Παρουσίαση/Προβολή

Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός
(98765) - ΑΘΑΝΑΣΑΚΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΖΑΧΟΥ, ΧΑΙΡΕΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Το συγκεκριμένο μάθημα δημιουργήθηκε στα πλαίσια της διαδικασίας αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας και αποτελεί δράση του άξονα "Σχολική διαρροή-φοίτηση" με τίτλο "Τεθλασμένες γραμμές -Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός".
Η τεθλασμένη γραμμή αποτελείται από διαδοχικά ευθύγραμμα τμήματα, τα οποία δεν αποτελούν ευθεία». Οι έφηβοι μαθητές, σε περιβάλλοντα ρευστά και ευμετάβλητα, σχηματίζουν απόψεις, εκφράζουν ιδέες, προκρίνουν επιλογές, που συχνά μοιάζουν αντιφατικές – σαν μικρά ευθύγραμμα τμήματα μιας ατέρμονης τεθλασμένης γραμμής – στην πορεία τους προς την αναζήτηση επαγγελματικού προσανατολισμού. Η δράση του σχολείου μας είχε ως στόχο να δώσει στους μαθητές ερεθίσματα και εικόνες στο άγνωστο εν πολλοίς ταξίδι τους στην επιλογή επαγγέλματος, μέσα από ομιλίες ειδικών επιστημόνων, παρουσιάσεις και στοχευμένες επισκέψεις.
Η δράση κλήθηκε να καλύψει το κενό του αναλυτικού προγράμματος των ΓΕΛ σχετικά με θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού. Ειδικότερα ως στόχοι ορίστηκαν οι εξής:
- Να ενημερωθούν σχετικά με τη δομή των μαθημάτων (γενικής παιδείας, προσανατολισμού και κατευθύνσεων).
- Να ενημερωθούν για τους τύπους των λυκείων, τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτά και τις προοπτικές μετά την αποφοίτηση.
- Να γνωρίσουν τα κριτήρια για τη διαδικασία λήψης απόφασης σχετικά με τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές τους επιλογές (χαρακτηριστικά, ενδιαφέροντα, αξίες και δυνατότητες).
- Να πληροφορηθούν σχετικά με την δυνατότητα αναζήτησης συμβουλευτικής και πληροφοριών σχετικά με τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές τους.
- Να ενημερωθούν για την σύγχρονη αγορά εργασίας και το σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον.
- Να έρθουν σε επαφή με διάφορους επαγγελματικούς χώρους και εκπαιδευτικά ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
- Να μάθουν να συντάσσουν το βιογραφικό τους σημείωμα.
Ημερομηνία δημιουργίας
Σάββατο 10 Μαΐου 2025
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα