Μάθημα : Αυτομόρφωση Εκπαιδευτικών: «Προώθηση της Φιλαναγνωσίας»
Κωδικός : 9460018192
Όνομα | Μέγεθος | Ημερομηνία | ||
---|---|---|---|---|
|
366.19 KB | 8/2/23, 7:14 μ.μ. | ||
|
493.48 KB | 8/2/23, 7:25 μ.μ. | ||
|
197.86 KB | 4/3/23, 10:38 μ.μ. | ||
|
1.97 MB | 4/3/23, 9:52 μ.μ. | ||
|
5.99 MB | 8/2/23, 6:53 μ.μ. | ||
|
514.59 KB | 28/2/23, 10:40 μ.μ. | ||
|
291.53 KB | 16/3/24, 9:45 μ.μ. | ||
|
393.3 KB | 18/2/23, 10:19 π.μ. | ||
|
788.6 KB | 15/2/23, 10:06 π.μ. | ||
|
1.33 MB | 4/3/23, 9:57 μ.μ. | ||
|
Αρτζανίδου Ε., Κουράκη Χ. (2014). Φιλαναγνωσία και Δημιουργική Γραφή, στο Κωτόπουλος Η.Τ., Βακάλη Α., Νάνου Β. & Σουλιώτη Δ., Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου «Δημιουργική Γραφή», 4 -6 Οκτωβρίου, 2013. Αθήνα. Ανακτήθηκε 5/1/2023 από http://cwconference.web.uowm.gr/archives/1st_conference/artzanidou_kouraki_article.pdf
|
237.64 KB | 5/3/23, 4:58 μ.μ. | |
|
243.32 KB | 4/3/23, 10:51 μ.μ. |