Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ

Κωδικός : G1820129

G1820129  -  Βασίλειος Σαΐτης

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ SCRATCH

Ενότητες

Στόχος του μαθήματος: Να χρησιμοποιείτε τις εντολές επιλογής στην επίλυση προβλημάτων.

 

Προσδοκώμενα αποτελέσματα:

  • Να αναγνωρίζετε τις εντολές επιλογής της γλώσσας scratch
  • Να χρησιμοποιείτε τις εντολές για την επίλυση προβλημάτων
  • Να αναγνωρίζετε και να χρησιμοποιείτε λογικές συνθήκες

Προαπαιτούμενες γνώσεις

  • Εντολές κίνησης
  • Αριθμητικοί τελεστές και αριθμητικές παραστάσεις
  • Εντολές εισόδου και εξόδου
  • Μεταβλητές

κείμενα και ασκήσεις 30-6-2021 που μπορείτε να τα βρείτε και από τη γραμμή μάθησης

Προσδοκώμενα αποτελέσματα:

  • Να αναγνωρίζετε τους λογικούς τελεστές και να τους χρησιμοποιείτε για δημιουργία λογικών συνθηκών
  • Να χρησιμοποιείτε κατάλληλες λογικές συνθήκες για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων επιλογής με περισσότερους από έναν τρόπους

Προαπαιτούμενες γνώσεις

  • Εντολές κίνησης
  • Εντολές επιλογής
  • Αριθμητικοί τελεστές και αριθμητικές παραστάσεις
  • Εντολές εισόδου και εξόδου
  • Μεταβλητές
  • Συγκριτικοί τελεστές

από 10/7/17 έως 16/7/17

από 17/7/17 έως 23/7/17

από 24/7/17 έως 28/7/17

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -