Παρουσίαση/Προβολή

(0551905299) - ΜΑΡΙΑ ΕΛΠΙΝΙΚΗ ΛΥΓΟΥΡΙΩΤΗ
Περιγραφή Μαθήματος
Έρευνες σε μεγάλο δείγμα μαθητών/τριών ηλικίας 14-19 ετών στη δημόσια Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κατέδειξαν ότι οι περισσότεροι έφηβοι (65,1%) χαρακτηρίστηκαν ως ανεπαρκώς Φυσικά Δραστήριοι (Φ.Δ.) και ανέφεραν ότι το 64,9% δεν συμμετείχε ενεργά στα μαθήματα της Φυσικής Αγωγής (Φ.Α.) (Santos et al., 2015). Στην Ελλάδα, σε έρευνα (Τσουλφά, Αυγερινού, Καμπά, 2011) με μαθητές/τριες Λυκείου, μόνο το 46,8% των αγοριών και 19% των κοριτσιών κάλυπτε τις προβλεπόμενες ευρωπαϊκές οδηγίες για Φυσική Δραστηριότητα του μαθητικού πληθυσμού.
Μία πιθανή εξήγηση του χαμηλού ποσοστού συμμετοχής στην εξωσχολική Φ.Δ. αλλά και στα μαθήματα της Φ.Α., είναι η έλλειψη ενδιαφέροντος σε σχέση με το περιεχόμενο των αντικειμένων που διδάσκονται στο μάθημα της Φ.Α. (Seabra et al., 2008).
Στόχος της παρούσας ηλεκτρονικής τάξης είναι αφ΄ενός οι μαθητές/τριες να προστρέχουν ασύγχρονα και να βρίσκουν ασφαλή εβδομαδιαία προγράμματα εκγύμνασης για το σπίτι, ανά επίπεδο έντασης που επιζητούν αλλά και σύμφωνα με τους ατομικούς στόχους που έχουν θέσει και αφ΄ετέρου επιστημονικά αρχεία που χρησιμοποιήθηκαν κατά την εξ αποστάσεως σύχρονη διδασκαλία (μέσω webex) σε θέματα που εκτενώς παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν και αφορούν τη γνωστική τους ενδυνάμωση.
Με την ευχή και την ελπίδα της πραγματικής συμβολής στη ζωή των μαθητών/τριών μου, για ένα υγιές αύριο...
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα