Εγγραφή
Μαθήματα
Συχνές ερωτήσεις
Ελληνικά
Ελληνικά
English
Σύνδεση
Ελληνικά
Ελληνικά
English
Σύνδεση
Εγγραφή
Μαθήματα
Συχνές ερωτήσεις
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Ασκήσεις
Έγγραφα
Ημερολόγιο
Περιεχόμενο H5P
Πολυμέσα
Σύνδεσμοι
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Ασκήσεις
Έγγραφα
Ημερολόγιο
Περιεχόμενο H5P
Πολυμέσα
Σύνδεσμοι
Μάθημα : Τεχνολογία Γ Γυμνασίου 2025-26
Κωδικός : 5202020362
Τεχνολογία Γ Γυμνασίου 2025-26
5202020362 - ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΟΒΑΝΟΣ
Διάβασε προσεκτικά τη στήλη Α με τους τύπους στόχων και τη στήλη Β με τις περιγραφές. Αντιστοίχισε ποια περιγραφή (Α–Ζ) ταιριάζει σε κάθε τύπο στόχου (1–7). Πρόσεξε! Μερικές περιγραφές είναι παραπλανητικές.
Ερώτηση 1 / 1
(Αντιστοίχιση — 99.96 βαθμοί)
Αντιστοίχιση Στόχοι της Έρευνας
Στήλη Α
Κάντε την αντιστοιχία
Στήλη B
1.
Να διερευνήσω πόσο χρόνο περνούν οι μαθητές στο διαδίκτυο.
--
A
B
C
D
E
F
A.
Είναι ουδέτερος, μετρήσιμος και βασίζεται σε δεδομένα.
2.
Να αποδείξω ότι τα κινητά προκαλούν έλλειψη συγκέντρωσης.
--
A
B
C
D
E
F
B.
Αναζητά αιτίες και παράγοντες που σχετίζονται με το φαινόμενο.
3.
Να συγκρίνω τις συνήθειες ύπνου αγοριών και κοριτσιών.
--
A
B
C
D
E
F
C.
Ξεκινά με ρήμα δράσης και εστιάζει σε σύγκριση ομάδων.
4.
Να περιγράψω γιατί μου αρέσει η φυσική αγωγή.
--
A
B
C
D
E
F
D.
Εκφράζει προκατάληψη και προκαθορισμένο συμπέρασμα.
5.
Να εντοπίσω τους παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική απόδοση.
--
A
B
C
D
E
F
E.
Δεν περιέχει ερευνητικό σκοπό, αλλά προσωπική εμπειρία.
6.
Να πείσω τους μαθητές να χρησιμοποιούν λιγότερο τα social media.
--
A
B
C
D
E
F
F.
Σκοπός του είναι να επηρεάσει και όχι να ερευνήσει.