Μάθημα : Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Δ τάξη

Κωδικός : 9520339186

9520339186  -  ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Μάθημα

https://minedu-primary.webex.com/meet/tziaxrisa

 

https://scratch.mit.edu/

Όνομα χρήστη: 32dimtablet3

κωδικός: 123456!

Ενότητες

 

Σε αυτό το παιχνίδι το ρομποτάκι κυνηγάει τα σκουπίδια στη θάλασσα και όταν τα αγγίξει, τότε αυτά θα εξαφανίζονται και όταν καθαρίσει από τα σκουπίδια, τότε βγάζει ένα μήνυμα και τερματίζει το παιχνίδι.

https://video.link/w/d1q5vq8z9ck

Πατήστε εδώ για να  κατεβάσετε το αρχείο.

Με το Πρόγραμμα Scratch Version 3 μπορείς να δημιουργήσεις έναν ολόκληρο ψηφιακό κόσμο!

Οι μαθητές μαθαίνουν προγραμματισμό, σχεδιάζοντας animation, video games και εικονικούς αυτοματισμούς.

Εγκατάσταση του scratch3
**************************************************************************

Τα βιντεάκια βρίσκονται στο youtube και για να γίνει πλήρης η οθόνη πατάτε τη λέξη κάτω δεξιά Youtube

Γνωριμία με το περιβάλλον του.

 

 

Γνωρίζουμε κάποιες βασικές εντολές στο scratch.

 

Επεξεργασία αντικειμένου στο περιβάλλον του scratch

Στο παρακάτω πρόγραμμα έχουμε εισάγει μια κινούμενη φιγούρα την Avery και ένα υπόβαθρο από τη βιβλιοθήκη του scratch. 

Όταν πατάω πράσινη σημαία η Avery θέλω να ξεκινάει πάντα από μια συγκεκριμένη θέση και μετά να αρχίσει να περπατάει με αργό ρυθμό. Αν φτάσει στα όρια της σκηνής, τότε θέλω να αναπηδήσει (να γυρίσει αριστερά) και να συνεχίσει το περπάτημα.

Αν βάλουμε λιγότερες επαναλήψεις και δεν προλάβει να φτάσει στα όρια του σκηνικού οι εντολές Εαν στα  όρια αναπήδησε και Όρισε τρόπο περιστροφής δεξιά- αριστερά δε θα εκτελεστούν 

Κάντε κλικ στην εικόνα για να την δείτε καλύτερα.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -