Μάθημα : Τεχνολογία της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών

Κωδικός : 9070092101

Μάθημα

- Το μάθημα δεν διαθέτει περιγραφή -

Ενότητες

Σε αυτήν την ενότητα θα έρθετε σε επαφή με σερβοκινήτρα, θα πειραματιστείτε με την συνδεσμολογία του πάνω στην πλακέτα Arduino, καθώς τον προγραμματισμό του με την βοήθεια του προγραμματιστικού εργαλείου Ardublock.

Οι μαθητές εξερευνούν τα υλικά και αναφέρουν ποια αναγνωρίζουν. Εξηγούμε τη χρήση και τη λειτουργία τους. Προγραμματίζουμε σε Arbublock

Σε αυτήν την ενότητα θα κατασκευάσετε σε συνδεσμολογία με Arduino ένα φωτεινό σηματοδότη τριών led. Επίσης θα το προγραμματίσετε σε περιβάλλον Ardublock

Σε αυτήν την ενότητα θα εξετάσουμε τον τρόπο λειτουργίας ενός αισθητήρα κίνησης, την συνδεσμολογία του στο Arduino, καώς και τις εντολές  προγραμματισμού του σε περιβάλλον Arbublock

Σε αυτήν την ενότητα θα ξεκινήσουμε την κατασκευή ενός ρομποτ με μορφή αυτοκινήτου. Θα έρθουμε σε επαφή με το σύνολο των υλικών και μάθουμε να συνδέουμε τις ρόδες και τους κινητήρες

Σε συνέχεια  της προηγούμενης ενότητας θα ολοκληρώσουμε την κατασκευή του Robocar με τις υπόλοπες συνδέσεις, σερβοκινητήρα, αισθητήρα απόστασης, πλακέτα κινητήρων, πλακέτα arduino, καλώδια, μπαταρίες

Σε αυτήν την ενότητα θα προγραμματίσουμε την κατασκευή μας ώστε να ινήται αυτόνομα και όταν συναντήσει εμπόδιο να ελεγχει αριστερα δεξιά και να στρίβει προς την κατεύθυνση που υπάρχει το πιο απομακρυσμένο εμπόδιο

Σε αυτήν την ενότητα θα είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε τις συσκευές με τις οποίες εισάγουμε και εξάγουμε δεδομένα στο υπολογιστή

Σε αυτήν την ενότητα θα έρθουμε σε πρώτη επαφή με τις πρώτες εντολές της εφaρμογής Scratch 

Σε αυτήν την ενότητα θα ασχοληθούμε με την εισαγωγή ήχων και ομιλίας των αντικειμένων στο Scratch.

Σε αυτήν την ενότητα θα μάθουμε τις εντολές που δηλώνουν επανάληψη διαδικασιών στο περιβάλλον του Scratch

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -