Μάθημα : Τ.Π.Ε. (Ε' & Στ' ΤΑΞΗ)
Κωδικός : 9050395170
9050395170 - ΗΛΙΑΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
Περιγραφή Μαθήματος

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -
Η στενή επίβλεψη των γονέων αποτελεί αναγκαία και απαραίτητη συνθήκη για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών.
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Ε' - Στ' Δημοτικού)
Η στενή επίβλεψη των γονέων αποτελεί αναγκαία και απαραίτητη συνθήκη για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών.
Με τη βοήθεια ενός ενήλικα, αν δεν τα καταφέρνετε μόνοι σας, κατεβάστε στον υπολογιστή σας μερικά από τα προγράμματα που χρησιμοποιούμε και στο εργαστήριο.
Το Tuxpaint είναι ένα εξαιρετικό πρόγραμμα ζωγραφικής για παιδιά που τα βοηθάει να μάθουν να ζωγραφίζουν και να χειρίζονται τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Είναι μεταφρασμένο και στα ελληνικά και υποστηρίζει τα περισσότερα λειτουργικά συστήματα. Περισσότερα για το λογισμικό θα βρείτε στον επίσημο δικτυακό του τόπο ενώ υλικό στα ελληνικά υπάρχει και στο ιστολόγιο της ελληνικής κοινότητας χρηστών. Παρ’ όλο που απευθύνεται σε παιδιά, το πρόγραμμα δεν περιορίζεται σε απλές λειτουργίες σχεδίασης, αλλά περιλαμβάνει μία σειρά από χαρακτηριστικά, όπως: αρκετά χαριτωμένα εφέ (ουράνιο τόξο, ξεθώριασμα, φούσκες), αυτόματο χρωματισμό πλαισίων και επιφανειών, εισαγωγή κειμένου, πλαίσια, image gallery και πολλά ακόμη διασκεδαστικά και ενδιαφέροντα.
Το Apache OpenOffice είναι ένα ολοκληρωμένο πακέτο εφαρμογών γραφείου ανοιχτού κώδικα. Περιλαμβάνει: Επεξεργαστή Κειμένου (Writer), Υπολογιστικό Φύλλο (Calc), Δημιουργό Παρουσιάσεων (Ιmpress), Πρόγραμμα Σχεδίασης (Draw), Βάση Δεδομένων (Base) και Επεξεργαστή Εξισώσεων (Math). Λειτουργεί σε όλες τις γνώστες πλατφόρμες λειτουργικών συστημάτων: Windows, Linux και Μac, ενώ υποστηρίζει άψογα και την Ελληνική γλώσσα, χάρη στην προσπάθεια των εθελοντών και πολλών χρηστών όπως κι εσάς. Διαθέτει την ίδια λειτουργικότητα με άλλα δημοφιλή προγράμματα εφαρμογών γραφείου (όπως το MS Office) και έτσι αποτελεί την ιδανική λύση για επιχειρήσεις, σχολεία και οργανισμούς, καθώς μπορούν να το αποκτήσουν ελεύθερα. Το OpenOffice χρησιμοποιεί το ανοιχτό OpenDocument φορμάτ, ενώ μπορεί να διαβάζει και να γράφει αρχεία Word, Excel και PowerPoint.
Αφού κατεβάσετε το αρχείο εγκατάστασης της έκδοσης που επιθυμείτε ανάλογα με το λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή σας, από εδώ, κάνετε διπλό κλικ σε αυτό και ακολουθείτε τις οδηγίες του προγράμματος. Πατήστε κλικ εδώ για να διαβάσετε αναλυτικές οδηγίες εγκατάστασης της τελευταίας ελληνικής έκδοσης του OpenOffice v.4.1.7 για Windows. Τέλος, πατήστε κλικ εδώ ή εδώ για να διαβάσετε έναν αναλυτικό οδηγό χρήσης του OpenOffice.
Το LibreOffice είναι μια δωρεάν διαθέσιμη, πλήρως εξοπλισμένη σουίτα γραφείου Ανοικτού Κώδικα, για διανομές Linux, Macintosh και Windows, η οποία σας παρέχει έξι (6) εφαρμογές, πλούσιες σε χαρακτηριστικά, για όλη την παραγωγή εγγράφων σας, καθώς και για την κάλυψη των αναγκών διαχείρισης των δεδομένων σας.
Ο Επεξεργαστής κειμένων Writer (αντίστοιχο με το Microsoft Word), το Υπολογιστικό φύλλο Calc (αντίστοιχο με το Microsoft Excel), η εφαρμογή Παρουσίασης διαφανειών Impress (αντίστοιχο με το Microsoft PowerPoint), το πρόγραμμα Σχεδίασης / Ζωγραφικής Draw, το πρόγραμμα Διαχείρισης μαθηματικών τύπων και Υπολογισμών Math και τέλος, η εφαρμογή Βάσης δεδομένων Base (αντίστοιχο με τη Microsoft Access). Το LibreOffice μπορεί επίσης να ανοίγει και να αποθηκεύει έγγραφα σε πολλές άλλες μορφές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που χρησιμοποιούνται από διάφορες εκδόσεις του Microsoft Office.
Πατήστε κλικ εδώ για να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας το αρχείο εγκατάστασης του LibreOffice για Windows κι έπειτα στο κάτω μέρος της οθόνης πατήστε κλικ στο
Πατήστε κλικ εδώ για να διαβάσετε αναλυτικές οδηγίες εγκατάστασης του LibreOffice κι εδώ για να διαβάσετε ένα αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης του.
Η στενή επίβλεψη των γονέων αποτελεί αναγκαία και απαραίτητη συνθήκη για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών.
Εγκατάσταση Scratch v1.4 (1η έκδοση)
Εγκατάσταση Scratch v2.0 (2η έκδοση)
Εγκατάσταση Scratch v3.0 (3η έκδοση)
Βιβλίο «Δημιουργώ παιχνίδια στο Scratch»
Δημιουργία παιχνιδιού (Λαβύρινθος) στο Scratch v2.0
Διαδραστική επίδειξη με μορφή βιντεομαθήματος ανάπτυξης παιχνιδιού λαβύρινθου στο Scratch.
Διαδραστική επίδειξη με μορφή βιντεομαθήματος με στόχο την κατανόηση της δομής επανάληψης και της εντολής "για πάντα" στο προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch v.1.4. Ως παράδειγμα στην επίδειξη χρησιμοποιείται η κατασκευή της επαναληπτικής κίνησης των φτερών ενός ανεμόμυλου.
Δημιουργία μιας απλής αριθμομηχανής στο Scratch
Διαδραστική επίδειξη με μορφή βιντεομαθήματος μιας ολοκληρωμένης δραστηριότητας προγραμματισμού στο Scratch v.1.4 με στόχο τη δημιουργία μιας απλής αριθμομηχανής των τεσσάρων βασικών πράξεων. Μεταξύ άλλων προσεγγίζονται ο οπτικός/καθοδηγούμενος από γεγονότα προγραμματισμός, η δημιουργία μεταβλητών με περιορισμένο εύρος τιμών και η εκτέλεση απλών αριθμητικών πράξεων.
Διαδραστικό βιντεομάθημα για τη δημιουργία και διαχείριση μεταβλητών στο Scratch v.1.4. Αξιοποιεί την ιδέα ενός παιγνιδιού και χρησιμοποιεί ως παράδειγμα μεταβλητής τη διατήρηση του σκορ.
Δημιουργία εντολής (διαδικασίας) στο Scratch
Διαδραστική επίδειξη με μορφή βιντεομαθήματος μιας ολοκληρωμένης δραστηριότητας προγραμματισμού, με στόχο την κατανόηση και εφαρμογή της διαδικασίας δημιουργίας εντολών/διαδικασιών στο περιβάλλον προγραμματισμού Scratch v.1.4.
Διαδραστική επίδειξη με μορφή βιντεομαθήματος (tutorial) με στόχο την κατανόηση και εφαρμογή των βασικών διαδικασιών διαχείρισης αρχείων και φακέλλων. Οι μαθητές καθοδηγούμενοι βήμα προς βήμα από τη διαδραστική επίδειξη υλοποιούν μια καθοδηγούμενη δραστηριότητα για τις βασικές λειτουργίες διαχείρισης αρχείων και φακέλων(αντιγραφή, μετακίνηση, διαγραφή, μετονομασία, δημιουργία). Χρησιμοποιώντας στη συνέχεια τον εικονικό διαχειριστή αρχείων της εφαρμογής, οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να πειραματιστούν υλοποιώντας μέσα από ένα παράδειγμα τις λειτουργίες αυτές, όπως περίπου θα έκαναν σε ένα πραγματικό περιβάλλον λειτουργικού συστήματος.
Αποθήκευση και διαχείριση αρχείων
Σύνθετη εφαρμογή που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με την οργάνωση και ταξινόμηση ηλεκτρονικών αρχείων και φακέλων.
Η στενή επίβλεψη των γονέων αποτελεί αναγκαία και απαραίτητη συνθήκη για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών.
Βοήθησε το τερατάκι να φτάσει στο ηλιοτρόπιο (Μάθημα3 - Λαβύρινθος)
Βοήθησε τον καλλιτέχνη να ολοκληρώσει το σχέδιο (Μάθημα3 - Καλλιτέχνης)
Βοήθησε τον καλλιτέχνη-τερατάκι να χρησιμοποιήσει συναρτήσεις (Μάθημα3 - Καλλιτέχνης - Συναρτήσεις)
Βοήθησε τη μέλισσα να μαζέψει το νέκταρ από τα λουλούδια (Μάθημα3 - Λειτουργίες Μέλισσας)
Βοήθησε το τερατάκι να φτάσει στο ηλιοτρόπιο (Μάθημα3 - Λαβύρινθος) - Προτεινόμενη Λύση
Βοήθησε τον καλλιτέχνη να ολοκληρώσει το σχέδιο (Μάθημα3 - Καλλιτέχνης) - Προτεινόμενη Λύση
Βοήθησε τον καλλιτέχνη-τερατάκι να χρησιμοποιήσει συναρτήσεις (Μάθημα3 - Καλλιτέχνης - Συναρτήσεις) - Προτεινόμενη Λύση
Βοήθησε τη μέλισσα να μαζέψει το νέκταρ από τα λουλούδια (Μάθημα3 - Λειτουργίες Μέλισσας) - Προτεινόμενη Λύση
Βοήθησε τη μέλισσα να ελέγξει τι υπάρχει κάτω από τα συννεφάκια (Μάθημα3 - Μέλισσα: Συνθήκες)
Βοήθησε το τερατάκι να βρει το μονοπάτι για το ηλιοτρόπιο (Μάθημα3-Λαβύρινθος:Συνθήκες)
Βοήθησε τη μέλισσα να ελέγξει τι υπάρχει κάτω από τα συννεφάκια (Μάθημα3 - Μέλισσα: Συνθήκες) - Προτεινόμενη Λύση
Βοήθησε το τερατάκι να βρει το μονοπάτι για το ηλιοτρόπιο (Μάθημα3-Λαβύρινθος:Συνθήκες) - Προτεινόμενη Λύση
Επιλέξτε Έγγραφα στο μενού αριστερά για να δείτε τις ασκήσεις στο Excel.
Επιλέξτε Έγγραφα και Πολυμέσα στο μενού αριστερά για να δείτε τις λύσεις τους.
Η πρώτη γνωριμία με τα υπολογιστικά φύλλα
Διαδραστική επίδειξη με μορφή βιντεομαθήματος με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με το περιβάλλον του λογισμικού υπολογιστικού φύλλου και την κατανόηση της έννοιας της διεύθυνσης κελιού.
Μορφοποίηση δεδομένων στο Υπολογιστικό Φύλλο
Διαδραστικό βιντεομάθημα για τη διαδικασία μορφοποίησης δεδομένων σε ένα υπολογιστικό φύλλο. Οι μαθητές, καθοδηγούμενοι από το βίντεο διερευνούν και υλοποιούν μια ολοκληρωμένη δραστηριότητα για τη μορφοποίηση δεδομένων στο υπολογιστικό φύλλο.
Εισαγωγή γραφήματος σε υπολογιστικό φύλλο (MS Office 2010)
Διαδραστική επίδειξη με μορφή βιντεομαθήματος με στόχο την κατανόηση και εφαρμογή της διαδικασίας δημιουργίας γραφήματος σε ένα υπολογιστικό φύλλο με το λογισμικό MS Office Excel. Οι μαθητές καθοδηγούμενοι βήμα προς βήμα από τη διαδραστική επίδειξη υλοποιούν μια καθοδηγούμενη δραστηριότητα για τη δημιουργία γραφήματος σε υπολογιστικό φύλλο.
Ένα διασκεδαστικό παιχνίδι εκμάθησης βασικών εννοιών προγραμματισμού για παιδιά. Για να πετύχει τον στόχο του ο ήρωας του παιχνιδιού, ο Μάρκο, χρειάζεται τη βοήθεια των μικρών προγραμματιστών, δηλαδή τη δική σας βοήθεια. Δώστε του τις κατάλληλες οδηγίες – εντολές …
Ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι εκμάθησης των βασικών δομών της ακολουθίας και επανάληψης. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να οδηγήσει τον ήρωα στη διαδρομή που επιλύει το πρόβλημα. Οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν τους δικούς τους αλγόριθμους, χρησιμοποιώντας πλακίδια εντολών, με στόχο την επίλυση ειδικά σχεδιασμένων προβλημάτων αυξανόμενης δυσκολίας. Απαιτείται η εγκατάσταση στον υπολογιστή σας του Unity ενός από τα πιο γνωστά και δηµοφιλή εργαλεία για την ανάπτυξη 3D ή 2D παιχνιδιών και εφαρµογών.
Γάτα και τυράκι (Μαθαίνω να προγραμματίζω)
Εκπαιδευτικό παιχνίδι διερεύνησης με στόχο την εισαγωγή των μικρών μαθητών στον σχεδιασμό και τη μοντελοποίηση λύσεων. Οι μαθητές εξοικειώνονται με τον βηματικό προγραμματισμό δίνοντας τις διαδοχικές εντολές μετακίνησης, με στόχο να ολοκληρώσουν επιτυχώς το παιγνίδι.
Τo Blockly Games περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών παιχνιδιών που διδάσκουν προγραμματισμό και ενθαρρύνουν τους προγραμματιστές του αύριο να εξερευνήσουν τις επιστήμες των υπολογιστών. Tα Blockly Games απαιτούν ελάχιστη ή καθόλου πληκτρολόγηση, γεγονός που καθιστά ευκολότερο για τους νέους ή αρχάριους προγραμματιστές να μάθουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού.
Το lightbot είναι ένα μικρό robot που περιμένει τις οδηγίες σου για να φτάσει σε κάθε μπλε πλακάκι της πίστας και να το «ανάψει». Υπάρχει η βασική έκδοση (flash) αλλά και οι premium εκδόσεις, διαθέσιμες στο google play και istore για tablets και άλλες κινητές συσκευές, για ηλικιακές ομάδες 4-8 και 9-12.
Προγραμματίζω με τις εντολές Χρώμα και Έλλειψη
Ανοιχτό περιβάλλον το οποίο εισάγει τους μαθητές του δημοτικού στον προγραμματισμό. Υποστηρίζει τη δημιουργία εικόνων με τη χρήση δύο εντολών (ΧΡΩΜΑ και ΕΛΛΕΙΨΗ). Οι μαθητές πειραματίζονται και διερευνούν τα έτοιμα προγράμματα που διαθέτει το περιβάλλον προγραμματισμού. Στη συνέχεια, αναπτύσσουν τις δικές τους δημιουργίες.
Η στενή επίβλεψη των γονέων αποτελεί αναγκαία και απαραίτητη συνθήκη για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών.
Ώρα για Χριστουγεννιάτικες ιστοδραστηριότητες.
Πάντα με μέτρο!!!
Προσοχή: Για να λειτουργήσουν κάποιες από τις παρακάτω δραστηριότητες θα πρέπει να έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας τον Adobeflashplayer και στη συνέχεια να επιτρέψετε την ενεργοποίησή του.(ενεργοποίηση του Flash Player στον Google Chrome και στον Mozilla Firefox)
Πόσες μέρες έχουν μείνει μέχρι τα Χριστούγεννα;
Μουσικό χριστουγεννιάτικο δέντρο
Χριστουγεννιάτικα καμπανάκια (Απλά πατήστε ένα κλικ με το ποντίκι σας πάνω σε ένα καμπανάκι και μετά πατήστε τα πλήκτρα Α – Κ και Ζ – Μ)
Χριστουγεννιάτικα παζλ (1 2 3 4 5 6 7 8 9)
Στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο-1
Στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο-2
Φτιάξε ένα μπισκοτο-καραμελόσπιτο
Εξάσκηση στις πράξεις με τον ΑγιοΒασίλη
Δημιουργία Χριστουγεννιάτικης κάρτας με το Iwishyouto
Το IWishYouTo είναι μία πολύ απλή ιστοσελίδα ζωγραφικής, μέσα από την οποία μπορείτε να δημιουργήσετε τις δικές σας ευχετήριες κάρτες, για να εκφράσετε τα συναισθήματά σας στα αγαπημένα σας πρόσωπα. Όταν τελειώσετε, σας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλετε όλες τις κινήσεις που κάνατε από την αρχή μέχρι το τέλος της δημιουργίας της κάρτας σας, δημιουργώντας αυτόματα ένα καρτούν (animation) και να λάβετε έναν μόνιμο σύνδεσμο (link) σε αυτό. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσεε ως φόντο για την κάρτα σας μία εικόνα από την συλλογή εικόνων της ιστοσελίδας, πατώντας στο κουμπί paste from photo gallery ή από το Διαδίκτυο, πατώντας στο κουμπί paste from Web (και τα δύο κουμπιά βρίσκονται στη δεξιά πλευρά της οθόνης). Δείτε μερικές από τις κάρτες που έχουν δημιουργήσει, παλαιότερα, μαθητές/τριες μου για να πάρετε ιδέες. ΚΑΡΤΑ1 ΚΑΡΤΑ2 ΚΑΡΤΑ3 ΚΑΡΤΑ4 ΚΑΡΤΑ5 ΚΑΡΤΑ6. Παρακολουθήστε κι ένα σύντομο βίντεο για τη δημιουργία, αποθήκευση και αποστολή με μήνυμα από την ητάξη μιας χριστουγεννιάτικης κάρτας, πατώντας κλικ εδώ. Είμαι σίγουρος ότι οι δικές κάρτες θα είναι πολύ πιο εντυπωσιακές από τη δική μου. Τις περιμένω με αποστολή μηνύματος. Καλές γιορτές με υγεία, ευτυχία και καλή πρόοδο παιδιά.
Στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο-3
Στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο, σύροντας τα στολίδια. Όταν τελειώσεις, πάτησε το κουμπί Done. Για να αποθηκεύσεις την εικόνα, πάτησε δεξί κλικ οπουδήποτε στην οθόνη σου κι επέλεξε Αποθήκευση εικόνας ως... Η εικόνα του χριστουγεννιάτικου δέντρου αποθηκεύθηκε στον φάκελο Στοιχεία λήψης στον υπολογιστή σου.
Επέλεξε επίπεδο δυσκολίας (Level1 ή Level2 ή Level3). Συμπλήρωσε τα μοτίβα που εμφανίζονται στο πάνω μέρος της οθόνης σου, πατώντας κλικ επάνω στο βαγονάκι (στο κάτω μέρος της οθόνης σου) που περιέχει το απαραίτητο αντικείμενο το οποίο έχει σχέση με τα Χριστούγεννα. Αν σου αρέσουν οι δραστηριότητες με μοτίβα πάτησε κλικ εδώ για ένα παρόμοιο παιχνίδι συμπλήρωσης μοτίβων με γεωμετρικά σχήματα.
Δώσε στο αρκουδάκι τα χριστουγεννιάτικα δώρα του
Αναγνώρισε τους αριθμούς από το 1 έως το 15 δίνοντας τα χριστουγεννιάτικα δώρα στο αρκουδάκι, με το ποντίκι σου (σύρε κι άσε).
Μέτρησε-Αντιστοίχισε-Ταξινόμησε
Το μπισκοτο-ανθρωπάκι σε βοηθά να μετρήσεις, να αντιστοιχήσεις και να ταξινομήσεις τους αριθμούς από το 1 έως το 10.
Βρες τη συμμετρική εικόνα ή το συμμετρικό σχήμα ή το συμμετρικό μοτίβο
Παρατήρησε προσεκτικά και ταίριαξε τα όμοια χριστουγεννιάτικα αντικείμενα, πριν να εξαντληθεί ο διαθέσιμος χρόνος. Απαιτεί υπομονή, συγκέντρωση, και παρατηρητικότητα.
Χριστουγεννιάτικο μουσικό στεφάνι
Άκουσε προσεκτικά τη μουσική ακολουθία και προσπάθησε να την επαναλάβεις.
Εξασκήσου στα Μαθηματικά παίζοντας με μία μεγάλη ποικιλία εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (απαρίθμηση, αντιστοίχιση, ταξινόμηση, ζευγαράκια του 10, του 20 και πολλά άλλα).
Στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο-4
Στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο, σύροντας τα στολίδια. Για να αποθηκεύσεις την εικόνα, πάτησε δεξί κλικ οπουδήποτε στην οθόνη σου κι επέλεξε Αποθήκευση εικόνας ως... και το χριστουγεννάτικο δέντρο αποθηκεύθηκε στον φάκελο Στοιχεία λήψης στον υπολογιστή σου ή χρησιμοποίησε το Εργαλείο Αποκομμάτων των Windows. Πάτησε κλικ εδώ για να παρακολουθήσεις ένα σύντομο βίντεο σχετική με τη χρήση του εργαλείου αποκομμάτων των Windows.
Χρησιμοποίησε το ποντίκι σου για να σύρεις τα αντικείμενα στον χιονάνθρωπο. Για να αποθηκεύσεις την εικόνα, πάτησε δεξί κλικ οπουδήποτε στην οθόνη σου κι επέλεξε Αποθήκευση εικόνας ως... και ο χιονάνθρωπος αποθηκεύθηκε στον φάκελο Στοιχεία λήψης στον υπολογιστή σου ή χρησιμοποίησε το Εργαλείο Αποκομμάτων των Windows. Πάτησε κλικ εδώ για να παρακολουθήσεις ένα σύντομο βίντεο σχετική με τη χρήση του εργαλείου αποκομμάτων των Windows.
Βοήθησε το ξωτικό να μάθει την ώρα (Αγγλικά)
Επέλεξε επίπεδο δυσκολίας Level 1(Επίπεδο 1) ή Level 2(Επίπεδο2) ή Level 3(Επίπεδο 3). Σύρε με το ποντίκι σου τον λεπτοδείκτη και τον ωροδείκτη στη σωστή θέση και μετά έλεγξε αν η απάντησή σου ήταν σωστή πατώντας το κουμπί CHECK ANSWER.
Βοήθησε το ξωτικό να μάθει να μετράει χρήματα (Αγγλικά-Νόμισμα Δολλάριο)
Επέλεξε επίπεδο δυσκολίας Level 1(Επίπεδο 1) ή Level 2(Επίπεδο2) ή Level 3(Επίπεδο 3). Πάτησε κλικ στα νομίσματα ή/και στα χαρτονομίσματα στο συρτάρι της ταμειακής μηχανής, ανάλογα με το χρηματικό ποσό που σου ζητείται στο πλαίσιο πάνω αριστερά στην οθόνη σου. Αν εμφανιστεί, στο κέντρο του παραθύρου του παιχνιδιού, το πλαίσιο That's correct!, τότε η απάντησή σου ήταν σωστή.
Διασκέδασε με τον ΑγιοΒασίλη που χορεύει. Πρόσθεσε ή αφαίρεσε χριστουγεννιάτικα δέντρα πατώντας κλικ στις χιονόμπαλες κάτω από τη λέξη TREES. Άλλαξε το είδος του χορού του ΑγιοΒασίλη πατώντας κλικ στις χιονόμπαλες κάτω από τη λέξη DANCES. Άλλαξε το είδος της μουσικής που ακούγεται πατώντας κλικ στις χιονόμπαλες κάτω από τη λέξη MUSIC.
Διακόσμησε τους εξωτερικούς τοίχους του σπιτιού με χριστουγεννιάτικα λαμπάκια. Σύρε με το ποντίκι για να κρεμάσεις τα λαμπάκια στο σπίτι.
Άναψε το χριστουγεννιάτικο δέντρο
Ανάψε το χριστουγεννιάτικο δέντρο συνδέοντας τα φώτα. Κάντε κλικ στα καλώδια ή/και στα λαμπάκια για να περιστραφούν. Όταν πραγματοποιείται μία σύνδεση, τότε ανάβουν τα λαμπάκια.
Προσοχή: Για ορισμένα από τα παρακάτω παραμύθια θα πρέπει να έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας τον Adobeflashplayer (ξετσεκάρετε τα δύο τετράγωνα στη μέση της σελίδας που εμφανίζεται για να μην εγκαταστήσετε τα αντιϊκό εργαλεία της Mcafee και πατήστε κλικ στο DownloadFlashPlayer) και στη συνέχεια να επιτρέψετε την ενεργοποίησή του.(ενεργοποίηση του Flash Player στον Google Chrome και στον Mozilla Firefox)
Το βιβλίο των δικών σου Χριστουγέννων
Η πολιτεία που δεν είχε Χριστούγεννα
Ο καλικάντζαρος που έχασε το δρόμο
Ο μικρός Γρηγόρης και ο καλόκακος λύκος
Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει
Οι βρώμικες κάλτσες του Άη Βασίλη
Η στενή επίβλεψη των γονέων αποτελεί αναγκαία και απαραίτητη συνθήκη για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών.
ΠΡΟΣΟΧΗ στα πιθανά διαφημιστικά μηνύματα (Ads by Google)
Matific
Το Matific καλύπτει την ύλη των Μαθηματικών όλων των τάξεων του Δημοτικού, βυθίζοντας τους μαθητές σε μια συναρπαστική πλατφόρμα εκμάθησης, ώστε να αποκτούν γνώσεις με παιχνιδιάρικο και δημιουργικό τρόπο. Πατήστε κλικ εδώ για να ξεκινήσετε και στο νέο παράθυρο επιλέξτε την τάξη σας.
Hoodamath
Πατήστε κλικ εδώ για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα hoodamath, μία ιστοσελίδα με δωρεάν εκπαιδευτικά παιχνίδια Μαθηματικών για όλες τις τάξεις του Δημοτικού κι όχι μόνο.
Pbskids
Πατήστε κλικ εδώ για να μεταβείτε στα δωρεάν εκπαιδευτικά παιχνίδια Μαθηματικών της ιστοσελίδας pbskids, του δημοφιλέστερου παρόχου εκπαιδευτικού τηλεοπτικού προγράμματος σε δημόσιους τηλεοπτικούς σταθμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η μηχανή του Μέσου Όρου
Πατάμε κλικ εδώ για να μεταβείτε σε ένα διασκεδαστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι σχετικά με τον υπολογισμό του Μέσου Όρου. Στο πλαίσιο με το όνομα Numbers βάζουμε τους αριθμούς, των οποίων τον Μέσο όρο θέλουμε να υπολογίσουμε. Δεν ξεχνάμε να βάλουμε (,) κόμμα μετά από κάθε αριθμό. Πατάμε Go και η μηχανή μας αρχίζει να υπολογίζει τους μέσους όρους των αριθμών που βάλαμε. Ο υπολογισμός του μέσου όρου στηρίζεται στον τύπο:
Μ.Ο .= άθροισμα αριθμών
πλήθος αριθμών
Καλή και δημιουργική ενασχόληση!!!
Θυμηθείτε, όμως,
πάντα με μέτρο, με επίβλεψη και βοήθεια από κάποιον ενήλικα.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -