Μάθημα : Τμήμα ένταξης: Γλώσσα για παιδιά Γ΄δημοτικού

Κωδικός : 9120230196

Μάθημα

Το μάθημα στοχεύει στη στήριξη μαθητών Γ' Δημοτικού, βοηθώντας τους να αναπτύξουν δεξιότητες ανάγνωσης, γραφής και κατανόησης κειμένων μέσα από εξατομικευμένες και διαδραστικές δραστηριότητες.

Το μάθημα παρέχεται μέσω της πλατφόρμας eclass και περιλαμβάνει:

  • Ασύγχρονο εκπαιδευτικό υλικό, όπως σημειώσεις, παρουσιάσεις και βίντεο.
  • Διαδραστικές δραστηριότητες και ασκήσεις εφαρμογής.
  • Φόρουμ συζητήσεων για ανταλλαγή ιδεών και εμπειριών.

 

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    1. Άρθρα και Ουσιαστικά

      • Χρήση των οριστικών (ο, η, το) και των αόριστων άρθρων (ένας, μία, ένα).
      • Σχηματισμός και χρήση ουσιαστικών στον ενικό και πληθυντικό αριθμό.
    2. Ρήματα

      • Εισαγωγή στους χρόνους ρημάτων: Ενεστώτας, Παρελθόν και Μέλλοντας.
      • Σχηματισμός προτάσεων με χρήση ρημάτων στους παραπάνω χρόνους.
    3. Επιθέτα

      • Χρήση επιθέτων για περιγραφή (χρώματα, μέγεθος, χαρακτηριστικά).
      • Συγκρίσεις επιθέτων (π.χ. μεγάλος, μεγαλύτερος, ο μεγαλύτερος).
    4. Σύνταξη Προτάσεων

      • Δημιουργία απλών προτάσεων με σωστή σειρά των λέξεων (υποκείμενο, ρήμα, αντικείμενο).
      • Χρήση γραμματικών κανόνων για τη σύνθεση σωστών και πλήρων προτάσεων.
    5. Αναγνώριση και Διόρθωση Λαθών

      • Αναγνώριση γραμματικών λαθών στις προτάσεις και διόρθωση αυτών, μέσω ασκήσεων και παραδειγμάτων.

    Το περιεχόμενο του μαθήματος προσαρμόζεται στις ανάγκες των μαθητών με στόχο την καλύτερη κατανόηση των γραμματικών κανόνων και την εφαρμογή τους στην καθημερινή γλωσσική τους έκφραση.

    Μαθησιακοί στόχοι

    1. Να κατανοήσουν οι μαθητές τη χρήση άρθρων, ουσιαστικών, ρημάτων και επιθέτων στις προτάσεις.
    2. Να εξοικειωθούν με τους βασικούς χρόνους των ρημάτω.
    3. Να σχηματίζουν σωστές και πλήρεις προτάσεις με τη σωστή σειρά των λέξεων.
    4. Να αναγνωρίζουν και να διορθώνουν γραμματικά λάθη στις προτάσεις τους.
    5. Να χρησιμοποιούν τη γραμματική για να δημιουργούν μικρές ιστορίες και περιγραφές.

    Μέθοδοι διδασκαλίας

    • Διαφοροποιημένη και εξατομικευμένη διδασκαλία: Το υλικό προσαρμόζεται στις ανάγκες και στο επίπεδο κάθε μαθητή.
    • Παιχνιδοκεντρικές δραστηριότητες: Παιχνίδια λέξεων, κάρτες, και ψηφιακές εφαρμογές για τη γλώσσα.
    • Πολυαισθητηριακές μεθόδους: Χρήση εικόνων, βίντεο και τραγουδιών για ενίσχυση της κατανόησης.
    • Ατομική και ομαδική εργασία: Εναλλαγή ατομικών ασκήσεων και συνεργατικών δραστηριοτήτων.
    • Ανατροφοδότηση και ενίσχυση: Συνεχής ενθάρρυνση και θετική ανατροφοδότηση για να διατηρείται το ενδιαφέρον και η αυτοπεποίθηση των μαθητών.

    Διδάσκοντες

    Μαυρίδου Τερψιθέα, ΠΕ71

    Προτεινόμενα συγγράμματα

    Γλώσσα Γ΄ Δημοτικού - Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο)

    Γλώσσα Γ' Δημοτικού - Τετράδιο Εργασιών

Ενότητες

Οι μαθητές μαθαίνουν να ξεχωρίζουν και να χρησιμοποιούν σωστά τα οριστικά και αόριστα άρθρα, εφαρμόζοντας τις γνώσεις τους σε προτάσεις και διορθώνοντας λάθη.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -