Μάθημα : Εφαρμογές Πληροφορικής
Κωδικός : EL26107
EL26107 - ΠΕΤΡΟΣ ΜΑΝΕΣΙΩΤΗΣ
Η πλατφόρμα σάς ανακατεύθυνε αυτόματα στην αρχική σελίδα για να συνδεθείτε προτού προχωρήσετε σε άλλες ενέργειες. Πιθανόν, να έληξε η σύνοδός σας.
Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα έχει στόχο την εμβάθυνση των γνώσεων του μαθητή/τριας
την απόκτηση δεξιοτήτων και των ικανοτήτων και τη διαμόρφωση
στάσεων που αφορούν στις Εφαρμογές της Πληροφορικής.
To κεφάλαιο αυτό έχει στόχο ο μαθητής/μαθήτρια να γνωρίζει τις βασικές εντολές της HTML και να είναι ικανός να προγραμματίζει σε περιβάλλον HTML.
Στην ενότητα αυτή έχει σκοπό ο μαθητής/μαθήτρια να υλοποιήσει εφαρμογές σε περιβάλλον App Inventor ώστε να κατανοήσει τις θεωριτικές αναφορές του σχολικού βιβλίου.
Στην ενότητα αυτή οι μαθητές/τριες μπορούν να κατανοήσουν και να εργαστούν με το περιβάλλον SCRATCH. Οι μαθητές/τριες δημιουργούν, επιλελούνται και βελτιώνουν εφαρμογές στο περιβάλλον SCRATCH.
Σκοπός του κεφαλαίου είναι οι μαθητές να εντοπίζουν και να διαχειρίζονται θέματα ασφάλειας και προστασίας στο Διαδίκτυο
Στην ενότητα αυτή έχει σκοπό ο μαθητής/μαθήτρια να υλοποιήσει εφαρμογές σε υπολογιστικό περιβάλλον ώστε να κατανοήσει τις θεωριτικές αναφορές του σχολικού βιβλίου.
Σκόπος του κεφαλαίου είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να κατανοήσουν την έννοια των κοινωνικών δικτύω και τη χρήση τους.
Σκοπός του κεφαλαίου είναι να ενημερωθούν οι μαθητές για τις νέες μορφές εργασίας και συνεργασίας που έχουν γίνει εφικτές με την εξέλιξη των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών.
Σκοπός της ενότητας αυτής είναι οι μαθητές/μαθήτριες να κατανοήσουν τη λειτουργία του υπολογιστικού νέφους και να πειραματιστούν με τις υπηρεσίες του.
Η ενότητα έχει στόχο να γνωρίσει στους μαθητές/τριες τις βασικές έννοιες εφαρμογών πληροφορικής.
Η ενότητα έχει στόχο την εξοικείωση των μαθητών/τριών με τα προγραμματιστικά περιβάλλοντα και την δημιουργία εφαρμογών.
Η ενότητα αυτή έχει στόχο ο μαθητής/μαθήτρια να αναφέρει τις υπηρεσίες του Διαδικτύου και να είναι ικανός να προγραμματίζει σε περιβάλλον HTML.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -