Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

(0501411203) -  ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΤΑΡΔΗ

Περιγραφή Μαθήματος

Σε αυτό το μάθημα θα μπορέσουμε να διερευνήσουμε κάποια θέματα που έχουν να κάνουν με τις διατροφικές συνήθειες των εφήβων. Το μάθημα αναφέρεται στο κεφάλαιο 5ο του σχολικού εγχειριδίου του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας της Β' τάξης του Γυμνασίου. Αφορά λοιπόν σε εφήβους και αποσκοπεί στο να μπορέσουν οι μαθητές να αποτυπώσουν τις διατροφικές τους συνήθειες και να τις αξιολογήσουν μέσα από τις γνώσεις που θα αποκτήσουν μέσω των θεματικών ενοτήτων του μαθήματος.

Θα περιλαμβάνει βασικούς κανόνες διατροφικής συνπεριφοράς βαδίζοντας παράλληλα με το υλικό του σχολικού εγχειριδίου, ενώ τελικός του στόχους θα είναι οι μαθητές να επιτύχουν μια προσωπική αξιολόγηση της ατομικής τους διατροφικής συμπεριφοράς.

Οι μαθητές για να μπορούν να παρακολουθήσουν τη ροή των πληροφοριών θα μπορούν να μπαίνουν και να ενημερώνονται για το υλικό του μαθήμος που ανεβαίνει, καθώς θα μπορούν να επικοινωνούν μέσω της σελίδας της n-τάξης μαζί με τον καθηγητή και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    Σε αυτό το μάθημα θα μπορέσουμε να διερευνήσουμε κάποια θέματα που έχουν να κάνουν με τις διατροφικές συνήθειες των εφήβων. Το μάθημα αναφέρεται στο κεφάλαιο 5ο του σχολικού εγχειριδίου του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας της Β' τάξης του Γυμνασίου. Αφορά λοιπόν σε εφήβους και αποσκοπεί στο να μπορέσουν οι μαθητές να αποτυπώσουν τις διατροφικές τους συνήθειες και να τις αξιολογήσουν μέσα από τις γνώσεις που θα αποκτήσουν μέσω των θεματικών ενοτήτων του μαθήματος.

    Θα περιλαμβάνει βασικούς κανόνες διατροφικής συμπεριφοράς βαδίζοντας παράλληλα με το υλικό του σχολικού εγχειριδίου, ενώ τελικός του στόχος θα είναι οι μαθητές να επιτύχουν μια προσωπική αξιολόγηση της ατομικής τους διατροφικής συμπεριφοράς.

    Οι μαθητές για να μπορούν να παρακολουθήσουν τη ροή των πληροφοριών θα μπορούν να μπαίνουν και να ενημερώνονται για το υλικό του μαθήματος που ανεβαίνει, καθώς θα μπορούν να επικοινωνούν μέσω της σελίδας της n-τάξης μαζί με τον καθηγητή και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

    Μαθησιακοί στόχοι

    1. Διατύπωση συλλογισμών των εφήβων σχετικά με το θέμα των αλλαγών που παρουσιάζονται στο σώμα τους στην ηλικία αυτή.
    2. Προσπάθεια για ερμηνεία από τους ίδιους τους εφήβους των συναισθημάτων και των ανησυχιών τους σχετικά με τα θέματα των αλλαγών λόγω του ηλικιακού τους σταδίου.
    3. Επίδειξη του υγιούς μοντέλου διατροφής που αναφέρεται στην ηλικία των εφήβων.
    4. Υποστήριξη ενός υγιούς διατροφικού μοντέλου, τονίζοντας τη σημασία της ενέργειας στα τρόφιμα σε μια ιδιαίτερα ευαίσθητη ομάδα ατόμων.
    5. Συσχέτιση όλων των παραγόντων που μπορεί να οδηγήσουν στο πρόβλημα των διατροφικών διαταραχών.
    6. Ανάπτυξη της συναισθηματικής ωριμότητας μέσω της αναγνώρισης των συναισθημάτων.
    7. Ενίσχυση των δεσμών της ομάδας των μαθητών μέσω συζητήσεων που αφορούν προσωπικά τους και ταυτόχρονα κοινά τους προβλήματα.