Μάθημα : Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Δ τάξη
Κωδικός : 9520339186
9520339186 - ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος

Σε αυτό το παιχνίδι το ρομποτάκι κυνηγάει τα σκουπίδια στη θάλασσα και όταν τα αγγίξει, τότε αυτά θα εξαφανίζονται και όταν καθαρίσει από τα σκουπίδια, τότε βγάζει ένα μήνυμα και τερματίζει το παιχνίδι.
https://video.link/w/d1q5vq8z9ckΠατήστε εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο.
Με το Πρόγραμμα Scratch Version 3 μπορείς να δημιουργήσεις έναν ολόκληρο ψηφιακό κόσμο!
Οι μαθητές μαθαίνουν προγραμματισμό, σχεδιάζοντας animation, video games και εικονικούς αυτοματισμούς.
Εγκατάσταση του scratch3
**************************************************************************
Τα βιντεάκια βρίσκονται στο youtube και για να γίνει πλήρης η οθόνη πατάτε τη λέξη κάτω δεξιά Youtube
Γνωριμία με το περιβάλλον του.
Γνωρίζουμε κάποιες βασικές εντολές στο scratch.
Επεξεργασία αντικειμένου στο περιβάλλον του scratch
Στο παρακάτω πρόγραμμα έχουμε εισάγει μια κινούμενη φιγούρα την Avery και ένα υπόβαθρο από τη βιβλιοθήκη του scratch.
Όταν πατάω πράσινη σημαία η Avery θέλω να ξεκινάει πάντα από μια συγκεκριμένη θέση και μετά να αρχίσει να περπατάει με αργό ρυθμό. Αν φτάσει στα όρια της σκηνής, τότε θέλω να αναπηδήσει (να γυρίσει αριστερά) και να συνεχίσει το περπάτημα.
Αν βάλουμε λιγότερες επαναλήψεις και δεν προλάβει να φτάσει στα όρια του σκηνικού οι εντολές Εαν στα όρια αναπήδησε και Όρισε τρόπο περιστροφής δεξιά- αριστερά δε θα εκτελεστούν
Κάντε κλικ στην εικόνα για να την δείτε καλύτερα.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -