Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Πληροφορική Α Γυμνασίου

(0504010420) -  ΕΛΕΝΗ ΣΕΒΗ

Περιγραφή Μαθήματος

Η αποστήθιση εννοιών και όρων είναι έξω από τη λογική του Εκπαιδευτικού Υλικού του μαθήματος της Πληροφορικής της Α' Γυμνασίου. Η διδακτική στρατηγική που ακολουθείται είναι αυτή της βιωματικής
ή εμπειρικής μάθησης, γνωστής ως «learning by doing». Μια θεωρία, που εισήγαγε ο John
Dewey από τη δεκαετία του 1930. Σύμφωνα, με τη θεωρία αυτή, η αλληλεπίδραση της
εμπειρίας και η υλοποίηση δραστηριοτήτων στις οποίες οι μαθητές και οι μαθήτριες
διορθώνουν τα λάθη μόνοι τους, έχει μεγάλα μαθησιακά οφέλη. H σύνδεση της διδασκαλίας
με την πραγματικότητα, κάνει τη μάθηση ελκυστική και ενδιαφέρουσα. Ο ρόλος του/της
εκπαιδευτικού είναι αυτός του/της συντονιστή/στριας, καθοδηγητή/τριας, διευκολυντή. Ο/η
εκπαιδευτικός δεν είναι το επίκεντρο της μαθησιακής διαδικασίας, αλλά οι μαθητές και οι
μαθήτριες.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024