Μάθημα : [ΕΠΑΛ - Α΄ Τάξη] Πληροφορική

Κωδικός : T411117

T411117  -  Ρέτσας Χρήστος

Μάθημα

1ο Εργαστηριακό Κέντρο (Ε.Κ.) & Πρότυπο ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας

Σχολικό Έτος    : 2025-2026

Τάξη                  : Α΄

Μάθημα             : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Διδάσκοντες    : Χρήστος Ρέτσας & Παρασκευάς Πανάγου

E-mail               : chris.retsas@gmail.com

E-class             : tiny.cc/retsas-pliroforiki

 

Στο ηλεκτρονικό μάθημα αυτό περιέχεται εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα γενικής παιδείας Πληροφορική της Α΄ Τάξης του Πρότυπου ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας με διδάσκοντες τους Χρήστο Ρέτσα καιΠαρασκευά Πανάγου, εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ86 Πληροφορικής. Το υλικό είναι διαμορφωμένο σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος για το σχολικό έτος 2024-2025.

Το υλικό θα ανανεώνεται συνεχώς κατά την εξέλιξη του μαθήματος μέσα στην σχολική χρονιά.

Μείνετε συντονισμένοι!

Ενότητες

Στην ενότητα αυτή θα κάνουμε μία επανάληψη στον προγραμματισμό χρησιμοποιώντας το περιβάλλον προγραμματισμού με πλακίσια Blockly. Στα προγράμματα που θα δημιουργήσουμε εδώ θα χρησιμοποιήσουμε

  1. εντολές επανάληψης προκαθορισμένου πλήθους επαναλήψεων (εντολές "επανάλαβε ? φορές"),
  2. εντολές επανάληψης με έλεγχο συνθήκης στο τέλος (εντολές "επανάλαβε μέχρις ότου ?") και
  3. εντολές επανάληψης με έλεγχο συνθήκης στην αρχή (εντολές "όσο ? κάνε").

Καλή διασκέδαση!

 

Στην ενότητα αυτή θα συνεχίσουμε την επανάληψή μας στον προγραμματισμό χρησιμοποιώντας το περιβάλλον προγραμματισμού με πλακίσια Blockly. Στα προγράμματα που θα δημιουργήσουμε εδώ θα χρησιμοποιήσουμε

  1. εντολές απλού ελέγχου (εντολές "εάν...κάνε") και
  2. εντολές διπλού ελέγχου (εντολές "εάν...κάνε...αλλιώς").

Καλή διασκέδαση!

Στην ενότητα αυτή θα συνεχίσουμε την επανάληψή μας στον προγραμματισμό χρησιμοποιώντας το περιβάλλον προγραμματισμού με πλακίσια Blockly. Στα προγράμματα που θα δημιουργήσουμε εδώ θα χρησιμοποιήσουμε

  1. συναρτήσεις και

  2. μεταβλητές.

Καλή διασκέδαση!

Στην ενότητα αυτή θα ασχοληθούμε με την ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές (mobile apps), όπως έξυπνα κινητά τηλέφωνα και tablets. Συγκεκριμένα, θα μάθουμε πως να δημιουργήσουμε μία εφαρμογή για φορητή συσκευή με λειτουργικό σύστημα Android χρησιμοποιώντας το περιβάλλον προγραμματισμού App Invnetor.

Καλή διάσκέδαση!

  

Στην ενότητα αυτήθα διακρίνουμε τις έννοιες του «Διαδικτύου» και του «Παγκόμσιου Ιστού» και θα αναφερθούμε στις γενιές του Παγκόσμιου Ιστού (Web 1.0, 2.0, 3.0, X.0). Επίσης θα γνωρίσουμε αντιπροσωπευτικά παραδείγματα του Web 2.0.

Στην ενότητα αυτή θα γνωρίσουμε τις βασικές υπηρεσίες του Διαδικτύου, καθώς και ζητήματα που αφορούν τις εφαρμογές του Διαδικτύου.

Στην ενότητα αυτή θα γνωρίσουμε την έννοια του υπολογιστικού νέφους (cloud computing), θα αποσαφηνίσουμε τη λειτουργία του υπολογιστικού νέφους και θα πειραματιστούν με συγκεκριμένες τις υπηρεσίες του.

Συγκεκριμένα μετά την ολοκλήρωση της ενότητας θα είμαστε σε θέση για τα εξής:

  • Να αναγνωρίζουμε τα επίπεδα υπηρεσιών νέφους.
  • Να δημιουργούμε λογαριασμό σε υπηρεσίες νέφους για την αποθήκευση αρχείων.
  • Να διαμοιραζόμαστε αρχεία με άλλους χρήστες.
  • Να αντιπαραβάλλουμε τα οφέλη και τους κινδύνους από τη χρήση υπηρεσιών νέφους.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -