Βοήθησε τη μέλισσα να μαζέψει το νέκταρ (Μάθημα2 - Μέλισσα:Επαναλήψεις) - Προτεινόμενη Λύση

Διόρθωσε τις εντολές για να μαζέψει το νέκταρ η μέλισσα (Μάθημα2 - Μέλισσα:Επαναλήψεις) - Προτεινόμενη Λύση

Επιλέξτε Έγγραφα στο μενού αριστερά για να δείτε τις ασκήσεις στο Excel.

Επιλέξτε Έγγραφα και Πολυμέσα στο μενού αριστερά για να δείτε τις λύσεις τους.

Η πρώτη γνωριμία με τα υπολογιστικά φύλλα

Διαδραστική επίδειξη με μορφή βιντεομαθήματος με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με το περιβάλλον του λογισμικού υπολογιστικού φύλλου και την κατανόηση της έννοιας της διεύθυνσης κελιού.

Μορφοποίηση δεδομένων στο Υπολογιστικό Φύλλο

Διαδραστικό βιντεομάθημα για τη διαδικασία μορφοποίησης δεδομένων σε ένα υπολογιστικό φύλλο. Οι μαθητές, καθοδηγούμενοι από το βίντεο διερευνούν και υλοποιούν μια ολοκληρωμένη δραστηριότητα για τη μορφοποίηση δεδομένων στο υπολογιστικό φύλλο. 

Εισαγωγή γραφήματος σε υπολογιστικό φύλλο (MS Office 2010)

Διαδραστική επίδειξη με μορφή βιντεομαθήματος με στόχο την κατανόηση και εφαρμογή της διαδικασίας δημιουργίας γραφήματος σε ένα υπολογιστικό φύλλο με το λογισμικό MS Office Excel. Οι μαθητές καθοδηγούμενοι βήμα προς βήμα από τη διαδραστική επίδειξη υλοποιούν μια καθοδηγούμενη δραστηριότητα για τη δημιουργία γραφήματος σε υπολογιστικό φύλλο.

Μονάδες Αποθήκευσης - Εννοιολογικός χάρτης

Διαδραστική εφαρμογή δημιουργίας εννοιολογικού χάρτη με θέμα τις μονάδες αποθήκευσης.

Ηλεκτρονικός Υπολογιστής - Εννοιολογικός χάρτης

Διαδραστική εφαρμογή δημιουργίας εννοιολογικού χάρτη με θέμα τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή.

Βρες τις κρυμμένες λέξεις

Κρυπτόλεξο που στοχεύει στην εξοικείωση με όρους σχετικούς με τους υπολογιστές. Η εφαρμογή εμφανίζει τις υπολειπόμενες λέξεις για βοήθεια. Δίνεται συγκεκριμένος χρόνος για την ολοκλήρωση της δραστηριότητας.

Το Υλικό - Σταυρόλεξο

Διαδραστικό σταυρόλεξο που περιλαμβάνει τους βασικούς όρους σχετικά με το υλικό του υπολογιστή. Η εφαρμογή παρέχει συγκεκριμένο χρόνο για την ολοκλήρωση της δραστηριότητας ενώ ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να ελέγξει τις απαντήσεις του ή/και να λάβει βοήθεια, σε κάθε φάση της επίλυσης του σταυρόλεξου.

Το Υλικό του Υπολογιστή - Εικονόλεξο

Διαδραστικό σταυρόλεξο που περιλαμβάνει όρους σχετικούς με το υλικό, οι οποίοι περιγράφονται με εικόνες. Η εφαρμογή παρέχει συγκεκριμένο χρόνο για την ολοκλήρωση της δραστηριότητας ενώ ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να ελέγξει τις απαντήσεις του ή/και να λάβει βοήθεια, σε κάθε φάση της επίλυσης του σταυρόλεξου.

Υλικό και Λογισμικό

Διαδραστική δραστηριότητα που στοχεύει στη διάκριση των στοιχείων ενός υπολογιστικού συστήματος και στον χαρακτηρισμό τους ως υλικό, λογισμικό ή δημιουργίες χρήστη (αρχεία).

Ο Υπολογιστής - Εννοιολογικός χάρτης

Διαδραστική εφαρμογή δημιουργίας εννοιολογικού χάρτη με θέμα τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή και εισαγωγής συσχετίσεων μεταξύ των διαφόρων εννοιών.

Υπολογιστής ένα πολυεργαλείο

Διαδραστική παρουσίαση που στοχεύει στην εισαγωγή της έννοιας "υπολογιστής". Οι μαθητές διερευνούν την εφαρμογή και διακρίνουν τις χρήσεις του υπολογιστή στην καθημερινή ζωή και τις διαφορές του υπολογιστή σε σχέση με άλλα εργαλεία που έχει κατασκευάσει ο άνθρωπος.

Μέσα Αποθήκευσης - Κατηγορίες Μέσων Αποθήκευσης

Διαδραστική παρουσίαση των διαδεδομένων μέσων αποθήκευσης. Οι μαθητές διερευνούν και αναζητούν πληροφορίες για τα διάφορα μέσα αποθήκευσης ψηφιακών δεδομένων. Στη συνέχεια, εξασκούν τις γνώσεις που απέκτησαν αντιστοιχώντας τα μέσα αποθήκευσης στην σωστή κατηγορία.

Θύρες Σύνδεσης

Πολυμεσική παρουσίαση των θυρών διασύνδεσης περιφερειακών συσκευών που διαθέτει ένας προσωπικός υπολογιστής.

Το υλικό μέρος ενός υπολογιστικού συστήματος

Διαδραστική εφαρμογή που στοχεύει στην εξοικείωση με το υλικό μέρος ενός προσωπικού υπολογιστή. Οι μαθητές διερευνούν τα μέρη ενός υπολογιστικού συστήματος επιλέγοντας τις συσκευές της εικόνας και λαμβάνουν συνοπτικές πληροφορίες για την κάθε συσκευή.

Αποθηκευτικά μέσα ψηφιακών δεδομένων

Διαδραστική παρουσίαση με στόχο τη γνωριμία με τα ψηφιακά μέσων αποθήκευσης και την εξέλιξης τους στο χρόνο, από τις διάτρητες κάρτες μέχρι τις σύγχρονες κάρτες μνήμης. Οι μαθητές επιλέγουν τυχαία με το ποντίκι διαδραστικές απεικονίσεις από διάφορα αποθηκευτικά μέσα και αντλούν σχετικές πληροφορίες με τα βασικά τους χαρακτηριστικά.

Ψηφιακά αρχεία δεδομένων

Διαδραστική παρουσίαση αρχείων δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, εικόνας, ήχου και βίντεο, που στοχεύει στην ανάδειξη των βασικών χαρακτηριστικών κάθε μορφής. Οι μαθητές διερευνούν την εφαρμογή και εξοικειώνονται με τα αρχεία κειμένου, εικόνας, ήχου και βίντεο.

Συσκευές εισόδου και παραγόμενα ψηφιακά αρχεία δεδομένων

Διαδραστική εφαρμογή για τις συσκευές εισόδου και τα αρχεία δεδομένων που δημιουργούνται με τη χρήση τους. Οι μαθητές μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τις συσκευές εισόδου και αντιλαμβάνονται το διαφορετικό ρόλο τους στην εισαγωγή/ψηφιοποίηση δεδομένων.

Διαμοίραση περιφερειακών συσκευών σε τοπικό δίκτυο

Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο με σκοπό την παρουσίαση του τρόπου διαμοίρασης περιφερειακών συσκευών σε τοπικό δίκτυο και την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων που προκύπτουν από τη δικτύωση. Οι μαθητές παρατηρούν τον τρόπο διαμοίρασης εκτυπωτή και σαρωτή σε τοπικό δίκτυο υπολογιστών, επιλέγοντας με το ποντίκι τους πόρους του δικτύου.

 

Η στενή επίβλεψη των γονέων αποτελεί αναγκαία και απαραίτητη συνθήκη για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών.

Ώρα για Χριστουγεννιάτικες ιστοδραστηριότητες.

Πάντα με μέτρο!!!

Προσοχή: Για να λειτουργήσουν κάποιες από τις παρακάτω δραστηριότητες θα πρέπει να έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας τον Adobeflashplayer και στη συνέχεια να επιτρέψετε την ενεργοποίησή του.(ενεργοποίηση του Flash Player στον Google Chrome και στον Mozilla Firefox

Πόσες μέρες έχουν μείνει μέχρι τα Χριστούγεννα;

Χιονάνθρωπος που χορεύει

Μουσικό χριστουγεννιάτικο δέντρο

Χριστουγεννιάτικα καμπανάκια (Απλά πατήστε ένα κλικ με το ποντίκι σας πάνω σε ένα καμπανάκι και μετά πατήστε τα πλήκτρα Α – Κ και Ζ – Μ)

Χριστουγεννιάτικα παζλ (1 2 3 4 5 6 7 8 9

Στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο-1

Στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο-2

Φτιάξε έναν χιονάνθρωπο-1

Φτιάξε έναν χιονάνθρωπο-2

Φτιάξε ένα μπισκοτο-καραμελόσπιτο

Εξάσκηση στις πράξεις με τον ΑγιοΒασίλη

Δημιουργία Χριστουγεννιάτικης κάρτας με το Iwishyouto

Το IWishYouTo είναι μία πολύ απλή ιστοσελίδα ζωγραφικής, μέσα από την οποία μπορείτε να δημιουργήσετε τις δικές σας ευχετήριες κάρτες, για να εκφράσετε τα συναισθήματά σας στα αγαπημένα σας πρόσωπα. Όταν τελειώσετε, σας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε όλες τις κινήσεις που κάνατε από την αρχή μέχρι το τέλος της δημιουργίας της κάρτας σας, δημιουργώντας αυτόματα ένα καρτούν (animation) και να λάβετε έναν μόνιμο σύνδεσμο (link) σε αυτό. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσεε ως φόντο για την κάρτα σας μία εικόνα από την συλλογή εικόνων της ιστοσελίδας, πατώντας στο κουμπί paste from photo gallery ή από το Διαδίκτυο, πατώντας στο κουμπί paste from Web (και τα δύο κουμπιά βρίσκονται στη δεξιά πλευρά της οθόνης). Δείτε μερικές από τις κάρτες που έχουν δημιουργήσει, παλαιότερα, μαθητές/τριες μου για να πάρετε ιδέες. ΚΑΡΤΑ1 ΚΑΡΤΑ2 ΚΑΡΤΑ3 ΚΑΡΤΑ4 ΚΑΡΤΑ5 ΚΑΡΤΑ6. Παρακολουθήστε κι ένα σύντομο βίντεο για τη δημιουργία, αποθήκευση και αποστολή με μήνυμα από την ητάξη μιας χριστουγεννιάτικης κάρτας, πατώντας κλικ εδώ. Είμαι σίγουρος ότι οι δικές κάρτες θα είναι πολύ πιο εντυπωσιακές από τη δική μου. Τις περιμένω με αποστολή μηνύματος. Καλές γιορτές με υγεία, ευτυχία και καλή πρόοδο παιδιά.

Στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο-3

Στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο, σύροντας τα στολίδια. Όταν τελειώσεις, πάτησε το κουμπί Done. Για να αποθηκεύσεις την εικόνα, πάτησε δεξί κλικ οπουδήποτε στην οθόνη σου κι επέλεξε Αποθήκευση εικόνας ως... Η εικόνα του χριστουγεννιάτικου δέντρου αποθηκεύθηκε στον φάκελο Στοιχεία λήψης στον υπολογιστή σου.

Χριστουγεννιάτικα μοτίβα

Επέλεξε επίπεδο δυσκολίας (Level1 ή Level2 ή Level3). Συμπλήρωσε τα μοτίβα που εμφανίζονται στο πάνω μέρος της οθόνης σου, πατώντας κλικ επάνω στο βαγονάκι (στο κάτω μέρος της οθόνης σου) που περιέχει το απαραίτητο αντικείμενο το οποίο έχει σχέση με τα Χριστούγεννα. Αν σου αρέσουν οι δραστηριότητες με μοτίβα πάτησε κλικ εδώ για ένα παρόμοιο παιχνίδι συμπλήρωσης μοτίβων με γεωμετρικά σχήματα.

Δώσε στο αρκουδάκι τα χριστουγεννιάτικα δώρα του

Αναγνώρισε τους αριθμούς από το 1 έως το 15 δίνοντας τα χριστουγεννιάτικα δώρα στο αρκουδάκι, με το ποντίκι σου (σύρε κι άσε).

Μέτρησε-Αντιστοίχισε-Ταξινόμησε 

Το μπισκοτο-ανθρωπάκι σε βοηθά να μετρήσεις, να αντιστοιχήσεις και να ταξινομήσεις τους αριθμούς από το 1 έως το 10.

Παίξε με τη συμμετρία

Βρες τη συμμετρική εικόνα ή το συμμετρικό σχήμα ή το συμμετρικό μοτίβο

Ταίριαξε τα ζευγάρια

Παρατήρησε προσεκτικά και ταίριαξε τα όμοια χριστουγεννιάτικα αντικείμενα, πριν να εξαντληθεί ο διαθέσιμος χρόνος. Απαιτεί υπομονή, συγκέντρωση, και παρατηρητικότητα. 

Χριστουγεννιάτικο μουσικό στεφάνι

Άκουσε προσεκτικά τη μουσική ακολουθία και προσπάθησε να την επαναλάβεις.

Χριστουγεννιάτικα Μαθηματικά

Εξασκήσου στα Μαθηματικά παίζοντας με μία μεγάλη ποικιλία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (απαρίθμηση, αντιστοίχιση, ταξινόμηση, ζευγαράκια του 10, του 20 και πολλά άλλα).

Στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο-4

Στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο, σύροντας τα στολίδια. Για να αποθηκεύσεις την εικόνα, πάτησε δεξί κλικ οπουδήποτε στην οθόνη σου κι επέλεξε Αποθήκευση εικόνας ως... και το χριστουγεννάτικο δέντρο αποθηκεύθηκε στον φάκελο Στοιχεία λήψης στον υπολογιστή σου ή χρησιμοποίησε το Εργαλείο Αποκομμάτων των Windows. Πάτησε κλικ εδώ για να παρακολουθήσεις ένα σύντομο βίντεο σχετική με τη χρήση του εργαλείου αποκομμάτων των Windows.

Φτιάξε έναν χιονάνθρωπο-3

Χρησιμοποίησε το ποντίκι σου για να σύρεις τα αντικείμενα στον χιονάνθρωπο. Για να αποθηκεύσεις την εικόνα, πάτησε δεξί κλικ οπουδήποτε στην οθόνη σου κι επέλεξε Αποθήκευση εικόνας ως... και ο χιονάνθρωπος αποθηκεύθηκε στον φάκελο Στοιχεία λήψης στον υπολογιστή σου ή χρησιμοποίησε το Εργαλείο Αποκομμάτων των Windows. Πάτησε κλικ εδώ για να παρακολουθήσεις ένα σύντομο βίντεο σχετική με τη χρήση του εργαλείου αποκομμάτων των Windows.

Βοήθησε το ξωτικό να μάθει την ώρα (Αγγλικά)

Επέλεξε επίπεδο δυσκολίας Level 1(Επίπεδο 1) ή Level 2(Επίπεδο2) ή Level 3(Επίπεδο 3). Σύρε με το ποντίκι σου τον λεπτοδείκτη και τον ωροδείκτη στη σωστή θέση και μετά έλεγξε αν η απάντησή σου ήταν σωστή πατώντας το κουμπί CHECK ANSWER.

Βοήθησε το ξωτικό να μάθει να μετράει χρήματα (Αγγλικά-Νόμισμα Δολλάριο)

Επέλεξε επίπεδο δυσκολίας Level 1(Επίπεδο 1) ή Level 2(Επίπεδο2) ή Level 3(Επίπεδο 3). Πάτησε κλικ στα νομίσματα ή/και στα χαρτονομίσματα στο συρτάρι της ταμειακής μηχανής, ανάλογα με το χρηματικό ποσό που σου ζητείται στο πλαίσιο πάνω αριστερά στην οθόνη σου. Αν εμφανιστεί, στο κέντρο του παραθύρου του παιχνιδιού, το πλαίσιο That's correct!, τότε η απάντησή σου ήταν σωστή.

ΑγιοΒασίλης χορευτής

Διασκέδασε με τον ΑγιοΒασίλη που χορεύει. Πρόσθεσε ή αφαίρεσε χριστουγεννιάτικα δέντρα πατώντας κλικ στις χιονόμπαλες κάτω από τη λέξη TREESΆλλαξε το είδος του χορού του ΑγιοΒασίλη πατώντας κλικ στις χιονόμπαλες κάτω από τη λέξη DANCESΆλλαξε το είδος της μουσικής που ακούγεται πατώντας κλικ στις χιονόμπαλες κάτω από τη λέξη MUSIC.

Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια

Διακόσμησε τους εξωτερικούς τοίχους του σπιτιού με χριστουγεννιάτικα λαμπάκια. Σύρε με το ποντίκι για να κρεμάσεις τα λαμπάκια στο σπίτι. 

Άναψε το χριστουγεννιάτικο δέντρο

Ανάψε το χριστουγεννιάτικο δέντρο συνδέοντας τα φώτα. Κάντε κλικ στα καλώδια ή/και στα λαμπάκια για να περιστραφούν. Όταν πραγματοποιείται μία σύνδεση, τότε ανάβουν τα λαμπάκια.

Προσοχή: Για ορισμένα από τα παρακάτω παραμύθια θα πρέπει να έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας τον Adobeflashplayer (ξετσεκάρετε τα δύο τετράγωνα στη μέση της σελίδας που εμφανίζεται για να μην εγκαταστήσετε τα αντιϊκό εργαλεία της Mcafee και πατήστε κλικ στο DownloadFlashPlayer) και στη συνέχεια να επιτρέψετε την ενεργοποίησή του.(ενεργοποίηση του Flash Player στον Google Chrome και στον Mozilla Firefox

Τὸ κοριτσάκι μὲ τὰ σπίρτα

Το βιβλίο των δικών σου Χριστουγέννων

Η πολιτεία που δεν είχε Χριστούγεννα

Ο καλικάντζαρος που έχασε το δρόμο

Ο μικρός Γρηγόρης και ο καλόκακος λύκος

Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει

Οι βρώμικες κάλτσες του Άη Βασίλη

Η μαγεία των Χριστουγέννων

Στη Βουνοπλαγιά της Χαράς

Πού πήγαν τα Χριστούγεννα;

Γράμμα επείγον για τον Άγιο Βασίλη

Νεράιδα πάνω στο έλατο

Το ταξίδι του Άη Βασίλη

Ο Ευχούλης

Επιχείρηση Καλικαντζαροσκοπεία

Η στενή επίβλεψη των γονέων αποτελεί αναγκαία και απαραίτητη συνθήκη για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών.

Πατήστε κλικ εδώ για να μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα  Cooltext, η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε εντυπωσιακά λογότυπα (logos). Επιλέξτε  το λογότυπο που επιθυμείτε ανάμεσα στα 128 πρότυπα που είναι διαθέσιμα και στη συνέχεια πατήστε κλικ στο πλαίσιο Logo Text και πληκτρολογήστε το κείμενο που θέλετε. Μετά πατήστε κλικ στο Add Symbol αν επιθυμείτε να εισάγετε κάποιο σύμβολο. Επιλέξτε το είδος της γραμματοσειράς πατώντας κλικ στο Font – δυστυχώς δεν υποστηρίζουν όλες οι γραμματοσειρές ελληνικά – και ρυθμίστε το μέγεθος της γραμματοσειράς από το Text Size. Επίσης, μπορείτε να ορίσετε το χρώμα της γραμματοσειράς (Text Color) στην καρτέλα Logo καθώς και το είδος και το χρώμα σκίασης στην καρτέλα Shadow.  Ακόμη, στην καρτέλα Image μπορείτε να ορίσετε τη στοίχιση, το πλάτος, το ύψος  και το χρώμα φόντου του λογότυπου που θα παραχθεί. Τέλος, πατήστε κλικ στο Create Logo  και το λογότυπό σας είναι έτοιμο. Μπορείτε να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας (Download) ή να το τροποποιήσετε (Edit), αλλά για να πάρετε τον κώδικα HTML και να το ενσωματώσετε στην ιστοσελίδα σας(Get HTML) ή να το στείλετε με e-mail στους φίλους σας (Email) πρέπει να δημιουργήσετε λογαριασμό (Create a New Account). 

ΠΡΟΣΟΧΗ στα πιθανά διαφημιστικά μηνύματα (Ads by Google)

Δημιουργήστε κι εσείς τα δικά σας λογότυπα.

Καλή και δημιουργική ενασχόληση!!!

 

Πατήστε κλικ εδώ για να μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα Autodraw, η οποία είναι ικανή να βγάλει έναν μικρό Πικάσο μέσα από τον καθένα μας και μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε τα δικά μας έργα τέχνης. Το web εργαλείο της εταιρείας Google χρησιμοποιεί τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για να μαντέψει τι ακριβώς θέλετε να σχεδιάσετε και σας εμφανίζει προτάσεις για να μετατρέψετε αναλόγως το σχέδιό σας.

Το AutoDraw είναι δωρεάν, λειτουργεί σε όλες τις πλατφόρμες (smartphone, tablet, υπολογιστή) και η χρήση του είναι εξαιρετικά απλή. Διαθέτει βασικές λειτουργίες ζωγραφικής, όπως ρύθμιση πάχους πινέλου, επιλογή χρώματος σχεδίασης (40 διαφορετικά χρώματα), δημιουργία αυτόματου σχήματος (κύκλος, τετράγωνο ή ορθογώνιο, τρίγωνο), εισαγωγή κειμένου, εργαλείο γεμίσματος με χρώμα (Fill), εργαλείο επιλογής-μετακίνησης και δυνατότητα αποθήκευσης σε PNG μορφή εικόνας.

Επιλέξτε το εργαλείο Αυτόματη σχεδίαση (Autodraw) κι αρχίστε να σχεδιάζετε. Το AutoDraw θα αρχίσει να κάνει εικασίες για το τι προσπαθείτε να απεικονίσετε, προτείνοντάς σας έτοιμες εναλλακτικές εκδοχές σχεδιασμένες από επαγγελματίες καλλιτέχνες. Αν πατήσετε μία από αυτές τις επιλογές, θα αντικατασταθεί το σκίτσο σας και στη συνέχεια θα έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε το μέγεθος ή να το μετακινήσετε στη σελίδα.  Εάν πάλι  αυτό που σχεδιάσατε σας αρέσει και δεν θέλετε να το αντικαταστήσετε, μπορείτε να επιλέξετε την απλή μορφή σχεδίασης (Draw) και όχι την αυτοματοποιημένη (AutoDraw) και να το κρατήσετε ως έχει.

Η εφαρμογή μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη για μαθητές που οι σχεδιαστικές τους ικανότητες δεν είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένες. Θα πρέπει όμως να χρησιμοποιείται με φειδώ δίνοντας πάντα την ευκαιρία στον μαθητή, όταν ζωγραφίζει, να εκφράζεται με το προσωπικό του στυλ ενεργοποιώντας τη φαντασία αλλά και την καλλιτεχνική ευαισθησία του.

Παρακολουθήστε παρακάτω ένα βίντεο στο οποίο περιγράφονται οι δυνατότητες του Autodraw.

Δημιουργήστε κι εσείς τα δικά σας αριστουργήματα.

Καλή και δημιουργική ενασχόληση!!!

 

Το καλειδοσκόπιο είναι ένα οπτικό όργανο που συνηθίζεται να χρησιμοποιείται και ως παιδικό παιχνίδι. Πρόκειται για έναν σωλήνα που από τη μία άκρη του τοποθετείται στο μάτι του χρήστη και από την άλλη έχει διαφανές κάλυμμα που επιτρέπει τη διέλευση του φωτός. Στο εσωτερικό, κατά μήκος του σωλήνα βρίσκονται κάτοπτρα, ενώ το διαφανές κάλυμμα στην άκρη του είναι διπλό και στο εσωτερικό του βρίσκονται μικρά κομμάτια από γυαλί. Τα κάτοπτρα αντανακλούν το εισερχόμενο φως με τέτοιον τρόπο ώστε να εμφανίζονται συμμετρικές εικόνες από τα μικρά κομμάτια γυαλί. Με την περιστροφή του σωλήνα τα κομματάκια κινούνται και έτσι δημιουργούνται διαφορετικοί σχηματισμοί.

Πατήστε κλικ εδώ για να μεταφερθείτε σε μία ιστοσελίδα που διευκολύνει τον καθένα μας να γίνει ζωγράφος και να δημιουργήσει τα δικά του έργα τέχνης. Απλά σύρετε το ποντίκι γύρω από τον καμβά και διασκεδάστε.

Στη συνέχεια, διαβάστε παρακάτω τι κάνουν τα διάφορα κουμπιά και επιλογές.

Bg: Επιλογή χρώματος φόντου.

Brush Size: Αλλαγή μεγέθους πινέλου σχεδίασης.

DynaBrush: Επιλέξτε αυτό το πλαίσιο για να κάνετε το μέγεθος του πινέλου να αλλάζει με τυχαίο τρόπο καθώς ζωγραφίζετε.

Autodraw: Αυτόματη σχεδίαση.

Print: Εκτύπωση εικόνας.

Clear: Άδειασμα του καμβά σχεδίασης.

Save Image: Αποθήκευση της εικόνας στον υπολογιστή σας ως αρχείο εικόνας png.

Ακριβώς κάτω από τον καμβά σχεδίασης υπάρχει μία σειρά κουμπιών με έτοιμα μοτίβα σχεδίασης. Πατήστε κλικ στο πρώτο κουμπί (αυτό με το λευκό χρώμα) για να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο χρώμα σχεδίασης, αλλιώς επιλέξτε ένα από τα έτοιμα μοτίβα σχεδίασης. Το πινέλο θα αλλάξει χρώμα αυτόματα καθώς σύρετε το ποντίκι σας. Σύρετε τη γραμμή κύλισης προς τα δεξιά για να αποκαλύψετε περισσότερα έτοιμα μοτίβα σχεδίασης.

Δημιουργήστε κι εσείς τα δικά σας αριστουργήματα.

Καλή και δημιουργική ενασχόληση!!!

[ΠΗΓΗ]

https://el.wikipedia.org

Το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ σε συνεργασία με την ομάδα Retroclub, οργάνωσαν αυτή την έκθεση η οποία αφορά την ιστορική εξέλιξη των υπολογιστών και των παιχνιδομηχανών. Η έκθεση παρουσιάστηκε στο κοινό το 2015, στην αίθουσα Περιοδικών Εκθέσεων του ΝΟΗΣΙΣ.

Έχετε χρησιμοποιήσει Spectrum ή Commodore; Έχετε παίξει με Atari ή Nintendo; Η μήπως δεν έχετε ακούσει ποτέ γι’ αυτά; Ελάτε στο ΝΟΗΣΙΣ για να θυμηθείτε οι παλιότεροι και να μάθετε οι νεότεροι. Ακολουθήστε τη χρονογραμμή και χαθείτε στον μαγευτικό κόσμο των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των παιχνιδομηχανών βλέποντας την εξέλιξή τους μέσα στα χρόνια. Παρακολουθήστε στιγμιότυπα από τα δημοφιλέστερα video games και παίξτε σε πραγματικά arcades. Θυμηθείτε διαφημίσεις από μια άλλη εποχή και φυλλομετρήστε τεύχη του Pixel, του PCMaster και του User. Δείτε τον γίγαντα ΙΒΜ 1620, τον πρώτο υπολογιστή που ήρθε στην Βόρεια Ελλάδα, μεγέθους δύο δωματίων.

Πατήστε κλικ εδώ για να περιηγηθείτε εικονικά στην έκθεση.

Πατήστε κλικ εδώ για να δείτε κι άλλους παλιούς υπολογιστές.

Το «Τρέξε Μάρκο» είναι  ένα ελληνικό εκπαιδευτικό παιχνίδι που διδάσκει προγραμματισμό σε παιδιά ηλικίας 6-12 ετών. Μέσα από το παιχνίδι τα παιδιά εξοικειώνονται με τη λογική του προγραμματισμού και θα είναι πιο εύκολο στο μέλλον να κατανοήσουν πιο σύνθετες γλώσσες προγραμματισμού. Για να πετύχει τον στόχο του ο ο Μάρκο ή η Σοφία χρειάζεται τη βοήθεια των μικρών προγραμματιστών, δηλαδή τη δική σας βοήθεια. 

Πατήστε κλικ εδώ ή στην παραπάνω εικόνα για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα και να κάνετε τα πρώτα σας βήματα στον προγραμματισμό.

Μουσεία-Ελλάδα

Μουσεία-Ευρώπη

Η στενή επίβλεψη των γονέων αποτελεί αναγκαία και απαραίτητη συνθήκη για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών.

ΠΡΟΣΟΧΗ στα πιθανά διαφημιστικά μηνύματα (Ads by Google)

Matific 

Το Matific καλύπτει την ύλη των Μαθηματικών όλων των τάξεων του Δημοτικού, βυθίζοντας τους μαθητές σε μια συναρπαστική πλατφόρμα εκμάθησης, ώστε να αποκτούν γνώσεις με παιχνιδιάρικο και δημιουργικό τρόπο. Πατήστε κλικ εδώ για να ξεκινήσετε και στο νέο παράθυρο επιλέξτε την τάξη σας.

Hoodamath

Πατήστε κλικ εδώ για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα hoodamath, μία ιστοσελίδα με δωρεάν εκπαιδευτικά παιχνίδια Μαθηματικών για όλες τις τάξεις του Δημοτικού κι όχι μόνο.

Pbskids

Πατήστε κλικ εδώ για να μεταβείτε στα δωρεάν εκπαιδευτικά παιχνίδια Μαθηματικών της ιστοσελίδας pbskids, του δημοφιλέστερου παρόχου εκπαιδευτικού τηλεοπτικού προγράμματος σε δημόσιους τηλεοπτικούς σταθμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Καλή και δημιουργική ενασχόληση!!!

Θυμηθείτε, όμως,

πάντα με μέτρο, με επίβλεψη και βοήθεια από κάποιον ενήλικα.

Πατήστε κλικ εδώ για να δημιουργήσετε το δικό σας ρομπότ. Πατήστε κλικ στα εικονίδια κάτω από την περιοχή συναρμολόγησης κι έπειτα σύρετε τα εξαρτήματα-ανταλλακτικά που επιθυμείτε για την κατασκευή του (κεφάλι, σώμα, χέρια, πόδια κλπ.). Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ σ' ένα εξάρτημα του ρομπότ στη σκηνή για να το μετακινήσετε, να το κάνετε μεγαλύτερο ή μικρότερο και να τα περιστρέψετε. Μόλις τελειώσετε, μπορείτε να πατήσετε κλικ στο εικονίδιο MENU και μετά να εκτυπώσετε (1ο εικονίδιο) ή να αποθηκεύσετε (2ο εικονίδιο) τη δημιουργία σας ή να ξεκινήσετε την κατασκευή ενός νέου ρομπότ (START OVER). Εάν θέλετε πατήστε κλικ στο κουμπί εκτύπωσης για να εισάγετε το όνομά σας, να βαφτίσετε το ρομπότ σας και να γράψετε μια σύντομη παράγραφο σχετικά με αυτό (τι μπορεί ή δεν μπορεί να  κάνει, πώς του δίνετε εντολές, πόσο χρόνο σας πήρε η κατασκευή ή ότι άλλο κρίνετε εσείς. Δυστυχώς δεν υποστηρίζονται τα ελληνικά. 

Δημιουργήστε κι εσείς τα δικά σας αριστουργήματα.

Καλή και δημιουργική ενασχόληση!!!

Θυμηθείτε, όμως,

πάντα με μέτρο, με επίβλεψη και βοήθεια από κάποιον ενήλικα.

Πατήστε κλικ εδώ ή στην παραπάνω εικόνα για να μάθετε χορό σ' ένα ρομποτάκι.

Αρχικά, επιλέξτε ρομπότ πατώντας κλικ στο αριστερό ή στο δεξί βέλος στην οθόνη σας και πατήστε κλικ στο κουμπί LET'S DANCE!  το οποίο βρίσκεται κάτω από το ρομπότ. Έπειτα, επιλέξτε μουσική (ELECTRO, POP, FUNK, ROCK) από το μενού στην πάνω δεξιά πλευρά της οθόνης σας. Ρυθμίστε την κίνηση του κεφαλιού (πάνω-κάτω, αριστερά-δεξιά), του αριστερού και του δεξιού μπράτσου, του αριστερού και του δεξιού πήχη και των ποδιών (πάνω-κάτω, αριστερά-δεξιά). Η ρύθμιση των κινήσεων μπορεί να γίνει είτε σύροντας τα κόκκινα κυκλάκια πάνω στις λωρίδες κύλισης είτε πατώντας το κουμπί CODE MODE-> και στη συνέχεια αλλάζοντας τους αριθμούς που αντιστοιχούν στις κινήσεις. Επιλέγοντας τον 2ο τρόπο (code mode) μπορείτε να δείτε και τον κώδικα (εντολές) που κατευθύνει την κίνηση του ρομπότ.

Το Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής, το μοναδικό στο είδος του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ξεκίνησε τις δραστηριότητες του το 2009 και από το 2012 αποτελεί τον πρώτο επίσημο φορέα στην Ελλάδα που συγκεντρώνει τη γνώση για την εξέλιξη στο χώρο της πληροφορικής από το 1970 μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1990 σε έναν ενιαίο χώρο. Πρόκειται για ένα εγχείρημα που βασίζεται στις δωρεές υπολογιστών, λογισμικού και άλλων αντικειμένων από το χώρο της Πληροφορικής, προερχόμενες από ιδιώτες, δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς, καθώς και από εκπαιδευτικούς και άλλους φορείς. Με περισσότερους από 280 ηλεκτρονικούς υπολογιστές και περισσότερα από 5.400 άλλα αντικείμενα από τον χώρο της πληροφορικής, η συλλογή του Ελληνικού Μουσείου Πληροφορικής, η μεγαλύτερη και σημαντικότερη στην Ελλάδα, προσφέρει ένα μοναδικό ταξίδι στο τεχνολογικό παρελθόν.

Πατήστε κλικ εδώ για μια εικονική περιήγηση στις αίθουσες του Ελληνικού Μουσείου Πληροφορικής.

Όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του μουσείου: Η ζωή μας είναι γεμάτη τεχνολογία. Τα τεχνολογικά προϊόντα του σήμερα είναι η ανακάλυψη του χθες και το ρετρό επίτευγμα του αύριο. Είδαμε μια φανταστική ευκαιρία να αναδύεται μέσα από τις ραγδαίες εξελίξεις στον χώρο της πληροφορικής: την ευκαιρία να αναδείξουμε τη σημασία της τεχνολογικής προόδου που οδήγησε σε ένα πλήρως ψηφιακό παρόν και θα συμβάλει σε ένα απρόβλεπτο τεχνολογικά μέλλον

Πατήστε κλικ εδώ για να δημιουργήσετε τη δική σας σύνθεση χρησιμοποιώντας ωραίες πολύχρωμες καμπύλες γραμμές. Επιλέξτε ένα από τα δέκα διαθέσιμα χρώματα στην αριστερή πλευρά της οθόνης σας. Ρυθμίστε το μήκος και το πάχος της καμπύλης από τις λωρίδες κύλισης στη δεξιά πλευρά της οθόνης σας. Πατήστε κλικ και σύρετε το ποντίκι σας στον καμβά για να δημιουργήσετε τα δικά σας αριστουργήματα. Όποτε θέλετε να ξεκινήσετε από την αρχή ή να αδειάσετε τον καμβά σας πατήστε το κουμπί Clear

Το myoctocat είναι μια απλή αλλά διασκεδαστική ιστοσελίδα (στα αγγλικά)  με την οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν χαρακτήρα επιλέγοντας το σώμα, το πρόσωπο, τα μάτια, το στόμα, τα μαλλιά, τα ρούχα, τα παπούτσια, τα αξεσουάρ, κλπ. Τον χαρακτήρα αυτόν μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε και ως avatar, αντί για τη φωτογραφία μας, προκειμένου να προστατέψουμε τα προσωπικά μας δεδομένα. 

Πατήστε κλικ εδώ για να δημιουργήσετε τη δική σας χταποδογατούλα.

Πατήστε κλικ εδώ για να πάρετε ιδέες από τη συλλογή (gallery)

Όταν ολοκληρώσετε τη δημιουργία σας, πατήστε κλικ στο κουμπί  (Share) και μετά στο κουμπί  . Συμπληρώστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ατόμου στο οποίο θέλετε να τη στείλετε με μήνυμα και πατήστε κλικ στο κουμπί SEND EMAIL.

Η ξακουστή βιβλιοθήκη της μάγισσας Σουμουτού είναι διαθέσιμη και ανοιχτή σε όλους κάθε μέρα και ολόκληρο το 24ωρο. Η Σουμουτού έχει τον τίτλο της πιο σοφής μάγισσας και τις περιπέτειές της εξιστόρησε η εικονογράφος και συγγραφέας Βάσω Ψαράκη σε μια σειρά βιβλία. Είκοσι τρία από τα βιβλία που κρύβονται στα ράφια της ξακουστής βιβλιοθήκης της τα διαβάζουν δυνατά η Ηλέκτρα Γεννατά και ο Θανάσης Χαλκιάς.

Πάτησε κλικ εδώ και μετά ψάξε και βρες στη βιβλιοθήκη το παραμύθι που θα διαβάσεις σήμερα.

Δημιουργήστε γρήγορα και εύκολα κόμικ με το ToonyTool. Δεν χρειάζεται να κάνετε εγγραφή και να δημιουργήσετε λογαριασμό.

  • Πατήστε κλικ στο Backgrounds για να επιλέξετε μία εικόνα για φόντο.
  • Πατήστε κλικ στο Characters για να επιλέξετε τους χαρακτήρες του κόμικ σας.
  • Πατήστε κλικ στο Bubbles για να προσθέσετε συννεφάκια κειμένου ή σκέψης και μετά πατήστε διπλό κλικ για να εισάγετε κείμενο μέσα στο συννεφάκι.
  • Πατήστε κλικ στο Props για να προσθέσετε κάποιο αντικείμενο.
  • Πατήστε κλικ στο κουμπί Email (στο κάτω μέρος της οθόνης σας και κάτω από το κόμικ) για να στείλετε το κόμικ σας με ηλεκτρονικό μήνυμα σε όποιον επιθυμείτε. Στο παράθυρο που εμφανίζεται συμπληρώστε:
    • Το όνομά σας (Your name).
    • Την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (Your email address).
    • Την ηλεκτρονική διεύθυνση του παραλήπτη (Recipient email address), δηλαδή του ατόμου που θέλετε να στείλετε το μήνυμα.
    • Το θέμα (Subject) του κόμικ σας.
    • Ένα σύντομο κείμενο-μήνυμα (Your message).

Δημιουργήστε κι εσείς τα δικά σας κόμικς.

Καλή και δημιουργική ενασχόληση!!!

Θυμηθείτε, όμως,

πάντα με μέτρο, με επίβλεψη και βοήθεια από κάποιον ενήλικα.

«Χωρίς μουσική η ζωή θα ήταν ένα λάθος» (Φρίντριχ Νίτσε)

Η ενασχόληση των παιδιών με τη μουσική προσφέρει το σωστό συναισθηματικό υπόβαθρο για να αναπτυχθούν κι ενισχύει την απόδοσή τους σε άλλα μαθήματα, όπως τα μαθηματικά ή οι γλώσσες. Η παροχή μουσικής εκπαίδευσης προσφέρει ανεκτίμητες μεταβιβάσιμες δεξιότητες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλη τη σταδιοδρομία και την επαγγελματική εξέλιξη ενός ατόμου. Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο χρόνος που αφιερώνεται στη μουσική και τις τέχνες, συμβάλλει ουσιαστικά στη βελτίωση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων και στην ανάπτυξη πλήρως ολοκληρωμένων πολιτών.

Το Μουσικό Εργαστήριο του Chrome της Google είναι ένας ιστότοπος που καθιστά την εκμάθηση μουσικής πιο εύκολη μέσω διασκεδαστικών και διαδραστικών πειραμάτων. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διερεύνηση του κόσμου της μουσικής και την αναζήτηση της σχέσης της με τα μαθηματικά, τη φυσική και την τέχνη. Αποτελεί μια συλλογή μουσικών πειραμάτων που επιτρέπουν  την εκμάθηση βασικών εννοιών, όπως ρυθμός, αρμονία, συγχορδίες, σύνθεση κλπ. με παιγνιώδη τρόπο. Η αλληλεπίδραση στα περισσότερα πειράματα είναι απλή και γίνεται μέσω του ποντικιού.

Πατήστε κλικ εδώ για να επισκεφθείτε το Μουσικό Εργαστήριο από τάμπλετ, κινητό τηλέφωνο ή υπολογιστή. Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε λογαριασμό, απλά πατήστε κλικ σε μία από τις εφαρμογές της συλλογής και ξεκινήστε.

Shared Piano

Παίξτε πιάνο στο διαδίκτυο ζωντανά και ομαδοσυνεργατικά.

Song Maker

Συνθέστε τη δική σας μουσική.

Rhythm

Πειραματιστείτε με τους δικούς σας ρυθμούς.

Spectogram

Συγκρίνετε φασματογραφήματα ήχων από το μικρόφωνό σας, διάφορα μουσικά όργανα, αντικείμενα κλπ.

Sound Waves

Δείτε τα ηχητικά κύματα που παράγουν τα πλήκτρα ενός εικονικού πιάνου.

Arpeggios

Aκούστε αρπίσματα (με επιλογή πιάνου ή άρπας) και επιλέγοντας τον τόνο και την ταχύτητα που επιθυμείτε.

Kandinsky

Μετατρέπει ό, τι σχεδιάζετε (γραμμές, σχήματα, κλπ.) σε ήχο.

Voice Spinner

Πειραματιστείτε με τη φωνή σας περιστρέφοντας τον τροχό.

Harmonics

Δείτε οπτικοποιημένες συχνότητες και πως μπορείτε να δημιουργήσετε συγχορδίες. 

Piano Roll

Πειραματιστείτε με γνωστά μουσικά κομμάτια.

Oscillators

Πειραματιστείτε με τις συχνότητες και τις ταλαντώσεις.

Strings

Eξερευνήσετε τη μαθηματική σχέση μεταξύ του του μήκους μιας χορδής και του τόνου. Για παράδειγμα η δεύτερη χορδή έχει το μισό μήκος της πρώτης και παίζει την ίδια νότα μια οκτάβα ψηλότερα.

Melody Maker

Συνθέστε τη δική σας μελωδία.

Chords

Aκούστε μείζονες και ελάσσονες συγχορδίες. 

[ΠΗΓΕΣ]

www.esos.gr

www.techgear.gr

Η συλλογή πειραμάτων του Peter Blascovich είναι αποτέλεσμα της έρευνάς του στον τομέα της τέχνης, των γραφικών, των μαθηματικών και της φυσικής. Συνδυάζει διαφορετικά θέματα και δημιουργεί νέους τρόπους έκφρασης. Όπως αναφέρει Πιστεύω ότι κάθε άτομο είναι δημιουργικό, απλά, οι άνθρωποι φοβούνται να αρχίσουν να δημιουργούν. Νομίζω ότι είναι σημαντικό το άτομο να βρει λίγο χρόνο για να δημιουργήσει, είτε πρόκειται για τέχνη είτε για μουσική ή γραφή ή χορό ή προγραμματισμό.

Πειραματιστείτε κι εσείς πατώντας κλικ στους παρακάτω συνδέσμους.

Flame Painter Experimental

Fluid Fire Simulation 3

Fluid Water Simulation 3

Amberlight Experimental

Fluid Painter

Dust Motion Effect

BioLaboratory

Magic Effect

Fluidz

3D Fields

Magnets

Rebelle Experimental

Δημιουργήστε κι εσείς τα δικά σας αριστουργήματα.

Καλή και δημιουργική ενασχόληση!!!

Θυμηθείτε, όμως,

πάντα με μέτρο, με επίβλεψη και βοήθεια από κάποιον ενήλικα.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -