Παρουσίαση/Προβολή
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΥΗ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ
(0540001931) - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ
Περιγραφή Μαθήματος
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ
ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΕΣ ΤΟΥΣ
Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΛΑΝΟΥ ΚΑΙ Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ ΤΟ ΣΤΑΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ
ΠΟΤΕ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΑΝΟ H ΣΥΜΠΙΚΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΟΙ ΜΕΤΑΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
ΤΟ ΧΡΩΜΑ
Η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΞΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ
ΠΩΣ ΜΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ. ΠΩΣ ΜΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ. ΠΩΣ ΜΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΟΠΟΥ Η ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑΣ ΚΑΙ Η ΑΙΘΗΤΙΚΉ ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟΥ
Ο ΗΧΟΣ
ΤΑ ΕΙΔΗ: ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ( ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ ΣΑΤΥΡΑ ΧΙΟΥΜΟΡ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ) - VOICE OVER -VOICE OFF - EΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΣ) -ΘΟΡΥΒΟΣ ΗΧΗΤΙΚΑ EFFECT - H ΣΙΩΠΗ ΑΠΟΤΟΜΑ -ΦΥΣΙΚΟΙ ΗΧΟΙ -Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ( ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΙΡΩΝΙΚΉ
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΌΣ ΡΥΘΜΟΣ = ΟΠΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΕ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΦΟΡΜΑΣ
Η ΤΑΙΝΙΑ ΔΕΝ ΚΑΘΡΕΦΤΙΖΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΝ ΔΙΑΘΛΑ ΚΑΙ Η ΦΟΡΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΣΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΧΑΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΤΑΞΗ
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2025
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα