Μάθημα : Αυτομόρφωση Εκπαιδευτικών: «Προώθηση της Φιλαναγνωσίας»

Κωδικός : 9460018192

9460018192  -  ΜΟΡΦΩ ΜΑΝΙΩΤΗ

Τεστ αυτοαξιολόγησης 3

Ερώτηση 1 / 10 (Αντιστοίχιση — 10 βαθμοί) 

Εμψυχώσεις και φιλαναγνωστικές πρακτικές
Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Όταν ο εκπαιδευτικός σε τακτά χρονικά διαστήματα οργανώνει αναγνωστικές εμψυχώσεις, παιγνίδια και απλές δράσεις φιλαναγνωσίας
A. είναι η σωστή χρήση των φιλαναγνωστικών πρακτικών και ιδιαίτερα των αναγνωστικών εμψυχώσεων
2. Μια αναγνωστική εμψύχωση είναι μια οποιαδήποτε δραστηριότητα ή δράση ή εκπαιδευτική πρακτική
B. με το βιβλίο σε όλες του τις διαστάσεις (μορφή περιεχόμενο) και σε όλα τα χαρακτηριστικά του (εικονογράφηση, είδος αφηγητή, δομή της αφήγησης, τρόποι αναπαράστασης των γεγονότων κ.λ.π)
3. Καθοριστική και ουσιαστική στοχοθεσία οποιασδήποτε αναγνωστικής εμψύχωσης είναι η επαφή και η εξοικείωση των παιδιών
C. σε ένα πλαίσιο μιας παιγνιώδους δραστηριότητας, ενός παιγνιδιού ή και σε ένα κάδρο δραστηριοτήτων, όπου το παιδί αποκτά μια υπευθυνότητα έναντι των άλλων (π.χ. οι μεγάλοι διαβάζουν τους μικρούς, οι πιο μεγάλοι παίζουν το ρόλο του μικρού βιβλιοθηκονόμου κ.λπ.
4. Η βασική και καθοριστική αρχή των φιλαναγνωστικών δραστηριοτήτων και αναγνωστικών εμψυχώσεων είναι: η ανάγνωση των βιβλίων λαμβάνει χώρα
D. που συμφιλιώνει τις σχέσεις των παιδιών με το βιβλίο και ενισχύει την ανάγνωσή του
5. Βασικό εργαλείο ανάπτυξης και προώθησης της φιλαναγνωσίας
E. τα παιδιά αναπτύσσουν φιλαναγνωστικές συμπεριφορές· και μάλιστα από το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού είναι κυρίως τα αδιάφορα παιδιά που κινητοποιούνται και ωφελούνται περισσότερο