Μάθημα : ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ( Α2- Α3 )

Κωδικός : S220164

S220164  -  ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ

Μάθημα

 

 

 

 

 

Όσοι απο εσάς δεν έχετε την δυνατότητα επέξεργασιας των εγγράφων που σας στέλνω να γράφετε τις απαντήσεις σε ένα φύλλο χαρτί να το φωτογραφίζεται και να το στέλνεται σαν απάντηση στην εργασία σας.

Ενότητες

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι είδος νοημοσύνης που επιδεικνύουν οι μηχανές, ενώ η φυσική νοημοσύνη συναντάται στα έμβια όντα. Στη θεωρία της επιστήμης της Πληροφορικής η τεχνητή νοημοσύνη συναντάται σε κάθε συσκευή που αντιλαμβάνεται το περιβάλλον της και λαμβάνει δράσεις, ώστε να μεγιστοποιήσει την παραγωγικότητά της και να επετύχει τους στόχους της. Ο όρος τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται για να χαρακτηρίσει μια μηχανή που μιμείται λειτουργίες του ανθρώπινου εγκεφάλου, όπως η μάθηση και η επίλυση προβλημάτων.

Ο γενικός ερευνητικός στόχος της τεχνητής νοημοσύνης είναι η δημιουργία τεχνολογίας που επιτρέπει στους υπολογιστές και τις μηχανές να λειτουργούν με έξυπνο τρόπο. 

Δημιουργήστε τη δική σας εφαρμογή σε Javascript με τη χρήση προγραμματισμού βασισμένου σε μπλοκ. Εναλλακτικά, αναβαθμίστε τις δεξιότητές σας μαθαίνοντας προγραμματισμό βασισμένο σε κείμενο. 

 

Flappy κώδικα

θέλετε να γράψετε το δικό σας παιχνίδι σε λιγότερο από 10 λεπτά;

γράφω κώδικα για το MINECRAFT

γνωρίζω την γλώσσα HTML

ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ HTML 

ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ HTML

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -