Μάθημα : Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Ε΄τάξη
Κωδικός : 9520339187
9520339187 - ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος

Στο scratch αυτό έχω εισάγει σαν υπόβαθρο ένα λαβύρινθο που έχω κατεβάσει από το διαδίκτυο. Με το πρόγραμμα της ζωγραφικής έχω αλλάξει τις διαστάσεις του σε 480 πλάτος και 360 ύψος. Επίσης. μέσα από το περιβάλλον του scratch έσβησα κάποια κομμάτια από τις μαύρες γραμμές για να χωράει το γατάκι να περνάει.
Τον λαβύρινθο τον κατεβάζουμε από το internet (δεξί κλικ -> Αποθήκευση εικόνας ως) ή το σχεδιάζω εγώ στη ζωγραφική του scratch.
Για να αλλάξω τις διαστάσεις του:
Δεξί κλικ πανω στην εικόνα του λαβύρινθου
Άνοιγμα με
Ζωγραφική
Αλλαγή μεγέθους(resize)
Κλικ στη καρτέλα Pixel
Βγάζω το πράσινο τικ (διατήρηση αναλογιών)
Οριζόντια :480
Κατακόρυφα : 360
Αποθήκευση
Σε αυτό το παιχνίδι το ρομποτάκι κυνηγάει τα σκουπίδια στη θάλασσα και όταν τα αγγίξει, τότε αυτά θα εξαφανίζονται και όταν καθαρίσει από τα σκουπίδια, τότε βγάζει ένα μήνυμα και τερματίζει το παιχνίδι.
Με το Πρόγραμμα Scratch Version 3 μπορείς να δημιουργήσεις έναν ολόκληρο ψηφιακό κόσμο!
Οι μαθητές μαθαίνουν προγραμματισμό, σχεδιάζοντας animation, video games και εικονικούς αυτοματισμούς.
Το περιβάλλον του scratch3
Περιήγηση στις εντολές του SCratch3.
Επεξεργασία αντικειμένου στο περιβάλλον ζωγραφικής του scratch.
Εισαγωγή κινούμενης εικόνας από το διαδίκτυο στο περιβάλλον scratch.
Διαβάστε από εδώ το έγγραφο "Μετάδωσε - Όταν λάβω"
Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι για τα παραπάνω βίντεο είναι οι εξής :
Περιήγηση στις βασικές εντολές του scratch.
Επεξεργασία αντικειμένου στο περιβάλλον ζωγραφικής του scratch.
Εισαγωγή κινούμενης εικόνας στο scratch και προγραμματισμός της.
Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο.
Σε αυτό το παιχνίδι το ρομποτάκι κυνηγάει τα σκουπίδια στη θάλασσα και όταν τα αγγίξει, τότε αυτά θα εξαφανίζονται και όταν καθαρίσει από τα σκουπίδια, τότε βγάζει ένα μήνυμα και τερματίζει το παιχνίδι.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -