Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΥΗ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

(0540001931) -  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

Περιγραφή Μαθήματος

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ

ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΕΣ ΤΟΥΣ  

Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΛΑΝΟΥ ΚΑΙ Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ  ΤΟ ΣΤΑΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ 

ΠΟΤΕ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΠΛΑΝΟ  H ΣΥΜΠΙΚΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ 

ΟΙ ΜΕΤΑΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ

ΤΟ ΧΡΩΜΑ 

Η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ  ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ  ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΞΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ 

ΠΩΣ ΜΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ.  ΠΩΣ ΜΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ.  ΠΩΣ ΜΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΟΠΟΥ Η ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑΣ ΚΑΙ Η ΑΙΘΗΤΙΚΉ ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΝ.  ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ  ΚΑΙ Η  ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟΥ 

Ο ΗΧΟΣ

ΤΑ ΕΙΔΗ: ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ  ( ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ ΣΑΤΥΡΑ ΧΙΟΥΜΟΡ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ) - VOICE OVER -VOICE OFF - EΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΣ) -ΘΟΡΥΒΟΣ ΗΧΗΤΙΚΑ EFFECT - H ΣΙΩΠΗ ΑΠΟΤΟΜΑ -ΦΥΣΙΚΟΙ ΗΧΟΙ -Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ  ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ( ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΙΡΩΝΙΚΉ 

Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΌΣ ΡΥΘΜΟΣ = ΟΠΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΕ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ  ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΠΟ  ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ 

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΦΟΡΜΑΣ

  Η ΤΑΙΝΙΑ ΔΕΝ ΚΑΘΡΕΦΤΙΖΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΝ ΔΙΑΘΛΑ ΚΑΙ Η  ΦΟΡΜΑ ΕΙΝΑΙ  ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ  ΜΕΣΟ  ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΧΑΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΤΑΞΗ 

Ημερομηνία δημιουργίας

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2025