Μάθημα : ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Κωδικός : G2042147

2024a-eik  -  ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Μάθημα

Ζωγραφίζω και επικοινωνώ ψηφιακά!wink

(Τηλεκπαίδευση)

Γεια σας παιδιά!

Για το μάθημα των εικαστικών  να μελετήσετε την παρακάτω ενότητα.

Για τυχόν απορίες και διευκρινήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε στο e mail andkost@sch.gr 

 

Ενότητες

Ερωτικό, Γιάννης Μόραλης,1990

Οι καλλιτέχνες επεξεργάζονται τη φυσική πραγματικότητα, ανάλογα με τα αισθήματα και τις εμπειρίες τους και ξαναφτιάχνουν νέες εικόνες. Στη διαδικασία αυτή, ανανεώνουν συνεχώς τους τρόπους έκφρασής τους (Βιβλίο εικαστικών).  

_____________________________________________________________________________

Αφαιρετικό χαρακτηρίζεται το έργο που δεν αναπαριστά την πραγματικότητα με κάθε λεπτομέρεια, αλλά απεικονίζει εκείνα τα στοιχεία που ο καλλιτέχνης θεωρεί σημαντικά ώστε να καταλάβει ο θεατής τι σκέπτονταν ή τι έβλεπε όταν ζωγράφιζε.

____________________________________________________________________________

Δραστηριότητές:

Α) Να παρατηρήσετε το κυκλαδικό ειδώλιο «Εγείρων πρόποσιν» και το έργο «Μορφή Β» του Γιάννη Μόραλη και να συμιώσετε τις ομοιότητες τους. Πως αποδίδονται τα περιγράμματα, οι γραμμές και τα σχήματα;   

Για να δείτε τα  δυο έργα τέχνης επιλέξτε έγγραφα (αριστερά στο μαύρο πλαίσιο) στη συνέχεια επιλέξτε το αρχείο: Δυο έργα τέχνης

 

Λίγα λόγια για τον κυκλαδικό πολιτισμό και τη μοντέρνα τέχνη αναφέρονται εδώ 

 

Για να δείτε συλλογές έργων του Γ.Μόραλη και έργων του κυκλαδικού πολιτισμού επιλέξτε συνδέσεις δικτύου (αριστερά στο μαύρο πλαίσιο) και φάκελο 1η ενότητα: Αφαιρετικό

Να σημειώσετε τις απαντήσεις σας και να μου τις στείλετε στο email  andkost@sch.gr συμπληρώνοντας  στο θέμα: 1η ενότητα: Αφαιρετικό

____________________________________________________________________________

Δραστηριότητες ζωγραφικής:

Υλικά: μπλοκ ζωγραφικής, ξυλομπογιές,  λαδοπαστέλ, μαρκαδόροι

Α)Να δημιουργήσετε μια ζωγραφιά που θα κυριαρχούν οι καμπύλες γραμμές ( λεπτές, έντονες, χρωματιστές, ασπρόμαυρες) και τα χρώματα κόκκινο, μπλε (γαλάζιο, σκούρο), πορτοκαλίώχρακίτρινο και οι όλοι οι τόνοι του μαύρου.

Το θέμα μπορεί να είναι μια σύνθεση με περιγράμματα ανθρώπων ή ένα έργο εμπνευσμένο από τα έργα του Μόραλη ή και ένα έργο της φαντασίας σας!                                                                          

Β)Να ζωγραφίσετε με δυο τρόπους ένα βουνό.

Μπορεί να είναι ένα βουνό που σας έκανε εντύπωση ή ένα βουνό της φαντασίας σας ή ένα βουνό που ζωγράφισε κάποιος μεγάλος ζωγράφος όπως ο Πωλ Σεζάν. 

 

Διαδραστικό κουίζ με έργα καλλιτεχνών είναι εδώ 

 

Όταν ολοκληρώσετε τη ζωγραφιά στείλτε μια φωτογραφία της στο e mail andkost@sch.gr

 Οι κυνηγοί στο χιόνι, Πίτερ Μπρίγκελ,1565

Τα έργα μερικών ζωγράφων δίνουν την εντύπωση ότι κοιτάς την εικόνα από ένα παράθυρο και ότι θα μπορούσες ακόμα και να περπατήσεις μέσα σ' αυτή. (βιβλίο εικαστικών)

___________________________________________________________________________

Οι καλλιτέχνες για να καταλάβουν τον τρόπο με τον οποίο αλλάζουν τα αντικείμενα λόγω της απόστασης παρατηρούν το φυσικό περιβάλλον και ζωγραφίζουν εξετάζοντας: το μέγεθος, την επικάλυψη, τις λεπτομέρειες και το χρώμα στα στοιχεία της εικόνας που φαντάζονται ή βλέπουν.  

____________________________________________________________________________

Δραστηριότητες

Α) Να δημιουργήσετε μια ζωγραφιά με χρώματα και θέμα: Το μεγάλο ποτάμι

ή

Β) Να δημιουργήσετε μια ζωγραφιά με χρώματα και θέμα: Ανοιξιάτικο δωμάτιο  

 

Για να διαβάσετε περισσοτερα  απο το βιβλίο των εικαστικών επιλέξτε εδώ

Για να δείτε περισσότερα έργα του Πίτερ Μπρίγκελ  επιλέξτε εδώ  

Για να δείτε έργα διαφορετικών καλλιτεχνών με χρήση της προοπτικής επιλέξτε εδώ

 

Η ζωγραφιά να γίνει στο μπλοκ ζωγραφικής (σε ένα ολόκληρο φύλλο) και να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το επόμενο μάθημα. 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -