Παρουσίαση/Προβολή
 
                                                            (G53142) - ΑΝΤΩΝΙΑ ΚΟΥΤΕΛΙΔΑ
Περιγραφή Μαθήματος
Το τρίπτυχο της επιτυχίας του μαθήματος
- Ακολουθώ τις οδηγίες
- Μελετώ το υλικό (βίντεο, άρθρα κλπ)
- Εξασκούμαι (ασκήσεις/παιχνίδια) / δημιουργώ
Προσοχή! κάθε φορά να κάνεις κλικ στον τίτλο του μαθήματος/ενότητας και να ακολουθείς τα στάδια-οδηγίες
Ημερομηνία δημιουργίας
Παρασκευή 20 Απριλίου 2018
- 
                                        
                                        1. Η οικογένεια και ο κοινωνικός περίγυρος 1.1 Η οικογένεια 1.2 Ιστορική αναδρομή του θεσμού της Οικογένειας 1.3 Χαρακτηριστικά της σύγχρονης οικογένειας 1.4 Σημασία και μορφές υποκατάστασης της οικογένειας 1.5 Οικογενειακή Αγωγή 1.6 Σχέσεις μεταξύ των μελών της οικογένειας 1.7Α Κοινωνικός περίγυρος – μορφές διαπροσωπικών σχέσεων 1.7Β Η κοινωνικότητα των νέων 1.8Α Επικοινωνία (μορφές επικοινωνίας) και προβλήματα 1.8Β Ο ρόλος των ΜΜΕ και των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας 1.8Γ Ορθή χρήση του Διαδικτύου Μαθησιακοί στόχοι (Με βάση το ΦΕΚ 2296/ 23-10-2015) - Οι μαθητές/-τριες να συνειδητοποιήσουν την σπουδαιότητα της διατροφής για την επιβίωση, την ανάπτυξη και την υγεία
- Να αναπτύξουν στάσεις και δεξιότητες ζωής σχετικά με την υγιεινή διατροφή και τη σχέση της με τη σωματική και την ψυχική ισορροπία
- Να αποκτήσουν συνήθειες (διατροφή, φυσική δραστηριότητα) που θα βοηθήσουν να βελτιωθεί η υγεία και η ευεξία τους
- Να κατανοήσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν τις διατροφικές μας επιλογές και να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις σχετικά με τα τρόφιμα, την ομαδοποίησή τους και τις κατάλληλες επιλογές τροφίμων
- Να συνειδητοποιήσουν τη σπουδαιότητα των θρεπτικών συστατικών για την ανθρώπινη υγεία και να βελτιώσουν ανάλογα τις διατροφικές τους συνήθειες
- Να αποκτήσουν γνώσεις για δίαιτες και διαιτολόγια και να κατανοήσουν τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής, που βασίζεται στην ποικιλία τροφών και στον έλεγχο της ποσότητας κατανάλωσης.
- Να ασκηθούν στο πώς μπορούν να φτιάξουν το ατομικό τους διαιτολόγιο και να σχεδιάζουν γεύματα.
- Να είναι ικανοί να παρατηρούν, να ερευνούν, να συνεργάζονται και να μεταφέρουν χρήσιμες πληροφορίες στην οικογένειά τους.
- Να αντιληφθούν τη σημασία της υγιεινής διατροφής για την πρόληψη σοβαρών προβλημάτων υγείας που προκαλούν νοσηρότητα και θνησιμότητα στον πληθυσμό
 Βιβλιογραφία Οδηγίες μαθήματος για την eclass 1. κάθε διδακτική ώρα αποτελεί μια διαφορετική ενότητα, η οποία θα σου εμφανίζεται, κάθε φορά, μετά την ολοκλήρωση της προηγούμενης 2. πριν ξεκινήσεις τη συμμετοχή σου στα μαθήματα, διάβασε τις οδηγίες για να εξοικειωθείς με το eclass και τη σωστή του χρήση 3. θα πρέπει να ακολουθείς, με τη σειρά, τις οδηγίες του μαθήματος και έπειτα να κάνεις οποιαδήποτε δραστηριότητα-άσκηση 4. όταν υποβάλεις τις ασκήσεις σου, καλό είναι, να είσαι απολύτα συγκεντρωμένος σε αυτές, καθώς οι απαντήσεις σου και τα αποτελέσματα αυτών καταγράφονται στα αντίστοιχα βαθμολόγια 5. αν δεν έχεις ικανοποιητική βαθμολογία στις ασκήσεις που ολοκληρώνεις, καλό είναι, να ξανα μελετάς και να τις ξανα υποβάλεις κάποια άλλη στιγμή έτσι ώστε να επιτευχθούν, όσο το δυνατόν, οι στόχοι του μαθήματος 6. για οποιαδήποτε απορία, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου μέσω του eclass ή στο email μου (akoutelida@sch.gr) Οι ρόλοι στην ομάδα (όταν εργαζόμαστε ομαδικά στην τάξη) Δεν πρέπει να ξεχνώ... 3. Οι κανόνες και οι ρόλοι είναι σημαντικοί για την επίτευξη των στόχων μας Μέθοδοι αξιολόγησης (για το μάθημα στην τάξη) 1. Ρουμπρίκα αξιολόγησης (φόρμα αξιολόγησης του μαθήματος) 2. Δελτίο αυτοαξιολόγησης μαθητή - ομάδας Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην συνάδερφο Μιχαλοπούλου Κερκύρα , καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας, για την χρήση ερωτήσεων της για την ρουμπρίκα! «Να θυμάσαι πάντα τούτο: πως δεν χρειάζονται πολλά πράγματα για να κάνουν τη ζωή ευτυχισμένη.» Μάρκος Αυρήλιος 
