Μάθημα : Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Ε΄τάξη

Κωδικός : 9520339187

9520339187  -  ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Μάθημα

https://scratch.mit.edu/

 

όνομα χρήστη :32dimtablet5

κωδικό : 123456!

 

Ενότητες

Στο scratch αυτό έχω εισάγει σαν υπόβαθρο ένα λαβύρινθο που έχω κατεβάσει από το διαδίκτυο. Με το πρόγραμμα της ζωγραφικής έχω αλλάξει τις διαστάσεις του σε 480 πλάτος και 360 ύψος. Επίσης. μέσα από το περιβάλλον του scratch έσβησα κάποια κομμάτια από τις μαύρες γραμμές για να χωράει το γατάκι να περνάει.

Τον λαβύρινθο τον κατεβάζουμε από το internet (δεξί κλικ -> Αποθήκευση εικόνας ως) ή το σχεδιάζω εγώ στη ζωγραφική  του scratch.

Για να αλλάξω τις διαστάσεις του:

Δεξί κλικ πανω στην εικόνα του λαβύρινθου

Άνοιγμα με 

Ζωγραφική

Αλλαγή μεγέθους(resize)

Κλικ στη καρτέλα Pixel

Βγάζω το  πράσινο τικ (διατήρηση αναλογιών)

Οριζόντια :480

Κατακόρυφα    : 360

Αποθήκευση

https://youtu.be/_Ju4Q-GSjF4

Σε αυτό το παιχνίδι το ρομποτάκι κυνηγάει τα σκουπίδια στη θάλασσα και όταν τα αγγίξει, τότε αυτά θα εξαφανίζονται και όταν καθαρίσει από τα σκουπίδια, τότε βγάζει ένα μήνυμα και τερματίζει το παιχνίδι.

https://youtu.be/d1q5vq8z9ck

Με το Πρόγραμμα Scratch Version 3 μπορείς να δημιουργήσεις έναν ολόκληρο ψηφιακό κόσμο!

Οι μαθητές μαθαίνουν προγραμματισμό, σχεδιάζοντας animation, video games και εικονικούς αυτοματισμούς.

Εγκατάσταση του scratch3

Το περιβάλλον του scratch3

 

Περιήγηση στις εντολές του SCratch3.

 

Επεξεργασία αντικειμένου στο περιβάλλον ζωγραφικής του scratch.

 

Εισαγωγή κινούμενης εικόνας από το διαδίκτυο στο περιβάλλον scratch.

 

 

Διαβάστε από εδώ το έγγραφο "Μετάδωσε - Όταν λάβω"

Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι για τα παραπάνω βίντεο είναι οι εξής :

To Περιβάλλον του Scratch

Περιήγηση στις βασικές εντολές του scratch.

Επεξεργασία αντικειμένου στο περιβάλλον ζωγραφικής του scratch.

Εισαγωγή κινούμενης εικόνας στο scratch και προγραμματισμός της.

 

Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο.

Σε αυτό το παιχνίδι το ρομποτάκι κυνηγάει τα σκουπίδια στη θάλασσα και όταν τα αγγίξει, τότε αυτά θα εξαφανίζονται και όταν καθαρίσει από τα σκουπίδια, τότε βγάζει ένα μήνυμα και τερματίζει το παιχνίδι.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -