Περιγραφή Μαθήματος

Στην ενότητα αυτή θα αναρτώνται όσα γίνονται στο Στ2, καθώς επίσης όσα έχουν για το σπίτι. Είναι καλό όμως να υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των μαθητών και των μαθητριών του τμήματος ειδικά σε περίπτωση που κάποιο παιδί απουσιάζει. Επίσης θα αναρτάται κατά καιρούς υλικό για κάποιο μάθημα εφόσον είναι απαραίτητο. Θα ενημερώνονται οι μαθητές/τριες αν θα πρέπει να διαβάσουν κάτι από το e class από εμένα την ώρα των μαθημάτων.
Στο μάθημα της Γλώσσας κάναμε τις ασκήσεις που είχα βάλει την προηγούμενη εβδομάδα. Στη συνέχεια μιλήσαμε για τα παραθετικά των επιθέτων (μοίρασα φωτοτυπίες), αλλά και για τα ελλειπτικά παραθετικά (τα παιδιά έγραψαν στον πίνακα όσα τους ανέφερα). Μέσα στην τάξη έγινε η άσκηση 2 σελίδα 32 (Τετράδιο εργασιών) και έβαλα για το σπίτι 5 ασκήσεις (τις έγραψαν τα παιδιά από τον πίνακα).
Στο μάθημα των Μαθηματικών μιλήσαμε για τα Κριτήρια Διαιρετότητας και κάναμε τις δραστηριότητες 1 & 2 σελίδα 33. Για το σπίτι έχουν τις ασκήσεις 1 & 3 σελίδα 32 και προβλήματα 1 & 2 σλίδες 31 - 32 (Τετράδιο εργασιών).
Στο μάθημα της Φυσικής τα παιδιά σημείωσα αυτά που τους είπα από την παρουσίαση του μαθήματος ΦΕ 5: Το πετρέλαιο ως πηγή ενέργειας (ψηφιακή τάξη, Γρηγόρης Ζερβός). Κάναμε τις σελίδες 31 - 32 μέχρι και το συμπέρασμα (Τετράδιο εργασιών). Για το σπίτι έχουν διάβασμα τη θεωρία. Ανέβασα στα " Έγγραφα" σχετικά με τη θεωρία στη Φυσική.
Στα Θρησκευτικά κάναμε τις σελίδες 34, 36 και 37. Τους ανακοίνωσα ότι γράφουν τεστ στα Θρησκευτικά στις 7/11/2024 (Πέμπτη) και η ύλη είναι σελίδες : 22, 24, 27, 29, 30, 34, 36, 37 (όσα έχουμε υπογραμμίσει κατά τη διάρκεια των μαθημάτων).
Στη Γλώσσα κάναμε μέσα στην τάξη τις παρακάτω ασκήσεις : 10 σελίδα 39, 4 σελίδα 34 και από το Βιβλίο του Μαθητή κάναμε ανάγνωση το κείμενο "Η χελώνα και ο Ρεβιθάκης". Για το σπίτι έχουν : (1) Αντιγραφή (1 φορά) & Ορθογραφία το κομμάτι "Ο βασιλιάς εκείνου του τόπου ... με τα καράβια" στη σελίδα 61, (2) Θεωρία & ασκήσεις (φωτοτυπία που τους μοίρασα), (3) άσκηση 6 σελ. 36 & άσκηση 2 σελ. 32 (υπόλοιπο) από το Τετράδιο Εργασιών. Έχω ανεβάσει ένα έγγαφο σχετικά με τη διαφήμιση. Να το μελετήσουν και να βρουν υλικό για μια διαφήμιση της αρεσκείας τους. Αυτό είναι για την Παρασκευή (1/11/2024).
Στα Μαθηματικά παρέδωσα το κεφάλαιο 14 "Πρώτοι και σύνθετοι αριθμοί". Έχουν για το σπίτι : (1) Τετράδιο εργασιών άσκηση 3 σελίδα 33 και πρόβλημα 2 σελίδα 33, (2) καθώς επίσης δυο ασκήσεις που έχουν γράψει στον πίνακα.
Στην Ιστορία παρέδωσα το μάθημα "Η θρησκευτική και η πολιτική οργάνωση των Ελλήνων" σελ. 36 - 37. Έχω πει 4 ερωτήσεις και τους είπα να υπογραμμίσουν αυτά που χρειάζονται. Οπότε για την επόμενη φορά έχουν προφορικά να ξέρουν αυτές τις ερωτήσεις.
ΚΠΑ
σελίδες 17 έως 19 (υπογράμμιση)
Γλώσσα
Κάναμε ασκήσεις από το φυλλάδιο που είχα δώσει και από το τετράδιο εργασιών
Σπίτι έχουν 7 (β) σελ. 60 και 8 σελ. 67 (βιβλίο μαθητή)
Μαθηματικά
Κάναμε τις ασκήσεις που είχα βάλει
Κάναμε για παραγοντοποίηση φυσικών αριθμών και για τα πολλαπλάσια - ΕΚΠ
Έδωσα θεωρία και κάναμε ασκήσεις εμπέδωσης μέσα στην τάξη
Για σπίτι έχουν μια φωτοτυπία (μπρος - πίσω) με επαναληπτικές ασκήσεις
Γράφουν τεστ 8/11/2024 και ύλη είναι κεφάλαια 9 έως 16 όσα έχουμε κάνει από βιβλίο μαθητή , τετράδιο εργασιών , αλλά και στο τετράδιό τους θεωρία και ασκήσεις.
Ιστορία
Μια τελευταία ερώτηση από τη σελίδα 37 (κεφ. 3), πηγή 2 σελ. 38 και δεύτερη ερώτηση σελ. 39 γραπτώς. Κεφάλαιο 4 έχω δώσει 3 ερωτήσεις για προφορικά και έχουν μέχρι "ενάντια στους κατακτητές".
Φυσική
ΦΕ6 Το πετρέλαιο ως πρώτη ύλη (ψηφιακή τάξη, Ζερβός, έχω ανεβάσει το url στις "συνδέσεις διαδικτύου")
Μοίρασα γλώσσσα επαναληπτικές ασκήσεις ενότητας 4
Γλώσσα
Κάναμε όσα είχα βάλει
Τους έβαλα ορθογραφία και αντιγραφή σελ. 72 "Η Μαρία το μεσημέρι ... της λευτεριάς" . Τους έβαλα 3 ασκήσεις για το σπίτι.
Μαθηματικά
Κάναμε όσα τους είχα βάλει. Τους έβαλα για το σπίτι 2 ασκήσεις.
Γεωγραφία
κεφάλαιο 6
Τους ενημέρωσα για Τεστ Γλώσσας 11/11 ύλη Ενότητα 4 και τεστ Γεωγραφίας κεφάλαια 5 & 6 για 14/11
Γλώσσα
Κάναμε ορθογραφία
Από βιβλίο της Γλώσσας:
Κάναμε ανάγνωση σελ. 80 και κάναμε προφορικά την ερώτηση 1 σελ. 81
Κάναμε ανάγνωση σελ. 81 - 83 και κάναμε προφορικά την ερώτηση 1 σελ. 83
Βάλαμε σε πλαίσιο το κομμάτι σελ. 84 που αναφέρεται στις αιτιολογικές προτάσεις.
Για το σπίτι έχουν :
Αντιγραφή (Αποτέλεσμα όλων ... τρόπο ζωής τους) σελ. 80 και ορθογραφία
Να βρουν πληροφορίες σχετικά με αυτόχθονες λαούς. 'Εχω σημειώσει στον πίνακα ποιο παιδί θα ψάξει πληροφορίες για ποιον λαό και το έχουν σημειώσει τα παιδιά
Μια άσκηση που έχουν γράψει στον πίνακα σχετικά με τις αιτιολογικές προτάσεις.
Μαθηματικά
Κάναμε στον πίνακα όσες ασκήσεις είχα βάλει την προηγούμενη μέρα
Κάναμε ασκήσεις μέσα στην τάξη
Έβαλα επιπλέον ασκήσεις που έχουν σημειώσει στον πίνακα για το σπίτι
Φυσική
Έχουν σημειώσει από την ψηφιακή τάξη αυτά που θα πρέπει την επόμενη φορά να μάθουν
Θρησκευτικά
Έγινε προφορική εξέταση του μαθήματος που είχε γίνει την προηγούμενη φορά.
Υπενθύμιση : Αύριο θα γράψουν τεστ και η ύλη είναι γνωστή.
Γλώσσα
Διαβάστηκαν οι εργασίες των μαθητών και των μαθητριών σχετικά με τις πληροφορίες που έπρεπε να βρουν. Κάναμε ορθογραφία και την άσκηση που είχα βάλει για το σπίτι.
Μοίρασα φωτοτυπία σχετικά με τα επιχειρηματικά κείμενα και εξήγησα το περιεχόμενο της φωτοτυπίας
Διαβάσαμε τη 2 α και β σελ. 83 και για το σπίτι έχουν την άσκηση 5 σελ. 84 - 85. Την άσκηση τη θέλω στο τετράδιο γραπτού λόγου. Θα βοηθηθούν από το πλαίσιο και από όσα έχουν γραφεί πιο κάτω "Κύριε δήμαρχε ...Με τιμή " σελ. 85.
Κάναμε θεωρία για αιτιολογικές προτάσεις και πώς τις ξεχωρίζουμε από τις πλάγιες ερωτηματικές και τις αναφορικές προτάσεις.
Έχουν ασκήσεις που είναι γραμμένες στα τετράδιά τους. Συνολικά είναι 3
Μαθηματικά
Κάναμε τις ασκήσεις που είχα βάλει
Κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις μέσα στην τάξη γιατί γράφουν μεθαύριο τεστ όπου είναι γνωστή η ύλη
Μιλήσαμε για τις δυνάμεις κεφάλαιο 17. Θεωρία έχουν γράψει στα τετράδιά τους και κάναμε εφαρμογές πάνω σε αυτό το κομμάτι.
Για σπίτι έχουν την άσκηση 1 σεκ. 39 Τετράδιο εργασιών.
Ιστορία
Έχω δώσει ερωτήσεις σε κεφάλαια 4 και 5
Κ.Π.Α
Εξέταση του μαθήματος της ημέρας
Παράδοση μαθήματος σελ. 24, 26 και ενημέρωσα τα παιδιά για τεστ που θα λάβει χώρα στις 18/11/2024 με ύλη: 10, 11, 12,17,18,19,24,26
Γλώσσα
Κάναμε τις ασκήσεις που είχα βάλει την προηγούμενη μέρα
Έγραψαν θεωρία για τους τοπικούς προσδιορισμούς και έβαλα μια άσκηση που την έχουν γράψει στο τετράδιό τους. Επίσης έχουν για το σπίτι από βιβλίο μαθητή σελ. 88 άσκηση 7 και από τετράδιο εργασιών ασκήσεις 1 σελ. 43-44 και 4 σελ. 48
Μαθηματικά
Κάναμε τις ασκήσεις που είχα βάλει
Κάναμε επιπλέον ασκήσεις μέσα στην τάξη και έδωσα παραδείγματα για τις ασκήσεις που έχουν να κάνουν στο τετράδιό τους. Ακόμα, έχουν ασκήσεις από Τετράδιο εργασιών σελ. 39 ασκήσεις 2,3 και πρόβλημα 1
Τέλος να δουν στις συνδέσεις δικτύου το λινκ δυνάμεις. Είναι ένα κουίζ που είναι καλό να εξασκηθούν!
Είχαμε το τετσ στα Μαθηματικά
Φυσική
Έγινε η ολοκλήρωση στο φε7 και έγινε το φε8 όπου έχουν σημειώσει από την ψηφιακή τάξη στο τετράδιό τους όπως και στο τετράδιο εργασιών αυτά που πρέπει να ξέρουν την άλλη φορά.
Ιστορία
Δεν προχώρησα. Έχουν τα ίδια
Γεωγραφία
Παράδωσα το κεφάλαιο 7 σελ. 30 - 31 Η κατανομή των ηπείρων και των ωκεανών
Δεν προχώρησα σε κάποιο άλλο μάθημα λόγω τεστ που έγραφαν
Γλώσσα - Σπίτι
Αντιγραφή και ορθογραφία "Ο παππούς ... της καρδιάς του"
Ερώτηση 2 σελ. 87
Έκθεση που πρέπει να γραφεί στο τετράδιο Γραπτού Λόγου !!!! με θέμα "Περιγραφή μιας χώρας που έχετε επισκεφτεί"
Εχω δώσει πληροφορίες για το περιεχόμενο της έκθεσης. Τα παιδιά τα έχουν σημειώσει στα τετράδιά τους από τον πίνακα.
Αυτά δεν είναι για αύριο γιατί έχουμε εκδρομή. Είναι για την Πέμπτη.
Μαθηματικά
Μιλήσαμε για τις δυνάμεις του 10 (κεφ. 18) και κάναμε ασκήσεις μέσα στην τάξη
Έχω ενημερώσει τα παιδιά να αφήσουν κάτω από το θρανίο τους το τετράδιο των μαθηματικών ώστε να κάνουμε κάποια πράγματα αύριο τις τελευταίες ώρες (2 λογικά γιατί έχουν εκδρομή αύριο) μαζί με το ανθολόγιο όσοι το έχουν ήδη. Το μόνο που θέλω είναι να έχουν ένα μολύβι και μια γόμα στις τσέπες τους. Τίποτα άλλο!!!
Φυσική
Κάναμε το ΦΕ9 ένα μέρος από την ψηφιακή τάξη. Έχω δώσει και ερωτήσεις κιόλας για να τους είναι πιο εύκολο στο να μάθουν όσα έχουν για την επόμενη φορά.
Γράψαμε τεστ στο μάθημα της Γεωγραφίας. Τα τεστ θα τα πάρουν διορθωμένα τη Δευτέρα μιας και αύριο όπως έχετε ενημερωθεί θα έρθουν τα παιδιά μόνο τις 2 πρώτες ώρες για μια μικρή γιορτή μέσα στην τάξη, όπως ακριβώς είχε συμβεί με την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.
Στη Γλώσσα τους ανέθεσα ομαδική εργασία την οποία τη θέλω έτοιμη την Τρίτη 19/11/2024. Έχω φτιάξει εγώ τις ομάδες και τα παιδιά γνωρίζουν με ποιο ή με ποια άτομα θα συνεργαστούν. Στην ουσία πρόκειται για το προφίλ μιας οποιαδήποτε χώρας επιθυμούν που θα γράψουν επιγραμματικά (μονολεκτικά) το όνομα της χώρας που επιθυμούν και τη σημαία της χώρας (είτε θα τη σχεδιάσουν μόνοι/ες τους αν θέλουν και μπορούν είτε από το διαδίκτυο να τη βρουν αρκεί να είναι σε μικρό μέγεθος). Επίσης θα αναγράφεται ο πληθυσμός, η γλώσσα, η θρησκεία, το κλίμα και η πολιτική κατάσταση στη χώρα αυτή που θα επιλέξουν. Ελπίζω να μη σας φέρω αναστάτωση !!!! Ακόμα έχουν την άσκηση 5 σελίδα 92 από το βιβλίο της Γλώσσας (βιβλίο μαθητή) για τη Δευτέρα 18/11/2024.
Στα Μαθηματικά τους έδωσα θεωρία πάνω στο κλάσμα (αριθμητής, παρανομαστής, κλασματική γραμμή, κλασματική γραμμή), για τα ομώνυμα κλάσματα, τα ετερώνυμα κλάσματα και τους μίλησα για τις 3 περιπτώσεις όσον αφορά τη σύγκριση ενός κλάσματος σε σχέση με το 1. Τους έβαλα 4 ασκήσεις ως εφαρμογή στη θεωρία που έδωσα για το σπίτι.
Γράψαμε το τεστ στην Κ.Π.Α
Στα Μαθηματικά κάναμε θεωρία για τα κλάσματα και τους έβαλα 5 ασκήσεις για το σπίτι.
Γλώσσα δεν έχουν κάτι.
Γεωγραφία τους προχώρησα στο κεφάλαιο 8 και για την επόμενη φορά θα πρέπει να ξέρουν τα κεφάλαια 7 και 8 για να τους εξετάσω διότι το κεφάλαιο 7 δεν το εξέτασα.
Γλώσσα
Έγινε η παρουσίαση των εργασιών των ομάδων σχετικά με το θέμα που τους είχα αναθέσει.
Στη συνέχεια μπήκαμε στο β τεύχος της Γλώσσας και διαβάσαμε το κείμενο "Ολική καταστροφή στις καλλιέργειες" και αμέσως μετά είπαμε προφορικά την ερώτηση 1 σελίδα 9. Επίσης μιλήσαμε για τις ονοματικές και τις ρηματικές φράσεις και τη μετατροπή από το ένα είδος στο άλλο. Έχω δώσει θεωρία, παραδείγματα. Τους έβαλα για το σπίτι την ερώτηση 2 (α) , (β) σελίδα 9, μια άσκηση δική μου και την άσκηση 2 σελίδα 52 Τετράδιο εργασιών α τεύχος.
Μαθηματικά
Κάναμε πάλι ασκήσεις στα κλάσματα μέσα στην τάξη και τους έβαλα ασκήσεις δικές μου για το σπίτι.
Φυσική δεν προχώρησα
Ιστορία τους ενημέρωσα ότι θα γράψουν 25/11/24 τεστ και η ύλη αύριο θα ανακοινωθεί.
Θρησκευτκά
σελίδα 41 όσα τους είπα να υπογραμμίσουν
Γλώσσα
Έδωσα θεωρία για επίθετα σε -ης, -ης, -ες και έδωσα ασκήσεις
Μαθηματικά
Θεωρία για μεικτό αριθμό, μετατροπή μεικτού σε κλάσμα και το αντίστροφο, ασκήσεις για το σπίτι
Ιστορία
Κεφάλαιο 5, έδωσα ερωτήσεις και υπογράμμισαν αυτά που τους είπα
ΕΧΟΥΝ ΤΕΣΤ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΙΣ 25/11/24 ΜΕ ΥΛΗ: ΚΕΦΑΛΑΙΑ 2 ΕΩΣ 5. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ E CLASS ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΑ 4 PDF ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ "ΕΓΓΡΑΦΑ". ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΥΤΑ. ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
Τεστ στη Φυσική
Γλώσσα θεωρία για κλιτές μετοχές και ασκήσεις για το σπίτι
Μαθηματικά ασκήσεις για το σπίτι που τις έχουν σημειώσει στον πίνακα
Ολοκληρώθηκε το ΦΕ9 και το ΦΕ10 με παρουσίαση από την ψηφιακή τάξη όσον αφορά τη Φυσική
Ιστορία δεν προχώρησα μιας και τη Δευτέρα γράφουν τα παιδιά τεστ
Έγινε το τεστ στην Ιστορία
Γλώσσα έχουν Ασκήσεις 6,7,8 σελ. 11,12 από βιβλίο μαθητή β τεύχος
Ασκήσεις 4 (στήλη με τις μετοχές μόνο), 7 (μόνο τα ρήματα να γραφούν στο παρελθόν κι όχι όλο το κείμενο) σελ. 54, 57 από τετράδιο εργασιών α τεύχος
Μαθηματικά έχουν Ασκήσεις 2,3 και προβλήματα 2,3,4 σελ. 7, 8 από τετράδιο εργασιών β τεύχος
Γεωγραφία δεν προχωρήσαμε, έχουν τα ίδια για την άλλη φορά.
Γλώσσα
Παρέδωσα για Μεταφορά & Κυριολεξία. Επίσης για απλή και επαυξημένη πρόταση. Ασκήσεις έχουν από αυτά που έχουν σημειώσει στον πίνακα. Επιπλέον έχουν να κάνουν την ερώτηση 1 σελίδα 16, άσκηση 8 σελίδα 19 από το βιβλίο μαθητή β τεύχος.Τέλος έχουν να κοιτάξουν το 1 (α) σελίδα 28, να προετοιμαστούν λίγο διότι τους είπα ότι την Πέμπτη γράφουν έκθεση μέσα στην τάξη πάνω σε αυτό που τους είπα να κοιτάξουν.
Μαθηματικά
Παρέδωσα θεωρία για το κεφάλαιο 20 και τους έβαλα ασκήσεις που έχουν γράψει από τον πίνακα.
Φυσική
Έγινε προφορική εξέταση και δεν προχώρησα παρακάτω
Θρησκευτικά σελίδα 42 να διαβάσουν. Έχω δώσει 2 ερωτήσεις και έχω πει τι πρέπει να διαβάσουν
Γλώσσα 6α, 6γ σελ. 56 - 57 τετράδιο εργασιών α τεύχος Επίσης 9 σελ. 19, 6α, 6β σελ. 18 από βιβλίο μαθητή β τεύχος. Τέλος έχουν αντιγραφή και ορθογραφία ένα κομμάτι από το κείμενο που έχουν σημειώσει. Τέλος έχουν ορθογραφία και κάποιες λέξεις που τελειώνουν σε - είο και κάποιες εξαιρέσεις τους (τα έχουν σημειώσει στο τετράδιό τους).
Μαθηματικά έχουν τετράδιο εργασιών σελ. 9 , 10 ασκήσεις 1,2,3,4 και προβλήματα 1,2,3. συν όσα δεν είχαμε προλάβει από το τετράδιο μαθηματικών ή δεν είχαν καταλάβει
Ιστορία κεφάλαιο 6 έχω δώσει ερωτήσεις και τους έχω πει να υπογραμμίσουν
Πολύ σημαντική σημείωση !
Όποιο παιδί δυσκολέυεται μπορεί να πάει και γενικά να πηγαίνει στα αριστερά εκεί που λέει "Έγγραφα" , "Συνδέσεις διαδικτύου". Εκεί θα υπάρχουν σχεδιαγράμματα καθώς επίσης και λινκ με βίντεο για το εκάστοτε μάθημα της ιστορίας!
Επίσης να ανατρέχετε και εκεί που λέει "Ανακοινώσεις" αν έχω ανεβάσει κάτι ως ανακοίνωση !
Κ.Π.Α το κεφάλαιο με τίτλο "Οι δήμοι στην Ελλάδα" σελ. 29 - 30 τα υπογραμμισμένα
Στη Γλώσσα τους έβαλα μέσα στην τάξη να γράψουν έκθεση στο τετράδιο γραπτού λόγου. Δεν έλεγξα αυτά που τους είχα βάλει. Θα τα δούμε μέσα στην τάξη την άλλη βδομάδα που θα έχουμε γλώσσα ξανά. Επίσης τους έβαλα κάποιες έξτρα ασκήσεις στο τετράδιό τους στη γλώσσα που είναι γραμμένες.
Στα Μαθηματικά είδαμε αυτά που δεν είχαμε την προηγούμενη φορά δει. Όσα δεν προλάβαμε, την επόμενη φορά θα τα δούμε μέσα στην τάξη συν ένα πρόβλημα που τους έβαλα να λύσουν για την επόμενη φορά.
Ιστορία
Κεφάλαιο 7 Οι δάσκαλοι του Γένους. Έχω δώσει ερωτήσεις και έχω πει τι θα υπογραμμίσουν. Επίσης έχω βάλει ομαδική εργασία. Γνωρίζουν ποιο θέμα έχουν και πώς είναι χωρισμένοι αφού τα σημείωσα στον πίνακα και είχαν χρόνο να τα σημειώσουν. Όσοι / ες δυσκολεύονται να μάθουν ιστορία να πάνε στα "Έγγραφα" όπου είναι αναρτημένο το σχεδιαγραμμα του κεφαλαίου 7 και επίσης στις "Συνδέσεις διαδικτύου" όπου είναι το λινκ με το βιντεομάθημα.
Φυσική
Έχουν σημειώσει στο τετράδιό τους τι θα διαβάσουν για το ΦΕ11 και έχουν σημειώσει το συμπέρασμα σελ. 44 από το τετράδιο εργασιών.
Στη Γλώσσα είδαμε τις ασκήσεις που δεν είχαμε ελέγξει. Τους έχω βάλει την άσκηση 8 σελ. 58 τεύχος α στο τετράδιο γραπτού λόγου. Τους είπα να γράψουν κάποια βασικά πράγματα όσον αφορά την περίληψη. Τους έδειξα επίσης ένα βίντεο που είναι στις συνδέσεις διαδικτύου που έχει σχέση με την περίληψη και τους είπα να το δουν αρκετά καλά ώστε να κατανοήσουν όσο είναι εφικτό το πώς κάνουμε περίληψη. Επίσης τους έβααλα να κάνουν περίληψη του κειμένου από το ανθολόγιο με τίτλο "Η Ασπρούδα" σελ. 34 στο τετράδιο γραπτού λόγου.
Τέλος τους ενημέρωσα ότι την Πέμπτη θα γράψουν έκθεση πάνω στο θέμα που τους έχω ανακοινώσει και τους έχω δώσει τη δομή της έκθεσης. Αυτό το έκανα ώστε να προετοιμαστούν για να γράψουν μέσα στην τάξη την έκθεση.
Στα Μαθηματικά δεν προχώρησα.
Στη Γεωγραφία τους έβαλα απροδοποίητο τεστ πάνω στο μάθημα της ημέρας και δεν προχώρησα. Ωστόσο τους είπα αύριο να έχουν μαζί τους το βιβλίο της Γεωγραφίας ως έξτρα μέσα στην τσάντα τους.
Γλώσσα
Έδωσα χρήσιμο λεξιλόγιο για έκεθεση
Έδωσα γραμματική για ενεστώτα και αόριστο
Για σπίτι έχουν για την επόμενη φορά την άκσηση 1 σελ. 22 από το βιβλίο του μαθητή τεύχος β. Επίσης τους έβαλα ασκήσεις που είναι γραμμένες στο τετράδιό τους.
Για την ερχόμενη Δευτέρα να μου φέρουν την έκθεση με το θέμα να βρίσκεται στη σελ. 28 και είναι το 1(β)
Μαθηματικά
Μιλήσαμε για ισοδύναμα κλάσματα. Πιο συγκεκριμένα το πώς ελέγχουμε αν τα κλάσματα είναι ισοδύναμα, Επίσης το πώς δημιουργούμε ισοδύναμα κλάσματα κάνοντας πολλαπλασιασμό και διαίρεση ( που με τις διαδοχικές διαιρέσεις φτάνεις στο ανάγωγο κλάσμα )
Για σπίτι έχουν εφαρμογή πάνω σε αυτά που είπαμε στη θεωρία
Γεωγραφία που είχα ενημερώσει να φέρουν αλλά οι περισσότεροι δεν είχαν φέρει
προχώρησα στο κεφάλαιο 9. Έχω δώσει ερωτήσεις και έχω ποιο σημείο του μαθήματος αντιστοιχεί με ποια ερώτηση (αντσιστοιχία μια προς μια)
Φυσική έκανα προφορική εξέταση και δεν προχώρησα παρακάτω
Γλώσσα
Έλεγχος ασκήσεων
Σπίτι : άσκηση 6 σελίδα 25 βιβλίο μαθητή β τεύχος
Περίληψη από ανθολόγιο κείμενο "Ο γιος"
Μαθηματικά
Έλεγχος ασκήσεων
Ασκήσεις μέσα στην τάξη για να κατανοήσουν καλύτερα τα ισοδύναμα κλάσματα
Σπίτι: Αακήσεις 2,3,4 και πρόβλημα 2 σελίδες 11, 12
Θρησκευτικά
Εξέταση προφορική
Σελίδες για διάβασμα : 43, 46, 48 τα υπογραμμισμένα
Ιστορία
Τεστ απροειδοποίητο
Σπίτι : Μαθημα 8 με ερωτήσεις και υπογράμμιση
Υπάρχουν βίντεο αλλά και σχεδιάγραμμα για το κεφάλαιο 8
ΚΠΑ
προφορική εξέταση
Παράδοση σελίδων 32,33,34
Γλώσσα
Σπίτι 1 σελ.37 βιβλίο γλώσσας β τεύχος, έκθεση που έχω αναφέρει το θέμα σελ. 28 το 1 (β)
Μαθηματικά
Έγιναν στην τάξη ασκήσεις πάνω στα ισοδύναμα κλάσματα και στη συνέχεια έγινε η αρχή του επόμενου κεφαλίου των μαθηματικών. Πιο συγκεκριμένα, έγινε λόγος για τη σύγκριση ομώνυμων και ετερώνυμων κλασμάτων με ένα παράδειγα όσον αφορά τα ομώνυμα και ένα παράδειγμα όσον αφορά τα ετερώνυμα κλάσματα.
Δεν πρόλαβα να δώσω ασκήσεις αλλά αύριο (Παρασκευή) θα δώσω για το Σαββατοκύριακο.
Στην ισορία έγινε προφορική εξέταση και προχωρήσαμε στο κεφάλαιο 9: Τα κυριότερα επαναστατικά κινήματα. Έχουν δοθεί ερωτήσεις, έχει γίνει η υπογράμμιση, έχει ανέβει σσχεδιάγραμμα αλλά και βίντεο για το συγκεκριμένο κεφάλαιο.
Στη φυσική δεν προχώρησα
Στα μαθηματικά έγραψαν ασκήσεις στο πρόχειρο για το σπίτι πάνω στη θεωρία που είχαμε πει στην τάξη την Πέμπτη.
Στη Γλώσσα
είδαμε αυτά που έπρεπε να κάνουν από την προηγούμενη φορά
έδωσα σημειώσεις για τις οδηγίες και τις εγκλίσεις που χρησιμοποιούνται
έδωσα ασκήσεις (είναι μαζί με τη θεωρία σε φωτοτυπία)
Κάναμε στην τάξη την άσκηση 6 σελίδα 45 και έβαλα αντιγραφή 2 φορές " Θα έπρεπε ... τι να κάνει. " σελίδα 38 και ορθογραφία.
Επίσης κάναμε στην τάξη 1 σελ. 62 και 2 σελ. 62 από τετράδιο εργασιών και για το σπίτι έχουν την άσκηση 3 σελ. 64 από το τετράδιο εργασιών α τεύχος
Στα Μαθηματικά έδωσα θεωρία και έβαλα ασκήσεις στο τετράδιο τους.
Στη Γεωγραφία έγινε προφορική εξέταση και συνεχίσαμε στο επόμενο μάθημα (κεφάλαο 10) όπου δόθηκαν ερωτήσεις και έγινε η υπογράμμιση
Δόθηκε καινούριο πρόγραμμα !!!!
Γλώσσα
Είδαμε τις ασκήσεις που είχαν. Μιλήσαμε για τις τελικές και τις βουλητικές προτάσεις (έχω δώσει θεωρία) και έχουν ασκήσεις για το σπίτι που είναι γραμμένες στο τετράδιό τους.
Μαθηματικά
Είδαμε τις ασκήσεις που είχαν. Μιλήσαμε για προσθέσεις και αφαιρέσεις ομώνυμων και ετερώνυμων κλασμάτων καθώς επίσης και των μεικτών αριθμών. Για το σπίτι έχουν ασκήσεις πάνω σε αυτά που παρέδωσα θεωρία.
Φυσική
Έγινε προφορική εξέταση και δεν προχώρησα παρακάτω
Θρησκευτικά
Προφορική εξέταση
Σπίτι : διάβασμα σελ. 48, 50, 51 όσα έχουμε υπογραμμίσει
Γλώσσα
Κάναμε τις ασκήσεις που είχαν για το σπίτι
Κάναμε την άσκηση 9 σελ. 47 από βιβλίο γλώσσας β τεύχος
Παρέδωσα θεωρία για παρελθοντικούς χρόνους και έβαλα ασκήσεις που είναι γραμμένες στο τετράδιό τους
Επίσης
Χώρισα σε κομμάτια μια άσκηση σχετικά με πληροφορίες που σχετίζονται με ραδιόφωνο, τηλεόραση και ψυγείο και ο καθένας και η καθεμία γνωρίζει τι κομμάτι πρέπει να κάνει. Σε ένα χαρτί Α 4 και οι πληροφορίες να είναι όσο γίνεται πιο περιεκτικές. Προθεσμία : Δευτέρα ή Τρίτη ή Τετάρτη.
Τέλος
Πήγαν βιβλιοθήκη και πήραν ένα βιβλίο της αρεσκείας τους ο καθένας και η καθεμία
Για μετά από τις γιορτές έχουν να μου δώσουν σε χαρτί Α 4 απαντημένες τις παρακάτω ερωτήσεις :
Ποιος είναι ο ήρωας του βιβλίου ;
Ποιος είναι ο συγγραφέας ;
Ποιος είναι ο τίτλος ;
Ποιος είναι ο εκδότης ;
Πότε εκδόθηκε ;
Τι σου άρεσε περισσότερο και τι λιγότερο ;
Ποιοι άλλοι ήρωες υπάρχουν στο βιβλίο ;
Υπάρχουν ερωτήσεις που απαντώνται μονολεκτικά σε μια σειρά. Ωστόσο υπάρχουν και ερωτήσεις που θέλω να απαντηθούν σε 10 σειρές το πολύ (μάξιμου) ώστε να αναπτυχθεί όσο γίνεται ο λόγος του καθενός και της καθεμιάς.
Ιστορία
Πορφορική εξέταση και παράδοση του επόμενου κεφαλαίου με τους Σουλιώτες. Έχουν δοθεί ερωτήσεις και έχει γίνει αντιστοιχία 1 προς 1 με ποιο κομμάτι του κειμένου είναι.
Φυσική
Σπίτι : Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για πετρέλαιο, ορυκτοί ανθρακες και φυσικό αέριο να διαβάσουν που είναι γραμμένα στο τετράδιό τους
Στην Ιστορία έγινε προφορική εξέταση και έγινε παράδοση στο κεφάλαιο με τη Φιλική Εταιρεία. Έχουν δοθεί ερωτήσεις. Έχουν δοθεί βίντεο και σχεδιάγραμμα. Επίσης σε ορισμένα άτομα έχει ανατεθεί μια εργασία. Το γνωρίζουν.
Προσοχή !!!!
Τη Δευτέρα το πολύ Τρίτη να έχουν φέρει δηλώσεις και χρήματα για την εκδρομή !!!!! Μην το ξεχάσουν τα άτομα που έχουν την επιθυμία να έρθουν !!!
Μαθηματικά
Κάναμε τις ασκήσεις που είχαν
Κάναμε ασκήσεις μέσα στην τάξη
Έβαλα ασκήσεις για το σπίτι
Γλώσσα
Κάναμε τις ασκήσεις μέσα στην τάξη
Έβαλα 2 ασκήσεις για αύριο και 1 για την Πέμπτη
Γεωγραφία
Προφορική εξέταση
Προχωρήσαμε στο κεφάλαιο 11
Γλώσσα
Κάναμε τις ασκήσεις που είχαν
Δεν έβαλα κάτι για την επόμενη φορά
Μαθηματικά
Κάναμε τις ασκήσεις που είχαν
Κάναμε επιπλέον ασκήσεις μέσα στην τάξη
Μιλήσαμε για πολλαπλασιασμό και διαίρεση κλασμάτων
Ασκήσεις για την επόμενη φορά. Σύνολο 5. Τις έχουν γράψει στο τετράδιό τους
Φυσική
Προφορική εξέταση
Μιλήσαμε για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του ήλιου, του ανέμου, του νερού
Σημαντικές παρατηρήσεις - Υπενθύμιση
Αύριο παρακαλώ πολύ να έχουν τις πληροφορίες που είχαν κάποιο περιθώριο ώστε να τα συγκεντρώσουμε
Δε θέλω να έχουν βιβλία γλώσσας, αλλά να έχουν τις πληροφορίες σε ένα φύλλο χαρτί όπως είχα αναφέρει
Αντί για Γλώσσα θέλω να φέρνουν Μαθηματικά μέχρι και την Πέμπτη
Την Παρασκευή έχουμε την εκδρομή και είναι επίσης οι βαθμοί όπου έχει ενημερώσει η κυρία Ελληνιάδου την ώρα για τους βαθμούς σε e mail προς τους γονείς
Τεστ Γλώσσας 13/1/25 ενότητα 9 (Δευτέρα)
Τεστ Μαθηματικών 16/1/25 (Πέμπτη) Η ύλη θα δοθεί την Πέμπτη την 19 Δεκενβρίου 2024
Ειδαμε τις ασκήσεις των Μαθηματικών
Δεν προχώρησα στα άλλα μαθήματα
Προφορική εξέταση στην Κ.Π.Α και παράδοση μαθήματος
Στα Μαθηματικά έγιναν ασκήσεις μέσα στην τάξη και έγραψαν 3 ασκήσεις για το σπίτι που έχουν.
Θρησκευτικά
Τεστ σελ. 41, 42, 43, 46, 48, 48, 50, 51, 52, 53 την Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2025
Γλώσσα
Αντιγραφή 2 φορές + ορθογραφία " Εγώ συνέχισα ... στάχτες" σελ. 62 για σπίτι
Έδωσα γραμματική και ασκήσεις σε φωτοτυπίες για σπίτι
Από βιβλίο μαθητή σελ. 64 -65 Σωστό ή Λάθος για σπίτι
Στην τάξη έκαναν βιβλίο μαθητή σελ. 67 άσκηση 5 + τετράδιο εργασιών σελ. 10 άσκηση 4 και σελ. 13 άσκηση 7
Φυσική
Πράσινο βιβλίο σελ. 38, 39, 40, 41, 45, 46, 47 (υπογραμμισμένα) + πορτοκαλί βιβλίο ΦΕ1 (Θερμότητα) ό,τι εχουν γράψει στην τάξη όσον αφορά την παρατήρηση και το συμπέρασμα απ' έξω + αυτά που έχουν σημειώσει πάνω στο βιβλίο τους + ασκήσεις 1, 2, 3 για το σπίτι
Ιστορία
Κεφάλαιο 3 Η επανάσταση στην Πελοπόννησο.
Το μάθημα υπάρχει στο e class συνδέσεις διαδικτύου με τον τίτλο του αντίστοιχου μαθήματος. Είναι σε στυλ ερώτηση - απάντηση. Από αυτές τις ερωτήσεις θα γίνει η προφορική εξέταση.
Τεστ στην Κ.Π.Α σελ. 29, 30, 32, 33, 34, 35, 36, 38 στις 23/1/25 (Πέμπτη)
Γλώσσα
Ορθογραφία + άσκηση βιβλίου έγιναν. Κείμενο : Δρόμο παίρνω ... δρόμο αφήνω ! Ανάγνωση έγινε. Για σπίτι έχουν: 1, 2 σελ. 71 + τις ασκήσεις από φωτοτυπία που είχαν από χθες και σήμερα δεν τις είδαμε.
Μαθηματικά
Κεφάλαιο 25, θεωρία και εφαρμογές πάνω στο κομμάτι της θεωρίας και έχουν ασκήσεις από φυλλάδιο : σελ.2,3 ασκήσεις 1 έως 7
Ιστορία
Η επανάσταση στη Στερεά Ελλάδα σελ. 86 - 87. Έχω δώσει ερωτήσεις και τους είπα τι να υπογραμμίσουν.
Φυσική
σελίδα 48 τα υπογραμμισμένα από πράσινο βιβλίο και από πορτοκαλί σελ. 56 το συμπέρασμα και την ερώτηση 1 που έχουν γράψει απ' έξω τα θέλω.
Μαθηματικά
Έλεγχος των ασκήσεων της φωτοτυπίας και έγραψαν νέες ασκήσεις στο τετράδιό τους που έχουν για την επόμενη μέρα.
Γλώσσα
Έλεγχος ασκήσεων της φωτοτυπίας και έγραψαν τεστ που ήταν προγραμματισμένο !
Γεωγραφία
Προφορική εξέταση και παράδοση στο κεφάλαιο 12
Βιβλίο γραμματικής ε - στ δημοτικού σελ. 114 μέχρι 121. ΔΙΑΒΑΣΜΑ Όλες οι αντωνυμίες : προσωπικές, κτητικές, δεικτικές, αυτοπαθείς, αναφορικές, αόριστες, οριστικές, ερωτηματικές. Φυλλάδιο 4 σελίδων όλες οι ασκήσεις για σπίτι.
Μαθηματικά δεν προχωρήσαμε παραπάνω. Μόνο έγινε ο έλεγχος των ασκήσεων που είχα βάλει.
Φυσική σελ. 50 - 51 όσα έχουν υπογραμμίσει από το πράσινο βιβλίο.
Φυσική σελ. 57, 58, 59 από πορτοκαλί βιβλίο όσα έχουν γράψει
Ύλη :
από πορτοκαλί βιβλίο σελ. 52 έως 59 όσα έχουν γράψει
από πράσινο βιβλίο σελ. 44 έως 51. Γράφουν στις 22 Ιανουαρίου 2025, την Τετάρτη !
Γλώσσα
ασκήσεις
Βιβλίο Γλώσσας σελ. 72 (άσκηση 5 (α), (β)), σελ. 74 (ασκήσεις 1, 2), σελ.76 ( άσκηση 5), σελ. 77 (άσκηση 6), σελ. 78 (άσκηση 7), σελ. 80 (άσκηση 10)
Τετράδιο εργασιών σελ. 11 (άσκηση 5), σελ. 12 (άσκηση 6), σελ. 16 (άσκηση 10), σελ. 8 (άσκηση 2), σελ. 14 (άσκηση 8) για Δευτέρα 20 / 1 / 25
Έχουν δοθεί φυλλάδια γραμματικής και ασκήσεις καθώς επίσης πρέπει να διαβάσουν από βιβλίο Γραμματικής τα χρονικά και τοπικά επιρρήματα που βρίσκονται στη σελίδα 163.
Ιστορία
Έχουν να μάθουν κεφάλαιο 5 (Η επανάσταση στα νησιά του Αιγαίου)
Θρησκευτικά
σελ. 58 έως 60 τα υπογραμμισμένα να διαβάσουν
Έγραψαν έκθεση με θέμα " ένα μικρό ατύχημα στο σχολείο " όσον αφορά τη Γλώσσα. Την Τρίτη 21/1/25 να φέρουν το ανθολόγιο μαζί τους.
Κ.Π.Α δεν προχώρησα παρακάτω. Υπενθυμίζω γράφουν Κ.Π.Α 23/1/25 (Πέμπτη)
Μαθηματικά έγραψαν τεστ οπότε δεν προχώρησα
Ύλη για Τεστ Γεωγραφίας που γράφουν 27/1/25 Δευτέρα
κεφάλαιο 7 σελ. 30 - 31
κεφάλαιο 8 σελ. 32 - 34
κεφάλαιο 10 σελ. 39 - 41
κεφάλαιο 11 σελ. 44 - 45
Συνολικά είναι 4 κεφάλαια
Ύλη για Ιστορία που γράφουν στις 28/1/25 Τρίτη
κεφάλαιο 10 Οι αγώνες των Σουλιωτών
κεφάλαιο 3 Η επανάσταση στην Πελοπόννησο
κεφάλαιο 5 Η επανάσταση στα νησιά του Αιγαίου
κεφάλαιο 4 Η επανάσταση στη Στερεά Ελλάδα
Συνολικά είναι 4 κεφάλαια
Ιστορία
κεφάλαιο 6: Η επανάσταση στην Ήπειρο, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία για την άλλη φορά να ξέρουν.
Φυσική
για την άλλη φορά πράσινο βιβλίο σελ. 54, 56 τα υπογραμμισμένα ! Αυτά δεν είναι για το τεστ όπου θα γράψουν !!!
Στη Γλώσσα λύθηκαν οι ασκήσεις που είχαν για το σπίτι. Για την επόμενη φορά έχουν μια φωτοτυπία με επαναληπτικές ασκήσεις ενότητας 10. Να έχουν ανθολόγιο για την επόμενη φορά.
Στα Μαθηματικά προχωρήσαμε στις εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος. Κάναμε εφαρμογές αρκετές μέσα στην τάξη και για το σπίτι έχουν από τη φωτοτυπία σελ. 3 - 4 ασκησεις 1, 2, 3, 4 , προβλήματα 1, 2, 3
Στη Γεωγραφία έγινε προφορική εξέταση και συνεχίσαμε στα κεφάλαια 13 και 14 όσα έχουμε σημειώσει μόνο !
Σημείωση !!!
Τα παιδιά να μη διαβάσουν ούτε Θρησκευτικά ούτε Ιστορία την Τετάρτη ώστε να έχουν χρόνο να προετοιμαστούν για τα τεστ Φυσικής (22/1) και Κ.Π.Α (23/1) !!
Ιστορία να είναι διαβασμένα όμως στο μάθημα που έχω παραδώσει για την Παρασκευή (24/1)
Για το τεστ της Γεωγραφίας δεν είναι μέσα στην ύλη τα κεφάλαια 13, 14. Η ύλη είναι γνωστή εδώ και καιρό και τα παιδιά έχουν σημειώσει ποια κεφάλαια είναι εντός ύλης ! Επομένως δε χρειάζεται να διαβάσουν τα κεφάλαια 13, 14 την επόμενη φορά αλλά να τα διαβάσουν για τις 3/2/25.
Υπενθυμίζω ότι 27/1 γράφουν Γεωγραφία
28/1 γράφουν Ιστορία
και στα 2 μαθήματα είναι γνωστή η ύλη !!!
29/1 είναι προγραμματισμένη η εκδρομή και τα χρήματα - δηλώσεις πρέπει να δοθούν το αργότερο ως τις 24/1 (Παρασκευή)
30/1 (Πέμπτη) το πρώτο δίωρο από όσο έχω ενημερωθεί θα πάμε στην εκκλησία γιατί είναι των 3 Ιεραρχών και στη συνέχεια θα γίνουν κανονικά οι επόμενες διδακτικές ώρες !!!
Στη Γλώσσα κάναμε ανθολόγιο και έχουν για σπίτι σελ. 42 ερώτηση 2
Στα Μαθηματικά λύσαμε τις ασκήσεις που είχαν για σπίτι και στη συνέχεια κάναμε ασκήσεις μέσα στην τάξη με στόχο την καλύτερη εμπέδωδη στο κομμάτι όπου βρισκόμαστε στην ύλη. Δεν έδωσα ασκήσεις για σπίτι.
Αύριο να φέρουν τα μαθήματα κανονικά που λέει το πρόγραμμα ασχέτως αν δεν έχουν κάτι για διάβασμα λόγω του τεστ που γράφουν !
Γλώσσα
Έχουν για σπίτι:
1 σελ. 94 (βιβλίο γλώσσας, β τεύχος)
2 σελ. 95 (βιβλίο γλώσσας, β τεύχος)
3 σελ. 95 (βιβλίο γλώσσας,β τεύχος)
4 σελ. 96 (βιβλίο γλώσσας, β τεύχος)
3 ασκήσεις που έχουν γράψει στα τετράδιά τους (στην πρώτη ζητάω το είδος της σύνδεσης των προτάσεων: παρατακτική, υποτακτική, ασύνδετο σχήμα, στη δεύτερη ζητάω το είδος των εξαρτημένων/δευτερεουσών προτάσεων, στην τρίτη ζητάω ένωση προτάσεων χρησιμοποιώντας αντιθετικούς συνδέσμους με 2 τρόπους; παρατακτικούς & υποτακτικούς).
Όλες αυτές οι ασκήσεις στο μάθημα της Γλώσσας είναι για τη Δευτέρα 3/2/2025
Μαθηματικά
Έχουν 3 ασκήσεις που είναι γραμμένες στα τετράδιά τους και έχουν σχέση με εξισώσεις που ο άγνωστος είναι αφαιρετέος ή μειωτέος
Οι ασκήσεις των Μαθηματικών είναι για την Πέμπτη 30/1/2025
Φυσική
1ον Μοίρασα φωτοττυπίες που είναι θεωρία και είναι του στυλ ερώτηση - απάντηση για την καλύτερη κατανόηση ορισμένων εννοιών
2ον Τους έβαλα να υπογραμμίσουν σελ. 84 - 85 και επίσης τους είπα να ξέρουν το γλωσσάριο και το με μια μια ματιά
3ον Τους είπα να διαβάσουν επίσης όλα όσα έχουμε υπογραμμίσει και έχουμε γράψει μέσα στην τάξη σε πράσινο και πορτοκαλί βιβλίο έως τώρα και έχουν σχέση με την ενότητα "αναπνευστικό σύστημα"
Οπότε θέλω καλό διάβασμα για την Παρασκευή 31/1/2025 !
Ιστορία
Θέλω να διαβάσουν για την Παρασκευή 31/1/2025 το κεφάλαιο 8 με τίτλο "οι αγώνες του Κανάρη"
Στα Μαθηματικά:
έγινε η επίλυση των ασκήσεων που είχαν
έγινε παράδοση του επόμενου κεφαλαίου, με τις εξισώσεις που ο άγνωστος είναι παράγοντας γινομένου, καθώς επίσης έγιναν ασκήσεις - εφαρμογές πάνω στη θεωρία με στόχο την εμπέδωσή της.
Για το σπίτι έχουν να λύσουν κάποιες εξισώσεις που ο άγνωστος είναι παράγοντας γινομένου και είναι γραμμένες στο τετράδιό τους !
Στην Ιστορία έγινε εξέταση προφορική και έγινε παράδοση του επόμενου κεφαλαίου και πιο συγκεκριμένα του κεφαλαίου 9 με τίτλο "Η εκστρατεία του Δράμαλη - Δερβενάκια" στη σελίδα 107.
Στη Φυσική σελ. 109 έχουν γράψρει την άσκηση 1. Στη σελ. 110 έχουν γράψει για το τι είναι πιο υγιεινό : Η αναπνοή από τη μύτη ή από το στόμα ; . Επίσης έχουν γράψει στη σελ. 111 τις συνήθειες που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του αναπνευστικού συστήματος αλλά και το συμπέρασμα. Όλα έως τώρα που έχω αναφέρει για το μάθημα της Φυσικής, είναι από το πορτοκαλί βιβλίο. Στο πράσινο βιβλίο σελ. 87 υπογράμμισαν την παράγραφο "Η καρδιά ... αποβάλλονται από το σώμα μας."
Σελ. 61 έως 66 τα υπογραμμισμένα στα Θρησκευτικά
Στη Γλώσσα μοίρασα σημειώσεις για τον ευθύ και τον πλάγιο λόγο, καθώς επίσης έχουν δοθεί ασκήσεις που είναι γραμμένες στο τετράδιο της γλώσσας. Τέλος κάναμε ανάγνωση το κείμενο "Επιστήμη με άρωμα γυναίκας" σελ. 15 - 16
Στην Ιστορία έχουν να διαβάσουν το κεφάλαιο 10 : Ο Μάρκος Μπότσαρης"
Στη Φυσική έχουν να διαβάσουν σελ. 94 - 95 όσα έχουμε υπογραμμίσει
Γλώσσα
Για σπίτι έχουν :
(Α) 4 ασκήσεις που έιναι γραμμένες στο τετράδιό τους
(Β) από βιβλίο γλώσσας γ τεύχος έχουν σελ. 17 άσκηση 3 και σελ. 22 που είναι άσκηση συμπλήρωσης κενού
Μαθηματικά
Για σπίτι έχουν 3 ασκήσεις που είναι γραμμένες στο τετράδιό τους
Φυσική
Για σπίτι έχουν :
Βιβλίο Μαθητή σελ. 98 , 99, 100 , 101 τα υπογραμμισμένα
Τετράδιο εργασιών σελ. 122, 123, 124, 125, 126 όσα έχουν γράψει
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...-
Σάββατο 15 Μαρτίου 2025 - 10:51 π.μ.
-
Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2025 - 8:50 μ.μ.
-
Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2025 - 8:15 μ.μ.